Bedankt voor je reactie! Dat geeft duidelijkheid. M'n vriend mag na een week de ha opbellen voor de uitslag, dus hij kan best wat eerder proberen te bellen, waarschijnlijk is de uitslag al eerder binnen.
de uitslag is zeker al eerder binnen, onze huisarts mocht de uitslag zelf niet geven. Dus daarom naar de poli op het tel spreekuur van de fert arts en toen hebben we inderdaad de (positieve) uitslag gehad. Wachten duurt inderdaad lang, hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid!
He meiden ! Hoe is het met jullie allemaal? Het is hier al even rustig .. Ik ben ondertussen bezig met de injecties, heb er 2 achter de rug. Eind van de middag nummertje 3.. Het is spannend, maar tegelijkertijd ook wel moeilijk. Vrijdag heb ik de eerste follikelmeting, dus ik ben benieuwd. Liefs firefly
Spannend firefly! Ikzelf mag morgen naar de gyn voor een echo ben vorige week met spoed naar de vk en de gyn geweest. Had weer bloedverlies en krampen. Er was wel een vruchtje te zien, maar het was nog erg klein en zeker nog geen hartje te zien. Dus morgen opnieuw kijken hoe het er allemaal uitziet en of er nu wel een hartje te zien is.
Hoi! Wij zijn ook al met de MMM bezig geweest van eind januari tot midden april. Ik heb 4 vroege miskramen gehad daar werd dan op gezocht (gynaecoloog) ziekenhuis in en uit bloed prikken op progesteron was ook goed en ook een cyclus analyse gehad zag er goed uit (af en toe wel korte cyclussen) en het zaad van mijn vriend. Niks gevonden en het zaad van m'n vriend was opzich goed veel zaad maar zwemmers mochten wel iets sneller zwemmen. Nu zei ze dat ze tevreden was en dat het binnen 6 maanden toch wel moet lukken. April is nu 3 maanden geleden bah en nog geen zwangerschap. Ik probeer nog 1 ronde en dat is het over hoor. Heb het verleden week echt zwaar gehad ik geloof eigenlijk niet eens meer in een zwangerschap kijk er heel negatief tegen aan maar ben ook erg onzeker. Laatste miskraam was in april gelukkig volgende er geen nog 1. Maar ik wil Pre-seed gaan bestellen deze maand en heeft het geen resultaat geleverd wil ik dat ze een samenlevingstest doen en de rest nakijken. Dit is mijn verhaal Liefs.
Het gaat toch niet goed, heb t in een ander topic al verteld. www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/288530-toch-mis-kraam.html#post10383867
hè bah Marleen. Wat kl*te zeg. Ook van mij een heel dikke knuffel. Firefly: hoe was je eerste follikelmeting? Heb je veel bijwerkingen ven de medicijnen? suggerblossem: welkom hier, hopelijk is het voor jullie snel raak. Dat ze nog geen samenlevingstest gedaan hebben terwijl je al vanaf januarie in de MM zit. Danitcha: hoe was de uitslag van het zaadonderzoek? Hier de eerste clomidkuur erop zitten, heb wel last van bijwerkingen zeg. Giga hoofdpijn en opvliegers, nu vooral 's nachts pfff... Maar ik weet waar ik het voor doe. Ik heb al een aantal follikelmetingen gehad. Op dag 8 was er een follikel van 13mm en 3 van 11mm. Op dag 10 waren ze niet heel erg gegroeid: grootste 14.9mm en de andere 3 zijn 11mm gebleven. Morgen volgende echo, ovutest van vandaag begint wel donkerder te worden. Dus de follikel groeit niet al t snel hier....
@ December, eerst follikermeting ging goed, hier op dag 6 gehad. Had 2 grotere, 1 links en 1 rechts van 10 a 11 mm. Voor de rest, 10 kleine eitjes per eierstok. Dus hoop dat er morgen een paar doorgegroeit zijn.. Moet al heel vroeg dus dat scheelt ! Bijwerkingen gelukkig niet zo veel, alleen pijn op de prikplekken, vooral net na de cetrotide, en had ik het begin heel veel huilbuien. Maar dat kan ook de spanning zijn geweest ! Jij gaat dus ook de goede kant op, en moet je nu zelf kussen, of hoe gaat dit bij jou in zijn werk? Knuffel !
@firefly, tja het is ook allemaal niet niks. En dan krijgen we die heerlijke hormonenbommen er nog eens bij, dan is zo'n huilbui heel begrijpelijk. Succes morgen, laat je het weer weten? Ik moet idd zelf klussen, morgen dus weer een echo. Ik bben benieuwd wat de follikels gedaan hebben.
en firefly ben je al geweest? Ik ben net geweest, helaas doet mijn follikel het niet zo heel goed. Die 3 kleintjes zijn klein gebleven en de grotere is nu 16.3mm, gaat dus niet echt hard. Waarschijnlijk volgende ronde verdubbelen van de clomid....
O dat is minder nieuws zeg.. hopelijk groeien ze met een hogere dosis beter.. ik duim voor je meid.. Hier ook gewest, en ging wel goed, heb er nu een stuk of 3 van 18 mm en nog een stuk of 10 van 11 mm, dus die moeten nog doorgroeien, nog even doorprikken en woensdag nog een echo. Vrijdag dan waarschijnlijk de punctie. Dus nog even volhouden! Liefs
hebben we woensdag weer een dubbele echo-date, want dan moet ik ook weer. ; ) Wat fijn dat het er bij jou zo gef uit ziet, laat die follikels maar lekker groeien!!
Hier t laatste nieuws onder de laatste echo. www.zwangerschapspagina.nl/miskraam/289328-afdrijving-na-ma.html#post10412106
Bah Marleen, ik vind dit zo kl*te meid. Wat een verdrietig nieuws.... Heel veel sterkte. Dikke knuffel. : (
Hallo allemaal, Ik heb vandaag de dokter gebeld voor een afspraak.. ben nu 13 maanden bezig en wil nu toch wat stappen gaan ondernemen.. helaas kan ik de 28 pas bij mijn huisarts terecht.. even geduld en hopelijk wordt ik dan snel wat wijzer.. succes allemaal.. liefs Hel00n
@ marleen, wat een klote nieuws zeg, meis heel veel sterkte.. en een dikke knuffel. @ december, ja idd wat gezellig. Weer een echo date haha. Samen een kopje thee in de wachtkamer?! @ heloon, spannend meid. Het lijkt allemaal zo lang te duren. Maar voor je het weet zit je in het project. De tijd vliegt, maar dat is meestal achteraf!
ik ben ook echt heel benieuwd.. toevallig.. ben ik nu ook nog is 6 dagen overtijd al.. en voel nog helemaal niks.. geen eventuele kwaaltjes.. maar ook echt geen menstruatie of iets dergelijks.. zo raar.. maar goed even afwachten.. heb in december al een uitstrijkje laten maken.. omdat ik klachten had omtrend mijn menstruatie.. hier uit kwam een PAP2 en moet dus binnenkort weer voor een uitstrijkje.. ook is mijn vriend op zijn 18e geholpen aan een bal die niet ingedaald was.. dus waar het misschien aan ligt is wel spannend.. en miss is het wel niks.. en helpt het om over een paar weken even lekker op vakantie te gaan!! Succes allemaal... Liefs