Heel veel plezier op vakantie! En inderdaad fijn om te weten dat het lijf doet wat het moet doen . Duimen dat de mijne deze periode ook doet
Wat fijn! Op naar een nieuwe ronde voor jou! Ben je de afgelopen weken een beetje oke doorgekomen? Ik start maandag ook met een nieuwe ronde, deze keer op dag 5 in mijn "cyclus". Helaas afgelopen week mijn menstruatie gekregen. Eenheden die ik mag spuiten zijn een klein beetje verhoogd (met 12,5 eenheden), dus hopelijk hoef ik nu niet 3,5 week te spuiten voor een eisprong.
Dan gaan we precies gelijk oplopen, want ik start dus ook maandag . Ik mag ook hoger starten, maar nog geen idee hoeveel. Welke dosis ga jij spuiten? Hoe chill zou het zijn om gewoon met een week of 2 al een eisprong te hebben. Ik duim voor je dat het een beetje sneller aanslaat nu
Nou, ik heb mijn uithangsecho gehad en mag starten op 62,5 ipv 37,5. Dat was ook de start dosis bij dochter. Ook ronde 3 middels injecties. Ik heb zulke goede hoop voor deze ronde
Ik ben gister begonnen mijn buik toe te spreken. Ik heb nooit vertrouwen gehad in mijn buik en wil het nu positief aan pakken. Heb op bed gelegen, over mijn buik gewreven, gezegd dat ik trots op mijn buik ben, vertrouwen heb dat deze er alles aan zou doen om een mooi warm nestje te maken. Aangesproken als babyhuisje voor 9 maanden. En heb besloten mijn best te doen mijn buik meer als onderdeel van mezelf te zien. Ik heb altijd dissociatieve gevoelens gehad bij mijn buik. Ik ben de verbining tijdens het traject helemaal verloren en wil dit terug krijgen. Of het helpt bij de laaste terugplaatsing geen idee. Maar ik wil mijn buik vergeven. Vergeven voor alles wat het heeft moeten doorstaan en wat mis is gegaan. Wil sowieso meer positieve affirmaties gaan doen. Vond het altijd een beetje dom om tegen jezelf te praten dat je er leuk uit ziet, er mag zijn, trots op jezelf bent. Maar toch denk ik dat het goed is. Dus voila, here we are Vanmorgen ook 2 maal een stel in de wijk met een kinderwagen. In plaats van jaloers zijn of denken dat zal ik nooit zijn. Heb ik mezelf ferm toegesproken dat ik/wij er volgend jaar ook zo bij lopen. Ook alle hmmmm zal ik nu wel en hoe gaat dat dan met opvang, werk, inkomen e.d. Nope, gedachten als, dan ga ik het zo en zo aanpakken en het komt allemaal goed. Ik wil meer geloven dat het nog wel gaat gebeuren dan niet. De pijn is er toch wel als het niet gebeurd.
Wat goed! Überhaupt verbinding met je lijf kan zeker niet schaden lijkt me. En in jouw situatie kan ik me heel goed voorstellen dat je die verbinding een beetje kwijt bent geraakt! Je hebt komende week de eerste afspraak bij het EMC staan toch? Weet je bij welke arts je zit? (als je dat wil delen, kan ook pb uiteraard). Ik ben er ook echt van overtuigd dat je gevoelens en gedachtes heel krachtig zijn! Waarmee ik absoluut niet wil zeggen dat je jezelf zwanger kan denken/ voelen. Of dat het wel goed komt als je het loslaat (DIE MENSEN MOETEN DE HOOGSTE BOOM IN!), maar.... ik geloof wel dat een positieve mindset kan bijdragen. Goed bezig! Wees lief voor jezelf!
♥, S.H. Benneheij. Hoop dat hij echt wilt luisteren. Heb alleen maar negatieve ervaringe met mannelijke gyns, willen niet luisteren, erg van luister maar naar mij blabla. Voel me meer gehoord bij een vrouw.
Oo echt? Maar dat is een vrouw toch? Volgens mij heeft zij mijn bevalling begeleid en mijn keizersnede gedaan! Kijk heel positief op mijn ervaring met haar terug. Had zelf veel inspraak over de planning. Heb haar niet in het traject getroffen, maar ik heb ervaren als hele nuchtere en lieve vrouw. Ik hoop voor je dat je haar krijgt
Ik zag alleen drs staan geen Mw. oid dus nam aan dat het een man was. Was er eigenlijk al helemaal van overtuigd hahaha. Edit hhahahaha wat erg, wat google al niet weet. Man man man, had ik eerder moeten doen. Zal ik je wat zeggen, het is een vrouw
Ahahhaahaha fantastisch dit Het is bijna weekend, zullen we maar zeggen Laat je weten hoe het was? Succes iig!
(ergste is, ik weet het al 3 maanden hahaha, geen moment gedacht dat het een vrouw kon zijn, geen moment gedacht het op te zoeken)
Kennelijk toch een reden waarom ik dacht dat het een man zou zijn. Word net gebeld dat de afpraak verzet is en met Prof. Laven.
Dat meen je niet?! Het wordt bijna ongelofelijk, maar hij is dus de arts waar ik over schreef . Hij heeft bij mij dus het onmogelijke gedaan!!!! Hij was degene die het protocol in de prullenbak gooide en tegendraads toch van alles heeft geprobeerd, tot ik zwanger was van dochter!! Ik snap echt dat je een voorkeur had voor een vrouw, maar hier zou ik zeker niet rouwig om zijn!!! Hij heeft mij zelfs een keer zijn directe nummer gegeven na een akkefietje met een collega. Zo’n lieve man! Eerste indruk is een beetje ‘iffy’, echt een professor met brilletje zeg maar, maar een fantastische arts. Heel betrokken!
Geen idee. Maar je bericht geeft hoop. Alleen, was ik maar eerder gegaan zou je denken. Heb nog maar 1 kans.
Nodeju (wil eigenlijk wat anders schrijven maar denk niet dat beheer dat ok vind,) ben zo pissig. Al 2 maanden bloed ik door de pil heen. Lichtjes. Word net wakker, zwaar ongesteld, zit nog steeds aan de pil. Natuurlijk, precies nu nu dat ik maandag naar het ZH moet. Kan wel janken. Straks de tranexamine maar weer pakken. WTF.