MMM Start Januari 2024 ! :)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Milena92, 31 dec 2023.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liliane92

Liliane92 Fanatiek lid

7 sep 2020
    2.083
    3.164
    113
    Vrouw
    Yess! Spannend!!

Basilicum vindt dit leuk.
  2. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.052
    2.860
    113
    Hou het zo spannend meiden, leuk om te lezen haha. Ik duim voor jullie!

3. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.843
    1.518
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    Dank jullie wel allemaal voor de gezondheidswensen!

@WelcomeWondertje dat is spannend! Nu is het echt aftellen geblazen :D

@Basilicum, vanaf morgen testjes, spannend! Wel fijn denk ik om te weten dat het morgen sowieso nog te vroeg is om iets te zien? Of denk je dat je sowieso teleurgesteld gaat zijn als ie wit is morgen ook al weet je dat het nog te vroeg is?

@Liliane92 dat vind ik ook wel een goed idee, standaard enkele sessies bij een psycholoog bij een fertiliteitstraject. Ikzelf loop ook bij psycholoog, was al eerder dan ons fertiliteitstraject over werkgerelateerde zaken. Hoewel dat opgelost is, plan ik nog steeds af en toe opvolgsessies in. Altijd handig om nog eens momentje in te checken met hoe het gaat, hoe je partner ermee omgaat of je omgeving en ook voor raad om met doktersbezoeken/gesprekken om te gaan. Want soms gaat het daar zo snel in de mmm en moet je echt op je strepen staan om antwoord op je vragen te krijgen.

4. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.843
    1.518
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    Ja, echt spannend. Ik hoop op een ICSI-traject, om de een of andere reden hou ik het romantische beeld nog hoog van een genetisch kindje van ons beiden, ook al weet ik dat het niet minder ons kind zou zijn als we met donormateriaal werken hoor. Al ben ik wel bang voor de spuitjes, een punctie en het mentale aspect van zo'n afvalrace ed. Dus blij dat ik hier bij ervaringsdeskundigen terecht kan :D
    Maar langs de andere kant probeer ik me realistisch te houden. We hebben al maar 10% kans (weet alleen niet of het is op vinden van bruikbaar materiaal of op een doorlopende zwangerschap) en het feit dat mijn man nu al 38 wordt helpt er ook niet aan.

Milena92 vindt dit leuk.
  5. Knut10

Knut10 Fanatiek lid

16 mrt 2022
    1.014
    1.231
    113
    Vrouw
    Ik zit klaar voor de testjes! :D

6. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ik heb ook al 10 keer op refreshen gedrukt idd :D

7. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.326
    3.320
    113
    Vrouw
    Maandag is mij vrije dag dus lig nog in bed met mijn kleine draakje :roflmao:. Ik ga zo een poging doen, maar mijn bed is nog te zacht

Panda95, Milena92 en Knut10 vinden dit leuk.
  8. WelcomeWondertje

WelcomeWondertje Fanatiek lid

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Fijn dat ze niet allemaal zo zijn, maar soms denk je ‘jij had in een magazijn moeten gaan werken!’ Lekker zonder menselijk contact. Mensen die lekker aan het werk zijn en dan ‘gestoord worden door die lastige klanten’ die hun werkritme verstoren. Ze vergeten dan even dat die klanten (in dit geval patiënten) de hele purpose van hun baan zijn :rolleyes:.

Nou haar probleem, goed dat je het niet jouw probleem gemaakt hebt. En haar collega maakt het waarschijnlijk helemaal niets uit.

volgende keer als je zo tegenover haar zit en er zo’n opmerking komt weet dat er een hele MMM squat digitaal achter je staat om je aan te moedigen :thumup::thumup::thumup:

Milena92 vindt dit leuk.
  9. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Fijn dat je dan bij de huisarts terecht kunt! Min. HuisRts is de minst begripvolle persoon en de laatste die ik zou opzoeken. Echt fijn als dat wel kan, maak er lekker gebruik van!

10. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Lastig blijft het hè, het is absurd eigenlijk wat verwacht wordt dat we zomaar doorstaan zonde mentale belasting. Een vriendin van mij vertelde dat ze bij een psycholoog liep om haar ‘toch-niet-miskraam’ te verwerken. Ze dacht een miskraam te hebben maar dat bleek toch niet het geval en om daar overheen te komen had ze hulp nodig. Toen dacht ik wauw al onze verhalen kennende…. Maar goed dit forum helpt mij ook al enorm. Allemaal ervaringsdeskundigen is ook wat waard ;)

mos. Waarom maakt de leeftijd van je man uit voor jullie kansen? Ik dacht altijd dat dat niet uitmaakte bij de man.

Panda95 vindt dit leuk.
  11. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Ik sta alweer in de trein, met een testje in mij zal want moest snel snel weg. Een heeeeel licht tuurtje die ik niet op de foto zou krijgen. Partije misselijk maar goed dat klopt niet met mijn theorie van gister innestelen. Dan zou ik niet nu al zo misselijk zijn. Zou m’n lichaam zo enorm met me spelen?

Knut10 vindt dit leuk.
  12. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.326
    3.320
    113
    Vrouw
    Oooeeeeeh spannend zeg!! Misschien niet innesteling gister maar gewoon groei baarmoeder? Ik duim voor mooie oploop!

WelcomeWondertje vindt dit leuk.
  13. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.037
    113
    #1673 MamaMan0n, 26 feb 2024
    Laatst bewerkt: 26 feb 2024
    Vandaag 5 dagen na tp maar ik test nog niet. Kom net uit de nachtdienst dus voor mij heeft het geen zin om nu te testen. Hahahaha wel hele nachtdienst met rug/buikpijn gelopen. :| en soort spierpijn in mn borsten. Wat ik nog niet eerder herken.
    Ik lees vanmiddag alle berichten van iedereen terug hoor.. eerst slapen ❤️

14. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.326
    3.320
    113
    Vrouw
    Hier inmiddels wel getest, negatief uiteraard. Logisch op 3 dagen na tp. Hoewel ik er natuurlijk met mijn lijntjes ogen wel wat van kan maken :roflmao:. Op naar een positieve test morgen!

15. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.522
    3.138
    113
    Vrouw
    Hahaha jaa en dat is echt super lief en en heeel fijn!! :D

Ik ga zo weer. Kan een eiblaasje beter aan de grote kant zijn? Is dat beter als je dan de ovitrelle zet? Of is eerder, als ie kleiner is niet perse slechter?

16. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.522
    3.138
    113
    Vrouw
    Wauw dat klinkt goed hihi :D

@Basilicum dat is onder wat vroeg :p Op naar morgen idd :D

17. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.052
    2.860
    113
    Jullie hebben allemaal dit keer geen pregnyl of ovitrelle hoeven prikken? Of is dat er bij jullie zo snel weer uit?

Ik kom elke dag spieken hoor :D

@Basilicum zegt gelukkig nog helemaal niks zo vroeg! Sterkte met alles omtrent je vader (hoop dat ik het goed onthouden heb dat dat vandaag is ).

Op naar de oplopende testjes!!

18. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.052
    2.860
    113
    Nee, want je bent gewoon zwanger :cool:

WelcomeWondertje en Panda95 vinden dit leuk.
  19. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.052
    2.860
    113

Maakt volgens mij niet zo uit, ze hebben het vaak over 18 mm, maar bij mij waren ze al 20, en ze waren dus uiteindelijk prima! Zit wel wat marge volgens mij..

Panda95 vindt dit leuk.
  20. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.843
    1.518
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    gek hoe we van de ene emotie in de andere gesleurd kunnen worden ook bij zo'n traject. Fijn dat die vriendin van je hulp heeft kunnen vinden.

Omdat ik wetenschappelijke lectuur gevonden had over slaagkansen bij TESE bij mannen met Klinefelter. Hun spermagenese (als ik dat woord goed onthouden heb) neemt echt wel enorm af hoe ouder ze worden. En de resultaten van hun studie waren wel positief van mannen met Klinefelter die rond 25 jaar waren, maar hoe ouder en zeker 35+ bijna geen enkel positief resultaat.

Deel Deze Pagina