MMM .. Wanneer neem je de stap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door firefly, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Hey meiden !

Hoe is het met jullie allemaal ?

@ Mvm, veel klus plezier ;)

2. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Vasca ik heb momenteel echt effe geen idee wat er allemaal gebeurt, normaal voel ik inderdaad mijn ongi een paar dagen van te voren aan komen door middel van de hoofdpijn maar momenteel is der nog helemaal niets. Heb wel constant een ongi gevoel en borsten zijn ook nog erg gevoelig. Ook mijn temp was vanochtend weer hoog 37.3 en dacht laat ik eens voor de grap een ovutest doen en die werd echt meteen kei posi zo een dikke vette streep heb ik echt nog nooit gezien. Maar toch geloof ik der helemaal niets van en ben ik er nog steeds heilig van overtuigd dat de ongi gaat komen alleen wanneer???

3. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Wherona; volgens mij moet jij een zwangerschapstest gaan doen meid!!! Een vette ovutest op NOD kan ook heeeeel goed nieuws betekenen!!!!
    Succes ermee, ik duim voor je;)

Hier is het klussen geslaagd:) Nu morgen naar de gyn.....Ergens zie ik er een beetje tegenop maar goed. Een van de pendelaars verwachtte al goed nieuws voor me, dus ben benieuwd!

Dames, fijne dag, en wherona, gewoon doen!

4. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ Wherona, ik denk ook dat je toch even een testje moet gaan doen !!

@ Mvm, heeel veeel succes morgen bij de gyn !

Hier ga ik morgen ook een testje wagen ..

5. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    @wherona: testje! testje! testje! :D

klinkt super spannend en veel belovend hoor! En je zou ook nog eens heel mooi alle cliches bevestigen door vlak voor je afspraak bij de gyn zwanger te zijn!;)

@mamavanmimi: spannend hoor! laat je weten hoe het ging?

trouwens, ik hoor ook heel vaak dat samenlevingstests weinig gedaan worden nog, maar op het forum moeten veel meiden het nog... weet iemand waarom dat is? Ik geloof dat het vu ze ook regelmatig (standaard?) doet...

6. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    dat doe ik dan ook zeker Vasca

heb getest en ja hoor ik ben zwanger

whoehooeeeee

7. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Jaaaaaaaaa wherona! Gefeliciteeeerrddd yeaahhh

8. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Wherona, gefeliciteerd!!!!!!!!!!! Super en nu genieten he?

Hier ben ik vanmorgen bij de gyn geweest. Nu moet ik bloed prikken volgende week en op CD3 van de volgende ronde (hopelijk niet...;)). Inwendige echo gehad en alles was goed, ze kon zien dat mijn eisprong geweest was. Ik hoef niet meer te tempen of ovu testen te gebruiken, maar ik denk dat ik daar nog even mee door ga, gewoon om te weten dat mijn ei echt gesprongen is. En natuurlijk moet vriendlief ook aan het werk...... en dan binnen een half uur het potje inleveren op het lab. Als dat allemaal gedaan is moet ik weer een afspraak maken voor de uitslagen, en als ik toch zwanger ben moet ik ook een afspraak maken en dan zou ik een echo krijgen. Dus op naar de uitslagen!!!
    En hopelijk over niet al te lange tijd Wherona achterna met een positieve test!!!!!!

Fijn weekend, ik moet werken helaas......

9. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    dank jullie wel :D

Mamavanmimi hoop ook dat het raak zal zijn en ook jij niet meer verder hoeft in de mmm net als ik voorlopig ;)

Kan het echt nog steeds niet geloven hoor, ik moet echt steeds naar de foto kijken van de test dat het echt zo is. Voel me ook nog helemaal niet zwanger heb wel wat kwaaltjes maar is mee te leven

10. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ wherona, geloof het maar meis, je bent zwangerrr hihi..

@ all, hier ga ik morgen een testje wagen, mijn temp is te constant.. Dus ik ben zeer benieuwd. Heb morgen ook een afspraak bij de ha voor die bloeding die ik heb gehad. Ben nu volgens mijn berekening 3 dagen overtijd.. Spannend !
    Hoop dat het een innestellingsbloeding is geweest.
    Denk het haast wel, na die bloeding is mijn temp alleen maar gestegen..

11. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    wat een spanning hier allemaal!

wherona, had je in ander topic al gefeliciteerd, maar dat kun je niet vaak genoeg doen! gefeliciteerd ;)

en firefly dan ook nog zo spannend! Vind het echt knap dat jullie tot na je NOD kunnen wachten hoor... Maar ik ben hier dus al reuze nieuwsgierig. En je zit ook in ronde 14 zie ik, de ronde die wherona heel goed gezind is geweest, dus wie weet brengt die ook jou geluk!

Hopelijk is dit een gezegend topic, dat heel snel opgeheven kan worden dus, want dan zijn we allemaal zwanger. Zo en nu ga ik proberen om weer heel cool en relaxed te zijn en niet meer te hopen. Ik had besloten dat deze maand heel weinig kans had en ik zou me niet gek laten maken. Maar altijd rond dag 7/8 krijg ik toch hoop, puur omdat ik dan nog niet ongi ben, stom he? Ben natuurlijk nooit ongi dan nog, dat is ook nog te vroeg.

Dus, niet te veel zp vandaag, ik probeer sowieso wat te minderen... heb altijd neiging te veel te obsessen ;)

12. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38

Laten we het hopen Vasca ! :D

13. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Hier helaas geen geluk.. Test is negatief :( ..
    Als ik lang tuur lijk ik wel een licht streepje te zien, maar goed, misschien wil ik hem wel te graag zien. Heb om 09.40 een afspraak bij de ha dus ik hoop dat ik de uitslag van de zwemmertjes krijg en hopelijk een doorverwijzing naar de gyn..

14. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Firefly, succes bij de ha, hopen dat je de verwijzing krijgt. en als je niet ongi wordt, gewoon nog een keer testen hoor!! en wie weet, kan dit topic dan wel opgeheven worden...

Hier kan vriendlief woensdag aan het werk voor zijn onderzoek en kan ik ook meteen bloed laten prikken:(,en dan afwachten.
    Nu komt mijn NOD er weer aan en heb telkens pijn in mijn liezen en lichte steekjes in mijn buik, dus zal wel gewoon ongi worden..... En die pijn in de liezen hou ik me gewoon voor dat het van al dat fietsen komt ( ik ga sinds kort op de fiets naar mijn werk:D) :DDus we kunnen weer duimen draaien.......

15. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Nou hier net de uitslag gekregen van manlief zijn zaad.. Wenig zwemmers, en van veel is het koppie misvormt.. Dus ik ga nu het zkh bellen voor een afspraak. Wat een klote nieuws.. :(
    HA zei ook dat spontaan zwanger worden heel moeilijk gaat worden voor ons..

16. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @mamavanmimi spannend meid hopelijk goed nieuws

@firefly meid inderdaad heel erg vervelend nieuws weet hoe je je nu voelt want tis precies hetzelfde nieuws wat ik toen te horen heb gekregen over mijn vriend zijn zaadjes, weet dat je der nu effe geen pest aan hebt maar kijk naar mij ik ben toch in verwachting geraakt.
    Tuurlijk moet ik ook maar eerst even afwachten of het allemaal goed is, maar bedoel ermee te zeggen dat het zeker wel nog mogelijk is. Ook wij kregen toen te horen dat een zw op natuurlijke wijze niet makkelijk zal lukken vandaar dat wij ook verder waren gegaan en inderdaad in aanmerking kwamen voor ivf maar zo zie je maar weer een week voor de afspraak bij de gyn teste ik posi. Een hele dikke knuf van mij en hoop dat je snel terecht kan in het zkh zodat jullie verder worden geholpen.

@Vasca hahaha dat zei ik ook altijd minder op zp maar lukte maar steeds niet werd een beetje een verslaving.

17. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Dank je Wherona voor je opbeurende woorden !

18. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    altijd meid, weet wel wat je nu doormaakt en hoop dat jullie ook een mooie verassing als ons te wachten staat op korte termijn.

19. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Nou Dames,

Ik zou mogen testen vandaag, maar durf niet zo goed...... Mijn temp was vamorgen weer 36,9 ipv 37,1 maar ben ook nog niet ongi.... nu ook nog maar op 8DPO.

Wie helpt, spreekt me moed in.. Zelfdenk ik het nog even aan te kijken, maar toch he?? moeilijk, moeilijk

20. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

spannend meid, je moet doen wat goed voelt als je nog niet aan testen toe bent dan doe je dat niet alleen je zit dan wel in de onzekerheid. Dus als je nu test dan weet je iig waar je aan toe bent.
    Tis inderdaad erg moeilijk maar volg je hart

Deel Deze Pagina