Ah nee wat vreselijk Gemeen hoe er met je gevoelens gespeeld wordt. Zon test zou ook echt niet positief moeten zijn. .
Heb jij een dag in je hoofd dat je gaat testen dit weekend, of wacht je af tot je daar behoefte aan krijgt?
Ik wil eigenlijk morgenochtend testen maar ik weet niet of ik durf. misschien toch zondag? Ik ben er nog niet helemaal uit.
Kan er ook een vind-ik-niet-leuk knop uitgevonden worden hier? Lees geen leuke berichten, bah. Hugs voor wie het nodig heeft
Haha ja lastig! Ik durf ook meestal niet. Houdt liever de hoop nog even levend, terwijl dat feitelijk alleen maar uitstel van executie is Laat ons weten als je getest hebt! Ik heb goede hoop voor je
Haha ja, ik weet het ook echt niet. Ene moment denk ik dat het gelukt is, andere moment weer helemaal niet.
Zo ontiegelijk spannend iedere keer hè… ik duim voor je! Statistisch gezien is het tijd voor positief nieuws
Shitzooooooi. Voor die update kwam ik niet zo vroeg spieken . Vandaag 5 dagen na tp toch? Het kan nog!!
En ineens bekruipt me ook het gevoel dat we misschien wel helemaal geen cryo's hebben. Echt zo gigantisch irritant dat het ziekenhuis er drie weken over kan doen om die brief te sturen. Zo moeilijk is het toch niet om dat gewoon op dag 7 te versturen. Sorry hoor. Dit hoort eigenlijk thuis in het topic klaag maar raak..
Aww nee, wat ruk dat het negatief was! En super balen dat je dat zo laat hoort! Het is allemaal al spannend genoeg! Kun je misschien inloggen in je eigen medisch dossier en de brief zoeken? Soms staat die er al eerder als de post bijv langzaam is
Ja dat is echt wel heel lang zonder updates! In principe kun je dan niet eens gelijk door als je dat zou willen…. Dikke knuffel. Dit is gewoon ruk!
Wat ontzettend rot.. de vu doet er inderdaad lang over. Je kan eventueel wel bellen met ze. De verpleegkundigen zijn over het algemeen heel lief en willen best wel voor je kijken misschien. Toen ik na de eerste tp ongesteld was geworden en bloed moest komen prikken hebben ze me ook verteld dat er wel een cryo, en dus nog een kans was. Dikke knuffel in ieder geval