Gelukkig een heel stuk beter dan gisteren! ik kan nog niet kauwen dus leef beetje op kwark en soep. Dat eerste probeer ik altijd te ontwijken, omdat ik ooit eens gelezen heb dat het niet goed is voor de vruchtbaarheid maar het kan nu even niet anders en ik verwacht niet dat het vanmiddag niet blijft plakken door een bakje kwark
Helaas toch kenmerken van een lichte overstimulatie, wij mogen echter wel doorgaan met het plaatsen deze week. Hierbij de opmerking dat je dan een verhoogd risico hebt dat de overstimulatie erger wordt. Wij weten even niet zo goed hoe hier mee om te gaan, maar we gaan maar mee met het ziekenhuis. Anderen ook deze situatie gehad?
Fijn dat het wat beter gaat! Denk inderdaad niet dat het bakje kwark invloed gaat hebben . Heel veel succes!
Balen van de overstimulatie, maar als het ziekenhuis het verantwoord vindt zou ik daar inderdaad in meegaan. Wel goed op jezelf letten, rustig aan doen en veel water drinken, dan blijven de gevolgen hopelijk beperkt. Veel succes!
Herkent iemand dit? Ik voel me sinds gisteren best wel duizelig en sinds vandaag ook kotsmisselijk. Kan dit een bijwerking van de ovitrelle zijn? Van een zwangerschap in ieder geval nog niet, want ben pas 3 dpo en de terugplaatsing is nog niet geweest . Hoop niet dat ik nu ziek ga worden en de tp niet door kan gaan. Hopelijk voel ik me morgen beter en ziet alles er goed uit. Fingers crossed
Hier net getest met de sensitest. 25 kIU/ml midstream Hardstikke negatief op 10 dpo. 5 dagen na tp Wel met lichte urine en dus geen ochtend urine. Jammer maar ergens bereid ik me al voor op dat het niet gelukt is. Ondanks dat het natuurlijk wel nog vroeg is. Nod is over 4 dagen.
Jazeker, bekend verhaal. Bij mij was de gynaecoloog die de beslissing maakte om geen tp te doen. Ik kreeg namelijk een echo en rondom eierstokken en bij baarmoeder was er veel vocht te zien. Achteraf hier heel blij mee geweest zodat m’n lijf tot rust kon komen. Blijft een lastige keuze!
He, wat ontzettend jammer. Ik duim dat je over een paar dagen alsnog positief test met geconcentreerde urine
Oef dat is even een tegenvaller. Ik snap dat je graag door wilt gaan, maar gun jezelf ook voldoende rust! Cryos hebben tegenwoordig een net zo’n goede kans als verse embryo’s, dus ik zou puur kijken naar wat jijzelf kan dragen/aankan.
Oh nee, gezwicht voor de dark side en dan een negatieve test maar! Het is pas 10dpo, gemiddeld genomen is jouw embryo gister pas begonnen met innestelen en gemiddeld genomen heb je dan ook nog geen hcg aanmaak! Dus nog niet de moed verliezen hoor
Wat rot van je lichte overstimulatie. Best spannend om dan toch een TP te doen, lijkt me. Maar probeer 3 liter water te drinken en veel te rusten, dan komt het hopelijk goed! Succes! Wanneer is dan de terugplaatsing?
Ovitrelle is ook zo'n leuk iets.. ik kreeg er ook een opgeblazen buik van, ik leek wel 9 maanden zwanger.
Ik ben PUPO de arts was erg enthousiast, embryo liep zelfs voor qua groei. Nu maar hopen dat ie blijft plakken!
Yes @Joylynn wat een fijn idee. Ik hoop zo met je mee! En ik begreep ook dat cryos tegenwoordig net zoveel kans hebben als een verse. En jij hebt zelfs een voorloper. Dit moet een pienter kindje worden! @MamaMan0n wat balen zeg! Maar nog vroeg en met middag urine. Ik blijf voor je duimen @boompje in had dat ook na ovitrelle, maar werd ook ziek. Geen idee waar het vandaag kwam uiteindelijk
Hier wel hoofdpijn, wazig en ziek gevoel gehad. Volgens sstaat dit ook bij de bijwerkingen beschreven.