MMM Start Januari 2024 ! :)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Milena92, 31 dec 2023.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WelcomeWondertje

WelcomeWondertje Fanatiek lid

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    @Basilicum @klok, lief dat jullie eraan dachten. De punctie was vandaag inderdaad en waar zal ik beginnen…..

mij knip hem in 2 , de punctie en het geheel

de punctie ging goed. Opeens heel druk daarbinnen. 36 follikels op rechts en op links niet kunnen tellen (ik vertel zo waarom) het aanprikken viel redelijk mee, het naar beneden drukken van mijn linker eierstok ook.

sommige follikels waren extreem groot (heel reageerbuisje vol!) ze hebben dan ook echt elk buisje uit het koffertje nodig gehad.
    Uiteindelijk dus 19 rijpe eitjes! Maandag horen we hoeveel bevrucht zijn.

dus dat is allemaal mooi nieuws

minder mooi was de reactie van mijn lichaam op de punctie. Bij de wissel van rechts naar links kwam een beetje bloed in de buikholte en bam! Bizar de pijn ongelooflijk. Dit maken we niet vaak mee zei de arts. Uiteindelijk dus ook opgenomen vandaag. Onbeschrijfelijk de pijn en dat is dus niet de punctie maar de endometriose icm pech. De vorige keer had ik dit dus helemaal niet!

ik ben er nog steeds door van m’n apropos

de zoveelste opname er mag nu wel eens goed nieuws komen

en die verwacht ik met 19 eitjes uit (naar schatting meer dan 40 follikels) dus veel water drinken en vol goede moed richting de tp!

2. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.322
    3.310
    113
    Vrouw
    Jeetje wat een ervaring heb jij gehad! Ik snap dat je helemaal overdonderd bent. Laat goed voor je zorgen, en laat de gedachtes aan die prachtige opbrengst je troosten!

WelcomeWondertje vindt dit leuk.
  3. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.322
    3.310
    113
    Vrouw
    Ja snap ik hoor. En meer kan altijd nog. Ik heb hiervoor natuurlijk ook al gespoten voor OI, dus ze wisten dat ik redelijk wat nodig heb. Het is af en toe even puzzelen met dosissen. Spannende periode voor jou ook zo, vlak voor het spuiten

klok en WelcomeWondertje vinden dit leuk.
  4. klok

klok Bekend lid

14 dec 2015
    902
    853
    93
    NULL
    NULL
    Ik heb wel enigzins een cyclus van mezelf. Maar daar is geen touw aan vast te knopen. Met OI en IUi spoot ik 62.5 en meestal ophogen naar 75.
    Arts gaf aan dat ze de punctie cancelen bij meer dan 25 follikels, dat lijkt me vreselijk, om te moeten afbreken. Liever dan iets minder. Arts gaf ook aan dat we evt nog kunnen ophogen naar 112.5 bij de 1e echo. Ben heel benieuwd! Bedankt voor je reactie!

Ben jij bevallen via keizersnede? Hopelijk snel een plakker bij je!

5. klok

klok Bekend lid

14 dec 2015
    902
    853
    93
    NULL
    NULL
    Jeetje dat klinkt heftig zeg! Poeh!
    Hier ben je echt helemaal weg tijdens de punctie, ze brengen je in slaap. Lijkt me heerlijk

6. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.484
    3.110
    113
    Vrouw
    @WelcomeWondertje jeetje dat is heftig en best eng lijkt me :( Gelukkig maar maar dat we opbrengt wel heel goed is :)

@Basilicum ik ben echt heel blij voor je dat de punctie nu gewoon gepland staat!! Eindelijk.

WelcomeWondertje en Basilicum vinden dit leuk.
  7. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Dat snap ik dat je dan liever toch wat minder follikels heb idd! Hopelijk groeit er een mooi aantal met 100 :)
    Ik ben bevallen op de natuurlijke manier, dus geen keizersnede.

klok vindt dit leuk.
  8. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.842
    113
    Wow @WelcomeWondertje heftig! Maar hier moet toch wat goeds uit gaan komen! Wees lief voor jezelf, heeel rustig aan.

@Basilicum Yes hij staat, komt vast helemaal goed!

Hier gister mijn eisprong gehad, die was vet pijnlijk (of tja..dat is meer de uren ervoor zeker..of toch ook vocht erna in de buik, geen idee). Ik voel hem vaak maar zó erg niet. Ik dacht echt wtf hoe ga ik dat bij IVF doen met vollere eierstokken..dan kan ik niet meer lopen :o: Nouja zal bij mij toch vast niet zo druk worden daarbinnen gezien de eerste mislukte stimulatie.
    Vanaf vandaag dus aan de utro. Ik heb dinsdagavond Ovitrelle gespoten, jullie een idee wanneer ik dan veilig kan testen zonder vals positief? Toen ik 12 jaar terug utro gebruikte werd ik daar namelijk niet doorheen ongesteld..

Ik kreeg vandaag een afspraak op de poli binnen voor 25 januari, maar geen flauw idee waarvoor. Ze zoudeb vandaag of volgende week bellen hoe de volgende poging gaat verlopen dus zal het nog wel horen.

Volgens mij is er ergens een oud lijstje gebruikt er zijn weer namen afgevallen haha.

Milena92 vindt dit leuk.
  9. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.842
    113
    #149 Lief, 12 jan 2024
    Laatst bewerkt: 12 jan 2024
    Lijstje MMM start januari 2024
    Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1
    Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- cryo TP
    Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1
    Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D
    Lief - 40 jaar - 2e kindje - IVF 1
    MamaMan0n - 30 jaar - 4de kindje - IVF 1
    Millie92 - 31 jaar - 1e kindje - IVF 1
    Welkomwondertje - 41 jaar - 3e kindje - IVF punctie 2 ronde 6

Afspraken
    Basilicum 14-01-2024 punctie
    Lief - 25-1 nog geen idee waarvoor ;)
    Knut10 - 16-01 terugplaatsing cryo
    Klok - 2-02 groei echo
    Milena - eind januari? uitgangsecho
    MamaMan0n - +/- 24 jan cryo tp
    Millie92 - 9-2 intake ivf consulente
    Welkomwondertje 12-01-2024 punctie

Test datum

Lief - 26-1 (maar = na afgebroken IVF ronde 1)

♡ ZWANGER ♡

10. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.842
    113
    Zo..volgens mij heb ik zo iedereen er weer terug op :)

Millie92 en WelcomeWondertje vinden dit leuk.
  11. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Dat is aan de ene kant ook wel lekker ja ;) aan de andere kant vind ik het ook wel fijn om te zien wat gebeurd. Maar goed in dit geval had het voor de pijn niet uitgemaakt. Je krijgt medicatie en de punctie zelf was heel goed te doen. Deze pijn kwam nadat ze hadden leeggezogen en hield aan dus mij had dat helaas ook niet geholpen. Gelukkig gaat het nu stukken beter

12. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Exact de juiste verwoording heftig en eng. Vooral omdat je merkt dat de arts er ook van schrok…. Gelukkig gaat het nu echt beter . Op naar herstel

Milena92 vindt dit leuk.
  13. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Een troost de pijn bij een natuurlijk eisprong is het uitbarsten van een follikel bij IVF worden ze leeggespoten en heb je tijdens dat proces medicatie…. Pijn valt bij de meeste mensen erg mee. (Hoor mij :rolleyes: maar bij mij was het de endometriose en de vorige keer gad ik hier nul last van)

toch fijn als je de 25e mag gaan? Gaan ze een nieuw traject bespreken?

14. Knut10

Knut10 Bekend lid

16 mrt 2022
    999
    1.203
    93
    Vrouw
    Wat naar dat je zoveel pijn hebt gehad :( hoe gaat het nu? maar wat fantastisch dat er 19 rijpe eitjes zijn gevonden !!! Ik hoop op een prachtig aantal embryo’s en een voorspoedige terugplaatsing. Mijn duimen draaien voor je.

15. Knut10

Knut10 Bekend lid

16 mrt 2022
    999
    1.203
    93
    Vrouw
    Klinkt verstandig om niet direct te hoog te spuiten. Ik heb volgens mij met 75 gespoten voor ivf, gezien ik veel follikels en cystes had continu. Uiteindelijk 9 grote follikels. En daar zijn toen “maar” 8 rijpe eicellen uit gekomen (vond dat toen erg moeilijk) , maar wel 7 cryos. Dus het aantal follikels en eicellen hoeft niet heel hoog te zijn voor embryo’s. De gynaecoloog zei destijds al dat ze liever 3 goede follikels had dan 20 tegelijk, omdat zij dacht dat de kwaliteit dan beter was (geen idee of dat waar is hoor).

16. Knut10

Knut10 Bekend lid

16 mrt 2022
    999
    1.203
    93
    Vrouw
  17. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.484
    3.110
    113
    Vrouw
    Gatver ja dat lijkt me naar inderdaad, dan denk je gelijk dat er iets ergs mis gaat.
    Fijn dat t nu beter gaat!!

WelcomeWondertje vindt dit leuk.
  18. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Dank je! Ja 19 verzacht de pijn letterlijk. Wel risico op overstimulatie…. Dus het is nog spannend wat mijn bloedwaarden zijn as maandag. Voor nu veel drinken wat ook pijnlijk is omdat m’n buik nog zo beurs is maar ik doe m’n best. Net weer 3 glazen water op!

Milena92 en Knut10 vinden dit leuk.
  19. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.693
    3.134
    113
    Vrouw
    Brabant
    Sportdranken! Ik heb een week lang aquarius en poeders gedronken. Die tip gaven ze in Gent. Dan neem je de voedingsstoffen beter op en dat is beter dan water. Ofzo :roflmao:

20. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.484
    3.110
    113
    Vrouw
    Ik ben gewoon echt nerveus wanneer mn menstruatie doorbreekt en ik mag gaan bellen voor de uitgangsecho:p aankomende ma/di/woe is t 2 weken geleden dat ik vruchtbare afscheiding had, dus ik verwacht t een van die dagen. Ik ben zo benieuwd hoe het gaat. Vorige keer was eerst een ronde overstimulatie en die daarna een cyste. Het zou wel super zijn als t gelijk een echte poging word.. Ben benieuwd hoe mijn lichaam 2 jaar later reageert op dezelfde dosis (en dat kan ook nog per maand verschillen). Vorige keer was er wel 'maar' 1 eitje, en ze mikken op 2 om je kansen te verhogen. Dat eitje werd wel mn dochter haha :p :D Dus 1 is ook goed.

Deel Deze Pagina