Ik zie wel wat je bedoeld maar ben benieuwd naar die van mórgenmiddag, denk zomaar die die hartstikke donker is Om de dag testen is echt wel beter eigenlijk (hoor wie het zegt). En dan nog; mijn kv testen 13 jaar terug zijn op 14 & 17 dpo gelijk of 17 zelfs lichter en de puber snauwde me zojuist nog toe dat ik een rotmoeder ben... Ik duim voor je!
Is ook helemaal correct hoor wat je zegt. Inpreciepe kan dit ook. Als je genoeg verschillende voedingstoffen binnen krijgt heb je daar normaal gesproken ook genoeg aan.
Poch wat naar! Nou een wat lagere weerstand schijnt juist gunstig te zijn. Dus wie weet! hopelijk niet teveel pijn en er snel weer vanaf!
Ik denk ook niet dat de artsen mijn cocktail aanraden Maar voor mij voelt t goed, heb nog maar zo kort.. wil voor mn gevoel dit geprobeerd hebben. Wel bewust bepaalde gekozen hoor, kan er nog zo 10 bij slikken die goed zouden moeten doen, mja.. idd gewoon gezond en afwisselend leven helpt Als ik 10 follikels had gehad bij de 1e en 2e stimulatie en geen 40+ was, had ik het bij multi en omega3 gehouden hoor
Hahaha Ach kan me niet voorstellen dat je dat bent ! Bedankt voor je bericht. Oke, dat klinkt hoopvol dat dat dus niet erg hoeft te zijn.. ja misschien is om de dag testen wel beter ja.. of iig niet 3x per dag. Maar wilde gewoon een goeie test die me gerust stelde ik bedacht me pas later dat die donkere van gister toch van sochtends 10 uur was (voelde blijkbaar al als middag..). En thx
Bedankt Ja inderdaad, als ik vergelijk met twee dagen terug sochtends dan is ie ietsje donkerder. Die van de middag zijn gewoon zoveel donkerder dat t verwarrend is. Maarja.. tis afwachten en idd, misschien eens een ander merk erbij
Ja dit. Voor mij is dit ook het enige waar ik wel grip op heb. En heb alles tot op de bodem uitgepluist. Gezien mijn voorgeschiedenis qua mineralen en vitamine te kort wil ik niet straks na tig tp's horen je hebt vitamine te kort het ligt daaraan. Het is ook net waar iemand zich goed bij voelt en als je maar niet teveel van iets binnen krijgt. Moet wel zeggen sinds ik dit slik heb ik nog nooit zoveel energie gehad haha dus in mijn geval helpt het wel echt. Al is het alleen maar voor mijn energielevel
Ik leef sinds ik weet dat we ivf gingen doen aardig gezond en ik ben dus hele herfst/winter niet ziek of verkouden geweest kan toeval zijn hoor, niet dat ik anders vaak ziek ben, maar die multi en omega ga ik er geloof ik toch maar inhouden (en het hardlopen ).
Morgen 12 dpo. Dan test ik nog, als die negatief is kap ik met testen tot de officiële datum. Heb nog het allerkleinste sprankje hoop voor morgen. Hoewel de theorie leert dat de kans echt nihil is dat er nog iets gaat komen. Hopelijk jij morgen weer mooie oploop!! Snap je onzekerheid, maar volgens mij ziet het er prachtig uit voor je! Morgen een rijtje posten van je testen?
@Milena92 Ik zou ook even een andere test proberen. Ik zie op allemaal wel een mooi 13 /14 DPO streepje dus ik zou je er niet te druk over maken. Ziet er wat mij betreft prima uit.
Ja fijn dat het gelukt is idd! Gelukkig maar. Ik heb echt het idee dat we niet echt kans gemaakt hebben zonder ivf/icsi. Nu die katheter een bocht moet maken heb ik echt het idee dat zaad nooit op de goede plek had kunnen komen uit zichzelf. Die zwemmen regelrecht die holte in
@MamaMan0n ik gebruik alleen multivitamine van Lucovitaal en omega 3. Ik denk soms wel eens, misschien moet je (bijna) alles eens overboord gooien, kijken wat er gebeurd. Niet dat het werkt hè, maar om te proberen. Net als die tarwekiemolie, daar zijn de meningen ook over verdeeld. Wat nou als je de komende 3 tp alleen vitamine en omega slikt bijv. Meer als test, om te kijken hoe je je voelt en hoe de tp verloopt. Ik bedoel het niet verkeerd en betweterig, wil alleen meedenken @Milena92 je test teveel gewoon alleen elke ochtend/middag/avond testen maar niet allemaal Hier morgen officiële testdag van het zkh, daarna ga ik ze bellen
Oww ik hoop ook met je mee hoor.. dat dat ene streepje er toch niet voor niets stond. Of dat het gewoon nog te vroeg was gister. Voel je nog iets geks qua symptomen? En dankjewel. Haha ja een rijtje is lastig met al mijn tijdstippen.. haha omg. Maar kan ik doen
Uiteraard voel ik van alles. Maar dat is denk ik vooral omdat ik het wil voelen Ben benieuwd naar je lijstje morgen! En doe een schietgebedje voor me als je wakker wordt
Hahaha ja maar wel een goed teken dat het bij jou gelukt is. Dan kan ik nog hoop houden. Soms verlies ik die namelijk een beetje..
Heel begrijpelijk, ik heb de laatste tijd ook veel succes verhalen proberen te vinden op internet van mensen waarbij het nog lukte met een niche na een lange tijd. Ik hoop dat je me snel mag volgen, en fijn dat je er hoop uit haalt