Vandaag wel een testje gewaagd, maar negatief. Maar eigenlijk ook niet gek want zit natuurlijk nog maar op 8DPO. In elk geval nog niet ongi, wel ziek geworden helaas, dus het duurt nog wel even voor ik ga testen (als ik nog niet ongi geworden ben tenminste). Voor nu in elk geval op bed en mijn schoonouders passen op mijn kleine schat dus gelukkig rust hier in huis.... @firefly;Ja, nog niet ongi?? Spannend, of wacht je rustig tot je bij de gyn terecht kan volgende week?
beterschap mvm! jammer dat ie negatief is, maar het zegt inderdaad niets. Want als je een kort LF hebt, wil dat natuurlijk niet zeggen dat het HCG hormoon ook sneller wordt aangemaakt en te detecteren is. Denk dat dat gewoon net zo lang duurt. Maar niet ongi zijn is natuurlijk een goed teken. Lastig dat je ziek bent, want dan zegt die temp natuurlijk ook niet zo veel. Je schrijft dat testen dan ook langer duurt... waarom? kun je niet testen als je ziek bent? @firefly: hier nog een hele nieuwsgierige... zo veel hoopvolle tekens en verhalen! ik ben helaas net ongesteld geworden. Wist al wel dat het er aankwam sinds vanochtend, want mijn temp was weer gezakt. Toch blijf ik tot het echt zo is altijd nog wat hopen. Maar mijn temps waren toch de hele tijd al raar laag en hoopte eigenlijk dat het aan de thermometer lag en het dus ook nog stiekem toch hoog kon zijn...ach ja. Heb nu ook uitgerekend dat ik by de afspraak met de gyn zws net op 6dpo zit ongeveer (of zwanger natuurlijk!). Daar baal ik wel van, want dan mis ik dus net het bloedprikken op 3dpo en moet ik dus een cyclus wachten . maar genoeg gesipt, ga zo lekker uit eten en morgen mogen we onze nieuwe auto ophalen, dus genoeg leuks in het vooruitzicht! En ik mag lekker alcohol drinken vanavond, das ook wel fijn
@Vasca; Veel plezier vanavond!! Je komt heeeeel positief over, alleen maar goed natuurlijk! Het testen wacht ik nog maar een paar dagen mee, omdat mijn hoofd wel ergens anders naar staat nu ik ziek ben, maar ook omdat ik nu nog maar 8DPO zit, kan ik wel testen, maar zie je denk ik toch nog niks, dus vandaar... maar geen bloed geeft moed, toch?
vasca balen van je ongi maar je klinkt inderdaad erg positief erg goed van je om het zo in te zien. MvM heel veel beterschap meid knap maar snel weer op Firefly en en en ???
Hihi meiden ! Nee nog steeds niet ongi. Ik ga maandag mijn laatste test doen, want laatst was die nog nega. En anders wacht ik het wel af bij de gyn. Dus meiden nog ff geduld. @ Vasca balen meis van je ongi.. Leuk een nieuwe auto !! Past de kleine er straks ook in ? @ Wherona, hoe gaat het nu met jou en de kleine? @ Mvm, test maandag met me mee Dan moet het goed komen haha ..
@vasca; Genieten jullie een beetje van de nieuwe auto? Vast al een aantal kilometers gemaakt...... Testen is hier niet meer nodig, ben vandaag ongi geworden:x Balen, maar had eigenlijk niet anders verwacht.....Het wordt toch elke keer weer moeilijker voor mij als ik ongi wordt, elke keer die hoop zeker nu ik voor mijn doen overtijd was. Ik merk wel dat ik er steeds emotioneler van wordt, misschien wel herkenbaar. Dus nu maandag maar weer bloed gaan laten prikken en weer een afspraak maken bij de gyn voor de uitslagen en dan kan zij ons hopelijk wel verder helpen. @Firefly; toch knap hoor, zo lang overtijd en dan rustig het geduld hebben om te wachten met testen. Maar ik kan het ook wel begrijpen hoor na de uitslagen. Maar houd wel de moed erin he meid. Bij Wherona is het ook toch gelukt!! @wherona; Hoe gaat het met de zwangere?? Al flink last van kwaaltjes? Voor nu ga ik van mijn vrije weekend genieten, voel me gelukkig alweer wat beter en morgenavond een feestje dus we komen hier de tijd wel door!! Dames, fijn weekend!!
Hoi Meiden, Ik kwam hier ook even kijken. Zag dat jullie ook in de MMM zitten. Hoe bevalt het tot nu toe? wat is er tot nu toe gedaan bij jullie? Zaad en bloedonderzoek? Inwendige echo of iets dergelijks? Ik ben wel erg benieuwd! Wij moeten donderdag voor het eerst heen!
@ pricill, ikzelf moet donderdag ook voor het eerst.. Hier hebben ze wel al een zaadonderzoek gedaan.. Succes! @ mvm, shit zeg van je ongi....
firefly jammer van de ongi logisch dat het je steeds meer gaat doen dat merkte ik ook aan mezelf ik werd der steeds emotioneler van. Hier gaat alles goed niet echt super veel last van kwaaltjes, wel zo nu en dan flinke bandenpijn en tsja die borsten blijven pijnlijk maar neem het allemaal voor lief hoor. Priscil welkom meid spannend je eerste afspraak. Bij ons is er ook een zaadonderzoek geweest en gebleken dat er niet zoveel goede zwemmers waren. Wij zouden eigenlijk morgen onze 1e afspraak hebben bij de gyn maar een week geleden teste ik positief en heb ik de afspraak af kunnen bellen.
@ firefly, spannend meid! kunnen we elkaar op de hoogte houden toch..? Maar zaad onderzoek? bij de dokter of een zelf test @ wherona, Jeetje meid dat is nog een goed nieuws! Net optijd weer uitgestapt Gefeliciteerd he! En geniet er van!
@Priscil; Welkomm hier, hier valt altijd wel wat te kletsen..... Vandaag weer bloed wezen prikken (o wat heb ik daar een hekel aan) en maar weer een afspraak gemaakt bij de gyn, volgende week woensdag (9 maart) kunnen we weer terecht. Ben benieuwd wat de uitslagen zijn. Ik baal in elk geval stevig van mijn ongi, helemaal nu ik woensdag de nachtdienst in moet, lijkt me nu helemaal geen pretje..... @firefly; had je nog getest, of ben je nu ook ongi geworden?
Hallo meiden, Hier ook weer iemand in ronde 14 en vandaag 2e afspraak gyn! Als jullie het goed vinden kom ik ook gezellig mee kletsen. Ben erg benieuwd wat de gyn vandaag gaat zeggen; heb namenlijk 2e dag van mij cylus bloed geprikt enkrijg daar vandaag de uitslag van. Zwemmers van vriend lief zijn gelukkig helemaal goed. @Wherona gefeliciteerd! Hopelijk brengt ronde 14 geluk @ priscil en firefly; veel succes donderdag! Mijn eerste afspraak was gewoon informatief; veel vragen over de cyclus.
@mamavanmimi, Dankje wel! Oh ben benieuwd naar je uitslagen.. Hoor je die de 9e dan ook pas? En zijn jullie zwemmers ook al na gekeken? Oh vervelend die ongi. vind het ook altijd verschrikkelijk als ik dan moet werken. Wat voor werk doe jij dan? Soms loop ik zo extreem leeg ben dr dan echt ziek van. Ik krijg nu sinds een maand weer staal tabletten. En moet zeggen dat mijn afgelopen menstruatie wel leek gehalveerd! Is ook wel eens lekker.. @ eekhoorntje, Dankje wel ben ook benieuwd. Hoe is de uitslag van je bloed? Waar prikken ze je op als ik vragen mag? Gelukkig zijn de zwemmers goed! Heb je die meteen bij de eerste afspraak moeten inlevere? of ook bij de 2e? Nou vindhet wel spannend de eerste afspraak. Ik neem voor de zekerheid mijn ff grafiekjes wel mee.
Ik mag me hier ook melden. Na 7 1/2 maand heb ik een afspraak gemaakt bij de huisarts en die heeft me vandaag verwezen naar de fertiliteitsarts. Ik vind het best een hele stap, maar aan de andere kant tikt de tijd ook maar door natuurlijk .
@ pricill, in het zkh hebben we het laten testn.. @ mvm, had vanmorgen getest, maar omowit.. Ben nog steeds niet ongi, en temp blijft boven de 37.1 erg vreemd allemaal. Maar zie het donderdag wel ! @ bonita, welkom.. En wat goed dat jullie de stap hebben genomen. Ook super dar jullie zo snel worden doorgestuurd, of was daar een speciale reden voor? Liefss
Oh ok, omdat je ook van die thuis test dingen heb. Dus was wel even benieuwd. Maar nog een witte test... Hmmz! :S Nou hopelijk kunnen ze je donderdag duidelijkheid geven!
@ pricill, die testen zijn best prijzig en heb gelezen dat ze niet helemaal te vertrouwen zijn. Beste is van het zkh. Ik hoop dat het bij jullie goed nieuws is meid!
@ firefly: er was geen speciale reden voor de doorverwijzing, behalve dat mijn cyclus zo onregelmatig is en de huisarts ook vindt dat we meer zicht moeten krijgen op mijn cyclus. Ik was al bang dat hij zou zeggen dat ik het nog maar even moest aankijken, maar gelukkig heeft hij me doorgestuurd! Ik zal straks wat uitgebreider reageren, moet nu weg, maar ik heb wel alvast een vraag. Kan het tijdens een eerste afspraak bij de gyn / fertiliteitsarts zijn dat er al onderzoek plaatsvindt? Of is het eerste gesprek meer oriënterend?