Oo wat spannend, en wat een afvalrace is het altijd he! Ik hoop dat je vier mooie emmy's hebt. Drie voor in de vriezer voor je derde kindje, eentje in je buik en een babytje over een maand of acht . Ik duim!
Hier de 1e echo gehad. Veel activiteit.. ong 15 follikels. Variërend tussen 10 en 15. Daarnaast een hele boel kleinere van ong 9. Arts wil dat ik de dosering iets omlaag gooi naar 87.5 ipv 100. Maandag terug.. hopelijk geen overstimulatie..
Ja nou! Vorige keer begon het al heel teleurstellend bij de punctie en waren het mega stressvolle dagen dus ik ben al lang super blij dat het nu positiever lijkt te verlopen tot dit punt. En die derde gaat er 100% zeker weten niet komen hoor! Hebben wij allebei nooit de wens voor gehad. Maar als een van deze embryo’s mag leiden tot een gezond kindje dan zijn wij echt door het dolle heen <3
Mooie score tot nu toe! Hopelijk geen OHSS, maar ik snap de aanpassing qua dosering. Hier had ik uiteindelijk 19 eicellen bij de punctie en ben ik daarna ziek geworden waardoor ik heel slecht hebt gedronken (en veel heb overgegeven), ik was dus ook echt bang voor OHSS, maar niets aan de hand en ik kreeg zelfs een verse. Maar met deze grootte zal je begin volgende week wel een punctie tegemoet gaan? Spannend weer!
Haha ik snap je hoor! Die MMM is niet niets, en hoe gezellig ik jullie allemaal ook vind, kan niet wachten om dit gedoe voor altijd achter me te laten . Ben benieuwd naar de volgende update!
Wooohoooooo spannend, heel veel succes! Vanmiddag lekker PUPO. Het wordt nog druk op het wachtbankje zo
Hey iedereen Mag ik hier ook meeschrijven? Wij gaan momenteel voor ons 2de kindje. April 2023 ben ik bevallen van ons zoontje. Na 37 weken zwangerschap is hij helaas heel onverwachts overleden en dus stil geboren. Sedert de bevalling krijg ik geen eisprong meer dus zit ik in een traject. Dit is de 3de poging. Ik neem letozerol, en sedert deze maand ook ovitrelle en utrogestan. momenteel 9 dagen na de ovitrelle, 7dpo. . veel succes iedereen!
Ja ik hoop dat de verlaging er voor zorgt dat ze niet allemaal doorgroeien. 15 vind ik wel prima Ik hoop heel erg op een verse terugplaatsing Maandag terug voor echo, geen idee hoe hard ze doorgroeien maar verwacht ergens volgende week de punctie idd
Nog steeds vier embryo’s over (eentje loopt iets achter) dus morgenochtend in principe terugplaatsing
Welkom! Jeetje wat een nachtmerrie! Hoe is het nu met je? Is er onderzoek geweest of is dit gewoon ongelofelijke oneerlijke 'pech'? Heel veel succes! Al 7 dpo, de dagen op het wachtbankje schieten op. Ben je ovitrelle eruit aan het testen of wacht je (on)geduldig af tot de officiële testdatum?
Welkom! Jeetje wat heb je voor vreselijks meegemaakt Heel erg verdrietig! Veel succes en hopelijk snel een mooie gezonde zwangerschap voor je met een prachtig kindje