Dank jullie wel allemaal. Het heeft doorgezet, halve nacht wakker gelegen. Straks maar bellen. Voel me gebroken
Jeetje wat ontzettend k*t weer dit. Ik hoop dat je toch nog een beetje kan genieten van jullie uitje. Het is niet eerlijk en klote. Dikke knuffel!
Hoe is het met jou? Beetje bijgekomen van de punctie? Weet je al wanneer je meer te horen krijgt? Zenuwslopende uren/ dagen weer he!
Wat ontzettend naar! Ik kan me heel goed voorstellen hoe dat is, ik had twee maanden geleden een positieve test in handen met onze laatste cryo maar de testen liepen helaas niet op dus biochemische zwangerschap. Drie dagen na NOD ongesteld. Wij moesten ook 'helemaal' opnieuw beginnen en dat vond ik ook ontzettend heftig. Wees echt lief voor jezelf en laat de emoties er maar even zijn! Knuffel!
Heel veel sterkte! En dikke knuffel. Wat een rollercoaster is dit toch: met hele diepe dalen en hopelijk binnenkort ook een piek.
Nou eerlijk, valt me beetje tegen haha. Ik dacht zo weinig aangeprikt hop weer door, maar het is echt heel gevoelig onderin mn buik.. Nou hing er ook 1 arts op mijn buik (serieus volle gewicht ) en moest de andere enorm lang wroeten met die echo om op de goede plek te komen, zowel links als rechts. Ze heeft ook 3x geprikt door de vaginawand zonder verdoving waar ook nog een bloeding ontstond (klein vaatje hoor) en er zit een altijd al gevoelige endo cyste, dus heel gek is het denk ik niet. Maar toch ik dacht vandaag gewoon door te gaan maar ik zit toch maar op de bank met mn paar follikeltjes Vrijdag tussen 10-12 horen we iets, maar ik kan dat wel goed parkeren.. de kansen zijn niet supergroot, heb er geen invloed op dus we zien wel!
Wat goed dat je dat zo los kan laten, ik zal voor je duimen! En balen dat je zo'n last hebt! Moet eerlijk zeggen, ik vond het daadwerkelijk aanprikken van de follikels echt wel prima te doen (ook met 25), maar juist die prikken door de vaginawand..... Ze zei, hoest maar in je elleboog.... Hoesten?! Ik denk dat ik dat hele ziekenhuis bij elkaar geschreeuwd heb . Dus ik snap je megagoed. Lekker je rust pakken en lief voor jezelf zijn. Is echt wel een hele aanslag!
Thanks allemaal. Voel me inmiddels iets rustiger, maar blijf erg verdrietig. Sta mezelf maar toe om dat vandaag even te zijn. Ziekenhuis maar een berichtje gestuurd, hoop dat ze me snel terugbellen. En dan kijken hoe we verder gaan nu
Oef, klinkt heftig, doe maar rustig aan. Fijn dat je het wel even van je af kan zetten in ieder geval, duim voor goed nieuws op vrijdag