Maar dat is zo hoor! Ik vroeg ook eens heeft het überhaupt zin als de getallen zeggen dat er minstens 27 kansen nodig zijn op mijn leeftijd zónder nog onderliggend gedoe…ja! anders waren we het traject echt niet gestart! Was haar resolute antwoord en dat geloof ik ook echt dus dat zal voor jullie hetzelfde zijn. Ik kende het helemaal niet TESE het is fijn dat je überhaupt weet wat loos is en dat jullie gericht richting een oplossing kunnen. En ja gelukkig dus vanwege de technologie. Ik hoop dat het snel resultaat heeft allemaal
wow @Lief wat een verhaal over de HG. Daar had ik nog nooit van gehoord, heftig! @Zuster92 ik duim dat je ziekte niet doorzet en dat het gewoon een supersterke blasto is <3 @WelcomeWondertje ik zie het streepje ook hoor! Spannend, ga je kijken naar oploop om zo hopelijk al wat te kunnen uitsluiten? En wat is een ZOL? als ik het opzoek kom ik enkel op de afkorting van een bepaald ziekenhuis hier in België uit
Bedankt. Ik hoop dat jullie ook helemaal niet 27 kansen nodig gaan moeten hebben. En het is spannend met je uitslag hierboven, wie weet is het al gelukt! Ik kende TESE ook totaal niet, kende ook Klinefelter niet. Nooit gedacht dat mijn man het zou hebben. Hij ziet er erg gezond en atletisch uit (enkel iets meer buikje gekregen de laatste jaren toen we in verbouwingen zaten en minder structuur hadden). Dat is een goed teken want als het heeeeel fel aanwezig is, zou het al veel eerder vastgesteld geweest moeten zijn (tijdens pubertijd). Het komt erop neer dat er tijdens de celdeling iets spontaan is misgelopen waardoor op zijn geslachtschromosoom hij xxy heeft ipv xy. maar niet alle cellen hebben die fout (als ik het goed begrijp) waardoor het minder zichtbaar is? Ik houd jullie in ieder geval op de hoogte van de uitslag.
de test is van gisteravond 9u en ik test ‘s avonds beter dan in de ochtend dus nu testen geeft geen uitsluitsel. Vanavond op zijn vroegst dus. Ik ben wel minder misselijk nu lijkt… dus we gaan het zien. Minder dan gisteravond. Maar meer dan gisterochtend do let the brain f*ck period begin ZOL is zwangerschap onbekende locatie, buitenbaarmoederlijk. Ze hebben de positie alleen nooit kunnen detecteren. De miskraam. Heeft wel 4 weken geduurd. Vsn week 10 tot week 14. Vanwege de endometriose kan een vruchtje best lang overleven buiten de baarmoeder.
Zoveel gemist als je vroeg naar bed gaat @WelcomeWondertje ik zie hem hoor!! Hoeveel dagen na tp ben je ook alweer? Benieuwd naar je test vandaag! Ik ben om 4u nog naar t toilet geweest, dus hou het nog ff op voor de zekerheid
Ah spannend en lijkt inderdaad dan positief dat het een milde variant is. Ouden ze dan met selectie vooraf de juiste zaadcellen kunnen selecteren? Of werkt dat niet zo
6 dagen na tp vanavond dus spannend. Nu uiteraard geen oploop ten opzichte van 21u gister . Wachtend op jouw foto’s dus
@WelcomeWondertje ik denk dat ik t ook zie hoor!! Maar als jij het ziet dan is er het sws! Wat MEGA spannend nu En @Basilicum ik wacht op jouw test!!! Refressh!
Hier helaas negatief. Heel jammer, had wel wat positiviteit kunnen gebruiken vandaag. Vannacht wel een temperatuur dip van 0,4. Weliswaar met een smartwatch, maar daar hou ik me maar even aan vast.
Ah nee, wat balen zeg maar die dip klinkt goed! We gaan gewoon voor een late innesteling, daar zorgt misschien jouw papa voor ❤️ sterkte deze moeilijke dagen! Hoe gaat het met je?