MMM .. Wanneer neem je de stap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door firefly, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleen76

marleen76 Actief lid

27 mei 2010
    118
    0
    0
    Werk op de uitkeringsadministratie van sociale zak
    Hoogeveen
    Morgenochtend vroeg zou ik beginnen met de medicijnen voor t opwekken van de miskraam.
    Zojuist ging ik naar t toilet en had helderrood bloed met vegen. Ik draaide me om en zag iets donkers onder in de pot liggen. Heb er heel onsmakelijk maar ff ingegraaid. En het voelde stevig aan. T was wel maar heel klein. Heb gelijk met t zkh gebeld en kreeg de vk an de lijn. Na t verhaal en de vraag wat ik nu moest met die medicijnen heeft zij contact gehad met de dienstdoende gyn.
    Morgen om kwart over acht heb ik weer een echo om te zien of t weg is of dat ik alsnog de medicijnen moet nemen.
    Had nog eigenlijk geen krampen, dat begint nu steeds heftiger te worden.

2. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Bah Marleen, nogmaals: wat een toestand en wat ontzettend kl*te is dit. Denk je dat je wens eindelijk in vervulling mag gaan..... : (

3. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    @ Hel00n wat spannend dat je nu 6 dagen overtijd bent, wie weet wordt jullie wachten dan toch nog eindelijk beloond. Ik duim in elk geval voor mooi nieuws!!

@ firefly dat kopje thee in de wachtkamer doen we hahaha. Succes alweer!

4. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Jeetje marleen, dikke knuffel voor jou..

December, succes meid!

5. marleen76

marleen76 Actief lid

27 mei 2010
    118
    0
    0
    Werk op de uitkeringsadministratie van sociale zak
    Hoogeveen
    Ik moet alsnog medicijnen nemen. Meer heb ik verteld in het andere topic.

6. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ marleen, heel veel sterkte zeg..
    @ december, hle is het gegaan??

Hier mag ik vanavond de ovitrelle spuiten, tijdstip word ik vandaag over gebeld. En dan vrijdag de punctie. Spannend hoor !
    Ik had 17 grote follikels. Nu maar hopen dat ze wat te pakken kunnen krijgen..

7. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    @ firefly, wauw dan gaat het nu echt van start meid, ik duim zo voor je dat het meteen raak zal zijn!! Wat spannend allemaal!

Ook ik mag vrijdag terug, alweer voor een echo. Vanochtend vertelde de arts me dat het deze ronde naar alle waarschijnlijkheid niet zal gaan gebeuren, de follikel was nog steeds traag, lijkt zelfs wel langzamer te worden, 17mm was ie maar. In een week tijd gewoon maar 4mm gegroeid. Doordat het zo ontzettend langzaam gaat zal de kwaliteit van de eitjes ook minder zijn/worden. Verder begint mijn baarmoederslijmvlies dunner te worden, is volgens haar eigenlijk al te dun voor innesteling. Van mij mag de volgende ronde zich dus wel al aandienen, dan kunnen we meteen met de clomid omhoog. Ik weet nu toch al dat dit hem niet gaat worden.... Ondanks dat ik er niet blij mee ben dat ik omhoog ga met die rotclomid, heb ik het er absoluut voor over!

8. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ december, dank je wel meis. Ja vind het erg spannend hoor. Ben blij als het allemaal achter de rug is en ik onze kleine emmy warm in mijn buik mag bewaren, en hopelijk de komende 9 maanden lang natuurlijk.
    Jeetje, weer omhoog. Meis ik denk aan je. Hopelijk groeien de eitjes flink door!!

9. Mieps

Mieps Actief lid

12 okt 2010
    235
    0
    0
    Brabant
    Dag dames, ik ben weer terug van vakantie, maar wat is er veel gebeurd!

Alleereerst; @Marleen, wat ontzettend balen.. ik leef met je mee.. dikke knuf!

@firefly en December; succes samen in de chlomid-achtbaan!

@Hel00n; laten we hopen dat je echt overtijd bent en niet in de MMM hoeft te gaan!!

Bij mij was het afgelopen ronde dus niet raak, aangezien ik tijdens de eisprong op vakantie was zonder mijn man, dus ik hoop dat ik spoedig ongesteld ga worden zodat we vrolijk verder kunnen met de volgende poging!
    Ondertussen hebben zich op mijn werk wéér 2 zwangere dames gemeld, we krijgen last van een heuse babyboom, laten we hopen dat ik daar ook bij mag horen!
    Succes allemaal!

10. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Firefly; spannend wordt het morgen dan zeg! Ik zal voor je duimen..... en hopen op goed resultaat!

11. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Dank je wel mvm !!

12. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    @ mieps: welkom terug. Heb je een fijne vakantie gehad? Hopelijk kunnen jullie snel op naar de voglende ronde.

Ik ben vandaag weer ongi geworden, echt zo vreemd allemaal. Cyclus heeft daardoor maar weer 13 dagen geduurd. Ik snap echt niet hoe dit kan (gisteren follikel van 17mm te zien), morgen heb ik sowieso alweer die afspraak staan dus ik ben benieuwd wat de fert arts ervan zegt. Nou ja, nu kan ik waarschijnlijk wel zaterdag al met de hogere dosering clomid starten. Ze had gisteren toch al aangegeven dat het deze ronde naar alle waarschijnlijkheid niks zou worden, dus het is wel goed zo. Kunnen we in elk geval meteen weer verder.

13. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    cyclus heeft geen 13, maar 15 dagen geduurd. Niet dat dat veel beter is, maar het moest even gezegd worden. ; )

14. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Is het dan geen ovulatiebloeding december? Lijkt me erg vreemd....

15. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    nope, weer een echte ongesteldheid. Is niet de eerste keer dat dit gebeurd, dus ik kijk er al niet meer van op. De fert arts staat ook voor een raadsel eigenlijk....

16. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Nou hier is de punctie achter de rug.. Was erg spannend.
    Rechterkant ging vlekkeloos, geen pijn, dus was echt super fijn ;) !
    Linkerkant, was echt een ramp, schoot bij elke prik de lucht in en heb best hard liggen gillen... De gyn zegt je ziet vaak dat links gevoeliger is als de andere, maar die van mijn was zowat overgevoelig.. Geen pretje dus.
    Maar het resultaat mag er wezen, we hebben 16 eitjes eruit gekregen !
    Maar we moeten overstimulatie goed in de gaten houden, omdat je vanaf 15 al een verhoogde kans op..
    Zaad van manlief was ook goed.. Dus ik ben dik tevreden, maandag worden we tussen 10 en 11 gebeld hoeveel bevruchtingen er zijn, en dan dezelfde dag hebben we de terugplaatsing .. Spannend hoor..

@ December, jeetje wat vreemd zeg.. Raar dat ze ook niet weten wat het is.

17. Mieps

Mieps Actief lid

12 okt 2010
    235
    0
    0
    Brabant
    @Firefly; spannend zeg! Ik ben heel erg benieuwd hoeveel bevruchtingen er zijn; hoeveel plaatsen ze er terug? Is dat al bekend?

@December; fijn dat je meteen weer verder kunt gaan met de volgende ronde, maar wel echt raar zeg?!? :( Hopelijk zijn ze er snel achter wat dit allemaal betekend.

Succes meiden; ik duim voor jullie!!

18. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    @ firefly, wat fijn dat je de punctie achter de rug hebt. Shit dat het zo'n zeer deed. Gek dat de linkerkant meer pijn doet. Hoe kan dat dan? Maandag de terugplaatsing, wat spannend meid. Hopelijk heeft dit een prachtig resultaat voor jullie.

Ik ben vandaag ook weer geweest, helaas mag ik niet beginnen met de clomid. De follikel zat er nog, heel erg vreemd. Terwijl ik al 2 dagen volop aan het vloeien ben. De arts zag ook allemaal menstruatiebloed in mijn baarmoeder zitten, slijmvlies is ondertussen weer helemaal afgebroken. Ik heb weer bloed moeten laten prikken en dan krijg ik maandag een telefoontje van haar over hoe en wat nu verder. Ze wil nog 1 ronde clomid bij me doen, maar is eigenlijk bij voorbaat al bang dat dit niet gaat lukken bij mij. Volgende ronde wordt dan spuiten. Maar wat precies heb ik eigenlijk niet echt gevraagd, dat vraag ik pas als het zover is.

19. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Het zkh heeft om 10.01 al gebeld !! En er zijn 6 embryo's ontstaan, 1tje word er vanmiddag op 14.40 terugggeplaats, en er worden er 3 ingevroren. Dus ben super blij met het resultaat ! Weet alleen niet hoeveel cellig ze zijn. Dat ben ik uit entausiasme vergeten te vragen.. Maar dat zou ik vanmiddag wel horen denk ik ?!

20. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    @firefly, anders vraag je dat vanmiddag toch nog ff. Wat fijn zeg 6 embryo's. Heel veel succes vanmiddag meid. Ik zal aan je denken!!

Deel Deze Pagina