MMM .. Wanneer neem je de stap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door firefly, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    @ priscil1986 mijn man is ook blij dat ik nu gebeld heb. Die zei 2 maanden geleden al: dan maak eens een afspraak. Hij zei ook al dat als ik niet steeds een ander rooster op mijn werk had en 1001 afspraken heb buiten mijn werk hij al lang voor me gebeld had. Hij weet dan niet precies wanneer ik kan enzo. Ik heb hem net gebeld en hij gaat kijken of hij die middag ook vrij krijgt om met me mee te gaan. We gaan toch samen voor een kindje, dus hij wil graagf mee.

2. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    Is wel fijn als hij mee gaat... Hij meot tenslotte ook doneren! ;)
    Ben benieuwd volgende week.. iemand anders hier op het forum kwam al met de tip om een lange trui of iets dergelijks aan te trekken. Mocht je een inwendig onderzoek krijgen. Dan voel je je niet zo bloot. Ik vond het een goede tip. Voelde me zelf er erg prettig bij! :)

3. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Bedankt voor de tip priscil, maar mij boeit dat eerlijk gezegd niet zo. Heb eerder ook al eens een inwendige echo gehad en dat was geen probleem.

4. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    He meiden.

Hier gisteren naar het zkh geweest. En we moeten maandag nog een potje inleveren. Hubbie moest bloedprikken. Dan worden we 12 mei gebeld met de uitslagen. Dan word ik meteen ingepland voor de intake ICSI.. En dan zal dan binnen een maand zijn. Dus eind mei, begin juni kunnen we eindelijk gaan beginnen met onze behandeling ! Dus ik ben heel benieuwd.

Liefs

5. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Spannend firefly, heel veel succes!

6. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Dank je wel December !

7. Mieps

Mieps Actief lid

12 okt 2010
    235
    0
    0
    Brabant
    Afgelopen vrijdag kreeg ik een voicemail met de melding dat ik 29 april ingepland ben voor de kijkoperatie. Kon niet slechter...! 30 april (koninginnedag) krijg ik geen vrij op het werk, dat is een van de drukste dagen bij een tuincentrum... dus ik heb vandaag gebeld met de vraag of het verzet kon worden naar 2-3 mei (maandag of dinsdag) maar helaas, niet dus... :x 6 mei zou wel kunnen, maar dan zijn we al ruim over de 10 dagen heen, wanneer mijn eisprong is.

Voorlopige afspraak staat nu op maandag 23 mei. Dan gaan we er dus vanuit dat ik stipt 23 april ongesteld word en dan op 16 mei...:(
    Wéér een maandje geduld hebben dus..

Hoe is het met jullie meiden??

8. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    dat is wel effe flink balen Mieps je geduld wordt wel heel erg op de proef gesteld zo he. dus nu weer een maandje wachten op de kijkoperatie pfff hopelijk tikt ie snel voorbij voor je.

Firefly al de uitslag van het potje wat je afgelopen maandag weer moest weg brengen?

Hoop voor jullie allemaal dat jullie ook snel een wondertje in jullie mogen dragen meiden.

9. Mieps

Mieps Actief lid

12 okt 2010
    235
    0
    0
    Brabant
    Helaas pindakaas is het ook deze maand weer niet gelukt... gisteren had ik al bloedverlies en vanmorgen was het weer duidelijk 'feest' daar beneden...:x Ik moet zeggen dat ik er wel wat tranen om gelaten heb, gewoon omdat ik stiekem hoop dat de kijkoperatie niet nodig zal zijn, maar ja; nog 1 ronde en dan moet ik er toch echt aan geloven!
    Nieuwe ronde nieuwe kansen, ik blijf hoop houden, dat is het beste wat ik kan doen.:cool:

Meiden succes!

10. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ wherona, nee die krijgen we via de tel doorgebelt 12 mei. Uitslag duurt zo"n 3 weken. In dat telefoontje word me ook meteen duidelijk wanneer te starten met de icsi. Dus dat word een heel belangrijk telefoontje voor me. Nog 21 dagen geduld! Hoe gaat het verder met jou en de kleine?

@ mieps, klote meis. En huilen mag hoor. Heb ook behoorlijk wat tranen gelaten. De sahara zou er super blij mee zijn geweest :).
    Sterkte meis!

11. Mieps

Mieps Actief lid

12 okt 2010
    235
    0
    0
    Brabant
    Dank je Firefly, enne; ik zal met je mee tellen! (nog 20 dagen)

12. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Wat spannend Firefly zeker een heel belangrijk telefoontje dan voor je het weet is het zover hoor. Met mij gaat alles goed ben net aan de 2e semester begonnen en buik heeft ook echt een groeispurt gekregen. Vermoeidheid is nog wel aanwezig maar wordt steeds minder.

Mieps bah meid wat klote weer en ik heb toen ook echt heel veel tranen gelaten hoor niets mis mee

13. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Hoi meiden.

Vandaag de eerste afspraak bij de gyn gehad op dag 12 van de cyclus. Zij stuurt ons door naar de fertiliteitsarts ivm korte cyclussen, vandaag ook even bloedgeprikt, daar krijg ik dan volgende maand bij de fert arts de uitslag van. Ze hebben een inw echo gedaan waarop een giga ei te zien was en vandaag moeten we dus op doktersadvies klussen. Wie weet klussen we wel raak deze maand, zo niet dan wordt er wel verder gekeken....

14. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aankomende vrijdag hebben mijn vriend en ik een afspraak bij de HA. Hij gaat ons een doorverwijzing geven naar het ziekenhuis. Ik heb geen flauw idee wat ons te wachten staat. Ik krijg er een beetje de zenuwen van. Ik heb in december een inwendige echo gehad i.v.m. een miskraam en toen was alles goed. Dus wat gaan ze dan doen?

15. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Succes sweet84. Bij mij heeft ze een inwendige echo gemaakt en een uitstrijkje gedaan. Verder bloed geprikt en doorgestuurd naar de fert arts. Denk dat dat zo'm beetje de eerste onderzoeken zijn.

16. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ sweet84, hier kreeg ik ook een inwendige echo en moest bloedprikken. Ook werden er wat vragen gesteld. Veel succes!

@ december, ik duim voor een goed en raak geweeste klus ;)

@ all, hier kijk ik elke dag meer uit naar het telefoontje. Ben erg zenuwachtig. Nog 16 dagen :) ..

Liefs

17. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    O ja.. En vrijdag mijn (denk ik) verwachtte nod! Duimen jullie mee voor een topzwemmertje die zijn punt heeft mogen bereiken :) !

18. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik duim zo hard ik kan!

19. Mieps

Mieps Actief lid

12 okt 2010
    235
    0
    0
    Brabant
    @Sweet84; bij ons hebben ze eerst alles bij mijn man getest; zijn zaad, en of er spataders zaten. Daarna was ik aan de beurt. Bij mij hebben ze mijn bloed getest en inwendige echo's gemaakt om te zien of ik een regelmatige eisprong heb. (welke dus elke keer na 10/11 dagen na 1e dag ongesteld blijkt te zijn)
    Succes en heb veel geduld; er zitten nl vaak veel wachttijden tussen :(.

Hier gaat nog alles zijn gangetje. Mijn eisprong moet dit weekend zijn dus laten we hopen op een 'oranje ei!':D Na deze maand moet ik er namelijk echt aan geloven; 23 mei is de kijkoperatie gepland..!

Grtz

20. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ sweet, dank je meis!

@ mieps, ik duim voor een oranje ei :) !

Deel Deze Pagina