mmmama's

Discussion in 'De mama's' started by zeehondje, Nov 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    2,098
    0
    0
    Goodmurning,

Iedereen flink ORANJE gefeest? :D hihihi
    Nou ja gefeest?!?! wij zijn even over de braderie gelopen (hoe burgerlijk;)) en hebben ook heerlijk gebbqd mmmmmmmm!! Hebben ook echt een heeeerlijkkkkkkkk weekend gehad, nu weer op het werk! Kan er weer helemaal tegenaan na zo'n weekend.

Liesben, wat een heerlijke foto van een nog heerlijker ventje!!

Josjo, heeeeeeeel veeeeeel succes vandaag, spannend hoor!!

Vlinder, heerlijk gefietst?

Wennes, lekker genoten in beekse bergen, ben ik vroeger als kind eens geweest LEUK!!!

Vlinder, lekker eten besteld gisteren? Klinkt ook als een heerlijke dag, wat wordt je vrolijk van zon he? :D

Vandaag uitslag van stiefpapa brrrr...........

2. josjo

josjo Fanatiek lid

Nov 6, 2008
    2,757
    156
    63
    Arnhem
    ben al gebeld, het is goed gegaan, oh wauw, er ligt gewoon een cryotje klaar, misschien wel het brusje van Annelynn!!! Ik word er echt een beetje emotioneel van.. Heb slecht geslapen, was er erg druk mee in mijn dromen.. maar nu is het dan toch zo ver. 14.20 moet ik er zijn, spannend!! :)

Sabrien, voor jullie ook een spannende dag... ik duim voor jullie dat het goed nieuws is, op zijn minst goed behandelbaar is... duim duim duim. Hoe laat horen jullie wat?

Fijne dag meiden, tralalaaaa die van mij kan niet meer stuk :D

3. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    2,098
    0
    0
    :D YES JOSJO!!!!!!!! :D Wat een goed nieuws, toch altijd spannend of het cryotje wel goed ontdooid he?
    Op naar een BRUSJE!! Spannend hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ga onwijs voor jullie duimen de komende 2 weken, krijg er zelf kriebels van...... whoeiiiiiiiiiiiii

Om 13:20 uur moeten ze in het z'huis zijn, hoop ook echt dat de klieren niet zijn aangetast en anders dat het wel goed behandelbaar is. Bah die onzekerheid....

Hoef vandaag maar tot 16:00 uur te werken, moet om 16:45 even met onze kat naar de DA heeft waarschijnlijk de niesziekte, zooooo zielig.

4. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,395
    0
    0
    Brabant
    Oeh Josjo, wat gaaaaf!! Fijn dat de cryo goed ontdooid is zeg! Was het meteen in één keer goed of hebben ze er meerdere moeten ontdooien?
    Ik snap best dat je zenuwachtig bent ervan... Ik hoop in ieder geval op een goede en soepel tp (want ik heb daar zéér wisselende ervaringen mee, namelijk... :) ). (was ook weer geen ramp hoor...!).

Sabrien: jij ook al zo'n spannende dag maar dan om een rot reden... Ik duim hoor, voor de opa van je meissie...

Josjo: heb je mij ook toegevoegd? Ik zie namelijk niks...
    Ik wil namelijk de twee "werelden" gescheiden houden, geen zp-mensen op fb...

Liesben: ik hoopte al dat je lekker even kon bijtanken, en lees nu dat je dat inderdaad gedaan hebt. Nu maar hopen dat de virussen de komende tijd jullie huisje voorbij gaan he? Dat scheelt in ieder geval al een hoop energie...
    Ennuh, wat is die Eelco toch fotogeniek...!

Vlinder ook een leuk weekend gehad. Wisselend weer inderdaad, maar die mooie dag gisteren, die hebben we toch mooi gehad toch?!

Femme Nik: dus je zusje heeft kennis gemaakt met de twins, wat leuk! Hoe was het?
    Zo'n reis met twee van die kleintjes lijkt me niet niks. Ik zou misschien toch wel met de auto gaan maar dan bijv. er vier dagen over doen ipv twee, met veel lange pauzes, een soort "road trip". Aan de andere kant is vliegen natuurlijk wel zo makkelijk...!

Mijn weekend viel eerlijk gezegd een beetje tegen. Ik zou oorspronkelijk een lang weekend naar Frankrijk gaan om te kamperen, maar vanwege de weersvoorspellingen ben ik dus uiteindelijk thuis gebleven.
    En dan loop je aan tegen de nadelen van single zijn: de meeste mensen maken hun plannen al langer vantevoren, dus ben je drie dagen alleen. Met Feetje ben ik natuurlijk verre van alleen, maar ik had het eigenlijk wel leuk gevonden om bijv. een terrasje te pakken met vrienden of zo. Of samen bbq-en, dat doe je dus ook niet zo snel als je alleenstaande mama bent...

We zijn nog wel naar de vrijmarkt geweest in het park om de hoek. Daar was het echter héél druk. Lastig laveren met een kinderwagen en een kindje dat veel vaker dan dat je wil, de zon in het gezichtje heeft.
    Het aanbod was ook behoorlijk overweldigend.. Ik had vantevoren allemaal geweldige voornemens over wat ik zou halen, maar ben uiteindelijk thuis gekomen met wat kleertjes en verder niets. Het was gewoon té druk met zo'n kleintje.

De middag hebben we doorgebracht in de tuin, maar ook dat was niet helemaal ideaal: mijn boom laat rond deze tijd altijd heel veel pluis vallen dus tja, ik heb maar besloten om mezelf en Fee helemaal "onder te laten sneeuwen" want om nou binnen te blijven, leek me ook niks...!

Volgende keer toch wat eerder informeren bij vrienden wat zij gepland hebben, zodat ik daar kan aansluiten...

Nu weer aan het werk, maar het is wel heel lekker dat het een kort weekje is hoor! ( en die regen van vandaag vind ik niet zo erg: dááág irritant boompluis!! :) )

5. josjo

josjo Fanatiek lid

Nov 6, 2008
    2,757
    156
    63
    Arnhem
    mmiiir no worries, heb je niet toegevoegd. Ik weet wel hoe je heet maar doe daar niks mee :). Alleen als je het zelf aangeeft natuurlijk..

Wat balen dat je weekendje niet was wat je ervan had gehoopt.. next time better.. kan me voorstellen dat het lastig is als je alleen bent (of nou ja alleen). Wij zijn gewoon de stad in gegaan, Annelynn in de baby bjorn, hoppa. Ze vond het geweldig! Maar of ik dat nou alleen had gedaan... lastig lijkt me dat op dit soort momenten..

liesben, char, geven jullie je mailadres nog door voor onze meeting? Dan zal ik afspreken.nl op jullie afsturen haha

oh en mmiir, 1 cryo gebruik ja, fijn idee.

Sabrien haha die kriebels, leuk he? Ik had ze ook al bij 5 maanden hoor, alleen wilde er toen nog niks mee. Ik wilde sowieso dat Annelynn 9 maanden zou zijn. Mocht het nu in 1 keer lukken dan klopt dat precies :)

Succes vanmiddag met je stiefvader en ook bij de DA. Is daar wel iets tegen te geven van medicijnen ofzo?

6. Peppers

Peppers Actief lid

Nov 24, 2011
    358
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jessie: leuk he, shoppen voor je kind? En de HEMA vind ik toch ook altijd wel heel leuk. Ik heb zaterdag ook wat dunne broekjes aangeschaft. Maat 74 alweer, en shirtjes zelfs 80! 74 kan ook nog wel maar die zitten soms wat strak om de buik en zo kan hij er nog wat in groeien!
    Heb je nog op de koninginnemarkt gekeken? Ik kon hier niets vinden. Er zijn het afgelopen jaar volgens mij alleen meisjes geboren hier want jongenskleding was niet te vinden, alleen veel grotere maten. Wel jammer!
    [SIZE=+0][/SIZE]
    Op de vrijmarkt trouwens nog wel leuk speelgoed gekocht. Jeetje, dat kost echt niets! Goed om te weten!
    Ik herken trouwens wel wat jij zegt Mirr, dat het zo druk was en dat dat wel heel lastig is met een kinderwagen. Wij liepen er al om 08:30 en toen was het nog net te doen. Wel een sok kwijtgeraakt overigens. De zoveelste.....Als het zo doorgaat hebben we van allemaal nog 1 over. Moeten we maar gaan mixen en matchen:p!
    En dan die zon he! Wat lastig, hoewel hij ook fijn is natuurlijk. Ik vind die parasolletjes ook niet echt een oplossing. Iemand anders nog goede ideeën? Heb wel ineens gehoord van iemand die een hydrofielluier spande met knijpers aan de wagen. Maarja, dan ziet Pim ook niet veel meer lijkt me.
    Over de neusspray: die gebruiken we wel. Heb niet altijd het idee dat het goed helpt overigens.
    Neusverkoudheid is trouwens nu langzaam iets minder maar vannacht is het hoesten begonnen. Weet niet goed wat vervelender is.....Pim kan zo een uur achter elkaar hoesten ‘s nachts, en dan een paar keer per nacht. Zo zielig. En dan niet eens gaan huilen he. Hoop dat het snel weer over is. Ben wel een beetje klaar met alle virussen en verkoudheden. Vraag me af of het minder zou zijn als hij niet naar het kdv zou gaan (en borstvoeding heeft hij natuurlijk ook nauwelijks gehad). Nou ja, allemaal opbouw van weerstand zullen we maar zeggen. Weerstand van papa en mama wordt alleen steeds wat minder, :(!

Nikita: leuk dat je zusje komt! Jullie zitten wel aardig verspreid over Europa zo he? Wonen je ouders wel gewoon in NL?

Vlinder: eindelijk lekker gefietst dus de afgelopen dagen. Heerlijk hoor. Is de luieruitslag al een beetje verdwenen? Hebben ze daar veel last van. Ik las een van jullie over echt schrale billetjes, zal niet fijn voelen bij ze waarschijnlijk. Zal misschien met warmte ook meer komen?
    Hier is een voordeel dat het nog steeds goed te ruiken is als er een poepbroek is. Kan meteen ingrijpen. Nog even een vies praatje: Pim heeft zo’n 4 poepbroeken op een dag! Dat is best veel toch? Hij eet ook wel echt alles maar blijkbaar heeft hij niet alles nodig. Het fabriekje doet het in ieder geval goed, haha!

Josjo: hier geen facebook account.
    Waarom moet je eigenlijk helemaal naar Utrecht Josjo? Je komt toch uit Gelderland als ik met niet vergis?
    Spannend vanmiddag! Wat goed dat het ontdooien gelukt is! Kan er een klein embryootje stoppen met bibberen en zich een weg banen naar warmere oorden!
    Goed dat je het initiatief neemt voor de meeting! Ben benieuwd of het nog voor de zomer gaat lukken. Lijkt me wel leuk hoor!

Liesben: geweldig, Eelco in het oranje! En super dat je lekker vakantie hebt gehad!

Sabrien: sterkte met de uitslag van je stiefvader.
    Niesziekte is niet zo goed toch? Vervelend hoor!

7. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    OOOOOOOOOOOOj Josjo, nog eventjes en je hebt een nieuw leventje in je!!!! Ik ga zo hard duimen en kaarsjes branden voor jou!!!!

8. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,395
    0
    0
    Brabant
    jaaaa! Ik zit ook al zo mee te leven met Josjo en steeds te kijken hoe laat het is!!

9. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    @Josjo.. nog eventjes wachten.. en dan CRYO in BUIK! Aargh, spannend!!

@Sabrien, hopelijk ben je het goede nieuws aan het vieren met je familie.. en anders, hele dikke knuffel alvast!

Nu maar eens even goed bij lezen..

10. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    2,098
    0
    0
    We kunnen het goede nieuws gaan vieren :D, alles was goed!!!!
    Ze hebben alle kankercellen kunnen weghalen en er waren geen uitzaaiingen. Er hoeft ook geen chemo/bestraling therapie te volgen, hij wordt nu alleen iedere 3 maanden goed gecontroleerd. Pffffffff wat een opluchting....... :D :D :D

Josjo/Peppers, nee niesziekte kan heel ernstig zijn, hoop zooo dat het meevalt. Antibiotica schijnt goed te werken, hoop dat ze snel beter zijn, zoooo zielig!! Onze diertjes zijn net kindjes voor ons, we hebben 2 katten (8 en 10 jaar oud) en 1 hond (mopshond van 1,5 jaar, die is echt heeeeeeeeeeeel lief!!).

Mmirrr, wat jammer dat je niet zo'n leuk weekend hebt gehad, kan het me wel voorstellen dat je alleen niet zo gemakkelijk weg gaat. Volgende keer toch maar wat afspreken met familie/vrienden van te voren dan. Had gisteren precies hetzelfde met zon en baby, heb bij de hema maar een kinderwagen parasolletje gescoord voor maar 8,95 :D doet het prima!! Was ook erg druk bij ons op de braderie, en de mensen storen zich zichtbaar en mensen met een kinderwagen :$ :D ;), maar wat kan mij het schelen ik wil alleen maar pronken met haar hihihihi.

Josjo heeft nu TP!!!!!!!!!! SPANNEND!!

11. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

Dec 7, 2008
    2,303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Whaaaaaaa Josjo, super nieuws en nu nu zit hij zo ongeveer lekker warm in je buik, dat hij/zij daar nog maar een maand of 8 blijft zitten:)
    Kreeg helemaal kippenvel toen ik het goede nieuws las en dan
    @sabrien wat een fijn en goed nieuws hebben jullie gekregen. Wat zal dat een opluchting zijn zeg. En die extra controle elke maand fijn! Nu nog even door duimen dat het vanaaf bij de DA ook meevalt.

@mmiiirrr Hmmm niet leuk dat je weekend niet is geworden wat je ervan verwachtte. Kan me voorstellen dat dat echt de minpunten van het single mama zijn zijn.
    Jullie Ookal zo'n vervelende boom, herkenbaar;)

Kom strakker weer terug, hier een mopperend meisje die honger begint te krijgen.

12. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    @Josjo, goed om te lezen dat Annelynn nu al met Duplo speelt.. hier een papa die fan is van Lego, maar gelukkig nog net wel van me heeft aangenomen dat Duplo in het begin handiger is.. maar dus al 2 dozen Duplo gekregen van kraamvisites en blij om te lezen dat we het over een half jaar wellicht al kunnen gebruiken :) En, ik wil wel fb-en hoor.. je weet mijn naam inmiddels (tenminste ik neem aan dat je me onder die naam ook kunt vinden, mailadres is met meisjesnaam, fb met "getrouwde" naam)!

@Kindjes, die gaan staan.. knap hoor! Echt zo gaaf om te zien die ontwikkeling. Gisteren weer een stel kleintjes van verschillende leeftijden van vrienden lol zien hebben op en rond een springkussen, zo grappig!

@Vlinder, goede tip van de matjes.. moet ik even ergens opslaan in dat geheugen van mij ;)

@La femme, veel plezier met je zus!

@Wennes, Beekse Bergen, leuk zeg! Lang geleden dat ik daar geweest ben.

@Liesben, super dat je een goede vakantie hebt gehad. En een gave foto!!

@Mir, wat jammer dat je weekend tegen viel.. komende zaterdag in de herkansing, of doe je niets bijzonders op Bevrijdingsdag?

@Peppers, nee wij hebben niet echt gekeken op de Koninginnemarkt, wat meerdere dames zeggen.. hartstikke druk en de zon die om vage reden precies op het gezicht van Tim wilde schijnen.. Die hydrofielluier moet ik toch maar eens standaard in mijn tas stoppen. Want in maxi-cosi schijnt hij ook wel fijn te zijn als het zo warm is! Arme Tim was helemaal bezweet na een autoritje van 15 minuten gisteren.

@Sabrien, wat fijn dat de uitslag goed was! HOERA!

Ik ga kleine man maar weer eens wakker maken, hij slaapt veel vandaag.. ik denk dat hij toch even aan het inhalen is van gisteren.. in de reiswieg slaapt hij toch minder goed met alle drukte en warmte. Hij is trouwens ook wel echt verkouden, arm neusje.. als hij slaapt lijkt hij er weinig last van te hebben, maar tijdens het drinken is het echt net een varkentje als hij ademhaalt. Oh hij wordt net wakker..

13. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Kwam ff snel spieken maar nog geen Josjo, haha ;)

Over de matjes, hier zijn ze inmiddels op maarrrrrr een nieuwe uitvinding haha. Ons meisje is zo bewegelijk op het kleed en dus heb ik een vuilniszak overgeknipt en deze ligt op het speelkleed met daarover een lakentje :)
    Uitslag is aan het wegtrekken maar echt tussen de billen blijft het vuurrood....

14. josjo

josjo Fanatiek lid

Nov 6, 2008
    2,757
    156
    63
    Arnhem
    Sabrien wat een geweldig nieuws!! Heel fijn zeg,wat een opluchting moet dat zijn! :)

Wat lief dat jullie allemaal meeleefden rond twee uur haha. Er kwam iemand niet op tijd dus toen jullie berichtjes aan het posten waren net na tweeën, was ik al binnen hihi. Embryo was goed ontdooid, ze konden het aantal celdelingen al niet meer tellen :). Het terugplaatsen ging onhandig: er zat bij mij altijd al een kronkel in mijn baarmoederhals haha en helaas, niet weggetrokken door de bevalling :D. Maar na vijf minuten ofzo toch gelukt en nu zit hij dus lekker in mijn buik, hoe gek!! Mmiiir, jij bent de volgende :D

Morgen lekker vrij, zal dan afspreken.nl eens aanmaken. Fijne avond!!

15. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Heb even snel bijgelezen en kom alleen even voldoen aan m'n meldingsplicht, haha!
    Morgen kom ik goed reageren.

16. josjo

josjo Fanatiek lid

Nov 6, 2008
    2,757
    156
    63
    Arnhem
    Oh en peppers, in arnhem doen ze geen IVF. Wel alles tot de punctie, maar de bevruchting en tp gaat in het UMC..

17. josjo

josjo Fanatiek lid

Nov 6, 2008
    2,757
    156
    63
    Arnhem
    Eh jessie,misschien een domme vraag, maar hoe moet ik jouw getrouwde naam weten? O o o dit zal wel weer n domme vraag zijn :D hahaha. Die naam van jouw mailadres daar zijn er heeeeel veel van :) ik pb je wel even mijn naam, goed?

Vlinder en liesben, hoe mail je zo'n link naar je fb pagina? Dat wil ik ook kunnen

18. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,395
    0
    0
    Brabant
    Pf Josjo, had je zo'n tp met hoesten - haakje - stijvere catheter? Had ik de laatste keer, pff, ik kon amper lopen naderhand (en ik maar naar aanleiding van de eerdere tp's denken dat ik BEST alleen die rit heen en terug naar België mmm maken....).

Maar... Het zit erop (of beter: erin...) en klinkt hoopvol....! Ik duim, hoor...! Wanneer ga je testen? En wat voor tester ben je? Veeltester, vroegtester, laattester? ;)

Oh Sabrien, wat een goed nieuws! Echt super, meis!

Vlinder: hier geen luieruitslag meer gelukkig. Fee had het ook niet tussen de billetjes maar echt op de billetjes zelf, die waren echt open, als een soort natte schaafwond zeg maar... Héél akelig....! Bloot liggen en, als dat niet ging, vaak verschonen heeft denk ik jet beste geholpen. Maar tja, in de plooitjes hou je het een stuk minder goed droog, hè?

Aah bevrijdingsdag ook dat nog, hihi. Goed dat je waarschuwt Jessie! Ik ga effe een rondje bellen zometeen. Ben normaal echt ALTIJD aan het kamperen in de meivakantie hihi... En arme Tim verkouden... Is dat zijn eerste verkoudheid, of al vaker?

Hydrofiel luier tegen de felle zon is wel een goed idee... Voortaan maar eentje extra in de tas inderdaad....!

Fee was vandaag zó vrolijk en blij toen ik haar ophaalde van het kdv, leuk is dat toch.... Ze is altijd wel vrolijk, maar nu leek ze echt heel blij te zijn om me te zien. Ze krijgt, na een paar weekjes thuis oefenen, nu ook op het kdv een boterham tussen de middag, voorheen was dat nog groente dat ik meenam... Nou, ze heeft een hele boterham op, volgens de juf was ze er echt dol op! (klopt wel, thuis ook).

Nu alleen met een beetje boter, maar straks ook met ander beleg, leuk hoor!

19. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Haha Josjo, als je op je fb pagina bent dan kun je het adres uit je adressenbalk (www-balk) bovenin knippen ;)

Ooooh ik hoop zo dat het gelijk goed is allemaal!!!!

Nou, ze heeft net beloofd dat ze de brief morgen op de post doet dus ik ben benieuwd....

Sorry ben een beetje kort vandaag maar morgen ben ik weer even uitgebreid hoor ;)

20. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Oh wat was het een heerlijk en gezellig weekendje weg! We hebben allemaal erg genoten.
    Vrijdagochtend eerst naar Rotterdam om het helmpje op te halen. Hij moest nog een beetje worden aangepast, maar ze zei dat hij erg goed paste, fijn dus.
    's Middags aangekomen in Scherpenzeel. Lekker bij het huisje gebleven.
    Zaterdag lekker ontbeten, rondje over het park en verder gewandeld en in de middag gezwommen. 's Avonds lekker uit eten geweest.
    Zondag naar dierenpark Amersfoort geweest en 's avonds in het pannenkoekenrestaurant op het park gegeten. Sophie heeft deze dag echt maar 1,5 uur geslapen ofzo, maar ze hield het super goed vol. We hadden de wandelwagen van ons af staan en daardoor denk ik veel te veel om te zien.
    Maandag rond 11.00 uur naar huis gegaan. Het was trouwens echt goed weer, we hadden veel slechter verwacht. Alleen zaterdagochtend een beetje regen gehad. Daarna niet meer! Zondag zelfs een hele tijd nog zon gehad, warm gelijk.
    Thuis nog even (nou ja, drie uur) rondgewandeld over de vrijmarkt. Een wereldbol van Vtech voor haar gekocht en een zwembadje. Die laatste gewoon nieuw bij de kruidvat, haha. We liepen de eerste keer de mensenmassa in en Sophie begon gelijk te huilen. Wageninzet omgedraaid naar ons toe en toen was het goed. Is natuurlijk ook wel heel eng, al die mensen die op je af komen.
    Ze lag er gister om 20.30 uur in en vanmorgen werd ze om 9.00 uur wakker!!! Na een uurtje was ze weer moe en weer 1,5 uur geslapen. De rest van de dag is ze erg pieperig, ken ik helemaal niet van d'r. Hoop dat ze gewoon nog een beetje moet bijkomen en dat het niet komt door het helmpje dat ze nu steeds een uurtje mag dragen.

Helaas ook heel verdrietig nieuws gekregen op koninginnedag. Op de terugweg in de auto werd ik door de adjunct-directeur van mijn school gebeld. Het jongetje wat vijf weken geleden een hartoperatie heeft gekregen (heb ik volgens mij wel over geschreven toch) is na een lang gevecht toch overleden. 6 jaar, zó oneerlijk. Echt heftig.
    En toen we thuis kwamen werd m’n man gebeld door z’n moeder. Haar broer was net overleden (zijn oom dus). Hartaanval, 2,5 uur met ‘m bezig geweest, 49 jaar. Dit alles gaf echt een zwart randje aan die dag. M’n man zij ook gelijk dat we echt onwijs moeten genieten van ons meisje, het kan zo pats boem over zijn. Bbbbrrrr…krijg er kippenvel van, zo’n naar idee.

En ook nog even wat leuks. Vorige week zaterdag hadden we een gezellige tijd in bed met z’n tweetjes. Ik vroeg aan ‘m of ik een condoom moest pakken. Geeft hij als antwoord, nee hoeft niet, ik wil nog wel een kindje als dat mag. Whaha, en hij was degene die nog wel even wilde wachten. Dus zonder condoom rond mijn vruchtbare dagen gevreeën. We gaan niks plannen hoor, maar dat kwam nu dus wel precies zo uit. Het kan nog steeds op de natuurlijke weg bij ons, dus…

Josjo, de tp gehad. Hoe is het gegaan? Ik vind het echt super gaaf! Leef weer helemaal mee.

Liesben, wat een gave foto, lachebekkie!

Wennes, ook lekker naar de dierentuin geweest, leuk hè!

Sabrien, wat fijn dat de uitslag goed is!!! Joepie!!!

Miirrr, zeker jammer dat jou koninginneweekend minder gezellig is verlopen. Weer iets geleerd voor de volgende keer. Hier (zoals boven te lezen) wel redelijk lang volgehouden. Zon viel mee, veel schaduw van winkels en bomen denk ik achteraf. De kap hield ook veel zon tegen eigenlijk.

Share This Page