@ firefly, hopelijk kunnen jullie zo snel mogelijk beginnen met de icsi. Je krijgt dan toch weer wat hoop hè als je opeens bruin- en rozeverlies hebt. Wie weet, mag het wel zo zijn en blijft de rest jullie bespaart. Ik zit hier toch te duimen voor jullie!!!! @ mieps, morgen hebben jullie de afspraak. Ik wil jullie nu al even veel succes wensen voor het geval ik in de tussentijd niet mer hier kom. Mijn ongi is ondertussen alweer voorbij sinds gisgterenavond laat, dus nieuwe ronde, nieuwe kansen hierzo....
@December; ik duim voor je! @Firefly; SPANNEND! Ik hoop zo dat het deze keer raak is! Ik werd vanmorgen uit bed gebeld om 8uur of ik evt. vandaag al langs kon komen. Prima; want dinsdag's is mijn enige vrije dag in de week, dus hoef ik geen extra vrij te vragen. Ze hebben geen verklevingen gezien, eileiders waren mooi open, dus met andere woorden; niets aan de hand. Nu hebben we de opdracht meegekregen; even 3 a 4 maanden proberen en daarna pas weer een afspraak maken... Hoe frustrerend is dat??!! We "proberen" al bijna 2 jaar zonder succes, maar ja, ik ben in ieder geval blij dat niets een evt zwangerschap in de weg zit, maar dat we gewoon nog geen geluk hebben gehad.. Schijnbaar is het zo bij de meeste vrouwen dat ze 3 tot 4 maanden na de kijkoperatie toch zwanger raken. De gyn had daar geen verklaring voor, maar ze melde het wel eventjes. Laten we het hopen!
@ december, nu weer aan de klus meis ! @ mieps, gelukkig dat er niks is gevonden, het blijft natuurlijk wel dubbel nu. Wel lang hoor nog 3 a 4 maanden! Nu hopen dat de gyn gelijk heeft. Hier heeft de ongi toch doorgezet, had het wel verwacht. Maar blijft balen. Ik ga even contact opnemen met mijn gyn, kan ook via de mail. Is makkelijker, ook voor haar.. Liefss
@mieps inderdaad erg dubbel meid ene kant gelukkig niets aan de hand maar andere kant waarom is het dan nog steeds niet gelukt he. En dan nog het advies probeer nog maar 4 maanden pfff jullie wachten al zo lang zeg niet eerlijk nou hoop dat je gyn gelijk heeft en dat je nu de volgende ronde een posi test mag hebben. @firefly wat balen van je ongi weer meid zie dat je 4 juli een intake hebt voor icsi spannend hoor hopelijk is het toch niet meer nodig.
@mieps: gelukkig is er niks vreemds gevonden, maar idd balen dat ze julie nu weer 3 á 4 maanden zelf laten proberen. Hopelijk heeft de gyn gelijk en is het bij jullie dadelijk ook opeens raak na de kijkoperatie. @firefly: wat ontzettend balen dat de ongi toch nog heeft doorgezet. Nu dus toch echt op naar de icsi. Ergens hoopte ik voor jullie dat het gewoon deze maand toch nog zo mocht zijn, maar helaas.....
@ december, ik hoop het elke maand opnieuw.. Als ik ongi word zeg ik elke keer tegen mezelf, niet huilen, je weet toch dat de kans heel klein is. Ons moeten ze gewoon helpen.. En dan denk ik okee.. gewoon een leuke klusmaand , alleen als de tijd van ongi er bijna is, begin ik elke keer stiekum te hopen. Denk dat ik niet de enige ben .. haha ! Maar de tijd gaat snel zat, het is alweer 8 juni dus nog 26 nachtjes te gaan..
Hai meiden ! Ik ben vandaag gebeld door mijn gyn. En mag eerder komen !! 23 juni al !! Dit omdat ik een paar dagen na 4 juli mijn menstruatie alweer verwachtte.. En ze vond het een goed idee om meteen te starten. Dus ik ben helemaal blij ! Liefs
@ firefly wat fijn dat jullie de 23e al mogen gaan!! Wij hebben die dag ook weer een afspraak bij de fert arts. Nog een kleine 2 weekjes en dan zijn we weer wat verder!
Hee Dames, ik kom ook maar weer eens een berichtje posten! @firefly, zie dat je eerder mag komen! Beter! hopelijk met een positief resultaat @ mieps, goed om te horen dat alles er goed uit zag! Maar wel frusterend dat je nu weer mag proberen. Maar het schijnt inderdaad zo te zijn dat je snel zwanger bent na hsg, of kijk operatie. Hoop dat het zo mag zijn! Ik heb vorige maand een hsg gehad, ook alles zag er goed uit! dus hoop ook dat het voor mij mag werken.. Heb je de fotos oko gezien van de operatie? of hebben ze die niet gemaakt? Ondertussen word ik hier een beetje depri... Weer een paar meiden gezien die zwanger zijn! En wij hier maar wachten om weer naar de gyn te mogen.. 23 juni pas weer..terwijl ik 6 mei mijn hsg heb gehad! pff sorry voor dit ego berichtje, maar moet het even kwijt!
@Firefly, December en Priscil; 23 juni is een populaire datum! Laten we hopen dat die voor jullie allemaal positief uitpakt! @Priscil; ik heb geen foto's gezien, was ook benieuwd, maar die zaten volgens mij niet bij 'mijn dossier'. Gisteren rood slijmverlies gehad, dus ik zal binnenkort wel ongesteld worden. Dat is dan wel een week te vroeg, maar dat zal door de operatie komen. Mijn eisprong was 1 dag daarna, toen had ik helemaal geen behoefte om te vrijen, dus ik heb deze maand een maandje zonder druk dat het evt. wel zo zou kunnen zijn. Ook fijn een keertje! Ergens ook wel fijn dat ik zo vlug ongsteld wordt, want dan kunnen we ook weer eerder beginnen aan een nieuwe ronde!
Hallo dames, mijn naam is Marleen ben 35, en ik lees al een poosje mee. Mn man en ik zijn inmiddels aangeland in ronde 15. Onze eerste echte poging was gelijk raak, ik was toen zwanger op onze trouwdag, maar helaas is dat heel snel fout gegaan. Daarna geen positieve testen meer gehad, wel het idee gehad dat ik zwanger was, maar elke keer toch weer ongesteld. Ik wilde al eerder actie ondernemen richting de HA, maar mn man wilde daar nog niet aan, hij wilde het op een gegeven moment nadat ronde 14 niet gelukt zou zijn. Toen direct een afspraak gemaakt met de HA. Hij zei dat we misschien een beetje hulp konden krijgen omdat t nog steeds niet gelukt was. Heb binnen een week een vragenlijst van de gyn gehad en die opgestuurd. Nu hebben we een afspraak staan voor 14 juli. Maar als ik nu naar mn tempkaartje kijk zou t maar zo kunnen zijn dat t niet meer nodig is, maar goed dat heb ik al wel eens vaker gedacht. Volgende week vrijdag testen als ik t voor elkaar krijg niet eerder te testen, testte met de 1e keer ook pas na 2 dagen na NOD positief.
De laatste twee dagen daalde mn temp weer, maar vanmorgen schoot ie weer omhoog. Kon t niet laten om een testje er tegenaan te gooien. Ze zijn wel een maand over datum, maar dat zou nog moeten kunnen. Eerst zag ik eigenlijk niets, mn man en ik twijfelen allebei of we nu wel of niet wat zagen. Na vijf minuten kwam mn man bij me en zei, dit is wel duidelijk hoor. En er stond echt een extra streepje. Volgens FF ben ik 28 feb uitgerekend. Maar omdat bij mij altijd alles anders gaat dan normaal, zou t me niets verbazen als t een schrikkelkind wordt. Ik hoop echt dat dit doorzet en we de afspraak met de gyn kunnen afzeggen.
@Marleen76; WOW! Dat zou best eens raak kunnen zijn!! Super! goed nieuws in het 'mmm... clubje'. Wij hebben net de vruchtbare dagen gehad, hopelijk is het deze keer raak, want anders slaan we 1 maand over aangezien ik dan op vakantie ben tijdens de eisprong (mijn man is er dan niet bij, ik ga met mijn schoonzus op vakantie) Dat zou wel balen zijn aangezien ik vorige maand ook niet heb kunnen klussen ivm de kijkoperatie... maar wie weet; ik hoop natuurlijk dat het deze keer feest is!!
Hallo dames, ik ben even niet hier geweest. Gewoon druk geweest met andere dingen. Morgen weer een afspraak bij de fert arts, ik ben de afeglopen 2 weken eigenlijk continu wat aan het vloeien geweest, dus ik snap er niks meer van. Hopelijk weten we morgen meer. Zaadjes van hub zijn ondertussen ook onderzocht en dat was gelukkig in orde. @firefly: jullie hebben morgen ook een afspraak hè? Succes, ik zal aan je denken. Over 2 weken starten emt icsi zie ik, hopelijk gaat dat een prachtige zwangerschap opleveren. @mieps: jij zigt alweer op het wachtbankje zie ik, succes met wachten meid. Die 14 lange dagen alweer pffff..... @ nieuwe meiden: welkom en succes met zwanger raken! @marleen, dat kon wel eens heel goed een mooie test worden over een aantal dagen!!
Hallo dames. Ik ben vanochtend weer met hubby bij de fert arts geweest. Het plan is nu dat ik in mijn volgende cyclus ga starten met clomid. Dus even afwachten totdat er weer een 'echte' ongi is, de echo van nu liet zien dat ik nu middenin de cyclus zit ondanks het vloeien. En dan op de 3e dag van de volgende menstruatie starten met 25mg clomid t/m de 7e dag. Ga dan ook weer gevolgd worden dmv echo's.