@Basilicum ik zie je bericht in t andere topic over je griep, verdorie!! Ik duim heel hard dat het lukt morgen om te gaan! <3
Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik heb vandaag mijn eerste AA gedronken. Ik moet er wel aan wennen, ik heb een paar jaar terug (kunstmatig toegevoegde) suikers uit mijn dieet gefilterd en dan is dit zooooeeeeettt Maar alles voor het goede doel
Ow wauw wat een mooie score qua succes. Ze zeggen aantal follikels /2 voor aantal eicellen /2 voor aantal bevruchtingen /2 voor aantal cryo’s. Jij zit daar ver boven dus het kan wel kloppen dag de kwaliteit een stuk beter is!
Ow wauw wat mooi echt een wonderkindje dus ! hoewel ik je gezonde spanning snap lijkt het me echt heerlijk om in dit traject te zitten met al een keer ‘succes’ achter de rug. Spannend ik hoop dat je snel mag bellen en jan starten,
Ik sluit ook graag aan. Wij hebben afgelopen 1,5 jaar zelf geprobeerd voor een 2e kindje. Onze dochter is op de natuurlijke manier verwekt in de 2e ronde. Nu zijn we gestart met IVF. Ik heb een lang schema en ben nu bezig met de Decapeptyl. Woensdag start ik met de Gonal F en 25 januari de eerste echo om te zien hoe het gaat.
Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1 Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- cryo TP Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1 Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D Lief - 40 jaar - 2e kindje - IVF 1 MamaMan0n - 30 jaar - 4de kindje - IVF 1 Millie92 - 31 jaar - 1e kindje - IVF 1 Welkomwondertje - 41 jaar - 3e kindje - IVF punctie 2 ronde 6 SuzanS - 37 jaar - 2e kindje - IVF 1 Afspraken Basilicum 14-01-2024 punctie Lief - 25-1 nog geen idee waarvoor Knut10 - 16-01 terugplaatsing cryo Klok - 2-02 groei echo Milena - eind januari? uitgangsecho MamaMan0n - +/- 24 jan cryo tp Millie92 - 9-2 intake ivf consulente Welkomwondertje 12-01-2024 punctie SuzanS - 25-01-2024 1e controle echo Test datum Lief - 26-1 (maar = na afgebroken IVF ronde 1) ♡ ZWANGER ♡
Net even een beetje terug gelezen. Volgens mij is dit het laatste lijstje, hoop dat ik dit zo goed doe. Succes allemaal dames
Welkom! We Lopen een beetje gelijk op. Ik start de 26e met gonal en zit nu ook aan de deca. Spannend en gek dat het ineens niet meer lukt dan hê. Hier is de keizersnede de boosdoener. Ik heb een grote niche overgehouden daaraan. Hopelijk is ivf de oplossing. Ik heb ervoor gekozen om me niet te laten opereren aan de niche..
Oh ja dan hebben we inderdaad het zelfde schema en scheelt niet veel qua planning! Ja, zo vreemd dat het nu ineens niet lukt. In het begin dacht ik het duurt nu gewoon wat langer, komt goed. Op een gegeven moment ga je aan van alles twijfelen. Hier is niet echt een oorzaak gevonden. Zwangerschap is eigenlijk ook probleemloos verlopen. Alleen op het eind ingeleid en veel hormonen gekregen daarvoor. Ik vermoed zelf dat mijn hormonen toch ergens een beetje van slag zijn geraakt, heb lage testosteron waarde en dan met name vrije testosteron. In Nederland geloven ze niet dat dit impact heeft op de eicelkwaliteit, maar vanuit Duitsland adviseren ze toch DHEA te slikken om dit te verhogen dus dat slik ik nu in voorbereiding op IVF. Hopelijk heeft het effect en hebben we straks een paar mooie embryo’s
Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1 Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- cryo TP Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1 Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D Lief - 40 jaar - 2e kindje - IVF 1 MamaMan0n - 30 jaar - 4de kindje - IVF 1 Millie92 - 31 jaar - 1e kindje - IVF 1 Welkomwondertje - 41 jaar - 3e kindje - IVF punctie 2 ronde 6 SuzanS - 37 jaar - 2e kindje - IVF 1 Afspraken Basilicum 14-01-2024 punctie Lief - 25-1 nog geen idee waarvoor Knut10 - 16-01 terugplaatsing cryo Klok - 2-02 groei echo Milena - eind januari? uitgangsecho MamaMan0n - +/- 24 jan cryo tp Millie92 - 9-2 intake ivf consulente Welkomwondertje 17-01-2024 tp SuzanS - 25-01-2024 1e controle echo Test datum Lief - 26-1 (maar = na afgebroken IVF ronde 1) Welkomwondertje 29-1(ga ik niet volhouden) ♡ ZWANGER ♡
Nou ik ben weer thuis. Vond de punctie erg tegenvallen maar: 19 eicellen gevonden . Geen idee of ze allemaal rijp zijn, maar een supermooie uitgangspositie. Koorts was vanmorgen 37,7 en tot 38 durfde ze het wel aan. Ben heel blij en opgelucht dat het achter de rug is en dat het door kon gaan. Ik zal later op iedereen reageren, maar voel me belabberd. Ik ga even lekker slapen. oja, afhankelijk van de hoeveelheid bevruchtingen en risico op ohss woensdag of vrijdag een verse tp. Tenzij het risico te groot is
Wauw! Netjes! 19 eicellen is heel goed hoor! Fijn dat het door kon gaan. Veel drinken en veel rusten erg benieuwd naar je mooie emmy's ❤️ Even afwachten nog idd met de verse tp maar ik hoop dat het gewoon mag Liefs!
Ahh super score meid!! Wel jammer dat het tegenviel, maar gelukkig is het dan nu toch achter de rug. Goed uitrusten he!!
Thanks! Ja dat is zeker zo. Zo anders nu. Vorige keer was het puur angst om geen kinderen te krijgen. Overal over twijfelen, de timing van de IUI, de zaadjes etc. Nu is het eerder leuk dan vervelend.