dat is ook de reden dat ik terugplaatsingen in kunstmatige cyclus doe. Geeft mij meer rust en afspraken vallen iets beter te plannen. Balen dat medicatie pas later binnen komt, hopelijk kan je alsnog starten!
Spannend dinsdag! Snap je gevoel wel met maar 4 grote follikels inderdaad. Dit was bij mij ook zo. Uiteindelijk toch 3 eicellen en 2 embryo’s daaruit. Dus het kan ook daarmee goedkomen. Fijn dat de endo in ieder geval niet in de weg zit. Heel veel succes!
Heerlijk! Mij maak je ook erg blij met vakanties weg in Nederland hoor, we gaan vaak niet verder veel plezier alvast!
Hahah precies wat je zegt inderdaad Ik had ook echt niet gedacht dat ik mezelf weer gek ging maken en dan vooral zo snel al.. Maar super zeg!! Heel fijn dat t gepland is en snel goed gegroeid is. Wel spannend inderdaad, ik hoop dat ze dan allemaal embryo/cryo worden meis!
Hmm dat zou ik zelf dan toch erg veelbelovend vinden klinken.. maargoed Top dat je geen testen meeneemt hahah. En Limburg vind ik altijd wel erg leuk om te zijn! Mooie heuvels enzo, geniet ervan straks
Hier is de bloeding ook gestart dus waarschijnlijk woensdag of donderdag de uitgangsecho en starten met de gonal F. Spannend!
Oja snap ik helemaal @MamaMan0n! Ik vind dat hele traject sowieso een uitdaging voor deze planmatige neuroot. Goede les in loslaten Top ook weer een start @Liliane92 ! Ik ga eigenlijk vooral voor een tp, cryo's denk ik maar niet eens aan.. dan ben ik al tevreden, iig één kans. Als het zo snel gaat heb ik ook niet zo'n probleem met dat spuiten enzo, ook weinig last vd hormonen en ik weet toch dat ik qua tijd geen 5 ivf's ofzo meer zou kunnen/willen doen dus ach..soit..3x een tp zou al top zijn.
Ook goed dat je er zo in staat. En idd, als t zo snel gaat dan zijn de klachten ervan gelukkig ook maar even. Maar hoop toch voor je op cryos Ik heb besloten dat ik vrijdag ga testen Dat is 10 dagen na Ovitrelle en 8 dpo. Kijken of dan de ovitrelle eruit is of nog net niet.
Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1.2 Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- cryo TP Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1 Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D (nog 6 rietjes van dezelfde donor) Lief - 40 jaar - 2e kindje - IVF 1 MamaMan0n - 30 jaar - 4de kindje - IVF 1 Millie92 - 31 jaar - 1e kindje - IVF 1 Welkomwondertje - 41 jaar - 3e kindje - IVF punctie 2 ronde 6 SuzanS - 37 jaar - 2e kindje - IVF 1 Bambiniheart-35 jaar 1e kindje - IVF 2 ICSI Joylynn - 35 jaar - 2e kindje - ICSI 1 Zuster92 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI 1 Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje - IVF1 cryo TP Liliane92 - 32 jaar - 2e kindje - IVF3 (IVF1 na kind nr. 1) HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Afspraken Millie92 - 9-2 intake ivf consulente Test datum 15 februari - Milena92 - IUI-D MOH 12 februari - Joylynn - 2e cryo tp 5 februari - Zuster92 - cryo tp 12 februari - Boompje88 - cryo tp 13 februari - HD8489 - verse TP ♡ ZWANGER ♡
Gisteren tweugplaatsing gehad. 15 eitjes hebben 1 verse en 3 cryo's opgeleverd. Verder nog 2 die ze iets langer laten liggen, horen we volgende week meer over.
Tijdje hier niet geweest en wat een berichtjes zijn er geplaatst. Ik denk niet dat ik ze allemaal terug kan lezen Ik zie in het overzichtje dat er helaas nog niemand zwanger is ☹️ Ik heb inmiddels de punctie achter de rug. Er groeiden maar 2 goede follikels (en 2 kleinere, maar daar hadden we niets aan). Uit die twee goede follikels is 1 eicel gekomen. Vandaag te horen gekregen dat deze is bevrucht en de terugplaatsing voor morgen is ingepland
Oh wat goed @SuzanSs toch een tp! Dat geeft ook hoop voor mij @Milena92 ik ben benieuwd! Hier 13 dagen na ovitrelle nog een tuurstreepje..vond ik echt lang! Na 11 dagen nog goed waarneembaar streepje (12 niet getest) en 14 witter dan wit. @HD8489 succes op het wachtbankje, fijn dat er ook nog cryos zijn! Ik moet wakker blijven tot 00.15 om de ovitrelle te zetten...pff echt wat voor mij, not
IK HEB 2 STREEPJES!! Ik ben pas 5 dagen na terugplaatsing en het streepje is zo klein nog, die valt na het uploaden weg, maar het zijn er gewoon 2!! Ik sta helemaal te shaken.. ik dacht "even snel testen voor ik m'n dochter naar school breng". Had dit niet verwacht.. Zo spannend wat het de komende dagen ga doen, maar ik ben in ieder geval dichterbij dan de afgelopen maanden!