wauw mooie opbrengst! Benieuwd hoeveel cryo’s er uiteindelijk zullen zijn. Nu lekker uitrusten en bijkomen.
@klok oohhh zo'n mooie opbrengst! :-D ik ben blij voor je! Nu hopen dat de afvalrace ook goed loopt. Ik duim op heel veel goede cryo's!
Wat een hoge opbrengst! Ik hoop dat daar mooie cryos uit mogen komen en verstandig dat je eerst bij moet komen. Dan heb je straks bij het terugplaatsen weer een gezonder lijf succes met het herstel en met deze (vreselijke) wachtdagen.
Wat een mooi aantal! Ik hoop op een mooie aantal cryos! Nu lekker zoveel mogelijk rusten en veel drinken en hopelijk ben je snel opgeknapt!
Yes yes yes! De kop is er af, de eerste zwangere van ons groepje. Als jij op roze gaat, mag ik je officieel feliciteren: GEFELICITEERD! Zwanger, wat een wonder! Ik hoop op een wolk van een baby ♡. Geniet ervan meid, ook voor ons een beetje
Ach, wat lief! ♡ ik ga keihard voor jullie duimen dat jullie ook snel zwanger mogen worden en blijf jullie volgen. Vond dit zo'n fijn en gezellig groepje
6 dagen na tp voel ik helemaal niets meer. Zelfs de bijwerkingen van de uterogestan niet meer. Hopen dat t niks zegt. @Joylynn mooie test hoor
Ik voel echt helemaal niks. Ik had eerst pijnlijke borsten, veel zweten en ontzettend moe van de utrogesta.. en nu voel ik dus echt niks. Dus het zegt zeker niks ik blijf duimen! Al een idee wanneer je wilt testen?
Zegt inderdaad niets he! Afgelopen ronde heb ik elk symptoompje gehad, en overduidelijk niet zwanger. Bij dochter 0 symptomen en die huppelt vrolijk rond. Ik blijf gewoon voor je duimen!
Jaaaa! Dat is zwanger! Jij bent zwanger! Ik hoop op een prachtige gezonde baby voor jullie en een fijne zwangerschap hopelijk toch fijn om hier weer te lezen dat het ook echt wel goed kan gaan
Ik had bij mijn zoon tot week 6 geen symptomen! Erna tot week 40 misselijk geweest, maar de eerste 2 weken waren echt super “normaal”. En dat is echt een gezonde baby geworden!
Mijn hoop is weg. Afgelopen dagen al steeds een beetje steekjes/ zeurtjes die ik altijd heb (kan natuurlijk alle kanten nog op). Extreem pijnlijke borsten van de utro, net als eerder bij progesteron spul nemen. En nu vannacht heel slecht geslapen, ik was de hele tijd aan het malen vanwege echt een slecht gevoel erover. Lijkt nu echt wel minder pijnlijke borsten en vanochtend ook al een beetje rood bloedverlies gespot. Vind ik wel erg vroeg voor 11 dpo maar goed... Ik geloof er niet meer in
Ik heb al bericht gehad, zo snel! Er zijn maar liefst 14 bevruchte eicellen ontstaan. Jeetje! Zo blij dat ik van het spuiten af ben, nooit meer een punctie en spuiten, heerlijk! 1e terugplaatsing zal pas ergens in april worden dus helaas de komende tijd staat in het teken van wachten..