Ik doe alleen de standaard dingen, zoals geen rauw vlees/ei. Geen alcohol. Verder probeer ik voor een warme buik te zorgen en geen koude voeten. Qua supplementen slik ik gewoon de zwangerschapsvitamines en vitamine d extra. Ook doe ik dan deze ronde elke dag een glaasje granaatappelsap. Liefs
Eerlijk gezegd later dan bij de natuurlijke cycli. dan stop ik zodra eitje begint te groeien met alcohol rauwe vlees rauwe eieren etc. Nu denk ik oh is toch buiten boord dus start ik pas na de tp. ik doe qua lichamelijke inspanning weer wel minder omdat het wel ingrijpender is.
Hier ook. Ik heb alleen ipv de zwangerschapsvitamines losse vitamines, en een extra b complex omdat wij veel vegetarisch eten. Verder de hele tijd sloffen aan voor warme voeten en handschoenen voor buiten.
Goed hoor! Hopelijk over een week een terugplaatsing ben er deze keer wat meer ontspannen mee tot dusver, dat is wel fijn!
Ahh wat super !! En zeker ook fijn dat je er meer ontspannen mee omgaat dit keer (tot nu toe dan ). Ik hoop dat bij mezelf ook. Vorige keer heb ik er echt veel te veel druk op gezet. Alsof ik er door er op een bepaalde manier over na te denken, invloed had op de uitkomst..
Bedankt voor al jullie reacties! granaatappelsap vind ik zoooo goor haha. Ach ja we hebben er wat voor over hè
Pffff dit wachtbankje vooral als je voor de rest even niet veel aan de hand hebt. Echt letterlijk wachten totdat je zwanger bent. Wetende dat de kans klein is maar de wens zo groot, maakt het niet beter. Ik ben echt aan het wachten na een negatieve test herpak je jezelf maar tot dus tijd is het zo’n niemandsland ofzo hopend op die positieve test… ik dacht dus dat het zondag was, maar nee het is gewoon zaterdag
Ik snap je helemaal!! Normaal is iedere dag op het wachtbankje bij mij ook zo. Gelukkig vandaag een drukke dag en helemaal zen en (nog) niet ongeduldig. Zei net nog tegen mijn man, dit herken ik echt niet van mezelf ‘Zeg ik nu heel stoer op de eerste dag van het wachtbankje ‘