@ mieps, ach meid toch wat balen zeg. Hopelijk gaat de kijkoperatie goed verlopen en krijgen jullie dan wat meer duidelijkheid. @ firefly, joh bel toch gewoon. Waarom niet? Hier gisteren weer begonnen met ovutestjes, ben benieuwd wanneer hij weer positief is.....
@Firefly; al een brief gespot? Hier begin ik toch een beetje kriebels te krijgen voor de kijkoperatie. Ergens hoop ik dat ze iets vinden (er moet toch een reden zijn waarom het nog steeds niet is gelukt?) maar van de andere kant hoop ik natuurlijk dat alles pico bello in orde is! Ik ben benieuwd. Hopelijk krijg ik wel vlug de uitslag, het is niet te hopen dat ik daarvoor terug moet komen. Wachten duurt altijd zo lang..
@mieps heel veel sterkte vrijdag met de operatie en hoop dat het wat meer duidelijkheid zal brengen. @firefly en heb je al wat gehoord is de brief al binnen? @MvM alweer 12 weken meid gaat hard he hoe voel je je? Lees nog steeds met jullie mee hoor meiden
Wat gaan die zwangerschappen hard meiden! Willen jullie wel weten wat het word? Hier krijg ik de brief hopelijk vandaag of morge. Ze hadden vertraging met het maken ervan.. Zal je altijd zien! Dus de spanning is er nog. Had gisteren ineens wt roze/bruim verlies. Zit nu dacht ik een week na mijn ei. Vind het maar raar.. @ mieps, meis heel veel succes met de kijkoperatie!
Hoi meiden, gisteren om half 9 werd bij mij de kijkoperatie uitgevoerd. Gelukkig lekker vroeg, zodat ik niet veel tijd had om me daarover druk te maken. 8 juni krijg ik hiervan de uitslag, jammer dat dit dus nog 1 1/2 week duurt, maar ja, ik zal geduld moeten hebben. Ik voelde me gisteren erg loom, suf en slaperig, maar dat kwam van de narcose. Ook had ik erg last van mijn keel (nog steeds trouwens) maar daar hadden ze ook al voor gewaarschuwd omdat daar de buis doorheen gaat voor het beademen of zo omdat ik een algehele narcose had. Ze hebben 2 sneetjes in mijn buik gemaakt; 1 in mijn navel en 1 een paar cm naar onder. Voor mijn gevoel zijn ze wel flink bezig geweest, maar dat zal wel zo horen. Nu aan de pijnstillers, dus dat helpt wel. Het is dus wachten op 8 juni!
Hoi dames. Ben even een aantal dagen niet meer geweest, nu dus even bijgelezen. @mieps: gisteren dus de kijkoperatie gehad, pff duurt dan nog lang tot 8 juni he? Ik hoop wel dat jullie dan eindelijk duidelijkheid krijgen. Neem maar even wat tijd voor jezelf dit weekend om van alles bij te komen. @firefly: 4 juli dus de intake, spannend!! Dat bruin/rose verlies een weekje na je ei vind ik wel heeeeel verdacht, krijg daar wel goede hoop van. Wie weet.... Wij zijn een aantal dagen geleden bij de fert arts geweest, erg fijne dame. We voelden ons beiden erg prettig bij haar. Er was een echo gemaakt en zei vermoedde dat mijn ovulatie die weekend zal zijn. Maandag weer een echo bij haar om te kijken of de follikel die te zien was dan weg is en de ovulatie idd geweest is. (mijn banner klopt dus helemaal niet meer, maar dat geeft niet) Dan moet ik een week na de ovulatie weer bloedprikken en dan de 3e dag van de volgende cyclus bloedprikken. Mijn ventje moet zijn zaad inleveren, ik hoop dat het hem gaat lukken om het in een potje te doen, want dan zit er toch wel ff een druk achter.... Maar hij gaat zijn best doen. Dan over een kleine maand weer bij de fert arts en dan krijgen we alle uitslagen. We worden nu dus goed gevolgd deze cyclus. Zo gebeurt er wel bijna iedere week iets en dan lijkt het wel wat sneller te gaan op de een of andere manier....
Vanochtend wederom een echo gehad bij de fert arts, follikel is nog niet weg, dus eisprong is toch niet het afgelopen weekend geweest zoals verwacht werd. Hij was nu wel 19mm groot, kan dus elk moment springen. Baarmoederslijmvlies had volgens arts ook een goede dikte. Hopelijk 'wacht' de eisprong nu nog even tot vannacht ofzo, want aangezien hubby en ik het afgelopen weekend langs elkaar heen hebben geleefd is er van klussen niks gekomen. Vanavond dus maar een poging doen. Dat ei van mij is gewoon zo iontzettend slim dat het even wacht tot wij ook klustijd hebben samen hahaha.
@December; succes en inderdaad; wie weet 'denkt' je ei met je mee! In ieder geval fijn dat er nu actie word ondernomen met je cyclus! Rondom mijn navel is het behoorlijk blauw aan het worden, maar ja; ze zullen er ook wel iets gedaan hebben, dus dat is logisch. Het voelt allemaal nog wel erg beurs alsof iemand mij als boksbal gebruikt heeft, maar dat zal er ook wel bijhoren denk ik. Volgende week woensdag weten we meer. Ik hou jullie op de hoogte!
@mieps, ja ik denk inderdaaddat dat gevoel er wel een beetje bij hoort. Volgende week woensdag horen jullie dus meer. Nog een dikke week afwachten, wat gaat de tijd traag zo hè?
Thanks december en firefly! Tja; ik vind het wachten deze keer eigenlijk wel meevallen. Misschien omdat we deze maand 'overslaan' doordat we niet ervoor hebben kunnen gaan dat het wachten ook niet uit maakt. Volgende ronde gaan we er weer 200% voor, nu even een rustig maandje. Maar dat neemt niet weg dat ik graag wil weten wat ze nu eigenlijk allemaal gedaan hebben en of ze iets hebben 'gefixt'. Dat zou natuurlijk het mooitste zijn. Ik hoop dat er een eileider verstopt zat die ze nu open gemaakt hebben, maar ja, misschien hebben ze niets gevonden. (zou wel frustrerend zijn) Over 1 weekje weten we meer!
@mieps, en kom je de dagen nog een beetje door met het wachten? Duurt lang zo hè? Ik ben benieuwd wat ze je gaan vertellen volgende week. @firefly, voor jou duur het ook nog wel ff. Hou je het een beetje vol meid? Ik moet maandag bloedprikken om te bekijken of mijn eisprong goed is geweest. Ben benieuwd. Ik heb sinds een dag of 3 heel dikke en taaie (sorry meiden) afscheiding. Ik las ergens dat dit zo'n 3 á 4 dagen na de eisprong plaatsvindt. Ik heb geen idee, heb dit nog nooit zo gehad.... Maar hopelijk toch een teken dat de eisprong goed is geweest.... We wachten weer (on)geduldig af.
Update: hier gisteren behoorlijk ongesteld geworden, ik snap er helemaal niks van en had het uiteraard nog helemaal niet verwacht. Hoe kan dat nu? Terwijl er maandag nog een mooie follikel van 19mm te zien was. Hoe kan ik dan 5 dagen later ongi worden? Ik vergis me niet, dit is geen tussentijdse bloeding of evt innesteling, want ik ben sinds het begonnen is gisteren continu aan het bloeden, het is de hoeveelheid van een ongi en ook helderrood. Morgen dus bloedprikken, ik zal eerst de fert arts maar even bellen, welk bloed moet ik dan prikken: een week na ei, of 3e dag nieuwe cyclus? Ik snap hier niks meer van.
Jeetje December, daar snap ik ook helemaal niets van?! Ik had zo'n goede hoop! Bestaat er ook zoiets als een hele late eisprong? Bij mij is het een hele vroege (10dgn na 1e dag ongesteld) wie weet bestaat het ook andersom? (maar dan minder dagen?) Geen flauw idee, ik ben benieuwd wat de arts daarover te zeggen heeft. Succes meid!
Ja, ik ben ook behoorlijk confused hier, een late eispring kan inderdaad. We wisten wel al dat ik laat was deze maand, maar ik verwachte mijn ongi uiteraard nog lang niet.... Met zo'n korte LF gaat het dus moeilijk worden. Ik ben benieuwd wat de fert arts ewr morgen van zegt. Ik baal nu een beetje dat het zondag is, anders had ik al lang aan de telefoon gehangen om te vragen wat nu de bedoeling is.... Wordt vervolgd..... PS: ik had stiekem ook wel goede hoop met zo'n mooie follikel die afgelopen maandag van het beeldscherm afspatte!
Hallo meiden! Ik vroeg me af of jullie ook weten zodra je de stap maakt om naar de huisarts te gaan wat er dan allemaal gaat gebeuren.. Ik ga zometeen ronde 11 in.. ben begin aug 2010 gestopt met de pil.. Niet dat ik nu al naar de huisarts wil hoor, maar wil wel graag weten wat er dan allemaal gaat gebeuren... alvast bedankt
Hoi meiden, nou ik heb de fert arts gebeld. Vandaag dus bloedprikken voor '3e dag nieuwe cyclus' Het bloedprikken 'een week na eisprong' had geen zin meer. Straks ff prikken en dan weer afwachten tot onze volgende afspraak. Hubby moet deze week nog zijn zaad inleveren. @linbabylin, ik ben zelf nooit naar de huisarts geweest, maar heb meteen de gyn gebeld. Dat kon in mijn geval, omdat ik 'connecties' heb om het maar even zo te zeggen. Sorry dat klinkt wel even erg arrogant zo, maar zo is het absoluut niet bedoeld. Maar goed, ik denk dat als het bij jou zo zal zijn dat je huisarts je doorstuurt naar de gyn deze eerst wat algemene onderzoeken zal gaan doen: inwendige echo bij jou, bloedprikken, zaadonderzoek bij je man, kennismakingsgesprek met een uitgebreide vragenlijst over je cyclus. Dus eigenlijk een soort van uitgebreide intake. Succes!
Hai meiden.. @ december, klote zeg meid. Hopelijk gaat deze cyclus beter! Hier had ik 9 dagen geleden wat roze verlies.. En nu weer bruinverlies sinds zaterdag. Dus ben beniewd. Zal welniks worden, maar normaal na 1 dag iets bruin breekt het toch wel door.. Had net een testje gedaan, helaas helemaal niks.. Ik wacht nog even af.. 4 juli is idd lang, maar hoop dat we meteen de eerst volgende cyclus gaan starten. Dat zou dan als ik vandaag of morgen ongi word rond 9 juli zijn. Hoop zo dat ik niet eerst nog een maand hoef te wachten. Zal woensdag even bellen...