Ik ben heel benieuwd naar je ervaring van de endo poli. Je verhaal komt redelijk overeen met wat ze tegen mij zeiden. Waar ga jij naar de endo poli? Ontzettend rot om te horen dat je bloeding zo vroeg al door kwam zetten.
Op 22 februari. Ik ben benieuwd, hoop echt dat ik me een beetje verder geholpen ga voelen! Dit voelt even zo uitzichtloos inmiddels…
Hier in de tussentijd dag 8 na terugplaatsing. Allerlei vage dingetjes in de buik steekje hier, steekje daar. Gisteren wel wat helderr druppels bloed gezien. Weet niet wat we hier allemaal van moeten denken. Morgen testen, want testen op mijn vrije dag vind wen prettiger idee en dan dinsdag nogmaals denk ik.
Ja snap ik. Ik had het gevoel dat de mededeling werd gedaan over de adeno, mogelijk kan ik ook wat lichte endo hebben maar niet zien op echo. Maar we zaten toch in IVF traject dus goed. Dat was de info. 22 februari is redelijk snel roch? In welk ziekenhuis als ik vragen mag?
Wat knap dat je zo lang hebt kunnen wachten. Hopelijk betekend het bloed niets! Ik ga voor je duimen morgen, heel spannend!!
Ovitrelle kan wel langer in je systeem zitten en het kan ook van ronde tot ronde verschillen. Ikzelf heb rondes gehad waarbij het op 10 DPO eruit was, maar ook een ronde waarbij je het nog heel lichtjes zag op 12DPO :O
Ik heb gewoon een mooie dag 5 terugplaatsing gehad en de andere 2 zitten in de vriezer Gewoon een 100% score met mijn 3 follikels en 3 eicellen. Dit had ik nooit durven hopen.
Ja, zeker! Ik ben met de wachttijden blij dat ik me een maand of 3 geleden al heb laten verwijzen. Het is in de Isala.
Ja, echt blij dat ik hier terecht ben gekomen. Mocht ik weer geopereerd moeten worden weet ik dat ik ook in goede handen ben in principe. Hoop dat ik wat gerustgesteld kan worden de 20ste en dat we een goed plan gaan maken voor een zwangerschap. Geef het nog niet op, ondanks de angst en paniek die ik heb momenteel. Het komt gewoon goed, daar moet ik in blijven geloven
Omg wat spannend!! Hopelijk ga je Joylynn opvolgen we hebben nog een paar zwangeren nodig deze maand!
Mmm Ja logisch dat dat nog wat kan verschillen inderdaad. Ik heb net getest maar helemaal wit, dus toch wel wat traantjes gelaten nu Al zon rotweek met werk en prive, ziek en dan dit Ik had er vooraf een goed gevoel bij maar het leek me eerlijk gezegd wel te mooi om waar te zijn, die eerste poging. Maargoed er zijn vrouwen die bij die eersten horen