@Daydreamer89 wat rot dat je nu al wat bloedverlies hebt en het meer lijkt te worden. Snap dat je dan de hoop een beetje kwijtraakt @klok wat een mooi aantal, daar moet wel een plakker tussen zitten! @Lief supernieuws! Duim voor je dat er een paar goede embryo's ontstaan en zondag een succesvolle TP Hier voel ik me inmiddels lichamelijk wat beter, ergste menstruatiedagen weer achter de rug lijkt het. Mentaal is nog een ander verhaal, hoeft maar iets te gebeuren en ik zit weer te huilen. Stomme hormonen ook, hopelijk wordt het snel minder
Op welke manier ben jij erachter gekomen dat je dit hebt? En wat zeggen je behandelaars over of dat de reden kan zijn en of ivf dan überhaupt kans van slagen heeft?
Die hormonen helpen ook niet mee he Het is gewoon een rot situatie. Ik probeer maar gewoon alle tranen flink te laten lopen wanneer ze komen en zo veel mogelijk dingen te doen en laten waar ik echt zin in heb. Ik hoop echt voor je dat er snel weer een beetje zonneschijn komt en dat de volgende een mega succesverhaal wordt <3
Dat is ook zo inderdaad. De gedachte aan opnieuw een operatie roept op dit moment gewoon veel angst en paniek bij me op. De vorige is pas een half jaar geleden en het herstel heeft megalang geduurd. Ondanks dat het nu veel beter met me gaat en de uitgangspositie heel anders is, ben ik er toch bang voor. Want dat zijn mijn 2 opties nu: of er hoeft niks mee, of ze moeten opereren. Hoop heel erg op het eerste. Voor jou hoop ik dat er uit een van de volgende cryo's iets heel moois gaat komen!
@Daydreamer89, wat een ontzettende rot tegenvaller zeg! Ik had zo gehoopt dat het je eindelijk eens zou gaan lukken. Waarom is het soms zo oneerlijk hé en ook al zo vroeg.. had je er rekening mee gehouden of kwam het onverwachts? Want ik weet nog wel dat ik na IUI na 9 dagen ongesteld werd en dat zo'n schok vond, omdat ik het nog totaal niet had verwacht. Hopelijk weet de endo iets meer! Wanneer mag je daarheen? En ik zou idd zeker even navragen over een eventuele niche hoor. Dikke knuffel!
Wat een mooi aantal bevruchtingen heb je! en dat word nog even spannend tot dinsdag hoeveel er uiteindelijk in de vriezer zijn gegaan dus. Maar ik hoop heel erg voor je dat je nooit meer hoeft te spuiten of een punctie moet!
Wat een spanning en een stress voor nog zo'n zware operatie zeg ik snap dat je daar ontzettend tegenop ziet! Ik hoop dat het uiteindelijk toch niet nodig blijkt te zijn!
ik had ook helder rood bloedverlies door utro. Was wel na positive test van m’n dochter. Gynaecoloog zei toen dat het vaker voorkomt dat je bloedverlies kan hebben door utro. Bij mij hield het na 1 dag weer op. Menstruatie zou wel vroeg zijn lijkt me… balen dat je er zo van hebt wakker gelegen.
Oh spannend, fijn dat het meeviel met endo kan het tegenvallen. Dus gelukkig viel het mee. Hopen op mooi nieuws maar ik loop goed achter met lezen
Snap ik, ik heb vandaag ook gevraagd voor een goede evaluatie van de MRI van dec 2022 want ik wil toch weten hoe het nou precies zit. Waar zit de endo wat zijn de gevolgen en kansen. Zelf kijken ze er makkelijk mee om te gaan maar voor ons hangt er zo veel vanaf! Het lijkt nu door te dringen. Zo zonde want voor m’n gevoel gooi ik kansen weg en ik heb er nog naar zo weinig. Ik hoop dat je snel helderheid hebt!
@Leonie1208 schrijf vooral mee, je bent hier hartstikke welkom! Jaaa ik ga mocht het ons gegeven zijn ook zeker voor een zh traject, veel meer afspraken en echo’s kom maar door