oh fijn dat je je zo begrepen en gehoord voelt! Dan voel je je toch wat sterker in je schoenen voor een volgende ronde
Vorige keer vroegen jullie wat ik in die cyclus anders had gedaan en ik antwoordde "een wortelkanaalbehandeling met spoed 1 dag voor TP". Het zorgde niet voor een blijvende zwangerschap, dus ik heb nu een spoed wortelkanaalbehandeling gehad ongeveer 2 weken voor TP. Eens kijken of dat beter helpt Wat een ellende, van de ene narigheid naar de ander
Ik ben vandaag ook naar de tandarts geweest om een gaatje te laten vullen, hopelijk brengt het geluk!
Wat super! Geweldig dat je zon fijn gesprek hebt gehad dat kan indd wonderen doen! En wat gaan ze dan bekijken met echos? Ja ik vraag me ook af wanneer de mooie positieve testen hier komen hoor.. we zijn met best veel! Ik had al meer verwacht
Grrr ik zou echt zoiets hebben van, die testen kloppen niet !! Tot wanneer is een "late" innesteling en wanneer zou je dan positief testen? Waar heb jij trouwens die gegevens gevonden over hoeveel procent er op X dpo positief test?
Hier de laatste dagen best wat kramp in mn baarmoeder, beetje menstruatiekramp maar ook bijvoorbeeld bij het niezen en bij een rare beweging voel ik een beetje een geïrriteerd en stekend gevoel. Mn baarmoeder voelt zwaar. Ik dacht eerst dat t mn eierstokken nog waren van de punctie maar ik voel nu echt dat het mn baarmoeder is want op mn eierstokken kan ik gewoon drukken zonder last. Herkent iemand dit? Kan het van de utro zijn?
Dit ervaar ik sinds vandaag ook.. denk inderdaad door utro. Of stiekem toch innesteling? Er schiet van alles door mn hoofd haha. Over utro gesproken. Hebben jullie ook dat er veel “terug” komt? Ik weet dat het normaal is dat er iets terug komt maar wat is normaal? Soms denk ik wel eens neemt m’n lichaam het wel op? Hoe snel wordt het eindelijk opgenomen?
Het was/is geen pretje nee.. deze was vervelender dan de vorige. Nu maar even zwelgen in zelfmedelijden met een bakje ijs
Heb je een terugplaatsing gehad? Nee toch? Ik herken het wel, maar dan nog wel van een natuurlijke cyclus.
Ik heb het idee dat bijna alles er weer uit komt met Utro.. maar aangezien het mn menstruatie echt tegenhoudt, doet het wel z'n werk blijkbaar
Oeh als ik jou was had ik waarschijnlijk al gedacht dat ik zwanger was Ik zou hier heel de tijd aan denken haha. Het klinkt zo zwanger.. Lijkt me niet van utrogestan komen, progesteron zorgt toch niet voor baarmoeder krampen? Een zwangerschap wel .. En. Dat iets voelen als je niest, hebben ook veel mensen tijdens de zwangerschap
Haha dat durf ik niet te denken. Ik ben bang voor die menstruatie-achtige krampen. Ik praat mezelf niet zwanger voordat de test het zegt. Al zovaak de deksel op mn neus gehad. Het is een stukje zelf zelfbescherming. We zullen nog even moeten afwachten tot het weekend.