Klinkt goed!! Succes dinsdag! Gaat hier echt druk en spannend worden met alle terugplaatsingen komende weken! Dat er maar veel testjes geshowt mogen worden komende tijd! En bij mij hebben ze ook helemaal niet verteld over dat ovitrelle een positieve test kan geven. Ze gaan er gewoon vanuit dat je braaf wacht tot die testdag geloof ik...Sowieso heel weinig info..het is dat ik alles al weet maar als je daar heel blue en zonder medische (of forum ) kennis binnenkomt vind ik het echt minimaal hoor!
Ja, ik kijk ook uit naar de testjes van de anderen. Leid me wat af aangezien ik zelf (nog) niet kan aftellen om ook een kansje te hebben haha. In het ziekenhuis gaat het heel snel vind ik, ik weet nog dat ik bij mijn eerste afspraak op fertiliteit een medicatieschema kreeg. Eerst aantal dagen duphaston om mijn lichaam nog eens te reinigen aangezien ik al dik half jaar sinds stoppen van de pil geen menstruatie meer had gehad. en dan wachten tot maandstonden doorkwamen dan tellen tot dag 3 en Letrozole beginnen tem dag 7, vervolgens afspraak in zh maken tussen dag 11 en 14 voor follikelmeting ... nu is het allemaal heel logisch omdat ik het al paar x heb doorlopen, maar mijn oren waren echt aan het suizen toen gyn het eerst vertelde (en tis er eentje die lief is maar wel erg snel praat ) dus ik kon het allemaal niet zo goed onthouden. Gelukkig kreeg ik het mee op een brief. En nu dus ook, je moet eigenlijk zelf extra info vragen en ik heb ook wel veel aan het forum hier Wat ik wel positief vind is dat ze snel antwoorden. Ik mail meestal omdat ik telefonisch moeilijk binnengeraak, maar mail altijd dezelfde dag antwoord.
Yesss da's goed nieuws! Succes dinsdag! Je eerste punctie voor je 2de kindje he als ik het goed onthouden heb? Dan weet je in ieder geval wel al wat je zoal kan verwachten.
Het is bij mij mis gegaan.. totaal niet aan zien komen. Ik deed een clearblue test in de hoop dat die 3+ zou aangeven en die zegt "niet zwanger". Ik ben in shock..
Hé?!!?!?! Heb je nog een streepjes test die je kan doen? Ik zou bijna zeggen dat ze test stuk moet zijn Of hook effect? Wat een vreselijke onzekerheid… Ik zou toch even een streejestest doen met 50/50 water en urine…. Ik denk aan je. Dikke knuffel
He, nee joh, hoe dan?! Geen bloedverlies verder? Zou toch nog een andere test proberen. Dikke knuffel in ieder geval, dit is zo niet wat je wil zien
Neee Jeeeetje meis wat heftig. Je had zulke prachtige streepjes. Heb je nog meer testen gedaan? Of alleen die Clear Blue? Ik zou er nog eentje met roze inkt doen en eventueel je urine verdunnen wat hierboven ook genoemd is.
Ik heb niet gebloed inderdaad.. maar dat houdt de utrogrstan ook tegen. Ik ben gewoon in shock. Ik heb verder geen testen meer, maar ga die zo echt even halen. Ik had dit dus totaal niet zien aankomen. In 1 week tijd van "zwanger 2-3" naar "niet zwanger". Hoe dan?!
Eens. Dat het mis kan gaan is helaas zo… maar van die knallers en 2-3 naar helemaa weg in een week…. Dat is wel echt snel. Ik hoop zo dat het het hookeffect is of dat het een slechte test was… ik ga keihard voor je duimen
Ja precies.. maar hookeffect met deze kan niet. Moet je nagaan hoe vreemd ik keek toen ik ineens "niet zwanger" zag staan..
Ja alles kan natuurlijk helaas in deze rollercoaster maar deze zou ik echt even willen dubbelchecken.. ik duim zo voor je!
Oh nee. Ik hoop zo ontzettend dat het een foute test was. En wat basilicum zegt; ook even een test met verdunde urine proberen.
Ik heb het ziekenhuis gebeld, zij gaan uit van een vroege miskraam. Dat kan dus zo snel gaan en mijn Utrogestan houdt de bloeding tegen. Ik hoor later vandaag hoe we nu verder moeten.
Jeetje echt joh? Ik weet even niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte!! Ga je voor de zekerheid nog wel een streepjestest doen strakjes?
Omg neee !!! Maar misschien nog wat hoop: ik deed een wat oudere clearblue op 14 dpo en die zei ook niet zwanger, terwijl de streepjestest echt heel duidelijk was. Dus misschien gewoon geen goeie! Ik duim... Hoeveel weken/dpo ben je nu?