Toen ik vorige keer bij het cb was zij ze wel dat ik er een fles af mocht gaan halen, proberen. Dit omdat ze dan misschien wat meer avondeten zou eten (van 100 naar 200 gram ongeveer). Maar de keren dat we op maar drie flessen uitkwamen at ze gewoon haar normale hoeveelheid. Vandaar dat ze meestal nog geween vier flessen krijgt. En vorige week had ze een keer de fles van 16.30 uur niet gehad en wilde na het avondeten toch echt gelijk nog een fles. Dus tja, het is en blijft uitvogelen. Maar nu ze het brood echt gaat eten gaat die ene fles er misschien wel vanzelf af. Ik heb tot nu toe niks op haar brood gedaan. Denk dat het ook een hele tijd een droge boterham blijft of een beetje boter inderdaad. Lees veel over appelstroop. Maar gewoon de natuurlijke smaken van alles leren kennen is toch ook goed. Net als gewoon griekse of volle yoghurt. Niks erin, geen siroop ofzo of aardbeienyoghurt. Ja, misschien fruit er zelf doorheen doen. Nou ja, moet iedereen natuurlijk voor zichzelf beslissen. Het schema is ook elke keer anders. Nu had ik haar bijvoorbeeld na de fles van 180/6 om 9.30 uur terug in bed gelegd. Om 11.45 uur hoorde ik haar nog steeds niet. Toen ik ging kijken werd of was ze net wakker. Waarschijnlijk van mij. Dus fruit gegeven en tja, dan komt de fles er dus wel snel achteraan. Maar dat is niet erg toch? Moet ik die fles eigenlijk als een soort drinken van ons zien? Want dan kan je brood en fles achter elkaar door geven toch? Kleine meid heeft nu eindelijk het draaien echt door. Ligt vaak snel al op haar buik als ik d'r op haar rug op het kleed leg. Ze houdt het ook steeds langer vol. Als ze gaat piepen laat ik haar nu gewoon liggen. Soms is ze dan lui, legt haar hoofd neer. Maar na een tijdje gaat d'r hoofd weer omhoog en speelt ze verder. Net leek het er even op dat ze aan het proberen was om d'r knieën in te trekken, maar het kleed schoof mee. En om d'r nou op de harde, koude vloer te leggen? Plekjes op haar hoofdje zitten er nog steeds. Heeeeeel licht. Beetje schraal nu ook. Hoop zo dat ze er wat aan kunnen doen vanmiddag.
Vlinder, Jeetje dat is wat met je opa, hopelijk knapt hij in het tehuis bij je oma gauw op. Nikita, Dan van je darmprobleem herken ik niet wel vervelend voor je! Zeehondje, Fijn dat het helpt en dat de voorkeurshouding een beetje weg is. Wel jammer van die drukplekken, hopelijk heeft ze er niet zoveel last van. Peppers, Leuk naar Duitsland veel plezier alvast! Mmiiiir, Whauw wat wordt het al een grote meid zeg en fijn dat ze voorloopt Liesben, Jammer dat je ermee stopt, zo heel veel heb ik je niet gesproken maar ik heb wel echt bewondering voor jullie. Ik wil jullie al het goeds toewensen!! Josjo, Fijn dat ze weer wat is opgeknapt. Jullie hebben hele andere voedingsschema's L heeft al bijna geen melk meer. Ze krijgt in de ochtend een boterham en fruit. Tussen de middag krijgt ze weer een boterham. Tussendoor krijgt ze een volkoren koekje ofzo en dan haar avondeten en rond 7 uur krijgt ze melk.
@liesben jammer dat je gaat stoppen, maar begrijp t wel. Doen wat voor jou goed voelt. Ik wens je alle goeds voor de toekomst samen met je mannetjes. @vlinder heftig hoor van je opa. Hoop dat hij zich beter gaat voelen nu hij weer naar je oma mag. En morgen maar snel even laten knuffelen met jullie kleine meid @zeehondje ohnee drukplekjes van het helmpje ben benieuwd wat ze vanmiddag zeggen. En het draaien dus helemaal door, leuk hè. En dan ook nog brood gegeten....het gaat hardddddd. En jij een angst overwonnen, goed zo @mmiiirrr las dat alles goed was met feetje bij cb. En dat ze zelfs voorloopt in ontwikkeling...trots Hier maandag naar cb, ben benieuwd. Wanneer ben jij begonnen met brood? Ons meisje is over een week 6 mnd dus dan mag ik ook eten flink uitbreiden begrijp ik. Ookal soepstengels en dat soort dingen? En wat geef jij Fee te drinken? Biedt hier regelmatig water aan maar dat drinkt ze dus echt niet. Ook 1 keer rooibos thee laten af koelen en toen geprobeerd, maar ook dat vond ze niet zo. Beginnen jullie al met roosvicee of diksap?? @nikita sterkte met je buikkrampen herken het niet. @peppers geniet van jullie weekje weg. Ben benieuwd hoe het zal zijn. Hier gaat het super. Fruit en groente vliegen erin. Zogauw ik ze op dr rug op de grond leg draait ze naar haar buik en blijft zo ook echt een tijdje spelen. Heel soms rolt ze per ongeluk terug, maar meestal zet ze t op een mopperen. Ook op het kdv gaat het goed. Oudere kindjes vind ze zo leuk om daar naar te kijken. Merk dat ik het nu ook makkelijker vind om haar weg te brengen. Ze is nu wat groter en kan zichzelf ook vermaken. Als ze zo klein zijn zijn ze nog zo hulpeloos vind ik. Nouja kan het niet precies omschrijven. Misschien ook gewoon mijn eigen gevoel Ohhh bijna moederdag
Liesben en Eelco: het ga jullie goed! Het was mooi om jullie verhalen te lezen. Ik geloof dat we wel Wifi hebben in het park Josjo. Ik zal eens kijken of ik jullie op de hoogte kan houden..... Pim is weer helemaal zijn heerlijke zelf. Supervrolijk, gillen, heerlijk slapen; zowel s nachts als overdag. Wat een zegen.... Mirr: Pim had ook wel een tijdje van die keutels kan ik me herinneren. Hmm, wat hielp toen ook al weer? Volgens mij hebben wij ook rustig aan gedaan met de banaan en niet teveel veranderingen in voeding tegelijkertijd. Zoiets volgens mij. Het zal er misschien wel even bij horen omdat die darmpjes aan al dat nieuwe voedsel moet wennen. Inmiddels hier al weer een poosje een paar keer per dag prima plakkaten. Wat zijn speltgranen trouwens? Pim krijgt gewoon granenpap s ochtends, volkoren inmiddels. Pap met een lepeltje geven kan ik trouwens ook aanbevelen. Na elke hap gaat het mondje hier verder open.... Hier op brood: beetje boter of beetje appelstroop of een keertje smeerkaas. Begonnen met droog brood. Brood en fles achter elkaar volgens mij geen probleem. Pim eet hier s middags 1,5 boterham en werkt daarna zijn fles (150/5) nog even weg. Hoe was het bij de helmpjesmaker Zeehondje? Beetje bijgevijld? Moeten jullie ook natuurzeem plakken op de plekjes die irriteren? Kaaat: krijgt Lotte al gewone melk? Tot wanneer moeten ze eigenlijk opvolgmelk? Herken je gevoel Wennes. Als ze zo heel klein zijn hebben ze toch ook niet zoveel aan zon kdv toch? Nu ze meer zien en meer spelen is het toch ook leuker voor ze. Gisteren Pim van kdv gehaald. Zijn vaste leidster kwam naar me toe om te zeggen dat ze wel vond dat ik gelijk had over de toch (had in het schriftje gevraagd of ze goed op zijn natte hoofdje wilden letten, droog wilden maken en op wilden letten dat hij niet met een nat hoofd op de tocht lag). Ze hadden zelf bedacht dat ze de buitendeur dicht moeten houden zei ze. Was wel fijn om te horen! En ze liet ook zien dat ze had opgeschreven voor iedereen, ook invallers, dat als het boven de 25 graden is de helm van Pim af moet en zowiezo als hij veel zweet. Hij had ook nog eens een hele goede dag gehad gisteren dus al met al een opgelucht gevoel! Papa en Pim zijn naar de winkels. Ik mocht niet mee..... (ik maakte nog een grapje toen ik parfum voor 2,99 zag bij de Lidl.....)
Hier even deel 1 van reactie.. @Kaat, leuk dat je er weer bent! Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je meisje. @Peppers, inderdaad zo'n konijnenhok, ik ben blij dat jij ze ook zo noemt.. vond het al een beetje raar dat ik het zo uitlegde aan mensen Super dat Pim weer lekker in zijn vel zit. Ben benieuwd of hij zondag gericht mama gaat zeggen. Zou wel super gaaf zijn natuurlijk. En wat gaaf van je vriendin die zwanger is! @Char, fijn dat Levi ook niet heel lang hoefde te huilen na de prikjes. Ik hoop dat de reactie op de prikjes ook meeviel, lang slapen vind ik geen heel vervelende bijkomstigheid @La Femme, oh heel herkenbaar van het moeten wennen aan hoe je kindje (en bij jou natuurlijk 2!) je hele dag bepaald. Nieuws kijk ik nu standaard 's ochtends in bed tijdens het voeden. Ben nog nooit zo goed op de hoogte geweest, want 's avonds ook nog vaak Pauw en Witteman tijdens de laatste voeding.. Er is wel kant en klare melk in pakjes volgens mij, weet alleen niet of die er ook is voor 0-6 maanden. Heb me daar nog niet zo erg in verdiept.. we hebben nog een pakje poeder staan van de kraamweek (want Tim heeft op eerste dag 20 ml kv gekregen omdat zijn temperatuur te laag was). @Wennes, hoera voor mijlpalen! Rollen van rug naar buik en fruit eten! Knapperd @Zeehondje, shit van dingen op het werk die gaan veranderen in jouw nadeel.. niet leuk! @Josjo, hoop dat je in het weekend je werk een beetje op het werk kunt laten? Maar wel leuke uitdagingen toch? @Mir, ik heb al verschillende reacties op mijn onderschrift gehad. Voel me bijna schuldig omdat het jouw idee was.. maar goed, wel positieve reacties dus hopelijk zet het pril zwangere aan het denken.. Oh, Tim is wakker en het eten is klaar.. tot later voor deel 2!
Wennes, Fijn dat alles zo goed gaat dat geeft toch een heerlijk gevoel. Peppers, Fijn dat je serieus wordt genomen door het kdv en dat ze ook echt naar je luisteren zo ga je met een gerust hart weg. Lotte krijgt nu gewone melk vanaf een jaar mogen ze gewone melk, we hebben haar een paar weken van tevoren al laten wennen. Jessie, Bedankt! En je onderschrift is ind erg leuK
Fijn dat je weer een goed gevoel hebt bij het kdv Peppers! Veel plezier dit weekend! Jessie, goed onderschrift inderdaad. Misschien ook iets voor op Facebook. Terwijl je daar natuurlijk iedereen kent . Hoeft dus niet nee, haha. Helmpje kan weer op! D'r hoofd was gewoon een cm gegroeid en tja, dan zit 'ie veel te strak natuurlijk. dus een flink stuk aangepast. Voor de zekerheid twee 'kousjes' meegekregen als we denken dat ze toch allergisch reageerde op de helm. Deze kunnen dan eerst over haar hoofd.
Zeehondje, oh gewoon haar hoofd gegroeid haha ja dat kan natuurlijk ook... Al lijkt het wel snel, ze heeft haar helmpje pas drie weken toch? Jessie, inderdaad een leuk onderschrift! Mmiir, goed idee van jou Wennes, bij jou gaat het ook allemaal goed hè? Leuk hè, nu ze wat groter wordt. Wordt inderdaad allemaal makkelijker ja.. Ik geef qua thee meestal een smaakje (die ik zelf niet lust haha): appel of aardbei, meloen vindt ze ook lekker (yak). Maar gewoon diksap wordt ook aanbevolen hoor, zit geen toegevoegde suiker in, meestal krijgt ons meisje dat. Op brood hier smeerkaas (kids bestaat ook), halvajam (die mijn moeder maakt is het lekkerst haha), leverpastei (heel soms), appelstroop. Dus al wel vier dingen haha. Ik doe zelf graag op elke snee brood wat anders. Als ik niet kan kiezen, halveer ik een snee eerst zodat ik niet hoef te kiezen . Wennes, soepstengel krijgen ze op kdv ook vanaf 6 maanden. Ik heb ook babykoekjes van goodies, maar die zijn vanaf 8 maanden. Is biologisch. Bij 6 maanden hebben ze rijstwafels met appelsmaak geloof ik.. Peppers, wat fijn dat ze er nog op terugkwam. En goed dat ze er extra aandacht voor hebben voortaan. Wat lief dat papa en Pim samen zijn shoppen ik vind Moederdag echt spannend hihi Kaat, na de boterham krijgt ze dan denk ik wel gewone melk hè? Je hebt ook allerlei soorten dreumesmelk enzo maar als er geen sprake is van allergie vind ik dat echt onzin. Werk op het werk: nooit last van. Ja ok, heeeel soms lig ik ook weleens wakker van iets van het werk, maar meestal kan ik het goed loslaten... Als ik vakantie heb en ik de deur achter me dicht trek (nou ja, het is n automatische schuifdeur, maar bij wijze van dan), dan heb ik altijd vakantie. Net lekker stamppot andijvi op met tomaat en sjalot en knoflook en heeeeerlijke speklapjes tandoori van de appie, die zijn zoooooo yum! Fijn weekend!!
Sorry, maar het feit dat jouw dochter al dan niet voorligt is voor mij echt geen reden om hier te stoppen. Ik heb al heel snle geleerd om Eelco niet met andere kindjes te vergelijken. Eelco ligt voor zijn doen ook voor op de ontwikkeling. Ik stop omdat ik gewoon niet meer actief ben hier, andere bezigheden heb en het hele hoofdstuk zwanger worden/zijn en bevallen heb afgesloten. Ik ben moeder, mijn droom is uitgekomen. Niet meer, niet minder....
Liesben, ze bedoelt het vast heel goed in haar reactie.... @Zeehondje, nou hopelijk is het groeien van het hoofdje de oorzaak van de rode plekken en is ze niet allergisch. Hier krijgt ze soepstengels tussendoor, vind ze heerlijk en lekkerder dan de koekjes Pfff ik zit nog even na te trillen. Op FB stond een filmpje van een meid/vrouw die met een kussen inslaat op een baby die op bed ligt te huilen:x Ik heb het na 2 seconden uitgezet, ik wist niet wat het was dus klikt erop. Ik heb het gelijk geraporteerd bij FB en hopelijk halen ze het er snel af. Dit filmpje stond op het profiel van een meisje van 12 Echt te ZIEK voor woorden en het was ook weer ergens van internet afgeplukt maar dit vind ik echt niet kunnen. Hopelijk verwijderen ze het filmpje van FB.... Pfffffffffffff ben er gewoon echt niet goed van, de koude rillingen gaan nog over mijn lijf
Pfff, mijn man heeft net het filmpje gekeken en die zit nu naast me te koken.... Ze slaat flink in op de baby (ongeveer tussen de 10-12 maanden) met een kussen, als de baby dan naar haar toe wilt duwt ze het weg en gaat met een borstel op de beentjes slaan.... Ik ben er gewoon misselijk van.... Wie doet nu zoiets en vooral wie filmt dit en zet het op internet???? Er is dus iemand aan het filmen en iemand staat ernaast te kijken.... ZIEKELIJK gewoon
Mmiir ik las het ook niet zo zoals het bij liesben overkwam, soms komen hier dingen misschien net anders over. Net als wat liesben zei dat ze heel hard moest lachen om een opmerking die ik had gemaakt bij een foto, kreeg het gevoel dat ik iets beledigends had gezegd maar later dacht ik, het zal wel niet, het was een aardige opmerking en anders had ze het wel gezegd... Vlinder, bah, ik wil helemaal niet weten dat dat soort dingen bestaan eigenlijk
Ben ik weer.. @Mir, jawel vanaf maandag begin ik weer met werken. Rustig opstartweekje want dinsdag is mijn vrije dag, dus maar 2 dagen werken komende week.. Ben gisteren tijdens het wennen van Tim al even naar mijn werk geweest, goed gesprek met leidinggevende gehad, ik ga aan leuke projecten werken. En tijdstippen in de kolfruimte gereserveerd.. wie had dat 3 maanden geleden ooit gedacht! Wat een mooi onderschrift trouwens !! En terecht trotse mama, lekker toch, dat ze het goed doet! @Peppers, ik houd mijn hart alvast vast voor die 9/10 maanden drift-periode.. hier papa en mama met flink wat temperament en Tim kan zich nu al behoorlijk goed laten horen als het niet helemaal naar zijn zin gaat. Ik geloof eigenlijk niet zo in sprongetjes, maar ik zou bijna denken dat hij er wel last van heeft nu.. als hij bij ons zit of aandacht krijgt is het goed, maar als je dan weg loopt.. krijsen! Fijne vakantie volgende week! @La Femme, ik heb net nog ergens gepost dat ik fan ben van de 3 R-en en jij gaat er dus ook voor (tenminste voor 2 ervan, ritme en regelmaat).. ik ben benieuwd hoe dat gaat bevallen. Maar zoals je zelf zegt.. je bent echt niet nutteloos hoor, met 2 van die kleintjes om je heen! @Liesben, fijn om te lezen dat met Eelco alles goed gaat. Jammer dat je ons gaat verlaten, maar je moet (zoals altijd) doen waar jij je goed bij voelt. Het ga jullie goed! @Kaat, hoe was het trakteren op het kdv? Leuk om het zo uitgebreid te vieren zeg. Ik zal je foto's eens gaan bekijken. En wat een verschrikkelijk nieuws van dat jongetje in je buurt.. bah.. mijn moeder had ook al een eng verhaal over haar neef en zijn kindjes, kinderkamer stond vol rook doordat een balk was gaan smeulen toen de kachel aan was, bij toeval waren de ouders nog thuis en liep de moeder nog even naar boven, anders had de oppas beneden gezeten en waren de kindjes waarschijnlijk gestikt.. je moet er toch niet aan denken @Zeehondje, hoera voor doorgeslapen met helmpje op! Maar hoofdje dus alweer hard gegroeid. Hopelijk zijn de drukplekken nu verleden tijd. En wat goed dat brood eten zo goed ging. Overwinning voor jullie beide @Vlinder, sterkte met je opa meid. Ik hoop voor je dat hij er weer een beetje bovenop komt. Ik vind het altijd erg mooi om te zien hoe blij mijn opa kan worden van zijn achterkleinkinderen! Beetje jammer dat het 's avonds slecht slapen een fase is die lang kan duren.. hopelijk voor jullie is de fase sneller over dan gemiddeld. Oh, ik lees nu dat het gisteravond/vannacht erg goed is gegaan.. hopelijk vannacht weer! Brr.. wat een eng filmpje, hopen dat het verwijderd wordt! @Josjo, fijn dat je je werk zo goed op je werk kunt laten, is best belangrijk.. mij lukte het nooit zo goed, ben benieuwd of dat veel verandert nu ik thuis Tim heb!? Hier gaat het goed. Tim ontwikkelt zich als een dolle, echt de meest rare klanken komen uit zijn mondje. Super grappig om te zien hoe hij zich er soms ook echt op kan concentreren. Verder begint hij nu ook zijn beentjes de lucht in te gooien en dunne dingen vast te pakken. Een paar dagen geleden had hij zijn hand tussen de "pagina's" van zijn stoffen boekje gewurmd en zo het boekje open geslagen, zag er zo wijs uit, net alsof hij echt lag te lezen! Wennen op het kdv is goed gegaan. Hij vindt het buiten slapen heerlijk! Maandag dus een hele dag.. enige dag die week, want donderdag en vrijdag ben ik vrij. Verder dus de laatste paar dagen een beetje "Tim lacht, Tim huilt", maar goed.. is vast ook een fase En manlief heeft het ook erg druk op het land en dat is niet zo'n hele goede combinatie met mijn "ik moet weer bijna aan het werk en dat vind ik toch wel spannend" gevoel, maar gaat vast ook goed komen! Oh, volgens mij komt hij binnen, dus ik zal maar eens gezellig gaan doen
Oh my god zie net het filmpje op ad.nl Dit wil je niet zien, wat bezield dat mens. Nou 1,5 jaar cel vind ik niet genoeg:x Gelukkig heeft het kleintje er niets aan over gehouden Het kindje is 8 mnd en diegene die het filmde heeft het bij de politie ingeleverd staat op ad en daarop isomeer gearresteerd
Zeehondje, hopelijk is dat dan opgelost en heeft ze geen last meer. Josjo, ja ind bij haar boterham krijgt ze melk zonder toevoegingen. Ik vind die dreumesmelk ook een beetje onzin maar goed ze moeten het toch proberen te verkopen vlinder, Vreselijk zo'n filmpje! je snapt niet hoe dit op internet komt, die mensen moeten opgepakt worden:x Ik probeer dit soort dingen ook te vermijden alleen al vanwege het feit dat ik hier dagen over kan tobben. Jessie, Het trakteren was het leuk! ik zal zo proberen een foto te plaatsen van mijn creatieve traktatie Ze hebben ook foto's gemaakt en een filmpje heel leuk. Jeetje wat een verhaal zeg! Ik ben gelijk bang voor ons huis, wij hebben een huis met een houtenskelet bouw. Wat een geluk dat ze nog is gaan kijken! Ik ben de laatste tijd ook wel angstig dat er iets gebeurd en dat is erg irritant! Toen Lotte vorige week zo ziek was van de zesde ziekte (wat we toen nog niet wisten) stond ik op het punt 112 te bellen alleen Joost bracht me tot bedaren. Ik heb wel het spoednummer van de ha gebeld en we zijn in totaal 3 keer in 5 dagen bij de ha geweest. Al dat slechte nieuws van de aflopen tijden hebben bij mij er wel ingehakt en blijk ik nu overbezorgt te zijn zucht......
Liesben...ik wens je heel veel geluk toe voor jullie kleine familie... Josjo...haha, goed vasthouden, dat doen we zeker... Vlinder...ik hoop dat je opa nog wat opknapt hoor...soms zijn de oudejs sterker dan iedereen denkt... Wennes, wat leuk zeg al die aandacht van andere kindjes op het KDV... Peppers, fijn dat ze op je gereageerd hebben van het KDV... Jessie, fijn dat je het ook herkent...gaat het ondertussen beter met je? En bepaalt kleine Tim nog altijd je hele dag? Toevallig vroeg ik vandaag nog of we nu een ritme moeten gaan aanhouden of nog gewoon zo doorgaan, en hier wordt gezegd dat als de mama het aan kan we toch af moeten wachten tot de beebjes zelf een ritme vinden...kan wel langer duren met een tweeling geloof ik...ach ja, dus we houden het toch nog maar even vol dan dus geen drie R´s hier...werk gelukkig ook nog niet... Zeehondje...wow, 1 cm gegroeid...dat gaat hard...en wat goed dat ze brood eet en draait... Kaat, ik moet zeggen dat jouw verhaal er bij mij ook in hefet gehakt hoor...denk er al de hele dag aan, en kijk ook vaker in de babykamer nu... Zo meiden...even kort gereageerd en hopelijk op iedereen...ik hoor al wat geluidjes uit de babykamer...het zal zo wel weer etenstijd zijn... En daarna slapen voor ons allemaal... Niki en Romi bleken vandaag trouwens een kleine schimmelinfectie op hun billetjes te hebben... kan gebeuren en we hebben niks verkeerd gedaan hebben ze ons verteld ( dat denk je toch al snel als je schimmelinfectie hoort)...alleen een andere billencrème gekregen en dan moet het snel beter gaan nu...ocharme zeker de billetjes van Romi zagen er erg uit de laatste dagen en de crème die ik had hielp idd. niet...ook hadden we hem gister al eens bloot laten spartelen op bed...maar dat is ook niet echt ene optie met jongetjes...hij piest hard in elke richting als je even niet op let...( trouwens ook als je wel oplet...) Ook zijn ze weer gewogen, en ze wegen nu 4180 ( Niki ) en 4460 ( Romi ) @ vreselijke youtube filmpjes...die kijk ik dus maar liever niet... @ KDV en werken...jullie werken ondertussen allemaal weer geloof ik, of is er nog iemand thuisblijfmama?? En na hoelang zijn jullie weer gaan werken? @ buikkrampen, vandaag ook even nagevraagd, en het kan toch wel tot 4 maanden duren voor het weer rustig is in mijn buik...zeker na een tweeling...
Een hele goedemorgen Hier weer een supernacht gehad van 8-8, dat is 2 nachten achter elkaar en we hopen dat ze over die fase heen is nu en weer lekker door blijft slapen. Ooh echt, joh? Ik heb niet eens verder gezocht naar dat filmpje. Gruwel er nog van 1,5 jaar???? Pfffffff opsluiten en zelf af en toe een paar flinke rake klappen geven en minstens 20 jaar.... Ik ga zo ff kijken of ze hem van FB afgehaald hebben....Iedereen die dat ziet klikt erop maar schrikt zich rot dan als blijft wat voor filmpje het is (*edit* het filmpje is eraf gehaald gelukkig) @jessie, wat leuk om te lezen hoe Tim zich ontwikkeld Het lijkt hier alweer zo lang geleden haha. @Nikita, ik was na mijn verlof weer gaan werken maar nu (lees:na ontslag) ben ik thuismama....wel voor tijdelijk want ik ben gewoon nog aan het solliciteren hoor. Achos, schimmeltje? Heeft Stacey ook gehad en met een ander zalfje was het snel weer over, ik zou alleen wel als het weg is nog een paar daagjes door blijven smeren zodat je er zeker van bent dat het weg is.
Jessie, dat jantje lacht jantje huilt vond ik zo komisch. Ze begon dan om niks te huilen en als ik dan keek begon ze weer te lachen haha. Ik zei dan altijd: had je je vergist meisje, was je toch niet verdrietig? Nikita, jouw ukjes groeien ook lekker hè? En fijn idee dat het 'normaal' is dat dat die buikpijn vier maanden kan duren... Dat het n bekend probleem is wat over gaat zeg maar? Vlinder heb je je brief nu eindelijk gehad eigenlijk? En is ww ook toegekend? Hope so... Kaat, ben benieuwd naar de foto's! By the way, we zijn bezig een meeting aan het plannen, zin om ook mee te gaan? Ergens een kop koffie bij een speeltuin of een wandeling inhet bos of zoiets dergelijks. We hebben nog geen definitieve datum en ook nog geen plaats afgesproken, dat doen we als we de datum hebben. Als je mee wilt, pb me dan je mailadres, dan nodig ik je uit bij afspreken.nl. Vlinder, fijn dat het slapen goed gaat. Hier ook, van7-7 à 7.30. Eindelijk slaapt ze door haha. Fijn Oh en we hadden een bod: meer dan 20% onder de vraagprijs. We hebben geen tegenbod gedaan, ligt echt te ver af van onze bodem, daar zouden we nooit uitkomen. Ben benieuwd of ze er nog op terugkomen... Straks praten over twee kavels, wie weet kopen zij onshuis wel, dat hoor je ook vaakbij nieuwbouw. En anders zo lang mogelijk een optie er op houden . Maar, in dit huis kunnen we ook wonen met twee kindjes hoor, dus kan ook zijn dat we gesol hier blijven.. Fijn weekend allemaal!