Hoe laat ga je testen? Hier vanmorgen weer veel scherpe pijn in mn baarmoeder en uiteraard vieze bruine zooi. Ik vind het nog lastig wat ik er allemaal van moet denken hoor.. kan nog zo alle kanten op.. Ik test morgenochtend weer. Dan ben ik denk ik 14 dpo (14 dagen na punctie?).
Ohhh neeee wat een schok helaas weet ik exact wat je voelt ik heb een soort gelijke situatie meegemaakt voordat we IVF starte. Geen woorden voor leef met je mee!
He wat?! Hoe kan dat nou? Oooh ik hoop maar zo voor je dat er iets mis was met die test... Ik neem aan dat het nog te vroeg is om iets te kunnen zien op een echo, dus daarom vragen bij het ziekenhuis heeft geen zin he? Heeft het nog nut om bloed te laten prikken, en dan over 2 dagen weer om te vergelijken? heel veel sterkte, ik denk aan je.
Ik heb 3 testen gedaan.. streepjestest, clearblue vroege digitale en clearblue weken.. alle 3 dik hard negatief..
Aaach lieverd wat verschrikkelijk naar dit Ik heb geen woorden voor troost van je. Hopelijk belt het ZH je snel en kun je troost vinden bij je naasten. Hele dikke knuffel!!!
Snap dat t heel spannend blijft .. Ik vind t juist wel positief klinken dat t bruinverlies is al zo lang constant is, dat klinkt niet meer als een naderende menstruatie. Krampen en steken kan echt heel goed horen bij een zwangerschap. 14 dpo is niet 14 dagen na de punctie toch? Hoe oud je embryo was bij terugplaatsing, en daarna nog zoveel dagen tot 14 aanvullen, dat is je nod dacht ik. (dus bvb als je op 1 Februari een embryo van 5 dagen krijgt, dan 9 dagen later is je nod.. dacht ik tenminste.. geen kenner hier).
Of zou het dan toch het hook effect al kunnen zijn wat jij zei?? Ik ga eens googlen vanaf wanneer dat dat is.
Wat ontzettend verdrietig. En zo oneerlijk. Dikke knuffel. Wat bizar dat het zo snel weer negatief kan zijn.
Ben bang van niet. Had ook al zitten googelen en cb loopt wel terug qua weken maar niet naar negatief. Zelfde geldt voor een streejestest. Die wordt lichter maar niet negatief. En hook effect is volgens mij ook pas bij +6 weken
Ik heb net hetzelfde gevonden inderdaad Wel ook iemand die hook effect al had bij 5.5 week, maar inderdaad word ie lichter en niet negatief. Zo verdrietig @Joylynn
Ik heb ook heel Google al uitgeplozen. De arts wilt dat ik straks even naar ziekenhuis ga om bloed te prikken Aan einde van de middag bespreken we hoe we nu verder gaan. Ik hoop nu maar dat HCG 0 is en ik direct verder mag..
Dat hoop ik ook voor je!! Dat is het enige "positieve" aan dat de test nu negatief is denk ik.. ipv dat je nog lang moet afwachten voor ie negatief is geworden. Zijn de kwaaltjes ook minder of nog niet? Wat een rollercoaster Ik zie dat je bij je tweede IUI ook een miskraam had, met welke termijn was dat? Kwam toen spontaan je menstruatie?
Hoop ook dat je snel weer door kan. Moet eerst die stomme utro nog uitwerken natuurlijk voordat er uberhaupt iets gaat gebeuren.. @Milena92 nou net ook weer wat rood dus tja. Afwachten maar.
Ja heel spannend. Er zit iets dat sowieso.. nou hopen dat t goed zit.. <3 Ik duim alvast heel hard voor morgen.
Ja ben nog steeds moe en misselijk, maar dat komt door de utrogestan. Bij de 2e IUI liepen mijn testen niet op, ze waren op NOD nog erg licht. Dus toen voelde ik het al aankomen en begon het uit zichzelf een week na NOD. Maar toen gebruikte ik geen Utrogestan. Nu word het tegen gehouden.