MMM .. Wanneer neem je de stap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door firefly, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ondanks de temp toch net ongi geworden.

2. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @ december jammer meid :(

@ firefly nog 1 dagje

Jeetje meiden wat jammer had zo gehoopt dat hier weer wat positivere berichten zouden komen na het weekend :( zucht hoop zo dat ook jullie gauw aan de beurt zijn. En een klein wondertje in jullie buikje mag meemaken.

3. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ december, shit :( .. Meid we gaan ervoor, laten ons niet uit het veld slaan!

@ wherona, ja idd nog 1 nachtje slapen. Moet zeggen dat de tijd is gevlogen. Vanavond nog een avonddienst en morgen gelukkig vrij en wachten maar.. Ga morgenochtend een lijstje maken met de vragen die ik heb.. Ik zal me pc al aanzetten, kan ik meteen een berichtje tikken naar jullie! Na ik me mannetje heb gebeld natuurlijk ;).

4. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    @firefly, dat is wel slim om een lijst te maken met vragen. Want anders loop je het risico dat je ophangt en denkt: 'Shit, zus en zo toch nog vergeten te vragen...'

Ja, we gaan voor juni fireflly! Ik ben heel optimistisch geweest en heb een banner gemaakt. Nu ik eindelijk eens een normale cyclus had gehad, dacht ik: 'ach doe eens gek.' ; )

5. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    He meiden..

Het duurde en het duurde.. Heb net maar gebeld, of er nog iemand contact met me op zou nemen.
    Ze was nu nog bezig met haar patieten, was nog niet aan de belronde begonnen. Dus we gaan nog door met geduld hebben !

.....

6. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    spannend!!!!! Ik hoop dat je niet al te lang meer hoeft te wachten op het telefoontje!

Dat lijstje is inderdaad een goed idee. Dat neem ik mezelf ook altijd voor bij belangrijke gesprekken, maar vergeet het altijd! En dus ook de helft van mijn vragen.....:)

ik duim, duim, duim

7. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Oh, wat kan een dag dan lang duren...... Hopelijk weet je snel meer.

8. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Ze heeft gebeld. Bloed van manlief was goed. Zaadjes zelfde verhaal, maar wel goed genoeg voor de icsi! Word vandaag ingepland, als het goed is komt de brief al snel binnen. Denk na het weekend. met de afspraak die binnen een maand gaat plaatsvinden. Dus nu gaat het hopelijk heel snel.
    Op die afspraak krijg ik de intake, prikschema e.d dus ben heel benieuwd. Maar ook erg zenuwachtig! We gaan beginnen! :)

9. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Fijn firefly, traject loopt meid. Ik duim superhard voor je, maar dat weet je wel. Je houdt ons op de hoogte hier hè?

Super dat zaadjes en bloed goed waren!!

10. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte! Zodra ik nieuws heb laat ik het jullie weer weten! Mijn dag kan nu niet meer stuk.. :)

11. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Wat goed dat jullie nu duidelijkheid hebben, en vooral dat jullie ook zo snel met het hele traject kunnen beginnen!
    Ik zou haast zeggen, geniet van deze dag, gezien hij toch niet meer stuk kan!! En dat het jullie ook maar snel een wondertje mag brengen....

12. Mieps

Mieps Actief lid

12 okt 2010
    235
    0
    0
    Brabant
    Hey Firefly, ik heb aan je gedacht vanmiddag! Fijn dat de uitslagen positief zijn en dat je nu met ICSI kan gaan beginnen. We blijven je volgen in deze achtbaan!

Bij mij gaat alles nog steeds zijn gangetje. Ik heb natuurlijk weer wat 'kwaaltjes' waarvan ze mij in twijfel brengen of het deze keer dan toch raak zou kunnen zijn, maar ja; dat denk ik elke maand, dus ik probeer mezelf vooral niet gek te maken:p. Nog 1 weekje wachten en dan heb ik meer duidelijkheid. (maar wat tikken die dagen toch langzaam voorbij hè...)

13. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Wat lief van jullie meiden! :)

@ mieps, ik duim voor je meid! & dank je!

14. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    @ Mieps, meid hopelijk breng jij volgende week wat meer roze in dit topic!

15. Mieps

Mieps Actief lid

12 okt 2010
    235
    0
    0
    Brabant
    @december: Ik hoop het ook!!

16. Mieps

Mieps Actief lid

12 okt 2010
    235
    0
    0
    Brabant
    Hoi dames, even een update; tot nu toe nog geen ongi gespot! Ik voel me wel alsof het elk moment kan komen, maar zolang ik nog niets roods gezien heb, blijf ik positief! Ik vind het wel spannend... dubbel ook eigenlijk want stel dat ik dan toch ongesteld moet worden, dan liever vandaag of morgen want dat komt dan goed uit voor de operatie, maar ja; nog liever word ik gewoon helemaal niet ongesteld voor de komende 9 maanden!:D
    Ik hou jullie op de hoogte!

17. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Spannend meis. Ik duim voor je!

18. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    @ mieps, wat spannend meid. NOD komt in de buurt. Wij duimen hier voor je!!!

Ik mag volgende week naar de fert arts, als mijn berekeningen een beetje kloppen en mijn lichaam een beetje 'normaal' doet zal ik dan net na mijn ovulatie zitten. Ben benieuwd..... We beginnen sowieso alweer gezellig wat te klussen. Nu nog erg vroeg in de cylcus, maar we klussen uiteraard ook nog gezellig wat voor de lol en om te oefenen hihi.

19. Mieps

Mieps Actief lid

12 okt 2010
    235
    0
    0
    Brabant
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes, maar het is helaas wéér zover.. Vandaag al de eerste rode druppels gezien en aan mijn buikpijn te voelen zullen dat ook zeker niet de enige druppels zijn.. Ik had vanmorgen nog een test gedaan, maar die was ook hartstikke negatief.
    Vanmiddag maar even het ziekenhuis gebeld om te vragen of a.s. maandag doorgaat. Ze hebben het verschoven naar vrijdag 27 mei aangezien de menstruatie nog niet echt heeft doorgezet. Ik mag namelijk geen kijkoperatie terwijl ik nog ongesteld ben, maar het moet wel binnen 10 dgn ivm mijn vroege eisprong. *zucht*
    27 mei moet dus wel lukken, heb ik meteen het weekend om bij te komen.
    Succes meiden, ik zak hier even weg in een "waarom-nu-alwéér-niet-dipje"..

20. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Ooooo mieps :( ... Ik hoop dat de operatie goed mag verlopen!

@ all, hier nog steeds geen brief.. Ben ik erg ongeduldig als ik morgen het zkh bel?

Liefs

Deel Deze Pagina