Leuk om te lezen... ik had het met bleek. Echt, ik had het wel kunnen drinken! Heb zelfs bakje bleek in de douche gezet zodat het bleef ruiken. En in de winkels gezocht naar de flessen met de hoogste concentratie werkzame bleek (verschilt nogal!). En dan alles poetsen met bleek, en de rest van de avond aan mijn handen ruiken...hhmmmm heerlijke tijd was dat. Twee dagen na de bevalling pakte ik de fles en rook.... betovering verbroken. Heel gek, dat je dan niet opeens meer zo kan genieten, jammer wel.
Mss een goed idee....je kunt ze toch maar alvast op voorraad hebben voor straks (als je ze niet meer lekker vindt ruiken) haha . Ben toch niet helemaal tevreden over de kleur, dus mss vandaag of morgen nog maar eens opnieuw doen ?!
Leuk om te lezen al die dingen! Ik ben de ts (topicstartster) en laatst had ik dus weer zo'n zin in zand te ruiken,mm!(heb ik heel vaak zin in hoor) Komt mijn man even later met een bakje......aarde/zand!! heerlijk!!nu heb ik dat bakje ergens staan (met deksel erop) en haal regelmatig het deksel eraf om eraan te ruiken, niet normaal hoe lekker ik dit vind ruiken haha zo kan ik dus regelmatig lekker snuffelen!
dat heb ik ook! maar niet alleen tijdens de zwangerschap Het is nu wel erger, wil alles lekker hebben ruiken (nee niet naar zand haha). lekkere frisse luchtjes in huis, s avonds gaat het geurkaarsje aan en wil gewoon overal in huis lekker fris luchtje hebben, vooral als het naar schone was ruikt, heerlijk!