Mmm, zwanger of niet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joy, 25 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joy

Joy Actief lid

25 jun 2006
    222
    0
    0
    Schijndel

Zooo, even een vraagje hoor...

Mijn man en ik hebben besloten dat we erg graag kinderen willen... ik ben gestopt met de pil maar zijn er niet bewust mee bezig geweest omdat mijn man nu voor 5 maanden in Afghanistan doorbrengt...
    Nu zat ik dus van de week te tellen wanneer we dus daadwerkelijk sex hebben gehad (in de vruchtbare periode of niet) en kwam dus uit dat het dus niet in de vruchtbare periode was... Maar mijn borsten zijn al een paar dagen erg aan het jeuken... Kan het nu zo zijn dat dit toch verschijnselen zijn van??? en moet ik echt wachten tot dat ik overtijd ben met testen (ik is een ERG ongeduldig tiepje :rolleyes: )

Hopelijk kan iemand me helpen...

xXx Joy

2. Ivana

Ivana Actief lid

21 mei 2006
    208
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi Joy

Volgens mij kun je al voor je overtijd bent testen en het kan dat je toch zwanger bent ook al heb je niet tijdens je vruchtbare periode geklust.. Dus testen en dan weet je het...

Liefs Ivana

3. Joy

Joy Actief lid

25 jun 2006
    222
    0
    0
    Schijndel
    Heyhey, thanks voor het snelle antwoord, ja ben zo zenuwachtig... hihi dus morgen denk ik toch maar even een testje halen:S

4. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    Ik zou toch wachte tot je NOD dag. Misschien als je te vroeg bent test je negatief..
    geuld is moeilijk.. ik weet er alles van ;)

5. Joy

Joy Actief lid

25 jun 2006
    222
    0
    0
    Schijndel
    Zeg dat wel jah... ook gebeuren er erg rare dingen om me heen vandaar dat ik het ook erg graag wil weten:S maja dan toch maar proberen wat geduld op te brengen:S:S:S als het nu niet is ben ik in iedere geval de komende 5 maanden nog niet aan de beurt dus dat is wel makkelijk dan hoef ik me ook geen zorgen te maken of het dan wel of niet is;) lol xxx

6. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik was ook zo ongeduldig, dus deed ik de test 2 dagen voor de NOD dag... negatief :( ... Ik was erg teleurgesteld daardoor, maar 2 dagen later was de test wel positief... ik zou dus pas testen als de NOD dag is, dat voorkomt wel teleurstelling vooraf ;)

7. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hoe lang ben je eigenlijk al gestopt met de pil?

Misschien ben je wel aan het ontpillen, maar hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent.

8. Joy

Joy Actief lid

25 jun 2006
    222
    0
    0
    Schijndel
    Nog maar kort hoor, maar weet uit het verleden dat het snel raak kan zijn... en ja kan inderdaad dat ik nog aan het ontpillen ben... maja de spaning blijft er toch he :oops: lol

xXx

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Herken het hoor, ik heb ook van alles, en dat kan ook komen door andere dingen als een zwangerschap, maar zolang als die :evil: :evil: er niet zijn blijf je hoop houden he ;)

Suc6 met geduld en met testen!!!

10. Joy

Joy Actief lid

25 jun 2006
    222
    0
    0
    Schijndel
    hehe ja idd ben nu maar dat tampontestje aan het doen kijken of dat iets opleverd maar dat zal wel weer niet... ben bang dat het toch gewoon de duivels gaan worden :(

11. Joy

Joy Actief lid

25 jun 2006
    222
    0
    0
    Schijndel
    maar wat is dat gependel eigenlijk wat jullie er bij hebben staan??? zie dat bij veel berichten:)

12. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    op de eerste pagina van het topic pendelen staat wie er pendelen. meestal op de vraag wanneer je zwanger zal worden en het geslacht. stuur de gene die op die 1ste pagina staat en nog pendelt een pb'tje met je volledige naam(meisjes naam) en geb. datum en je vraag.

volgens mij staat Sonja nog niet op dat lijstje maar zij pendelt ook

13. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    er is een mogelijkheid dat je positief test 2 dagen voor je nod ik teste ook 2 dagen voor mijn nod positief maar goed.. er is oook een kans dat het te vroeg is.
    ik raadt je aan om gewoon nog even 2 dagen te wachten met testen.
    wat naar dat je vriend in afghanistan zit mijn broer heeft daar ook een paar maanden gezeten.
    bah bah bah.....
    hoop voor je dat de maanden snel voorbij gaan.
    groetjes Sammie

14. Joy

Joy Actief lid

25 jun 2006
    222
    0
    0
    Schijndel
    Oh komt goed hoor ik kijk er gelukkig heel erg positief tegen aan en de tijd gaat gelukkig sneller dan ik had verwacht... alleen om te testen duurt de tijd te lang hihihi erg zo hoor en zo lekker dubbel... maja ook daar sta ik hier wel om bekend:)

15. Joy

Joy Actief lid

25 jun 2006
    222
    0
    0
    Schijndel
    mmm tampontestje gedaan... Ik zie niks... toch nog maar even (on)geduldig afwachten dus...

Deel Deze Pagina