Hahah ach ja erg he.. Toen ik de eerste keer zwanger probeerde te worden heb ik me ook suf gegoogled; net wat mindere menstruatie, toevallig gevolgd daarna door geen eisprong en wel heel licht menstruatie, misschien was ik wel zwanger!! Maar alleen 1 klein dingetje mn testen waren negatief. Maargoed, zelfs daar zijn zeer zeer zeldzame uitzonderingen voor volgens het internet
Welkom! Spannend weer. In je handtekening zie ik 10 eicellen, mooie opbrengst! Ben je nu in afwachting op de bevruchtingen en ontwikkeling? Krijg je een verse tp een deze dagen?
Iemand op dit forum schreef een keer dat je lichaam geen geheugen heeft. Dus zelfs als het al langer niet lukt, is iedere maand gewoon weer een volle kans dat het lukt. Ik ben optimistisch voor je, je hebt echt een top embryo aan boord!
Oh dat is een nare gedachte om snachts mee bezig te zijn en realistisch; er is een kleine kans dat het zo is, maar een grotere kans dat het wel lukt! Je bent pas net begonnen met ivf, je lichaam heeft in 2019 al een kindje op de wereld gezet, dus “all odds are in your favor”!
Hele Herkenbare gedachtes, hier net zo en al 3 jaar onderweg.. maar ivf is echt een andere behandeling en we blijven hoop houden dat dit de oplossing is naar een heerlijke baby Die utro is vreselijk ja, ik probeer me elke keer in te houden en mezelf niet gek te laten maken maar elke maand trap ik er weer in
Trigger is om de eitjes los te maken, dus alleen bij een punctie is dat nodig. Bij het terugplaatsen van cryo’s uit de vriezer hoeft dat niet. Die kunstmatige cycli zijn minder ingrijpend, niet spuiten, geen punctie geen risico op OHSS
Deze had ik ook opeens… van ga je voorbereiden dat het gewoon niet gaat lukken. Dat was nog nooit in me opgekomen. Ik werd heel snel zwanger altijd, alleen pech dat het genetische foutjes waren. Dus nu met ivf zal het zeker goed gaan alle voorwaarden zijn dan perfect. Alleen iets ouder maar goed dat heffen we wel op met de rest. Veel eitjes goede kwaliteit. Dus natuurlijk gaat het lukken! 1e verse tp X 2e X 3e X 4e X 5e X punctie 2 verse tp X X nog maar 2 in de vriezer en dan nog maar kans op 1 punctie….. ok nu moet ik toch rekening gaan houden met wat als het NIET lukt…. Daar denk ik de laatste tijd ook over na, want dat was voorheen nog nooit in me opgekomen dat 7 embryo’s van perfecte kwaliteit gepland op de perfecte plek stomweg niet zouden pakken…. Waarom de volgende dan wel? Deze gedachte maakt mij heel nerveus en verdrietig bah dus even omschakelen naar positieve Vibes voor ons allemaal
10 eicellen, mooie score wanneer hoor je hoeveel bevrucht en ingevroren kunnen worden? Spannend weer!
Lief dat je het vraagt. Beetje in mineur merk ik Nog steeds aan het vloeien wat extreem lang is Maar dat kan door Lucrin komen Deze Lucrin slaat sowieso wat harder aan Kan dus ook nog niet sporten en dat helpt ook niet. Na zo’n punctie etc kom je aan. als je zwanger bent is dat ok, maar als je met lege handen staat wil je het uitgewist hebben. Dus wil me op sporten storten om iiig iets positiefs te hebben dus vloeien moet even stoppen zodat ik terug kan naar m’n ‘happy place’ ik merk dat ik nu een beetje somber ben en dat is unlike me. Gister op m’n werk ‘ben je zwanger!’ Van de receptie dat ik dacht mens! Maar dan moet je vriendelijk ‘nee hoor’ zeggen…. Ik heb nu voor 3mnd Lucrin dus onze wens staat even on hold
Lastig om 'verplicht' de boel on hold te zetten. Ben je de menstruatie een beetje normaal doorgekomen? Ik snap ook jouw negatieve gedachtes meid. Het is ook lastig en oneerlijk verdeeld allemaal. Dikke knuffel!
Lieve meiden, bedankt voor jullie lieve woorden, die doen me goed! Ik ben normaal juist overdreven positief. Denk iedere maand "waarom zou het NIET lukken?!" En dus iedere maand een grote teleurstelling.. ik denk dat ik wel weet waar deze gedachten vandaan komen, maar wegens eventuele meelezers wil ik dit niet online gooien. We blijven maar gewoon positief en moed houden
Klopt, gisteren waren er nog vier embryo’s (eentje wat achterliggend) in de running dus ik wacht nu weer in spanning op een telefoontje. Doel is in principe morgen terugplaatsing