Ik heb vorige cyclus echt geprobeerd om 3 keer per dag warm te eten, maar vond het echt lastig. Vooral het middageten ook. Ik kwam niet verder dan soep,maar op gegeven moment kwam die soep ook mijn neus ook en ik ben ook geen type om zoete aardappel ofzo te gaan eten als lunch
Lastig punt dat eten. Ontzeg me best veel eigenlijk en vind het lastig om de juiste voeding te kiezen. Het lijkt onderhand dat bijna niks meer goed is voor je vruchtbaarheid/innesteling.
Alles goed gegaan @Milena92 ? Waar ik vanmorgen nog zo positief was, begin ik de hoop langzaam te verliezen. Ben weer gezwicht en heb weer een googlestudie gedaan en 5 dagen na tp is toch wel wanneer de meeste mensen positief testen. Heb ook best een hoop kramp in mijn baarmoeder en hoofdpijn. Bleeeeh Enige strohalm is dat ik vanmorgen om 5.30 heb getest, en mijn tp vrijdag om 15.00 was. Dus heel officieel was het geen 5x24u wat er tussen tp en test vanmorgen zat. Nou, ik ga weer even verder strohalmen zoeken. Mocht iemand er eentje vinden, ik hou me aanbevolen
Joh ik snap je helemaal, maar met ochtendurine test ik zelf ook altijd nog eens slechter dan met middag, morgenochtend een streepje kan echt oprecht nog, het is nog niet voorbij!
Jakkes 3x pd warm eten word ik volgens mij niet zwanger maar alleen maar sjacho van Dat ene product wel of niet eten gaat volgens mij echt het verschil niet maken.. tuurlijk geen roken, drinken etc. Al heb ik ook zitten googlen op endo dieet hoor
Hier zelfs dag 13 na Ovitrelle heeeeel vaag nog iets. Ik kan nooit vroeg testen, of ik moet echt naar oploop kijken
Hahah ga dat niet drinken ook totaal niet volhouden. Hele dag een thermosbeker (370ml) op het bureau. Zojuist de vierde beker gezet, dus geconcentreerde urine zal er niet meer inzitten vandaag, Maar ik doe mijn best hoopvol te blijven voor morgen
"Wanneer de meeste mensen.." ja precies, de meeste mensen dus niet allemaal. Dus jij behoort gewoon tot dat handje vol mensen die pas later positief testte
Ik vind zo knap als mensen zo veel kunnen drinken.. ik ben blij als ik een halve liter drinken weg krijg op een dag
Haha oh ja ik bedoelde als ik nog geen streepje kan krijgen op een zwangerschapstest niet echt duidelijk idd ovitrelle zou dan nog streepje kunnen geven maar volgens mij was het bij mij echt bijzonder snel weg
@Basilicum het ging goed ! Soepeltjes, meestal gaat t lastig. Wel 'maar' 7 miljoen zaadjes vorige keer 15, en de meeste keren was het wel zoiets 15-20. Dus dat is jammer maarja het zijn er alsnog genoeg. Ze vertelde ook dat de zaadjes elkaar nodig hebben. Er gaan er meerdere op de eicel af, en die helpen mee met het doorbreken van de schil zodat er 1 zaadje naar binnen kan (een man gaat naar binnen bij de vrouw, waar ken ik dat van ). Maargoed. Het is afwachten! Ik wil dat jouw test morgenochtend postief is !!!! Heb je normaal ook krampen op deze termijn of is dat een goed teken? @WelcomeWondertje wanneer ga jij weer testen?
Wat fijn dat het goed gegaan. Volgens mij zijn ze bij IUI blij met 3 miljoen zaadjes toch? Dus dan hebben jullie toch nog het dubbele. spannend!!
Ja klopt vanaf 1 miljoen. Het is voldoende, maarja wel gek dat t ineens de helft minder is dan eerst. Of ze hebben per ongeluk toch het verkeerde rietje gepakt .. we hebben drie goede en drie van mindere kwaliteit
Misschien kan je vragen hoeveel zaadjes de resterende rietjes nog hebben, dan heb je uitsluitsel? Maar er zijn in iedergeval een hoop zwemmers onderweg naar het eitje! En welkom op het wachtbankje!
Mag ik een paar vreemde vragen stellen? Als je er niet op wil antwoorden is dat prima hoor. Of als je liever via privéberichtje antwoordt... Het zijn wat zaken die in mijn hoofd spoken voor mogelijks vervolg van ons traject Voel je bij iui eigenlijk net zoals bij een vrij partij dat achteraf het zaad "uit je loopt"? of dat het doorheen de dag er nog wat mee "stroomt"? En vind jou partner dat vervelend dat er deze dagen zaad van iemand anders in je zit? Mijn man staat volledig achter donorzaad als ons traject die kant op gaat, maar hij geeft wel aan dat hij na de iui de eerste dagen niet intiem met me gaat zijn omdat hij geen zin heeft om "in het zaad van iemand anders te 'dabberen'" (hij kan het soms lekker plastisch formuleren). Anderzijds weet ik zelf ook niet hoe ik me zelf ga voelen als ik weet dat er zaad van iemand anders in me zit. Of ik dat een beetje "vies" ga vinden, want je kent die persoon niet en weet niet hoe die eruit ziet en of die wel wat verzorgd is? Dat er geen ziektes uit kunnen komen, daar vertrouw ik het ziekenhuis dan wel voor En ook of ik onrechtstreeks misschien het gevoel heb alsof ik mijn man bedrieg (ook al is dat nonsens, want het is louter een plastische overdracht, hij is er bij en het is in een ziekenhuis). Ben blij dat ik mijn spookgedachten in ieder geval al eens heb durven neerschrijven.
Wij hebben de afgelopen maanden ook iui gehad. Zonder donorzaad maar de behandeling is verder hetzelfde. Het zaad word zo hoog in de baarmoeder ingebracht dus er loopt helemaal niets terug. Je merkt en voelt niks van het zaad, zoals je dat wel voelt na normale sex. Misschien stelt je dat wat gerust.