MMM voor baby (geopend zomer 2023)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Basilicum, 20 jun 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Watermeloentje

24 jun 2023
    17
    13
    3
    Lief dat je het vraagt! Excuses dat ik niet heb meegeschreven. Ik merkte dat ik wel graag wilde, maar niet de energie had.

Vandaag ben ik 10 DPO van ronde 2. Weer lang de hormonen moeten spuiten, maar het lijkt zijn vruchten te hebben afgeworpen. Ik had vanochtend een positieve test!!

Knut10 en Asil vinden dit leuk.
  2. Watermeloentje

24 jun 2023
    17
    13
    3
    Wat balen dat ook de afgelopen ronde geen eisprong als resultaat heeft gehad. Ik snap dat je er daardoor flink doorheen zat!
    Fijn dat de arts in ieder geval naar je luistert en de komende ronde wilt ophogen.
    Ik duim voor je!

Basilicum vindt dit leuk.
  3. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.507
    3.129
    113
    Vrouw
    Omg!!!! Ronde 2 al! Bizar !!
    Gefeliciteerd!! :D voelde je je anders?
    We hebben maar een klein groepje hier haha maar je bent al de tweede die zwanger is!

4. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.326
    3.319
    113
    Vrouw
    Wooow wat fantastisch! Gefeliciteerd! En inderdaad in ronde 2 al, zo fijn dat en lang traject je bespaard blijft. Geniet van dit magische gevoel, tot de kwaaltjes toeslaan ;)

5. Knut10

Knut10 Fanatiek lid

16 mrt 2022
    1.008
    1.218
    113
    Vrouw
    Goed. Wachten op een volgende afspraak in oktober om een plan van aanpak te bespreken voor de cryo terugplaatsing. Wel even flink pittig thuis met een baby die verkouden, benauwd en doorkomende boven tanden heeft. Maar dat gaat vast ooit weer een keer voorbij :o:

6. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.507
    3.129
    113
    Vrouw
    Omg .. dat is inderdaad even doorbijten! :roflmao::o: heftig. Hier waren de ondertandjes doorgekomen in de vakantie. Was ook niet makkelijk maarja haha gelukkig is het over. Nu zit ze in een nieuwe sprong :p

Soms denk ik dan, hoe gaat dit zijn met een tweede erbij.. zo knap hoe mamas dat doen.

7. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.326
    3.319
    113
    Vrouw
    Nou, uiteraard trekt mijn lichaam zich niets aan van de medicatie, en ben ik door de kuur provera heen ongesteld geworden (die hoort dit juist tegen te houden). Ik kies ervoor om er positief naar te kijken, mijn lichaam is ook ongeduldig en wil ook zsm zwanger worden :roflmao:
    ZH belt mij vandaag terug, hopelijk mag ik de kuur stoppen, dan over 3-5 dagen echo en starten met spuiten. Scheelt toch weer zomaar ween weekje :rolleyes:

Knut10 vindt dit leuk.
  8. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.507
    3.129
    113
    Vrouw
    Hahah nou volgens mij denkt jouw lichaam ook gewoon halloo?? Zwanger worden? :roflmao: niet ongesteld..!
    Fijn hoor dat je minder lang hoeft te wachten! Das toch niks. En dat je nu ongesteld wordt lijkt me prima, zeker als er geen eisprong was is er ook niks om 'op te ruimen'. Maargoed ik weet niet de details :p
    Ik ga duimen voor je.. :D

9. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.507
    3.129
    113
    Vrouw
    Hey @Basilicum hoe gaat ie? Al een echo gehad/gepland?

Ik wil eigenlijk ook gewoon beginnen haha! Maar moet echt nog even wachten tot mn school klaar is..

10. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.326
    3.319
    113
    Vrouw
    Ja dat snap ik! Als de wens er is, is iedere dag er 1 teveel! Wanneer rond je school af?
    Ik heb maandag een echo gehad en mocht starten op 87,5. Nu heb ik sinds woensdagmiddag vrij hoge koorts en ben duizelig, dus ik hoop dat we deze ronde door mogen gaan. Geen idee of het van de medicatie komt, of dat ik gewoon ziek ben. Zaterdagochtend weer een echo en dan hopelijk meer duidelijkheid!

11. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.507
    3.129
    113
    Vrouw
    Is het eigenlijk raar dat ik die wens nu al heb, terwijl de kleine zo maar zo jong is? Vind dat zelf best apart eigenlijk :roflmao: ook wel een raar idee. Ik ben zo verliefd op haar, hoe is dat als je zon nog een poppetje erbij krijgt.

Nee wat rot dat je ziek bent! Lijkt me een griepje en niet van de hormonen toch? Maar misschien dat als je klaar bent voor ovulatie enzo, dat t dan al over is. Duimen voor zaterdag dan...! :)

12. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.326
    3.319
    113
    Vrouw
    Helemaal niet gek hoor. Naast je kindje wordt je ook gewoon verliefd op het moederschap, ik snap het wel :rolleyes:
    Ik had inderdaad een griepje, nu aan de beterende hand. Vandaag nog geen groei en geen verdikt bmsl, dus dinsdag weer terug. Hopelijk had mijn lichaam het gewoon te druk met de griep, en slaat het nu wel aan, maar heb er een hard hoofd in. Op deze manier komt ivf opeens wel heel dichtbij. Ben een beetje het vertrouwen aan het verliezen in deze route. Maar goed, wie weet deze ronde een wonder :oops:

13. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.507
    3.129
    113
    Vrouw
    Nou dat snap ik wel. Je wil wel eens resultaat gaan zien nu! Al is het maar een kans.. Ja normaal gesproken schuift je eisprong soms ook op als je ziek bent of erg gestresst, dus dat kan ik me voorstellen. Hopen dat t nu echt wat gaat doen!!

En idd ja! Mooi verwoord. Je wordt inderdaad verliefd op het ouderschap :)
    (Wat wel heel even naar de achtergrond verdwijnt als je doodmoe bent van een de werkweek en je kleintje wil niet gaan slapen ;) )

14. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.507
    3.129
    113
    Vrouw
    En?? Gaat t al beter?

15. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.326
    3.319
    113
    Vrouw
    Lief dat je er naar vraagt!
    Ben zelf hersteld maar eitjes hebben nog geen zin. Gisteren een echo gehad en bmsl 7 en grootste eitje 8. Dus nog eventjes te gaan. Mocht wel weer omhoog met medicatie, nu direct naar 125. Vrijdag terug voor een echo en dan hopelijk echt in de buurt van een eisprong. Voor mijn gevoel heb ik nog een dag of 6 voor het moet lukken, anders gaat mijn bmsl al afbreken leert de ervaring. Dus best spannend! Te meer omdat, als het deze ronde weer niet lukt, we toch direct doorgaan voor ivf. En dat vind ik dan wel weer een dingetje of zo….
    Hoe is het met jou? En de andere meiden hier?

Milena92 vindt dit leuk.
  16. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.507
    3.129
    113
    Vrouw
    Jeetje zeker spannend dan.. ! Hopelijk lukt het !! Ik ga duimen.
    (En mocht t ivf worden.. stel je hebt de punctie gehad, een aantal mooie embryos, je weet dat je zwanger kan worden, wie weet is t dan wel gewoon gelijk raak..)

17. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.507
    3.129
    113
    Vrouw

Deel Deze Pagina