Nee, geen nog zelfs. Alleen nu bij de fertiliteit zagen ze adenomyose op de echo’s en toen ik de behandelend gynaecoloog ernaar vroeg zei die dat endometriose er vermoedelijk ook zou zijn maar dat het niet dusdanig ernstig lijkt te zijn om hier prio aan te geven (alsof je dat kunt zien op echo) en dat het uitzoeken je 9 maanden op je kinderwens kost en de beste behandeling idd zwanger worden is (tijdelijke behandeling dus). Maar ik ben er nu klaar mee dus heb op eigen initiatief een verwijzing gevraagd naar de endo poli om er fatsoenlijk naar te laten kijken.
En het roepen van "Nee hoor, ik ga echt niet vroeg testen! Die tuur-streepjes maken alleen maar onzeker en de oploop ook"
Je maakt het spannend! Ik denk wel iets te zien maar het zou ook zo'n voorgedrukt lijntje kunnen zijn. Ik duim dat hij morgen opgelopen is!!
Ik dacht, ik heb al 3 dagen geen Action test gebruikt, laat ik die nu eens doen. Is ie lichter geworden.. ik ben gelijk in de stress natuurlijk maar ik heb ook nog een kruidvat test liggen, die doe ik morgenochtend dan wel om te kijken hoe die is. Ik had wel een knaller verwacht, maar helaas dus
Ik kan me voorstellen dat je daarvan dan schrikt ja. Maar er zijn vast meerdere redenen waarom het anders kan lijken, andere test, meer verdunde urine en zo. Dikke knuffel en ik blijf voor je duimen dat het gewoon goed gaat.
Aaah shit das balen! Maar inderdaad 100 redenen waarom hij wat lichter kan zijn. Doet jouw zh aan bloed afname? En zo niet, hopelijk morgen de geruststelling van de kv!
Misschien moet ik maar gewoon even niet meer testen. Een streep is een streep, toch? Ik zal morgen eens kruidvat proberen nog en dan de uitslag doorbellen naar ziekenhuis en het laten rusten. Bovenste van donderdag en onderste vanmorgen.
Die test is gewoon niet goed. Bovenkant van het 2e streepje is wel gewoon mooi donker. Dit ligt denk ik echt aan de test mop!
Ah nee, maar dit hoeft echt nog niks te zeggen he? Zelf ook absoluut geen goede ervaring met action testen, blijven licht terwijl andere al knallen. Een streep is een streep, en misschien kan je ook nog bloed laten prikken? Dikke knuffel
Ik zou nog even een kruidvat test proberen, die laat oploop volgens mij beter zien. Ik heb wel vaker gelezen dat die action testen oploop niet goed laten zien. Er is een duidelijke streep dus je bent gewoon zwanger!
Bedankt meiden! Ik las idd ook dat Action niet snel knalt idd. En sinds gisteren begin ik wat symptomen te krijgen, dus we blijven gewoon positief
Lief! Hahah dat is een hele goeie. Ben je normaal van het vroeg /veel testen? En ik snap je ontkenning van de endometriose, dat is toch iets waar je even aan moet wennen.. geen leuk nieuws.
Wat heftig! En super fijn dat je bij een goed team bent, dat is zo belangrijk! Ik kan me voorstellen dat dat gewoon fijn aanvoelt om in het ziekenhuis te blijven als je zwanger bent. Hopelijk ga je binnenkomt die keuze moeten maken
Supergoed dat je dat gedaan hebt!! Die kennis heeft ook een kinderwens en ze nemen die combi van kinderwens en endo juist heel serieus! Ik hoop dat 't je gaat helpen.
Hoeveel dpo ben je nu? Die testen kunnen echt verschillen, ik had dat toen ook. En als ik dan een keer in de ochtend testte was ie ook ineens lichter. Omdat de concentratie hcg nog niet mega hoog is, kan de concentratie van je urine nu ook nog uitmaken. Zit hartstikke goed meid geen zorgen!! Maar snap zeker dat je voor je gevoel morgen nog eens wil testen. Fijn dat je symptomen krijgt, kun je je ook aan vasthouden
Hahah ja het is vreselijk Ja de upload kwaliteit laat te wensen over, dat is wel jammer. Ik wou dat jullie in het echt even konden kijken hier Maarja zelfs dan als 't echt een heel vaag streepje lijkt te zijn kan het nog ovitrelle zijn... Ik dacht dat t na 10 dagen uit je bloed is maar ik zie op internet allerlei mensen die t nog langer in hun bloed hebben. Vanmiddag even een goed moment vinden om te testen (ergens durf ik ook niet haha). En ik drink heel veel omdat ik niet lekker ben dus ff proberen iets minder te nemen
Ze zeggen inderdaad 10 dagen. Bij mijn laatste keer OI had ik mijn laatste volle dosis ovitrelle, en dat was 12 dagen nog zichtbaar. Terwijl pregnyl met 8 dagen echt weg was. Vanaf nu hopen we gewoon op oploop, zodat er geen twijfel is of het eigen hcg is!! Rete spannend!
Jeetje dat is lang he! Bizar terwijl het eigenlijk niet zoveel hcg is, maar dat laatste restje kan lang duren. Bij mij nu 12 dagen erna dus als er iets zichtbaar is vandaag, dan evt nog steeds ovitrelle. Lief van je! Hahah inderdaad echt immens spannend... Heb heel de nacht nagedacht/gedroomd over wat t betekent dat ik op de test gezien heb