@ Firefly; SUPER!!!!! Ik ben al voor je aan het duimen!! @ December, vreemd allemaal.. hebben ze vandaag nog gebeld? Grtz Mieps
@ firefly, wat super meissie. Hopelijk blijft dat toppertje lekekr plakken. Ik duim flink voor je. Ik heb gisteren nog contact gehad met de fert arts, het bloed dat ze geprikt had was zeer afwijkend. Mijn cyclus slaat gewoon nergens op eigenlijk. Het heeft geen zin om door te gaan met de clomid, ze wil nu mijn cyclus gaan stilleggen (hoe ze dat wil gaan doen vertelt ze me volgende week op de poli), daarna moet ik hormomen gaan spuiten. En ze wil ook nog een HSG doen. Nu even een weekje rust aangezien ik de afspraak pas dinsdag heb, maar ik vind het eigenlijk niet zo erg dat ik een week moet wachten. Even geen kijkdoos deze week.... ; )
@ Firefly: mooi! We hopen natuurlijk dat het blijft plakken!! @ December: jeetje, ik ben benieuwd wat ze allemaal gaan doen. Geniet van dit rustig weekje zonder zorgen; plan een dag voor jezelf (sauna/shoppen/of gewoon 1 dag helemaal niets doen) dan kun je er vanaf dinsdag weer voor 100% voor gaan!
hoi allemaal Ik en mn man zijn nu bijna 2 jaar bezig. Ik ben na 1 jaar na de HA geweest en ben doorgestuurd naar t ziekenhuis. Daar heb ik een echo gehad en een rontgen, en alles is prima in orde. Ook bloedgeprikt, en mijn man zn zaad is ook onderzocht. Allebei kerngezond. Nu is mijn vraag eigenlijk: Kan ik nog een keer naar de huisarts gaan en vragen om hulp bij t zwanger worden? Want we zijn ondertussen weer een jaar verder. Ik ben gewoon regelmatig ongesteld en er is nix aan de hand om me zorgen over te maken. Ben bang dat ik weer word weggestuurd met: je moet maar geduld hebben.. alvast bedankt voor jullie reactie
Firefly; Spannend, ik duim voor je!!! Maar nog een weekje geduld geloof ik, of niet...... Op naar een plakbaby!!!
@Maria6; wij zijn ook 2 jaar bezig, en ook bij mij en mijn man is er geen enkele aanleiding waarom het niet zou moeten lukken. Wij zijn vanaf oktober bezig met onderzoeken e.d. in het ziekenhuis en afgelopen mei heb ik een kijkoperatie gehad. Daar bleek ook uit dat niets ons een zwangerschap in de weg zou moeten zitten. Wij moeten het dus nog een paar maanden proberen en als het in september nog steeds niet gelukt is, moeten wij een nieuwe afspraak maken bij de gyn. Ik zou dus zeggen; maak een nieuwe afspraak!! Na 1 jaar proberen moeten ze je zoiezo doorsturen (dat hebben ze bij jou ook gedaan begrijp ik). Aangezien het nog steeds niet is gelukt zou ik om een nieuwe afspraak vragen. Doen! Op die manier ben je er ook zelf iets rustiger onder, tenminste zo voel ik dat. Meiden; bedankt voor de knuffels!
@ Firefly; hoe gaat het?? @December; weet je al hoe ze je cyclus gaan stilleggen, of hoor je dat deze dinsdag?
@firefly bah ik zie dat de eerste icsi mislukt is meid, dikke knuffel!! @mieps hoe.gaat het met jou? Ik heb ondertussen nog een hystoscopie gehad, vanbinnen zag het er prima uit. Het probleem is dus puur hormonaal. Volgende week vrijdag krijg ik het volgende plan te horen.
@December; Met mij gaat het goed, dank je. Mijn 'vruchtbare dagen' zijn net achter de rug, dus het wachten kan weer beginnen op het wachtbankje! Deze keer is het extra spannend, want manlief gaat volgende week op vakantie en mijn NOD valt in zijn vakantie dus... wie weet ga ik hem niet alleen ophalen van het vliegveld! haha! Laten we het hopen. @Firefly; *knuffel*
Nog 6 daagjes op de wachtbank, wie wacht er met me mee?? Ik moet eerlijk bekennen dat ik vanaf afgelopen dinsdag erg misselijk ben. Ik heb ook een rare smaak in mijn mond net alsof ik griep krijg/heb, maar het zet dus niet door... zou het een teken kunnen zijn??? Ik ben normaal niet van de 'kwaaltjes' dus nu valt het wel echt op! Ik hoop het zo!!!
Jawel, het is weer 'feest'... wat voel ik mij ontzettend klote! Ik was afgelopen week misselijk en had een rare smaak in mijn mond, zo erg dat ik ervan overtuigd was dat het raak zou zijn... jeetje wat valt het dan tegen.... Ik heb een ontzettende baaldag vandaag... Daarbij komt dat mijn man bij de volgende eisprong in het buitenland is, oftewel; wéér een maand verspild.. ik kan wel janken..:x
Hoi Maria, ik kom net vers van de dokter terug. Wij zijn nu ruim een jaar bezig en we hebben afgesproken dat als de onderzoeken (sperma & bloedtest) goed zijn dat we dan nog een half jaartje wachten. Zowiso gaan we na alle uitslagen een nieuwe afspraak inplannen om het te bespreken en te overleggen "hoe nu verder". Wij hebben een erg meedenkende vriendelijke arts, die ons serieus nam. Als ik jou was zou ik dus weer naar de arts gaan. Twee jaar is best lang! Maar ga er wel vanuit dat de MMM niet altijd even prettig is. Maar ik kan me voorstellen dat je wel aan de MMM toe bent na twee jaar! Succes joh! @ Mieps - sterkte joh vandaag! Echt balen :x! Hopelijk is de zon die vandaag eindelijk weer schijnt het een klein beetje een pleister op de wonde!