MMM .. Wanneer neem je de stap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door firefly, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    NEEE!! Dat kan niet, je bent toch niet ongi???

Balen!!!!

Ik blijf nog steeds duimen en hopen, weet je nog mijn "ongi" die helemaal geen ongi was......??

2. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Het roze verlies is begonnen, en krampen. Heb net 2 pcm op, dus de krampen zijn iig weg.. Ik denk niet dat ik nu zwanger ben. Eigenlijk is alle hoop op een natuurlijke zwangerschap verloren. Ik ga me nu helemaal instellen op het telefoon gesprek van donderdag. En ik hoop dat we gauw met de icsi kunnen beginnen. Had echt gehoopt dat de mmm niet had gehoeven, maar helaas is het voor ons niet anders. Wist het in mijn achterhoofd wel, maar die extra symptomen maken je weer een beetje gek.. :)
    Mijn tijd komt nog wel meiden :) !

3. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    firefly heh wat balen ik had echt zoveel hoop meid succes donderdag en hoop ook dat jullie dan snel worden geholpen met icsi

4. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Firefly, bah meid wat balen zeg. Valt echt zwaar tegen, ik had zo'n goede hoop voor je. Hopelijk is het snel raak als jullie een handje geholpen worden.

Ik kon me vanochtend niet meer beheersen en heb negatief getest.

5. Mieps

Mieps Actief lid

12 okt 2010
    235
    0
    0
    Brabant
    Echt balen Firefly!! Jeetje; ik had echt gehoopt dat het raak zou zijn. :x
    @ Decemer; wanneer is je NOD? Morgen? misschien heb je gewoon te vroeg getest?

Ik weet 18 mei of het wel/niet raak is. Ik hoop het echt, want anders volgt 23 mei de kijkoperatie. Niet dat ik daar schrik voor heb; maar als het niet nodig zou zijn vind ik het ook prima!;)

Succes meiden!

6. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    @mieps, ik was sowieso te vroeg, nod is de 10e
    hopelijk is de kijkoperatie bij jou niet nodig e test je de 18e positief

7. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ december, meid nu moet jij wel roze zijn hoor !!

@ mieps, voor jou geldt het hetzelfde, hopelijk is de operatie niet nodig meid.

Hier is het nog 3 nachtjes slapen tot het telefoontje !!

8. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Goedemorgen dames. Wederom getest en ik denk heeeel licht iets te zien. Heb een foto in het grote ovu en zwangerschapstesten topic gezet, maar daarop is het haast niet te zien. Er is daar 1 iemand die denkt wat te zien als ze met het beeldscherm beweegt.... ; ) Zal dus wel niks zijn, zou het ook niet al duidelijker moeten zijn dan een tuurstreep als morgen (uiterlijk overmogen) mijn NOD is? Mijn borsten blijven gevoelig en voelen vreemd zwaar, kan natuurlijk ook naderende ongi zijn.....

9. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ december, klinkt me bekent in de oren.. Hoop dat het voor jou wel een goed streepje is, en iets betekend. Ik duim voor je meid !

10. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    dankjewel firefly voor het duimen, ik probeer gewoon nuchter te blijven en ervanuit te gaan dat ik morgen of overmorgen ongi word, maar dat is zo moeilijk, nuchter blijven hihi.

11. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vandaag gyn gebeld, ik kan 10 juni terecht. Ik weet niet of het snel is, maar ik heb het idee dat het over een jaar pas zover is....

12. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    hmm 10 juni, vind het niet zo supersnel, maar als je nagaat dat het over een aantal weken al juni is....

13. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    En als je bezig bent met zwanger worden lijken de dagen sowieso voorbij te kruipen..... Vooral de dagen tussen ei en nod....

14. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het is pas over 5 weken. Vergeleken hoelang we al wachten op een kleine (meer dan een jaar) valt het wel weer mee. De gyn kon echt niet eerder. Ja op 7 juni, maar dat op mijn verjaardag.

15. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Alvast succes in elk geval. Ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen. Hopelijk krijgen jullie duidelijkheid en is het dan gauw raak.

16. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ sweet, bij ons duurde het ook 5 weken tot onze eerste afspraak. Je moet veel wachten.. Maar het gaat snel genoeg allemaal.

@ december, hoe is het bij jou meis?

Hier nog 2 dagen en dan is het eindelijk zo ver. Het telefoontje. Ben zo blij dat het bijna zover is!

17. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    @ firefly: ja, nu is het opeens bijna zover: de belafspraak. Spannend, gaat allemaal goedkomen meid.

Hier geen bloed te bekennen ook geen tekenen van naderende ongi. Alleen de gespannen zware borsten blijven. Heb niet meer getest, wil dit pas weer doen als ik vandaag of morgen niet ongi word. Ik probeer nuchter te blijven en er maar gewoon vanuit te gaan dat ik niet zwanger ben, maar ondertussen denk je toch ook wel stiekem: 'Zal het nu??' Iedere keer als ik ga plassen is er toch weer die opluchting dat ik nog geen spoortje bloed zie.....

18. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Meid ik hoop het zo voor je !! Ik duim me rot voor je..

Bij mij komt het ook wel goed hoor.. Hoop alleen dat ik geen maanden meer hoef te wachten op alles. Ben zo benieuwd of ze me donderdag iets van een tijdsbestek kan geven. Ze had wel gezegd dat ze me donderdag meteen ging inplannen na het gesprek en dat ik dan binnen een maand een oproep zou krijgen, maar goed of dat dan snel is of dat ik nog lang moet wachten dat is de vraag.. Ik word tussen 13.15 en 14.15 gebeld..

19. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Komt zeker goed bij jou. Wat fijn dat je donderdag dan ook meteen ingepland gaat worden.

Erg lief van je dat je zo voor me duimt.

20. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Als ik mijn temp moet geloven zal ik vandaag sowieso niet meer ongi worden. Voor mijn ei zat ik meestal rond 36.1-36.2 en daarna blijft ie rond 36.8-36.9 Vanochtend ook weer 36.9.....

Deel Deze Pagina