Morgen is de doktersafspraak dus we zullen zien. Mijn vriend ziet het niet echt zitten. Hij doet het wel omdat hij ook wel wil weten waarom het nog niet gelukt is. Maar hij zit vooral tegen het zaad inleveren op. Hij kan het niet op commando....(zijn zijn woorden) dus daar is ie een beetje bang voor. Dat het daardoor nog langer duurt. Ik maak me er niet zo druk om. Hoe kan ik 'm geruststellen?
Het lukt hem echt wel om zijn zaad te deponeren in het potje misschien vindt hij het fijner als jij hem daarbij helpt? Mijn vriend zag er ook heel erg tegenop, ik vertelde hem dat het voor hem veel simpeler is dan de testen bij een vrouw en dat een vrouw veel meer geneert bij dit soort testen omdat alles open en bloot ligt om het maar zo te noemen en de man mag het (meestal) thuis doen zonder meekijkers. het is zo gebeurt en niets om voor te schamen het is tenslotte voor een mooi klein wondertje. Heel veel succes morgen meid.
@ wherona, jaa nog 13 dagen. De tijd gaat gek genoeg maar gelukkig snel voorbij. Denk er veel aan. Hoop zo op een beetje duidelijkheid dan. Die dag ben ik gelukkig vrij, dus ga in de ochtend een lijstje maken met al mijn vragen! Hoe gaat het verder met jou meis?
@ eekhoorntje, ben je al weer voor een samenlevingstest geweest? ben benieuwd.. @firefly, spannend allemaal zeg... Duim voor die Top zwemmer! @mieps.. Balen meid dat je toch weer ongi bent geworden hopen dat de laatste ronde dan toch geluk geeft! @wherona! Gaat al weer snel he meid.. Voel je je goed? @december, ooh spannend meid! Nou je weet nu dus je ei dr is! goed om te weten toch! succes @sweet, mijn vriend zat dr ook niet op te wachten. Kan het ook niet op commando.. Maar hij mocht het gewoon thuis doen.. Dat scheelt al een hoop denk ik, misschien kan dat bij jullie ook wel? Verders was mijn eerste afspraak meer een intake, dingen bespreken en nog geen onderzoeken gehad.. Onderzoek heb ik de 2e afspraak gehad.. En nu maandag voor een Hsg! dus benieuwd!
@firefly; spannend hoor vandaag...!! Nog niet ongi hoop ik? en natuurlijk duim ik hier ook mee voor jullie voor goede uitslagen en (mocht je vandaag geen positieve test hebben) dat het door de icsi wel heeel snel een positieve test gaat worden!!!!
Dames,mag ik met jullie meekletsen? Wij zijn nog niet zo lang bezig (8 maanden) maar omdat ik de Lymeziekte heb,heb ik geen eisprong meer. Ik ben vandaag bij de dokter geweest en hij heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis. ik moet zsm een afspraak maken maar eerst even moed verzamelen. hopelijk heeft iedereen hier snel een wondertje in handen. Ik gun niemand zo een traject.
Bolbuikje, natuurlijk mag je hier meekletsen. Heel veel succes met zwanger worden. Dames, ik snap er echt niks meer van. Dinsdag op de echo dus een giga ei dat op knappen stond en wat denken jullie? Nu alweer ongi, LF van 4 dagen. Cyclus alweer 17 dagen in totaal....
@ bolbuikje, welkom hier! @ december, misschien een eibloeding? LF van 4 dagen lijkt me sterk.. Misschien toch even het ziekenhuis bellen? @ mvm, neee, geen ongi. Wel ontzettend zere boobs. Zo erg heb ik nog niet meegemaakt. Ga maandag testen halen voor dinsdag..
@december,dat is mooi k*t om het maar even zo te zeggen. Ik zou meteen even de dokter bellen. @firefly,ik hoop dat de test positief is. zou geweldig zijn om voor de ICSI zwanger te zijn.. Ik krijg binnenkort een brief van het zkh met allerlei dingen die ik moet invullen. Dan word er een afspraak gemaakt. Ik ben benieuwd! Geen idee hoe lang de wachtijd is,maar het zal wel een paar weken duren. Afschuwelijk vind ik het want ik heb geen eisprong/menstruatie meer dus klussen heeft weinig zin
@bolbuilje, hopelijk heb je snel een afspraak @firefly, hopelijk is het raak meid Ik heb geen dokter gebeld, wat kunnen ze eraan doen? Heb een afspraak bij de fert arts en zal dat maar even afwachten. Het vloeien is trouwens minimaal en meer bruin dan rod op het moment.
He meiden. Heb net een testje gedaan van kv.. Had alleen hele lichte urine, en maar een klein beetje. Had een uur daarvoor al geplast. En ik zie een heeeel licht streepje. Gebeurt er hier dan echt een wonder? Of zie ik dingen die er niet zijn. Vanmorgen was mijn temp ook 37.3 en heb nu al een week hele zere boobs.. Meiden, maak ik mezelf nu gek?! Denk contiue van wel, de dokter heeft nog gezegd dat de kans vrijwel niet aanwezig is om zelf zwanger te worden.... Denk dat ik morgen met ochtend urine een test ga doen.. Of is dit te vroeg?
jouw NOD was toch afgelopen vrijdag firefly?? Als dat zo was zou ik idd morgenochtend een testje doen...SPANNEND!!!!! En dan is het ook zeker niet te vroeg. Ik hoop het zo voor je, dat net als bij Wherona, jou ook het hele traject bespaard blijft.
@Firefly; ik weet niet wanneer je NOD is, maar als die al voorbij is, dan is er zeker een kans!! Ik zou als ik jou was morgenvroeg gewoon nog een keertje testen, dan ben je er zelf ook rustiger onder! Ik hoop het zo voor je!!
Nou heb getest, maar de testen zeggen niks.. Voel me belazerd door mijn eigen lijf. Die zegt zwanger.. Ik weet het niet zo goed meer. Nu is het wachten op mijn ongi.
Ja hardstikke goed, geen last van misselijkheid of iets dergelijks..... Als ik niet al 2 echo's gehad had, dan had ik denk ik heel hard getwijfeld of ik echt wel zwanger was!! Klachten zijn hier ver te zoeken Alweer 9 weekjes, dus het schiet alweer op!! Hoe is het bij jou??? @firefly: Was er nu helemaal niks te zien?? Wat gek Je bent nu toch al weer een dag of 4/5 overtijd?? Toch...... ik blijf voor je duimen!!!!