Mmiiir nee gelukkig niks met haakje dit keer, wel ooit gehad brr. Ik bleef ook maar zeggen dat ze rustig aan moest doen, dat het vanzelf ging lukken, dat haar collega's hetzelfde probleem hadden steeds haha had geen zin in ellendige haakjes (en oprekgeval aaargh). Maar nu is het voorbij. Ik mag 15 mei testen, maar misschien test ik 14 mei wel, onze trouwdag . Enne, de vorige keer heb ik na 14 dagen getest en heb er daarna nog elke dag 1 gedaan omdat ik eigenlijk pas vier dagen later mocht testen haha Zeehondje, wat verschrikkelijk van dat jochie zeg, had je inderdaad al over verteld. Zo oneerlijk kan de wereld dus zijn... En nee daar moet je niet teveel over nadenken, dan word je gek... En van de oom van je man ook, bah, dat hoort gewoon nog niet op die leeftijd hè, althans, we willen graag dat onze dierbaren minimaal 80/85 worden hè... Sterkte met alles de komende dagen, met begrafenissen... En jeej want spannend, zonder gesext hihi zou leuk zijn!! Vlinder, jij ook al maïzena geprobeerd?
Nieuwsflits: Fee hield vanmorgen zelf haar flesje vast! Hadden we gisteravond geoefend, maar toen raakte ze er alleen maar gefrustreerd van... Ze was ook wel erg moe. Maar vanmorgen: ik wachtte even met de speen naar haar mondje brengen tot ze zelf haar handjes naar de fles uitstak. Wat ze vervolgens meteen deed en ze liet haar flesje niet meer los...! Fijn: geen ochtendverdriet meer omdat mijn hongerige pluizemeisje móet wachten op haar flesje omdat mama ontbijt moet maken...!
Wauw Mmirrr, weer een mijlpaal, wat leuk en mama dan zooo trots!!! Gelukkig dat luieruitslag weg is!! En wat heerlijk dat je meisje zo ontzettend blij was om je te zien op het KDV!!! Wat een mooie momenten he? Josjo, jammer dat TP "onhandig" ging maar maakt niet uit, cryotje zit lekker warm in buikje!! Spannend hoor!!!!!!!! Liesben, heb gestemd . Zeehondje, klinkt als een heeeerlijk weekend, kun je er weer even tegenaan he? Maar wat een verdrietig nieuws hebben jullie gehad zeg, pffff een jongetje van 6 jaar en de oom van je man ook al zo jong overleden. Sterkte.... en trouwens wat fijn dat het bij jullie op de "natuurlijke weg" mogelijk is, spannend hoor. Leuk dat zeehondjeman zo enthousiast reageerde!! Bedankt voor de lieve reacties gisteren op mijn stiefpapa, zijn zooo ontzettend opgelucht dat alles weggehaald is en nu ook weg is zeg maar!! Gisterenavond nog naar DA geweest, onze 2 katten hebben een antibioticakuur gekregen voor een week hopelijk gaat het snel beter!! Ben ze nu zelf aan het voeden en met een spuitje aan het drinken te brengen, hopelijk krijgen we ze allebei er doorheen!! Gisteren complimenten gekregen op het KDV dat ze echt heel lief is en het heel goed doet en heel erg gemakkelijk is, dan ben je zooooo trots . Fijne dag!!!
@ Josjo, Ik had nog aan je gedacht hoor! en nu goed broeden! Ga keihard duimen voor je! p.s ik heb je mijn mailadres al gestuurd via pb. @ Mir,Wat goed zeg dat ze zelf haar flesje vasthoudt! @ Wennes,Jij naar Beekse Bergen geweest? Wij wonen daar vlakbij en gaan er een abonnement van nemen. @ Sabrien,wat een fijn nieuws en een enorme opluchting voor jullie! @ Zeehondje,Wat een heftig nieuws heb je zo even op Koninginnedag gekregen! Sterkte! Hoe vind je meisje haar helmpje trouwens? Nou lieve meiden ik gauw weer terug maar ga zo eerst lekker met een vriendin lunchen!
Even twee foto's in het album 'helmpje' neergezet. Ik heb 'm alleen vandaag weer opgezet en zie dat hij nu veel verder naar achter zit. Bij die foto in de wagen randje net boven d'r wenkbrauwen en nu nog een stuk hoger. Weet niet wat goed is. Volgende keer maar eens vragen.
@char wij hebben ook abbo genomen, wonen ook in de buurt Lunch ze @zeehondje Pfff wat heftig zeg. Wel een hele nare afsluiting van zo'n fijn weekend. Sterkte. Wat een fijne enthousiaste reactie van je man, spannend @sabrien dat geeft een fijn gevoel dat je meisje het zo goed doet op het kdv. @mmiiirrr jeuhhh voor Feetje dat ze zelf flesje vast houd. Scheelt dus in ochtend verdriet ...hihi. Ook hier meisje die sinds vorige week eigen flesje vast houd als ze zin heeft. Foto's hiervan op fb Ze lijken ineens wel stukken groter weer hè als ze zelf die fles vast houden. Vind het nog steeds zo'n fijn momentje als ze de fles krijgt. Ik vind het echt zo genieten....krijg echt steeds kriebels in m'n buik bij het besef dat het echt ons meisje is Het is zo'n vrolijk ding. Ze begint nu ook echt beetje te schaterlachen, klinkt zo lief. Wat ook zo grappig is, ik heb dr speentje weleens vast in m'n mond als ik haar oppak. Niet het speengedeelte, maar de achterkant zeg maar, nu vind ze het leuk om dan met 2 handjes de speen uit mijn mond te halen en dan bij zichzelf in de mond te stoppen. En dit gaat meestal nog goed ook. Soms heeft ze wel de zijkant in dr mond maar ze blijft het net zolang proberen tot hij goed zit...hihi Ook liedjes zingen vind ze helemaal leuk, lachen en enthousiast trappelen met de beentjes en zwaaien met dr armpjes.
Wennes, ja heerlijk he, had ook nooit gedacht nog eens verliefdheidsgevoelens te krijgen hihihihi, echt genieten!!! Moet soms ook nog wel eens een traantje wegpinken als ik boven haar bedje sta en ze zo lief ligt te slapen. Dan denk ik ook, wauwww dat is mijn dochter. Echt een heerlijk gevoel en soms nog onwerkelijk maar denk dat dat door ons MMM-verleden komt, niet? Char, veel plezier vanmiddag!! Jammer alleen dat het weer niet meezit, tenminste hier is het echt vies!!! Zeehondje ga zo effe je foto's checken!! Pfffffffff nog 2 uur.......heb honger en ben beetje duf..... gaap... ben niet echt gemotiveerd aan het werk zeg maar hihihi...... Ga nog maar effe doorbikkelen, daag!!
Wat leuk om al die mijlpalen te lezen! Is het soms niet ongelooflijk wonderlijk, hoe zo'n kleintje zich ontwikkelt in een paar maanden tijd? van een hulpeloos wezentje naar steeds meer een minimensje met een eigen karaktertje. Ben nog zo benieuwd wat er allemaal nog gaat komen! Hier drinkt Pim zijn middagfles zelf. Eerst anderhalve boterham met een flesje water en daarna geeft ik hem een fles in handen en die drinkt hij lekker leeg. Grappig dat hij ook door heeft dat hij de fles schuin moet houden. De fles voor het slapen gaan geef ik nog zelf aan hem. Is nog even z' on momentje.....Dan gaat de helm af en wordt er uitgebreid geknuffeld op zijn lekker zachte bolletje! Ik heb Sophietje met helmpje gezien Zeehondje. Jullie hebben een mooi gekozen! Ook bij Livit toch? Viel me op dat dit een heel andere is dan die Pim heeft. Die van Sophie is open aan de bovenkant en heeft geen kinbandje. Voordeel is volgens mij dan dat ze er 's nachts mee kan blijen slapen, ook al draait ze op haar buik, toch? Maar waarom nou het ene kind de ene krijgt en het andere de andere, ik heb geen idee. Jij? Hier vannacht met Pim tussen ons in geslapen. Het arme mannetje hoest de hele tijd door en had vannacht echt papa en mama even nodig om te kunnen slapen. Gisteren van het KDV gehaald: had heel veel gehuild, niet gespeeld, alleen een beetje gelegen. Slapen lukte ook niet want hij hoestte zich zelf wakker. Ik had eigenlijk liever gebeld willen worden als ik zo'n verhaal hoor. Hij had geen koorts maar hij zag er zo ziekjes uit: helemaal rood betraande ogen, nat gezichtje en doodmoe! Nouja, vandaag al iets beter en lekker thuis bij mama en dan maar hopen dat het snel helemaal over is!
Snap dat je liever gebeld was door het kdv ja. Misschien (of eigenlijk waarschijnlijk) had hij met jou in de buurt toch een betere dag gehad. Hopelijk snel weer beter inderdaad. Wij hebben geen helmpje van Livit (ben het merk even vergeten). We zitten bij Westland orthopedie in Rotterdam. Heb niks gehoord over op de buik slapen en wel/niet dragen. Maar ja, ze draait toch niet op haar buik, dus nog geen zorgen daarover. Wel zweet ze verschrikkelijk met die helm, haha. Ze hadden ons al gewaarschuwd. De druppeltjes lopen van d'r hoofdje af. Net even een flesje alcohol gekocht om de helm mee schoon te maken. En dan één keer in de week met biotexkorrels erin wrijven oid. Jij nog handige tips? Gister was zo hangerig. Vanmorgen na een uurtje op nog 2,5 uur geslapen en heb haar net weer in bed gelegd. Denk dat ze echt moest bijkomen van het weekend. Wat een leuke dingen lees ik steeds over alle kleintjes. Fles vasathouden, speen afpakken van mama, verliefd! Het onwerkelijke heb ik alleen nog als ik er echt bij stil ga staan zeg maar. Vanaf dag één, vanaf het eerste uur, hoort ze er gewoon bij en kunnen we geen leven zonder haar meer voorstellen. Ik weet ook eigenlijk niet meer hoe het daarvoor was, hoe ik me toen voelde. Dat is echt helemaal verdwenen heb ik het idee.
Zeehondje, heb je foto's al bewonderd wat een schatje is jullie meisje toch, met en zonder helm!! Staat haar echt schattig!!!! Peppers, wat zielig voor Pim dat ie zo verkouden is. Wel stom dat het KDV je daar niet voor gebeld heeft, dan was je toch veel liever thuis geweest met hem he? Gelukkig vandaag lekker bij mama en veel knuffeltjes en liefde ontvangen om snel weer beter te worden!!
Zeehondje: inderdaad een schatje jullie meisje! Het viel me ook op dat deze heel anders is qua model, dan die van Pim... Oren vrij, geen kinbandje en een "gat" bovenop de schedel. Peppers: goh, goed om te lezen eigenlijk, dat jullie kdv je niet gebeld heeft terwijl Pim duidelijk niet in zijn hum was... Voor mij een reden om dat straks even ter sprake te brengen. Ik zou me daar echt niet lekker bij voelen, ik kan me goed voorstellen hoe jij je voelde... (ik heb op het moment keelontsteking, hoest me rot en ben hees, maar verder nergens last van... Misschien zelfde virusje?? Wat geef je een kindje dat zo jong is eigenlijk, ter verzachting van de keel... ) Sabrien, WAKKER BLIJVEN!!! (had je nou nog gepoetst eigenlijk, afgelopen vrijdag?) Wennes: jij klinkt net zo verliefd als ik, hahaha! Leuk speelgoed toch, die baby's.... Over verliefd en genieten gesproken: ik schreef zojuist de volgende blog: --- Tranen --- Zojuist bracht ik mijn pluizemeisje naar het kinderdagverblijf. In het kantoortje stonden heel veel pakjes. Een grapje makend, over de sint in mei, gluur ik naar binnen. Nee, dat mag je niet zien! zegt een juf. Maar ik zie het toch.... 'voor mijn lieve mama' staat erop... De tranen schieten in mijn ogen. Zó lang gedroomd mama te worden.... En nu.... Is het binnenkort moederdag. Ook voor mij, ook voor mij.....
Wist ook gewoon niet dat je zoveeeeel liefde voor iemand kan voelen..... En dan te bedenken dat we onze kleintjes straks ook regelmatig achter het behang zouden willen plakken...hihi.
Wat n gave helm zeehondje! En wat n wijs ding, die dochter van jou Mmiiir, mooi geschreven, wat heerlijk hè, Moederdag, ook voor ons Dat verliefde is herkenbaar, al weet ik niet of het anders voelt dan wanneer ik via de natuurlijke weg zwanger was geworden. Ik vind dat ons traject relatief kort geduurd heeft (2,5 jaar vanaf besluit dat we voor n beebje gingen), heb me er bij neergelegd dat het zo is en heb ook altijd wel het vertrouwen gehad dat het een keer ging lukken.. Maar dat verliefde, wauw wat kan dat heerlijk intens voelen zeg! Vannacht dus drama peppers, agossie... Maar wel fijn dat hij dan ook gaat slapen tussen jullie in.. Hier vannacht ook bij ons genomen, haar neusje zat potdicht. Ze probeerde steeds een speen in haar mond te doen maar kreeg dan geen lucht... Zielig... Maar bij ons in bed keek ze lekker wakker rond. Dan pakte ik haar op, in mijn armen en moest ze slapen maar dat ging niet zoals normaal omdat ze dus geen lucht kreeg met speen. Huilen huilen huilen, was zielig! Pff anderhalf uur met haar opgezeten (en dan voel ik me niet heel erg verliefd hoor haha vooral moe!) Vandaag de hele dag hangerig, hangt de hele dag aan mijn broekspijpen hihi. Ik zat nog even te werken aan tafel, voel ik ineens twee tandjes die zich in mijn grote teen zetten, hahaha AUW! En lachen dat ze deed (verliefd!) Overigens ligt ze nu al tien minuten te huilen... Zo maar even kijken...
Slik, moederdag..................................................... oh ja wij zijn moeders wauwwwwwwwwwwwwwwwww........ @ Verkoudheid, zou verboden moeten worden, van mij mag het weer eens wat constanter blijven!! Je weet nog niet meer wat je moet aan doen, de ene dag ga je kapot van de hitte en de andere dag kun je de winterjas weer aan, grrrrrrrrrrr........... :x @ Poetsen, ja Mmirrr heb vorige week wel nog een beetje gepoetst maar 's middags lekker naar mijn ouders geweest en nog wat gepronkt bij ons in de buurt, lekker een ommetje gemaakt! Vandaag de grote boodschappen na het werk doen, zodat we die in huis hebben en dan morgen lekker mamadag!!!!!!! en een beetje poetsen hihihi. Net ons meisje lekker naar oma gebracht, was al helemaal blij en vrolijk dat ze kwam hihihi.
Jaa, moederdag...ik haalde gisteren Eelco op van het KDV. (Ik kreeg een stralende lach en de de leidster vertelde me dat ze het zo'n heerlijk tevreden en vrolijk ventje vond...mijn dag kon niet meer stuk). Toen ik thuis kwam zag ik dat er een klein restje rode verf aan zijn teentje zat...Ik ben benieuwd
Zeehondje: Een ander merk dus toch. Blijft voor mij de vraag wat de gedachte is achter het verschil in helmpjes. Zal het toch eens vragen. Wij maken heel trouw elke avond de helm schoon met 70% alcohol en dat werkt goed. Geen nare luchtjes. Tja dat zweten; zowiezo doen ze dat veel tijdens de wenperiode omdat het lichaam een andere weg moet vinden om de warmte kwijt te raken. Wij doen heel vaak de sokken uit (voor zover hij dat niet zelf al doet) en ook de broek uit als hij lekker aan het spelen is. Die instructies heb ik ook aan het kdv gegeven aangezien het daar net een subtropisch zwemparadijs is.....En af en toe overdag even af, hoofd en helmje droogmaken, en weer op. Ook voor ik met Pim naar buiten ga check ik altijd even of zijn haartjes nat zijn en zonodig maak ik het dan droog. Al reacties gekregen op straat? Hoe ervaar je het zelf? Mirr: hm, keelontsteking; is ook niet fijn. Ja, er heerst volgens mij weer van alles. Een goeie vraag: wat geef je zon kleintje? Voor de verstopte neus helpen de uien en neusdruppels en evt Luuf nog wel maar tegen hoesten kun je erg weinig doen. Ik heb wel spul van VSM maar heb niet de indruk dat dat ook maar iets helpt. Echte hoestdrank mogen ze nog niet omdat ze daar suf van kunnen worden, ook ivm wiegendood. Uithoesten dus maar en even doorbikkelen. Ik moet zeggen dat het vannacht wel wat beter ging. Eergisteren was hij de hele avond al aan het huilen en ben ik om 20:30 al met hem in ons bed gaan liggen. Gisterenavond en vannacht heeft hij de hele nacht in zijn eigen bedje geslapen. Ik heb de indruk dat hij eergisteren ook echt last had van de onrustige dag op het kdv en dat hij daar ook in zijn bedje dus nog veel onrust van had. Gisteren hebben we lekker samen doorgebracht, heeft hij toch nog wat gespeeld en hebben we twee keer een lange wandeling gemaakt. Vanochtend met pijn in mijn hart weer naar het kdv. Lief heeft hem gebracht en gezegd dat ze echt moeten bellen als het niet lekker gaat. Donderdags is het er altijd wel veel rustiger dus ik hoop dat ze wat meer tijd en aandacht voor hem hebben want als hij dat krijgt moet het nu best goed kunnen gaan. Haha, wat kijken we allemaal uit naar moederdag he! We horen ook bij de club! Spannend Liesben, wat zou het zijn.......
peppers, pim is dus een beetje aan het opknappen? Fijn.. dat hoesten is zo naar.. en nee volgens mij kan je er niet veel aan doen. Is net als met slijm: en hoppa, gaat er weer een melkfles in. Lekker bevorderend... trouwens jouw ervaring met het kdv heb ik hier ook gehad deze week. ze was al niet 100% maar daar hebben ze haar tussendoor heel lang wakker gehouden. Waarom? Thuis is ze na 2,5 a 3 uur wel echt moe. Daar hebben ze haar 5 uur wakker gehouden?? En vervolgens een rotnacht en dag erachteraan.. Waren twee nieuwe leidsters op de groep, daar ga ik volgende week nog wel wat van zeggen, vind dat ze dat niet kunnen maken hoor, dat er niemand is die de kindjes kent, althans, niet de hele dag.. genoeg gezeurd, verder zijn ze heel lief bij het kdv hoor liesben, verf aan zijn teentje, cute!!! ze zijn er wel op tijd mee he, met kadootjes knutselen? ben benieuwd! Met valentijn hadden we een rood geplastificeerd hart met 2 handjes er op en haar foto (smelt) Sabrien wat ben je toch een druk ding haha. Wij doen sinds de geboorte van Annelynn boodschappen via albert.nl, heeeerlijk! Kost me 10 min en ze brengen het tot in de keuken. En, ik ben goedkoper uit omdat ik niet wordt verleidt door allerlei lekkers in de schappen haha (en afvallen lukt daardoor ook prima lalalaaa). Anyways, ik dwaal af... Heb je wel zin in een meeting? Ik ga zo iedereen mailen met afspreken.nl maar jouw mailadres heb ik nog niet.. en van nikita niet maar die wilde niet, ik ben even het lijstje kwijt, misschien wilde jij ook niet? Verder heb ik de adressen van: liesben, peppers, zeehondje, vlinder, mmiir, jessie, char en wennes. Wie mis ik dan nog? Maandag komt de kijker van afgelopen weekend nog een keer kijken, jeuj, spannend! Had er eigenlijk al niks meer van verwacht... fijne dag verder vandaag