MMM .. Wanneer neem je de stap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door firefly, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Ik dacht wel dat ik 2 a 3 dagen overtijd was. Test was hetzelfde al gisteren heel licht streepje, bijna niet te zien.. Wacht nog wel tot einde van de week..

2. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Je houd het wel spannend voor ons!!

Anders zou ik overmorgen nog eens testen met ochtendurine...HCG verdubbelt zich meestal om de dag dacht ik...?

Dames, ik ga zo aan het werk (heb nachtdienst:()

3. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ooooh firefly wat spannend meid, hopelijk ben je lekker zwanger!

Meiden het is ongelooflijk maar waar, ik heb cyclusdag 21 ook weer overleefd zonder ongi te worden. Zal mijn cyclus zich opeens wonderbaarlijk gaan herstellen nu we een afspr hebben bij de fert arts? : ) Ik zou daar uiteraard wel ontzettend blij mee zijn!

4. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ december, meid ik hoop het zo voor je! Zou fijn zijn.. :)

Hier geen ongi te bekennen. Ga morgen weer een testje proberen..

5. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Persoonlijk record: Dag 22 vandaag en geen ongi te bekennen, af en toe wel een vreemd gevoel in mijn liezen en wat gevoelige borsten. Naderende ongi of...... Over een paar dagen zal ik meer weten....

Firefly alvast succes met testen morgen, ik zal heel hard voor je duimen!

6. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ december, dank je wel meis !
    Wanneer ben jij van plan om te gaan testen?

7. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

fijn geen kwaaltjes :D hier gaat het ook goed zo af en toe behoorlijke bandenpijn en nog een beetje moe maar das alles. Tijd gaat inderdaad erg snel wij hebben 10 juni alweer de 20 weken echo

8. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    firefly heb je al getest? ben zo reuze benieuwd

9. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Heb getest, alleen heb ik getest met de da testen. En hier staat ook een licht streepje, nu hoef ik niet meer zo te staren.. al weet ik niet of de test wel goed ging.. Toen de test volliep zag ik meteen een witte lijn staan, daar zit nu wel een kleurtje doorheen.. Heeft er iemand ervaring met die testen? Denk dat ik straks maar weer gewoon de kv testen ga halen.. Dit geeft alleen nog maar meer onzekerheid. Heb ook wel nog een cb liggen, maar denk dat het voor die nog veel te vroeg is.. Wat raak je hier onzeker van zeg!

10. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ja, ik kan me voorstellen dat je er erg onzeker van wordt fireflry, ik heb geen ervaring met de DA testen, straks dus maar even een kruidvat test doen. Hopelijk is die duidelijk! Ik heb me voorgenomen om overmorgen te testen. Op moederdag! :)

11. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Heb net weer getest met kv, en het streepje is al iets duidelijker !! Zou het dan echt zi zijn? Gaat het niet te langzaam dat het streepje duidelijker word.. Ik vind het zo spannend.. Zondag ga ik nog een keer testen. Dan moet hij wel duidelijker zijn toch?

12. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Spannend!!!
    Ik hoop het zo voor je! Maar goed dat het streepje in elk geval al weer iets duidelijker is.... Dan zal die overmorgen wel knallen!!!

Ik blijf duimen voor je, maar het zou me niks verbazen als je gewoon zwanger bent: streep=streep, toch?

13. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Dank je wel mvm !!

Ja, ik heb zelf ook een ander gevoel, heb nu ook al 11 dagen last van mijn borsten. Echt continue, in de ochtend minder als in de avond.. Dit heb ik ook nog nooit gehad..
    Ben ook zo zenuwachtig...

14. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Firefly, hopelijk een knaller zondag, gaan we samen voor roze.op moederdag!

15. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    het kan toch niet anders firefly zoals MvM ook zegt een streep is een streep en pijnlijke borsten nou eet mijn pet op als je zondag geen knaller hebt hoor, jij bent gewoon zwanger dat moet haast wel. Nou meiden kom zeker zondag weer spieken hoor wat spannend zeg.

Zou geweldig zijn 2 dames op roze :D ik duim

16. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Wat lief van jullie. Heb wel nog steeds veel slijmverlies, soms ook ietsje bruin. Maar dat schijnt normaal te zijn. Borsten doen nog steeds veel pijn. Heb ook helemaal geen krampen. Hoop zo dat het goed blijft gaan!

17. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    @firefly,
    Zou het dan toch zo zijn? pff spannend meid! Hoop zondag een knaltest! Of gewoon een goeie duidelijke test. :)

Van hsg gehad dames, zag dr prima uit :)
    En heb bijna geen pijn gehad. was echt heel goed te doen!

18. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    @firefly: Wat spannend! Ik duim voor je, maar stiekem denk ik dat het raak is hoor! Maandag bellen naar de Gyn. voor een afspraak. Wilde vandaag bellen, maar ze waren dicht!!! Mijn b12 waardes blijken goed te zijn, maar wat ik hier lees en op de site van b12 tekort blijkt dit niet uit te maken. Dus maandag toch maar een even met de dokter bellen!

19. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Sorry dames verkeerde topic

20. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010