MMM .. Wanneer neem je de stap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door firefly, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ December, dat is goed nieuws meid ! Gelukkig dat ze je gaan helpen .. :)

@ Marleen, weet je al meer??

@ All, hier vandaag de intake gehad in het ziekenhuis. Het ging erg goed. Vanaf cyclus dag 3, dus stimulatie dag 2 ( lekker ingewikkeld ) ga ik starten met Gonal-f 150 IE t/m stimulatie dag 5 dus cyclus dag 6 , dan krijg ik er 1 bij, de Cetrotide t/m de dag dat de punctie bekent is dan stopt de Gonal-f en dan volgens het oude vaste tijdstip de Cetrotide spuiten, en de Ovitrelle spuiten op de tijd dat het ziekenhuis zegt.. En dan de standaard vaginale zetpillen enz..
    De prikintructie heb ik ook meteen gehad, dit ging erg goed.. Durfde eerst niet, maar toen ik eenmaal ging voelde ik helemaal niks.. Had me weer druk gemaakt op niks haha !
    Dus nu wachten op de ongi.. Dacht dat ik het nooit zou zeggen dus.... ongi kom maar op !!

2. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    @ firefly, goed dat het bij jullie nu ook echt in gang is gezet. Wat fijn dat het allemaal goed is gegaan vandaag en dat het duidelijk was. Hier heb ik nu ook zoziets van: ongi, kom maar op dan kunnen we starten. Ik herken je gevoel daarin dus helemaal firefly! ;)

3. marleen76

marleen76 Actief lid

27 mei 2010
    118
    0
    0
    Werk op de uitkeringsadministratie van sociale zak
    Hoogeveen
    Dank je voor je interesse firefly.

Moet zeggen dat t heel goed gaat.
    Heb wel sinds maandagavond af en aan erge steken in mn liezen, t vaakst rechts. Gisteren een heeeel ietsie pietsie bloedverlies gehad, t was netaan rose zeg maar, maar na gisteravond niets meer gehad. Hoop dat dat van mn innesteling was.
    Vanmorgen was mn temp weer gestegen, nadat ie gisteren iets was gedaald. Gisteren had ik hetzelfde streepje als dinsdag.
    Vanmorgen heb ik een Kruidvat 2 voor 5 gedaan, die was zeker positief, echt een heel duidelijke streep. Ook een CB dig met indicator gedaan en die zei heel snel zwanger, duurde wat langer om tot 1 -2 weken te komen. De test is wel een maand over datum, dus misschien niet helemaal precies meer maar deze gaf toch ook aan dat ik zwanger ben.
    Morgen de andere 2 voor 5 maar proberen, kijken of ie donkerder wordt. t Weekend komt t er niet van dan zijn de meiden van mn man er. En 7 en 9 jaar zijn erg nieuwsgierig he....

4. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ Marleen, gefelciteerd meid !! Geniet van je zwangerschap..

@ December, erg he, nu wacht je gewoon tot je eindelijk ongi word hahaha !

5. Mieps

Mieps Actief lid

12 okt 2010
    235
    0
    0
    Brabant
    @December, Firefly en Priscil; ik heb aan jullie gedacht vandaag!! 23 juni was een populaire dag!
    December en Firefly; fijn dat er wat meer duidelijkheid is,
    Priscil; wat wist de gyn te vertellen?

@Marleen; dat ziet er zeker goed uit!!

Ik duim voor jullie allemaal!

6. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    @ marleen: wauw wat mooi zeg, gefeliciteerd meid

@ firefly: ja, wij zijn een stel mooie, willen we nu ongi worden whahaha

@ mieps: ik duim heeeeel hard dat deze ronde jullie veel moois gaat brengen

@ priscil: ik ben ook benieuwd wat de gyn jullie te vertellen had.

7. marleen76

marleen76 Actief lid

27 mei 2010
    118
    0
    0
    Hoogeveen
    Nou, ik denk dat ik de handdoek in de ring moet gooien. Gisteren tot drie keer toe echt een giga kramp gehad, duurde telkens zo'n vijf minuten. Vanmorgen en vanmiddag verder nergens last van, maar zojuist ging ik naar t toilet en met vegen had ik echt veel vers bloed. Denk echt dat dit is afgelopen. Ga maandag maar weer een testje doen om te zien of mn streepje minder wordt en misschien toch maar de vk bellen voor de zekerheid.

8. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ marleen, ik zou de vlk bellen als ik jou was meid!

9. marleen76

marleen76 Actief lid

27 mei 2010
    118
    0
    0
    Hoogeveen
    Dat heb ik overwogen, maar ik heb t idee dat dat voor mij niets uithaalt. Ik wacht af hoe gaat lopen.

10. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Jeetje, wel heftig hoor meid.. Ik hoop dat het nog goed komt!

11. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    @ Marleen, ah meid, wat ontzettend kl*te en onzeker. Ik hoop dat het toch nog goed mag gaan. Ik duim heel hard voor jullie! Knuffel!

12. marleen76

marleen76 Actief lid

27 mei 2010
    118
    0
    0
    Hoogeveen
    Gisteren met mn cm controle had ik nog vers en oud bloedverlies met weefsel erin. Maar verder geen erge kampen gehad. Vanmorgen en vanmiddag geen bloed gezien. En het rare vanmorgen dat mn temp weer was gestegen. Ik heb mn ff-tempkaartje aangepast zodat ik nog niet aan een nieuwe cyclus ben begonnen.

13. marleen76

marleen76 Actief lid

27 mei 2010
    118
    0
    0
    Hoogeveen
    #433 marleen76, 27 jun 2011
    Laatst bewerkt: 27 jun 2011
    Gisteren bij cm-controle oude draderige bloedrestjes en een stolseltje, maar vanmorgen was de temperatuur nog steeds hoog 36.71, en test was overduidelijk weer positief. Een duidelijke dikke streep, duidelijker dan de vorige, wat volgens mij niet zou moeten na al die ellende. Zal straks de vk bellen.

14. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Dat is toch echt een prachtest Marleen! Heb je al met de vk gebeld ondertussen?

15. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Gelukkig marleen!!

16. marleen76

marleen76 Actief lid

27 mei 2010
    118
    0
    0
    Hoogeveen
    Die test ziet er idd super uit. Heb vanmorgen de vk gemaild voor een afspraak en daar gelijk het hele verhaal ingezet. Ze hebben helaas nog niet teruggebeld, dus dat is nog even afwachten. Net op het toilet had ik weer bloed met vegen. Ik snap er echt niets van. Als het dan niet goed is waarom heb ik dan zo'n knaltest? Hoop dat ik snel naar de vk kan. In ieder geval doe ik woensdag nog een test om te zien of ie nog donkerder wordt. Zo ja, dan kun je me wegbrengen denk ik, wordt dan wel een erg vage situatie.

17. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Ik snap niet dat ze je zo lang laten wachten hoor! zou direct vragen om een bloedonderzoek.. Met die testjes schiet ook niet op..

18. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Inderdaad, even vragen voor bloedonderzoek. Ik zou sowieso dan ook even bellen ipv een mail sturen. Hier wordt in elk geval hard voor je geduimd marleen.

19. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    marleen: heb je al nieuw nieuws?! ik vind je test echt super positief meid! (ik heb pas geleden met 4.3wk een vmk gehad en had echt niet zulke duidelijke testen hor!!!)
    het kan misschien ook zijn dat het eventueel 2 vruchtjes zijn geweest en dat 1 nog zit! heb ik hier wel vaker meegemaakt met meiden!
    ik zou gewoon vragen/eisen om een bloedtest of inwendige echo!!!
    succes iig!!!!!!

20. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Wat je zegt ST kan ook heel goed hoor !!
    Heb je al nieuws Marleen?

Deel Deze Pagina