Lekker, beetje tuinieren mmiiir, heeft S gisteren al gedaan,de tuin is weer netjes voor de kijkers morgen... Peppers het hoesten valt hier mee, vooral als ze in bed ligt is het wat erger maar wel te doen. Ze wordt er niet wakker van in elk geval.. Mmiir, zo'n tentje wil ik ook nog aanschaffen, lijkt me ideaal. Ook geen gesleep meer met campingbedje, al weet ik niet of ze er nu nog aan zal wennen, zo'n tentje? Is die van jou licht? Heb er weleens 1 in m'n handen gehad maar die vond ik nog best zwaar (voor ons avontuur naar Thailand) Tuinier en theeze!
Twee kilo, Josjo. Inclusief opblaasbaar matrasje en slaapzakje. Ik heb de peutervariant, of had ik dat al gezegd..? Ik gebruik het slaapzakje niet, is echt een miniversie van een volwassen slaapzak. Wennen... Als ik een kampeervakantie gepland heb laat ik haar er in de we(e)k(en) ervoor, wat vaker in slapen.... Ik vind 'n heel makkelijk, heb dus ook geen campingbedje...
Mmiirrr, zie je ik ben niet de enige die poetst hihihi. Nee heb me vrijdag keurig gedragen, gepoetst tot een uur of 11 en toen lekker met mn meisje gaan wandelen (toen scheen de zon tenminste nog). Bah wat een regenachtig weekend , we hebben het binnen wel gezellig gemaakt maar het lijkt net herfst!!! Ben nu druk aan het kokkerellen, hammetje in de oven, sla en bloemkool al gewassen en zometeen nog aardappelkroketjes bakken mmmmmmm echt een zondagse maaltijd dacht ik zo!! Josjo, eerste wachtweek zit er al weer bijna op!!!! Oh ja nog over de meeting, ik sla even over, denk dat ik wel het verste weg woon van iedereen (het uiterste zuiden) en heb het eigenlijk op het moment te druk, al lijkt het me wel heel erg leuk. Mijn hubbie en ik hadden afgelopen donderdag dat programma van Anita Witzier gekeken, over draagmoeders. Daar toch wel een traantje voor moeten wegpinken, als je toch ziet hoe complex het zwanger worden is en hoeveel mensen daar problemen mee hebben. Pffffffff........ wordt daar echt verdrietig van. Wat mogen wij ons dan gelukkig prijzen met onze prachtige, lieve kindjes en volgende week zondag wordt voor ons een hele bijzondere dag, daar kijk ik wel heel erg naar uit! Ga effe naar mijn hammetje kijken!! Fijne zondag nog!!!!
@Zeehondje, fijn dat het helmpje geen probleem is voor je meisje. En die verkoudheid, vervelend hè? Het weer werkt ook niet echt mee.. dus groot gelijk dat je extra voorzichtig bent met hoofdje droog houden! @Josjo, 350 euro per dag is ook best behoorlijk aan de prijs toch..? Maar als jij tevreden bent met het aantal dagen dat je werkt dan is het prima toch? Want hoe je het ook doet, er is altijd wel iemand die meent dat hij/zij commentaar moet leveren.. Wennen op kdv was in mijn aanwezigheid, dus was gemakkelijk morgen 2 uurtjes wennen zonder mij, ik heb al gepland dat ik naar het gemeentehuis moet voor paspoortverlenging.. ik hoor van iedereen dat je vooral niet zielig alleen thuis moet gaan zitten, dus dat doe ik dan ook niet @Peppers, is Pim dan ook echt "ik ga niet meer slapen" wakker om 06.15? Tim wordt ook wel vaak rond 5-6 uur even wakker maar vaak is het na een half minuutje jengelen weer stil en als het langer duurt is even opnieuw instoppen eigenlijk altijd wel genoeg gelukkig! Waar ging je ook alweer naar toe op vakantie? De prikjes vallen inderdaad erg mee gelukkig.. @Josjo, toch fijn dat je meisje je al zo goed begrijpt op de vroege ochtend @Mir, hier ook vrij fanatiek met de neusspray hoor.. bv gaat nog steeds goed. Ben wel een beetje aan het stressen of ik straks wel genoeg ga hebben maar gelukkig staat er inmiddels ruim 2 liter in de vriezer en zoals manlief zei "als hij eventueel een keertje flesvoeding krijgt is er ook geen man overboord hè".. Leuk dat je zo toch kan gaan klimmen! Hoop dat je lekker gekneuterd hebt vandaag. @Sabrien, klinkt goed die maaltijd. Ik ga vanavond met mijn zusjes uit eten. Zijn we vorig jaar mee begonnen om dat eens per jaar te doen.. lekker zonder mannen, kinderen of ouders. Vorig jaar mocht ik als enige wel alcohol (zusjes allebei zwanger, ik die dag te horen gekregen dat Clomid weer niet was aangeslagen), wat kan er dan toch veel veranderen in een jaar.. Oké, nu even kolven..
Jessie, had het gesmaakt en was het leuk met je zusjes? wat leuk dat jullie dat ieder jaar doen!!! En inderdaad wat kan er in een jaar toch veel veranderen en wat gaat het toch snel allemaal, ongelooflijk!!! En wij hebben ook heerlijk gesmikkeld, was echt gezellig met zijn drieen aan tafel .... Ons meisje is al bijna een half jaar, ik vind het echt NIET normaal hoe snel dat het gaat......... zo cliche maar zo waar!!!!!!!! En wat genieten we van haar, ze is altijd zo ontzettend vrolijk en lief en schattig en geweldig. Wat heeft zij ons heerlijk leventje verrijkt, wauwwwwwwwwww. Ik ben echt verliefd!!!!!!!! uhhh nee WIJ zijn verliefd, het is ook echt papa's prinsesje hihihi. Zo weer emo genoeg voor de maandagochtend dacht ik zo hihihi. Hebben jullie allemaal een leuk weekend gehad? Ondanks de regen blehhhhhh........... We hebben echt eens een lekker luierweekendje gehad, tja wat moet je anders met al die regen, och ja is ook eens lekker! vanmorgen ons meisje naar mijn ouders gebracht en als we haar straks gaan halen eten we daar gezellig mee . Slim he?
Goedemorgen! Die leuke Fee van mij heeft het draaien definitief door, ze ligt inmiddels liever pp haar buik dan rug. Ze gaat dan superschattig trappelen, armen en benen tegelijkertijd, hard lachend, maar komt geen centimeter vooruit... Ook kletst ze wat af, zó gezellig! (ja Sabrien, ook hier verliefd...!) Jessie: dus jij ook enthousiaste neussprayer... Tja het kan geen kwaad maar voorkomt erger hè? Ik ben benieuwd hoe het wennen vandaag gaat! Twee liter is inderdaad al een behoorlijke voorraad! En inderdaad, een fv per dag kan zeker geen kwaad... Sabrien, jij niet alleen een fanatiek poetsster, ook nog een keukenprinses! Die man van jou boft maar... En dan ook nog vier dagen per week werken! Respect... Ik heb gisteren coq au vin gemaakt en oosterse gehaktballetjes met shiitake. Kook altijd vooruit in het weekend. Vandaag een extra vrije dag, oma kon niet babysitten, dus alvast de maaltijd voor morgen voorbereiden, dan heb ik gasten. Het wordt een vega tortillataart met salade en witte plus rode rijst. bof ik effe: lekker zonnetje op mijn extra vrije dag na dat herfstachtige weekend!
Mmiirrr, jij ook verliefd , kan ook niet anders op zo'n heerlijk meisje. Wat leuk dat ze het draaien al zo heeft ontdekt!! Ons meisje draait soms wel eens op haar zij maar haar armpje ligt nog in de weg, denk dat het niet te lang duurt! En dat kletsen, heerlijk he? Echt genieten he!! Wat fijn dat je vandaag vrij hebt, het is inderdaad beter weer dan het weekend kun je nog een beetje van je tuin genieten misschien!!!! Enne keukenprinses valt wel mee hoor hihihi, hubbie kookt ook 2 dagen in de week als Emma naar het KDV gaat. En dat vind ik dan ook heerlijk als ik kan aanschuiven na het werk! Bedankt voor je respect, ik weet niet beter..... Hoop wel dat ik ooit eens minder kan gaan werken maar dat zit er voorlopig nog niet in. Hubbie heeft het in de planning zitten om een opleiding te gaan volgen en ander (lees: beter betaald) werk te kunnen vinden. Dus dat gaat helemaal goed komen. Ik ga trouwens morgenavond de eerste keer een avondje weg zonder man en kind, helemaal zin in, vindt het wel spannend. We nemen haar eigenlijk altijd overal mee naar toe, maar ga morgen lekker met mijn beste dinnetje eten. Echt leuk .... Dan blijft ons prinsesje lekker bij papa, is voor hem ook leuk!!! Zo weer genoeg gekletst voor nu...
Ja hier ook lekker zonnetje en vrij @sabrien spannend eerste avondje weg zonder man en dochter. Wel lekker uiteten en gezellig bijkletsen Ja alweer bijna half jaar, voorbij gevlogen hè. En je gevoel helemaal herkenbaar....Het is echt zo GENIETEN @mmiiirrr nog even en ze tijgert/kruipt heel de kamer rond. Goed dat ze het draaien nu helemaal doorheeft. Geniet van jullie vrije dag samen en het lekkere weer. Hier is ze er alweer een tijdje meegestopt met het van buik naar rug draaien. Ze vind het wel steeds leuker om op dr buik te liggen, zo schattig om dan te zien dat ze echt dr knietjes onder dr billen probeert te doen. Ze ligt hier ook helemaal op dr zij gedraaid maar net dat laatste stukje lukt dr nog niet. @jessie lekker gegeten met je zussies. Leuk idee om dat eens per jaar te doen.
Hi girls wat een gezellige verhalen over jullie meisjes . Superleuk dat draaien en kontje in de lucht haha Sabrien morgenavond dus ... En ga je dan ook niet bellen en smsen? hihi have fun, je hebt t verdiend met je harde werken, poetsen, koken en nu pas je eerste avondje de hort op (en wij maar vrij zijn, ikke ook ) Hier is het huis klaar voor de kijkers, Pff over vrij zijn versus poetsen gesproken haha betrapt ben dus al de hele dag ik de weer , net de laatste tulpjes van dit seizoen gescoord: geel, oranje, rood, wit, paars en roze, staat supergezellig S heeft vanmorgen op twee andere kavels als laatst een optie genomen, zou het dan dit keer lukken dat we daar ons droomhuisje neer mogen zetten? Nu ff theetje bij de Buuv, lekker in de tuin
@Sabrien, ja, was lekker! Onbeperkt tapas eten.. ik zat echt helemaal maar dan ook helemaal vol aan het einde van de avond! Luierweekendje, klinkt zeer goed. Ik ben er ook echt wel klaar mee met die regen, gelukkig vandaag wel beter weer.. Heel veel plezier morgenavond alvast. Het is even wennen, maar gaat vast helemaal goed komen, zeker als ze gewoon bij haar papa is! @Mir, hihi, ik zie Fee al liggen.. alsof ze op een surfbord ligt in het zand Maar jouw maaltijden klinken ook zeker niet verkeerd zeg.. mjammie.. hier suffe pasta vanavond en morgen Knorr Bobotie. @Wennes, jij ook al zo'n kindje wat geniet van op d'r buik liggen. Leuk toch! Tim is nu begonnen met benen optillen als hij op zijn rug ligt en pas lag hij ineens op z'n zij.. die zwaartekracht hè.. hij vond het wel een beetje raar volgens mij.. want tja, op de zij is eigenlijk de slaaphouding (overdag, 's nachts wel op rug)! @Josjo, wat een hoop spanning in jullie leven zeg.. mogelijke kopers.. mogelijk kavel voor droomhuisje.. neemt dat wat spanning weg van wat er in je buikje bezig is? Hier, wennen was goed gegaan. Ik was wel benieuwd want gisteravond zette Tim het telkens op een krijsen als manlief met de fles in de buurt van zijn mondje kwam.. heeft hij nog nooit gehad.. Maar gelukkig was het goed gegaan.. misschien toch een geur aan de handen van manlief? Verder had hij zelfs al in een buitenbedje geslapen, maar hij was wel wakker geschrokken van het alarm om 12.00.. Tja, dat horen wij hier eigenlijk niet (is me tenminste in de afgelopen maanden niet opgevallen)! Maar goed, toen kwam ik hem ook alweer halen, dus was niet zo erg. Nu ligt hij lekker in zijn eigen bedje, zal zo wel wakker worden, want hij had vanochtend wat eerder de fles gehad op het kdv.
Josjo, ja zo'n glazen bol zou ik ook wel willen . Hoe is het in de wachtweken? Zenuwachtig of valt het mee? Weet in ieder geval dat ik voor jullie duim!!!!!!!!! Jessie, mmmmmmmmmm tapas mmmmmmmmmm heerlijk!! Ja ben ook blij dat ze morgenavond lekker bij papa thuis is, is voor hem ook leuk!! Papadochtertijd!! Gelukkig dat het wennen goed was gegaan, toch wel spannend he? Wanneer moet je weer gaan werken? Heb net ook een leuk berichtje gehad, ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek (intern binnen het ziekenhuis waar ik werk) en vindt het zooo megaspannend. Dinsdag 22 mei a.s. om 14:00 uur, heb er in ieder geval mega veel zin in. Ik hoop het zooooo!!! Ben echt toe aan iets nieuws, zit nu al 7 jaar in deze functie en heb het eigenlijk wel een beetje gezien....... krijg kriebels in mijn buik als ik er aan denk!!
@Josjo, ja, glazen bol.. als je maar gewoon wist dat het goed zou komen.. net zoals ik erg voor de paarse navel ben die je meteen na de eisprong verteld of je zwanger bent ipv 2 lange weken later pas te kunnen testen (al heeft dat met IVF minder nut natuurlijk)! @Sabrien, wat goed! Leuk zeg.. en ook enorm spannend natuurlijk. Weet je hoeveel kandidaten er zijn en of dat ook collega's van je zijn?
Kom alleen even spieken hoor Leuk om te lezen dat alles goed met jullie gaat! Wauw josjo spannende tijden voor jullie!! Wij hebben lotte's eerste verjaardag gevierd dat was super en wat is het jaar snel gegaan. veel liefs!
Jessie: Heeft Tim in een buitenbedje op het KDV geslapen? Wat grappig, zijn dat van die konijnenhokken zoals in Scandinavie? Mirr: leuk dat Fee het draaien definitief ontdekt heeft. Gaat er toch weer een wereld voor haar open want ook rollend kun je best een eind komen! josjo: hoe was het met de kijker? Sabrien: spannend, wellicht een nieuwe baan! Kaaat: gefeliciteerd met Lotte! Hoe gaat het verder met jullie? Wennes: mooi om te zien he, dat proces van steeds nieuwe dingen leren? Nog even en ze draait ook en doet dan alsof ze nooit anders heeft gedaan! Zeehondje: ik blijft natuurlijk extra nieuwsgierig naar hoe het met het helmpje van Sophie gaat. Hoe gaat het wennen? Hier twee goede nachten achter elkaar gehad. En Pim zit weer helemaal goed in zijn vel. Dan merk je echt wel verschil hoor. Hij is toch wel een paar weken kwakkelend geweest en daardoor wat jengelig. Hij zit nu weer heerlijk in zijn vel, is vrolijk en heerlijk aan het spelen. Hij gooit ineens van alles op de grond, zo grappig! Zit hij aan tafel en wil hij zijn lepel zelf vasthouden, kijkt me vervolgens uitdagend aan, gaat heel hard giechelen en gooit de lepel op de grond en kijkt me stralend aan. Leuk, een kind met humor! Vooral het feit dat hij, voordat hij het op de grond gooit, al zo hard moet lachen, is erg grappig om te zien. Verder zie ik nu ook dat hij zijn beentjes onder zijn lijfje probeert te krijgen en echt aan het uitproberen is hoe hij vooruit kan komen. Voorlopig verplaatst hij zich nog vooral rollend. Ook hoor ik al regelmatig mama maar het is nog in het luchtledige. Ik heb met hem afgesproken dat hij aanstaande zondag mama zegt en mij aankijkt.....
He meiden! Wat gek ik krijg ineens geen mailtje meer als er een nieuwe reactie is hier! Vandaag heeft Levi zn 2e inentingen gekregen hij moest even heel hard huilen maar nadat we hem lekker geknuffeld hadden en hem zn speen en knuffeltje gaven was het weer goed daarna heeft hij wel 5 uurtjes geslapen en nu is hij nog rustig zeker voor zijn doen. Ik ga straks even op mijn gemak teruglezen! Dikke knuffel voor jullie allemaal!
H! meiden... Hier een soms toch wel licht gestresste mama hoor na nu weer een weekje alleen te zijn geweest... Moet er erg aan wennen dat ik niet alles kan doen wanneer ik het wil, maar alleen als ze alletwee slapen...en veel tijd-zin voor internet heb ik dus ook niet altijd, er is altijd nog wel iets anders te doen, of even lekker op de bank hangen en tv. kijken...( zeker het nieuws...mis het nieuws bijna iedere avond...) Soms zit ik een hele ochtend in pyama met baby´s op de bank. Maar ja...het is dus zwaar maar ook wel genieten... Ga graag met ze naar buiten want we trekken nog altijd veel bekijks... Als het weer nu toch maar eens beter zou worden, dan hoefde ik ze niet zo erg in te pakken, maar kon ze nog meer showen... Dus...hier idd. ook lekker aan het genieten...Het is trouwens grappig om te zien hoe ze zich anders ontwikkelen, Romi is beter op zijn buik...tilt zijn hoofdje ook al echt op om rond te kijken, dat doet Niki nog niet...die begint meestal te huilen...en Niki maakt al een aantal verschillende geluidjes....is zo schattig en dat doet Romi bijvoorbeeld nog niet...wel lachen ze allebei nu...zo schattig... Sabrien, jij een een poets... hier ook een...nou ja, op het moment ngo wat minder... en lekker gegeten lees ik...jammie, aardappelkroketjes, heb ik nu ook zin in...Ik zeg het ook zo vaak...de tijd gaat zo snel want ze verandere zo snel, maar ook omdat je gewoon je handen vol hebt de hele dag... Jessie, wow 2 liter al in de vriezer...hier heb ik ook een lade vol, maar geen idee hoeveel het is...misschien een liter ofzo... En idd. af en toe een flesje is ook niet zo erg tussendoor...hier hadden ze in het ziekenhuis van die handige kleine flesjes die al helemaal klaar waren en waarop je alleen een speentje hoefde te draaien, ben hier al wel eens op zoek geweest of je dat in de winkel kunt kopen, zou wel handig zijn voor onderwg, maar nog niet gevonden...ken jij zoiets?? Mmiiir wat goed zeg dat je altijd vooruit kookt in het week-end...en wat klinkt dat lekker wat je hebt gemaakt...zelf thuis nog nooit een tortille gemaakt, is dat moeilijk?? ( is toch zon soort van spaanse pannekoek ofzo...) Josjo...hopelijk lukt het snel jullie droomhuisje ergens neer te kunnen zetten...
Jaaaaa, ons meisje rolt van rug naar buik, TROTS Ze laat alleen dr armpje nog te dicht tegen haar lijfje aan liggen waardoor het moeizaam gaat, maar het lukt dr. En zodra ze op dr bui ligt haalt ze dr armpje ook zelf onder haar lijfje vandaan. Het rollen van buik naar rug is ze weer verleert En ze eet sinds zondag ineens ook dr fruit.
Jaaa wennes, applaus voor jouw meisje!! en ach, dat kan best een paar weekjes duren en dan doet ze het allebei weer, haar energie gaat nu ws naar andere dingen (zoals fruit eten, jippie!) Kaatje, gezelligheid, daar ben je weer! Hoe is het met jouw man? En met je vader? En Lotte alweer 1, wauw! Foto vd taart? Peppers, kijkers zijn geweest maar vandaag nog niks gehoord, ben benieuwd. De vorige keer duurde het ook twee dagen voor ze reageerden na de bezichtiging.. Enne, over mijn tp, ik probeer er niet teveel aan te denken maar dat lukt hier niet al te goed hè? Haha. Ik weet eerlijk gezegd ook niet of ik meteen wat wil zeggen of pas na de echo mocht t gelukt zijn, dus vraag maar ff niet.. En misschien vertel ik t ook wel meteen haha we zullen zien... Nikita, joh, begrijpelijk dat je soms geen tijd hebt voor internet of wat ook, zeker met twee ukkies. Zal wel megadruk zijn ja... Hier op m'n vrije dagen ook weleens de hele ochtend in m'n kloffie hoor. En A krijgt ook vaak na haar ochtendslaapje pas kleren aan, voor die tijd ook lekker in pyama, gezellig toch..? Voordeel van kijkers is dus wel dat je huis weer blinkt whoehoe Peppers, fijn dat pimmetje weer de oude is en lekker ondeugend. Is hier ook n leuk spelletje hihi. En dat mama zeggen zondag dat ga ik ook afspreken, goeie! Hahaha Char, agos de prikjes weer, zielig! Was voorlopig ff de laatste denk ik hè? Was alles verder goed bij het cb? Hier vandaag zware sessie met directie gehad voor alle cao wijzigingen, die moeten geïnterpreteerd, vertaald in beleid en gecommuniceerd naar de lijn. Pittig hoor. En de interim hr directeur was er niet dus ik mocht zijn rol overnemen, ging nog best goed haha maar pfff pittig is het wel hoor! Daarna gingen we met z'n allen hardlopen in papendal onder begeleiding van ex topsporter, was ook pittig maar lekkere uitlaatklep wel fijne avond nog ladies!
Kaat, leuk dat je even langs komt piepen. Wat gaat de tijd toch snel. Hoop dat het allemaal weer een beetje beter gaat bij jullie thuis. 1 jaar alweer, gefeliciteerd!!! Peppers, oh wat leuk dat onduegende gedrag! Helmpje gaat super goed. Alleen bij opzetten is het vaak even jengelen. Maar al snel is het dan weer goed. Ze is er nu voor het eerst de nacht mee ingegaan. Char, fijn dat hij snel getroost kon worden na de prikjes. Hier was het eigenlijk ook alleen maar wat meer en langer slapen. Nikita, leuk om de verschillen te zien tussen de twee. Volgens mijn fysio is het vaak zo dat meisjes eerder gaan praten, dus dat klopt dan wel met Niki. Grappig. Ik had zelf aan het begin ook vaak het gevoel het heel druk te hebben en nergens tijd voor had. Vond dit heel vervelend en werd er ook verdrietig van. Gelukkig ging dit na een tijdje beter en krijg je routine in dingen en accepteer je dat je niet meer alles op dezelfde manier kan doen als voor de geboorte. Wennes, applausje voor het rollen!!! Josjo, spannend hoor, of de kijkers nog gaan reageren. Druk dagje gehad dus vandaag, klinkt zeker pittig. Knap. Beetje drukke dagen gehad. Vandaag ook de mededeling gehad dat ik mijn werkdagen hoogstwaarschijnlijk echt moet gaan ruilen. En dan krijg ik ook nog eens een groep die ik liever niet wilde en niet kom ik niet samen te werken met een collega/vriendin. Voor die laatste twee dingen ga ik toch een stokje proberen te steken. Ik denk dat ik wel wat mag en kan 'eisen' als ze mij van werkdagen laten wisselen (wat financiële en oppas gevolgen zal hebben). Morgen ga ik dus weer naar de directie toe. Wordt vervolgd.