MMM Start Januari 2024 ! :)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Milena92, 31 dec 2023.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.494
    3.117
    113
    Vrouw
    Ik voel af en toe wat vage pijntjes in mn rechterlies en ik vind t zo teleurstellend van mezelf dat ik me weer laat meeslepen :cry: Ik heb geen terugplaatsing maar inseminatie gehad dus op zn vroegst kan ik woensdag wat voelen, stel dat t gelukt is en snel in nestelt. En dan denk ik, voel ik dit dus altijd, maar normaal is je aandacht er niet bij dus dan merk je het waarschijnlijk gewoon niet op. Zo ging het iedere ronde dit :roflmao:

2. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.417
    1.615
    113
    Vrouw
    Oh, dit is wel echt herkenbaar hoor, hoef je je niet rot over te voelen. Hier ook enorm symptomen aan het spotten ;). Dat is ook het lastige aan zo'n traject vind ik, doordat je zo intensief bezig bent met ziekenhuis afspraken etc. is het nog een stuk lastiger om los te laten.
    Duim voor je dat het gewoon raak is deze ronde!

3. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.494
    3.117
    113
    Vrouw
    Ja dat is waar. Goed dat je het zegt ook, ipv jezelf erop af te rekenen, een beetje empathie ;) :)
    Het is inderdaad zo overheersend ja dat je moeilijk kan denken ach ik kijk wel :p
    Ik hoop voor jou ook dat het gewoon raak is !! Wat was jouw testdatum? Of wanneer ga je testen?:p

4. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.417
    1.615
    113
    Vrouw
    Haha, ja, precies!
    12 februari mag ik testen, maandagochtend. Maar als ik zondagochtend nog niet ongesteld ben mag ik dan testen van mezelf. 13 DPO en 9 dagen na TP van een 5 daagse zou er dan echt wel wat te zien moeten zijn

5. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ik denk dat we dit hier allemaal doen! :oops: vreselijk vermoeiend, dat symptomen spotten. Ik ben er ook zo mee bezig deze ronde, ik maak mezelf echt helemaal gek. Waar ik normaal al vrij vroeg voel dat het niks is geworden, heb ik dat nu niet. Maar tegelijk denk ik dat dat gewoon vooral (valse) hoop is dat het een keer mag lukken.

Milena92 vindt dit leuk.
  6. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.494
    3.117
    113
    Vrouw
    Ik heb er ook een goed gevoel bij hoor!! Vooral omdat je embryo gewoon heel goed is :D Kijk de kans is aanzienlijk dat het wel lukt, dus het is ook logisch dat je hoop hebt. En misschien zit je gevoel gewoon goed :)

7. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.494
    3.117
    113
    Vrouw
    Precies en dan weet je het gelijk zo goed als zeker. Dus nog een week!! Zo spannend...

Boompje88 vindt dit leuk.
  8. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113
    Leuk! Gaan we ongeveer gelijk lopen

Basilicum vindt dit leuk.
  9. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113
    Die symptomen he dames :roflmao: wat had het makkelijk geweest dat je meteen een berichtje op je telefoon had gekregen ja het is gelukt of nee het is niet gelukt ipv vage klachten haha.

Ik heb de kliniek gesproken die hebben me progynova en utro voorgeschreven nu mailde ze doodleuk je moet starten op dag 1 met de progynova....eeeeh ik zit vandaag al op dag 2 en nu komen de medicijnen pas binnen op dag 4 :o: oke en nu? :| heb ze maar gemaild met de vraag mag ik dan wel of niet starten deze ronde of dat deze ronde nog natuurlijk moet. Zucht moeten we daar weer op wachten.

10. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.417
    1.615
    113
    Vrouw
    Jaaa. Gistermiddag allemaal scherpe steekjes en krampen rondom eierstokken en baarmoeder en vandaag niks meer. Dus raderen draaien enorm. Hoop dat ik volhoud tot zondag :rolleyes:. Vanaf morgen een paar dagen weg, neem ook geen testen mee heb ik besloten, om niet in de verleiding te komen :D

Basilicum vindt dit leuk.
  11. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.417
    1.615
    113
    Vrouw
    Oh, das lekker handig. Mega irritant, hopelijk krijg je snel antwoord

MamaMan0n vindt dit leuk.
  12. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Heerlijk, even weg! Waar ga je heen?

13. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Wat irritant zeg! Hopelijk heb je snel duidelijkheid!

14. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113
    Leuk! Beetje afleiding! Dan zullen de dagen ook wat meer vliegen

15. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.417
    1.615
    113
    Vrouw
    Paar dagen in een huisje in de Limburgse bossen. Wilde eigenlijk verder maar durfde het vanwege het traject en mogelijke echo's of TP niet aan. Uiteindelijk had het dus wel gewoon gekund, maar goed, we vermaken ons hier vast ook wel :)

16. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.325
    3.319
    113
    Vrouw
    Dat is heeeeeeel vervelend! Hopelijk kan je gewoon starten!

17. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113
    Ja naja als ik niet kan starten dan wordt het deze ronde gewoon natuurlijke cyclus. En ga ik wel weer aan de slag met ovulatietesten. Ik ga echt geen maand wachten haha!

@Boompje88 geniet er van heerlijk hoor!

18. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.851
    113
    @MamaMan0n ohh vervelend is dat, eigenlijk moet je steeds al 3 stappen vooruit denken en handelen, mja dat kan vaak niet. Heb je wel kansen in een natuurlijke cyclus?

@Boompje88 vooral idd die testen niet meenemen :roflmao:

@ de rest op het wachtbankje..wat is dat toch dat je vooraf super nuchter kan denken; 'achja van (vroeg)testen word je echt niet meer of minder zwanger' en 'ik ga niet letten op al die kleine tekems hoor, allll die symptomen kunnen ook van de hormonen, naderende ongesteldheid of wat dan ook zijn'... Tot je op dat wachtbankje zit, dan gaat alle nuchterheid hup de gootsteen in :o::roflmao::D

Hier net terug van eerste echo en de 24 ipv 12 Rekovelle heeft er voor gezorgd dat we iig dit keer wel een punctie gaan krijgen; as dinsdagmorgen al.. Er waren 3 follikels al zeker 20 mm en nog eentje net wat kleiner (en nog wat kleins maar niet superveel) en heb al die mm's niet onthouden :o: Eigenlijk al erg groot volgens mij en ook niet veel maar ze zei meteen ow dat heb je snel gedaan, dinsdag punctie. Ze liggen er endo technisch goed voor ook bij de cystes. Dus daar gaan we dan maar voor.

Heel spannend met maar hopelijk 3 of 4 eitjes wel..

Daydreamer89 vindt dit leuk.
  19. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113
    Spannend meis! Ik zal mee duimen voor goede opbrengst ❤️

Ik heb gezien mijn regelmatige cyclus wel kansen hoor maar voor mijn gevoel wil ik de kunstmatige cyclus ook geprobeerd hebben, misschien dat het beter werkt. En dan weet ik zeker dat alle hormonen op peil zijn.. daarnaast werd ik heel erg gestressed van het feit dat ik met ovulatietesten moest werken. Ik was op de doods dat ik mijn piek miste. Want als ik die miste was het game over. Daarnaast kon het betekenen dat er geen plek was voor terugplaatsing aangezien ze maar plek hebben voor 3 per dag. Met een kunstmatige cyclus kan je dan nog eventueel een dag rekken. In natuurlijk niet. Dus als het vol is dan moet ik een maand wachten. Gelukkig afgelopen maand niet gebeurd maar ik merkte wel dat het erg mee speelde in mijn stress niveau. Hopelijk geeft mij dit meer rust.

Joylynn en Lief vinden dit leuk.
  20. Zuster92

Zuster92 Actief lid

20 okt 2020
    144
    146
    43
    Vrouw
    inderdaad al je nuchterheid is verdwenen zodra je je terugplaatsing hebt gehad. Vooral de mensen die dan zeggen: “je moet er niet zo mee bezig zijn” kan op dat moment schieten..

Super spannend voor jou, duimen voor een mooie opbrengst :D

Daydreamer89 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina