Ja dat lijkt me een goed idee. Als het niet gelukt is, moet je op je baaldag nog bloed gaan prikken. Maar we gaan er gewoon vanuit dat t gelukt is, en dan is het inderdaad super fijn om zo oploop ge checken! Haha ja 7 dpo is nog vroeg, fijn dat je er rustig onder bent
Nog vroeg hoor !! 10 dpo. Ik heb goede hoop voor morgen lieverd. Zon temperatuur dip klinkt goed. Toen ik temperatuurde zat er nooit zoveel verschil tussen de metingen.
Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1.2 Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- cryo TP Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1 Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D (nog 6 rietjes van dezelfde donor) Lief - 40 jaar - 2e kindje - IVF 1.2 MamaMan0n - 30 jaar - 4de kindje - IVF 1 Millie92 - 31 jaar - 1e kindje - IVF 1 Welkomwondertje - 41 jaar - 3e kindje - IVF punctie 2 ronde 8 SuzanS - 37 jaar - 2e kindje - IVF 1 Bambiniheart-35 jaar 1e kindje - IVF 2 ICSI Joylynn - 35 jaar - 2e kindje - ICSI 1 Zuster92 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI 1 cryo’s Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje - IVF2 start maart? Liliane92 - 32 jaar - 2e kindje - IVF3 (IVF1 na kind nr. 1) HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - na TESE ICSI of IUI-D Afspraken Panda95 - 21 maart: TESE partner Lief - 29-2 belafspraak hoe verder met cryo Test datum 04 maart - Basilicum - TP 1.2 04 maart - Welkomwondertje - TP 8 (punctie 2) 02 maart- MamaManon TP 1.3 06 maart - Liliane92 - Verse TP ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25-10 uitgerekend
Dankje! JIj hebt vandaag de IUI toch? Hoe laat mag je? Heb het lijstje even naar voren gehaald want kan het allemaal niet meer bijhouden
@WelcomeWondertje ik hoop echt niet dat t een mindfuck is en dat t inderdaad gewoon nu wel goed zit tov je eerdere biochemische zwangerschappen. Vandaag nog testen? Een streep is toch al heel positief. Als ie vandaag nou een beetje duidelijker is.. Pff haha ja dat was herkenbaar toen, misselijk tijdens het tandenpoetsen. Een tijdje lukte dat niet meer, vond k zo erg. Ik ben echt obsessief altijd met goed poetsen haha (gewoon bange scheiterd voor de tandarts)
Hahah ja zon lijst is toch wel handig ! Thx. Ja is zometeen inderdaad Ik ben wachtende. Hopelijk zijn ze een beetje op tijd. Ik wil de andere helft van mn kind hebben
Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1.2 Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- cryo TP Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1 Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D (nog 6 rietjes van dezelfde donor) Lief - 40 jaar - 2e kindje - IVF 1.2 MamaMan0n - 30 jaar - 4de kindje - IVF 1 Millie92 - 31 jaar - 1e kindje - IVF 1 Welkomwondertje - 41 jaar - 3e kindje - IVF punctie 2 ronde 8 SuzanS - 37 jaar - 2e kindje - IVF 1 Bambiniheart-35 jaar 1e kindje - IVF 2 ICSI Joylynn - 35 jaar - 2e kindje - ICSI 1 Zuster92 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI 1 cryo’s Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje - IVF2 start maart? Liliane92 - 32 jaar - 2e kindje - IVF3 (IVF1 na kind nr. 1) HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - na TESE ICSI of IUI-D Afspraken Panda95 - 21 maart: TESE partner Lief - 29-2 belafspraak hoe verder met cryo Test datum 04 maart - Basilicum - TP 1.2 04 maart - Welkomwondertje - TP 8 (punctie 2) 02 maart- MamaManon TP 1.3 06 maart - Liliane92 - Verse TP 11 maart - Zuster92 - TP 1.5 ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25-10 uitgerekend
Nee, wat rot zeg en wat een misleiding en mindfuck allemaal en dan moet je ook nog weg.. waar ga je heen eigenlijk? Sterkte met de komende pijn!
Balen, maar ik verwacht morgen wel een streepje bij je. Ik denk dat ie gisteren lekker ingemetseld is, op de sterfdag van je vader als kadootje van je vader, en je dan dus morgen positief test ❤️
Ahahaha de andere helft van mijn kind Heerlijk die positiviteit! Hou vast! Hoop dat je snel aan de beurt bent. Ga je de ovitrelle eruit testen?
Ik eet gewoon brood als ik dat makkelijk vind. En havermoutpap, maar dat is niet aan jou besteed, lees ik banaan-ei pannenkoekjes vind ik ook erg lekker maar vaak zo'n gedoe om te maken. Je kan ze wel bij de AH kant en klaar kopen, ook erg lekker!
Hahaha heerlijk dit! Ik zei bij m'n laatste cryo bij de balie ook "hallo, ik kom m'n toekomstige kind even ophalen"
Hahahha @Basilicum Hahah. Ze lopen weer lekker uit. Uhm ja ik wil nu wel even een test doen als er echt nog 0 kans is op een streepje, dus ik dacht aan 7 dpo ofzo Dan is het er denk ik ook wel uit. Dus dat is... Volgende week woensdag 9 dagen na ovitrelle. Ik ga dit weekend op vakantie dus ik neem twee testen mee
Haha ja daar ga ik ook nooit goed op in de ochtend Misschien iets met ei? Omelet of muffin met ei en groente of zo. Of iets van pannenkoekjes (havermout door de blender of volkorenmeel) met fruit bijv. Mijn maag is in de ochtend snel boos dus ik houd het meestal doordeweeks toch ook bij een hartige boterham met warme thee
Ik lees hier duimendraaiend mee tijdens de wachtmaand Ondanks alle rollercoasters en mindfucks hopelijk toch snel veel positief nieuws! Ik zit nu op cd20 en eergisteren en gisteren hele dikke strepen op de ovutest. Dit herken ik niet, normaal echt maar heel kort dikke streep. Herkent iemand anders dit?
Succes zo meteen! 9 dagen na ovitrelle kan nog steeds wel een licht streepje geven, ik ehb het gehad tot zelfs een keertje op 12 dagen na ovitrelle dat ik wel iets tuurs zag. Ik geef het je maar mee, super vervelend gevoel om hoop te krijgen en dat het dan nog Ovitrelle blijkt.
ontbijt vind ik ook de lastigste maaltijd, ik verdraag niet zo veel. Najah of meer als in "het smaakt me niet en dan moet ik echt met lange tanden iets binnen spelen". Het best lukt me iets met een vloeibare structuur, zo smoothie ofzo. Maar ik ben te lui om het zelf te maken en heb nog niet echt iets gevonden in de winkel wat nog best gezond is en geen fortuin kost #lui #gierig
@Milena92 goed dat je maar 2 testen mee neemt! Ik had met ovitrelle op 12(!) dagen na injectie nog een tuurstreep, terwijl Pregnyl er zo uit was. Was het er afgelopen ronde snel uit? @Daydreamer89 kan zijn dat je eitje er nog eventjes geen zin in heeft, oploop en afloop hoeft volgens mij niet iedere ronde hetzelfde te zijn?