mmmama's

Discussie in 'De mama's' gestart door zeehondje, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Peppers, Wat gaat dat raar en stug zeg. Toen L een half jaar was kregen we wel gewoon dat gesprek terwijl het eigenlijk heel goed ging en dat was gewoon een prive gesprek zonder de kinderen. Nou ja het begin is er gelukkig :)

Ik begrijp het ergens wel van de gyn, hij bekijkt alles medisch en in cijfers. Op papier is er absoluut niets aan de hand waardoor het lijkt dat de kans op een spontane zwangerschap aanwezig is. Ik ga meer uit van mijn gevoel en ook de ervaring van de eerdere poging.

2. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Peppers, hopelijk komt er wat uit dat gesprek dan. Het is ook zo'n gedoe inderdaad om helemaal op zoek te gaan naar een ander kdv en zoals ik eerder al schreef, in meerdere kdv gebeuren er dingen die ouders graag anders zouden willen zien.
    Succes in ieder geval!

Hier een meisje dat niet veel wilde eten. Paar hapjes brood, beetje fruit, beetje avondeten. Maar voor het eerst een toetje gegeven en deze ging erin als zoete koek!!!
    Voor het douchen voor de zekerheid even getempt (omdat ze zo weinig at en soms een beetje piepte). Temperatuur van 38,5. Niet schrikbarend hoog en misschien ook wel door de warmte hoor. Maar helmpje gaat vannacht dus niet op. Boven de 38 graden mag dat zoiezo niet. Baal er wel van eigenlijk, maar ja, niks aan te doen.

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    #2283 Vlinder3, 24 mei 2012
    Laatst bewerkt: 24 mei 2012
    Hier even snel

net weer een woede-aanval en weer viel ze weg :( Ze was gefrustreerd omdat ze ergens niet bij kon in de box.
    Nu bleef ik gisteren vrij rustig maar omdat ik nu wist wat er ging komen en het blazen niet hielp (wat iedereen roept) het duurde wat langer voor ze wegviel maar toen ze eenmaal wegviel ging ze snel weer ademen en kwam angstig weer bij.
    Ik bleef redelijk rustig maar omdat het nu langer duurde voor ze weer ging ademen sloeg de schrik toe.
    Heb mijn moeder gebeld want die vertelde welleens over mijn woede aanvallen en ik vroeg hoe oud ik was en wat ik dan deed.....Precies hetzelfde;) dat heeft ze dus van mama....Alleen ik was 5 maanden toen ik het voor het eerst deed.
    Man was er ook bij en schrok zich rot, hij is er nu nog stil van....
    Met zijn vinger gaat het redelijk, wel veel pijn maar een para op zijn tijd en hij is nu zoiezo thuis tot woensdag.

Zaterdag gaat ons meisje logeren bij mams, spannend.....

Klets snel bij hoor meiden maar we gaan nu even lekker in de tuin zitten.

Liefs

4. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik ga zometeen mijn meisje wakker maken en flesje geven, dan mijn mannetje wakker maken en dan ga ik op naar mijn 2e werkdag. :)

Fijne dag meiden en geniet van het weer!!

5. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Werk ze Vlinder!
    Hoe bevalt het?

Hier geen koorts meer gelukkig. Net maar wakker gemaakt, want gisteravond maar een kwart fles op. Ze heeft wel honger nu maar kwam er dus niet zelf voor.
    Zo fotosessie. Ben benieuwd.
    Daarna lekker in de tuin denk ik of wandelen vanmiddag.

6. Peppers

Peppers Actief lid

24 nov 2011
    358
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaaat: ik hoop dat het dan toch zonder mm gaat lukken bij jullie! Ik denk dat ik anders als ik jou was toch al na een jaar ofzo me weer zou melden.
    Lastig he, als ze niets gevonden hebben? Ze kunnen tenslotte nog zoveel niet zien. Misschien is er inderdaad niets en misschien is het iets waar ze nog geen kennis van hebben. Nou ja, iig weet je dat ze met de mm wel zwanger kunt worden en als ik het goed begrijp ben je nog jong.

Zeehondje: Sophie is soms wat eigenwijs he, als het om eten gaat? Grappig dat ze het toetje zo lekker vond! Moet je eens pure (en dus zure) yoghurt proberen en dan naar het gezicht kijken, haha!
    Ja, ‘s nachts maken ze goede uren he, met het helmpje. Dan is het balen als dat niet kan. Maarja, veiligheid voor alles.

Vlinder: Stacey heeft het wegvallen wel ontdekt zeg. Maar wel fijn dat je weet wat het is en dat het op zich geen kwaad kan. Maar een leuk gezicht lijkt het me niet. Wel weer grappig dat ze op haar moeder lijkt...

Vwb het KDV gesprek: tja, de kunst zal worden om niet te aanvallend te zijn in het gesprek en wel voor elkaar te krijgen wat ik wil, namelijk dat men beter aansluit op Pim. Ik heb inderdaad de indruk Mirr dat de andere leidster wat meer open staat. Dat is ook wat die moeder zei die ik van de week tegen kwam. Nou ja, we zullen zien. Eerst een heerlijk zonnig en lang pinksterweekend!

Gisteravond heeft oma Pim op bed gelegd want ik was hardlopen en Lief had een uitje van zijn werk. Oma vertelde dat ze hem (om 19:15) andersom in bed had gelegd omdat ze hem op een bepaalde manier vast had en dan was dit het gemakkelijkste. Hij lag nu dus met zijn hoofd naar de andere kant. Toeval of niet, ik hoorde hem pas weer om 05:45 vanochtend! Speen erin en toen was het 07:15! En toen ik hem eruit haalde bleek hij in zijn slaapzakje zijn korte broek nog aan te hebben, haha! Oma is al wat ouder zullen we maar zeggen. Maar ala, als het nodig is om hem andersom te leggen, met korte broek aan om hem de nacht door te laten slapen dan moeten wij dat misschien ook maar doen!;)

Gisteren trouwens zulke leuke kleertjes gekocht bij de H&M! Hij is zo schattig in zijn korte broekjes en hemdjes:)

7. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Ja ik ben ook benieuwd hoe het bevalt, Vlinder!
    Niet leuk die woede-aanvallen, maar wel schattig dat ze op jou lijkt daarin... Zou je voor de zekerheid niet toch even met de ha bellen hierover? Of weet je zeker dat het wel goed zit. Moederinstinct is hierin denk ik wel belangrijk!

Zeehondje: fotosessie, leuk, wil ik ook nog doen. Alleen dan moet ik echt eerst een keertje naar de kapper, maar dat komt er maar niet van... Ik vind het een beetje onzin om een oppas te regelen om naar de kapper te gaan. Maar een vriendin van me woont blijkbaar om de hoek bij een kapper, dus komt goed...!

Peppers: nog even over het kdv... Ik zou Pim ook niet meteen weghalen hoor! Maar pff ik zou wel de leidster die zegt dat het aan mijn kind ligt ipv aan hen, terwijl Pim thuis dus wél gewoon vrolijk en tevreden is, echt het hoofd afbijten hahaha! Wel fijn dat papaPim zich ook wel zorgen maakt, samen sta je sterk... En tja, er zit niets anders op dan toch gewoon open het gesprek ingaan en dan maar weer zien.

KaaT: wat fijn, geen harttransplantatie nodig! Echt supergoed nieuws... Daar mag een taartje op gegeten worden!

Char: wat een leuke foto!! En ja, Fee vond er ook niet zo veel meer aan om in de bak te liggen, toen ze zo oud was als Levi nu. Ik zette haar vaak zittend in de bak, met een dekentje in haar rug, zodat ze toch meer om zich heen kon kijken. Dan kun je variëren met liggen en zitten, want te lang zitten daar zijn ze toch wel te jong voor eigenlijk... En slapen tijdens een wandeling is toch wel fijn af en toe!
    En wow, wat sterk dat hij zich zo goed optrekt!

Sabrien: morgen lekker shoppen, hoera!!

Ik heb nog wel een leuk anecdootetje.... Fee en ik hebben een grapje samen. 's Morgens liggen we altijd samen wakker te worden. Ik leg haar soms op haar buik op mijn buik, we liggen elkaar dan aan te kijken. Als ik dan een "whoooooo" geluid maak waarin ik laag begin en langzaam een steeds hogere toon maak, dan teageert zij met een vette lach, waarna ze zich opzij laat vallen, van mama's buik af BOEM! op het matras.

Echt té leuk...! :D:D:D:D:D

Fijne dag vandaag!

8. patti

patti Lid

23 jul 2011
    25
    0
    0
    Nunspeet
    Hello ladies
    Wat een weertje he. En ik voel me zo geweldig goed :) Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties. Ik had het erg druk met mijn werk en ik heb nu even tijd om te reageren.

Zeehondje: ik had nog geen test gedaan. Ik was zo klaar met die testen en teleurstellingen dat ik dat had afgeschaft haha. Ik wou er ook niet aan, ik dacht dat mijn klachten echt hoorde bij de stress ed vd afgelopen tijd. Maar niet dus.

Vlinder: gefeliciteerd met je baan. Maar meid wat een schrik! Hier heb ik het ook eens met Antoine gehad iets soort gelijks echt eng he. Ik schrok ook achteraf heel erg. Hij heeft het niet vaak maar als hij intens gefrustreed is dan doet hij ook zoiets. En het is dus weer gebeurt. Mijn man deed dit ook en jij dus ook als baby, het is wat he dat er nu al herkenbare gedragingen komen.

Mirr: wat ben je toch een leuke mama, respect voor jou! Ik snap je dubbele gevoelens wel echt lastig. Wat grappig dat Fee daar zo om moet lachen echt genieten.

Josjo; echt fijn dat het wat beter gaat op het werk, nog gelukt met de vakantie. Jammer dat jullie toch niet naar Thailand gaan maar ik snap jullie keus heel goed.

Peppers; fijn dat je zo tevreden bent over Pim, heerlijk voor jullie als het helmpje straks af mag. Gewoon goed naar je gevoel blijven luisteren hoor en je inderdaad geen problemen laten aanpraten. Ik zou toch maar verder gaan kijken wat naar dat het gesprek zo verliep met die leidster. Maar, ik snap jou afwegende houding ook wel. Je hopt niet zomaar over natuurlijk. Het komt vast goed.

Char1983; wat een mooi ventje is Levi. Echt heerlijk even chillen op het gras.

Kaat2000; geweldig nieuws zeg over jou vader! En lekker een weekend weg fijn hoor.

Hier gaat het verder goed. Nog steeds een beetje hoteldebotel. Ik kan vandaag even genieten van het mooie weer met Antoine en mijn man, hij is lekker al vrij lang weekend!

Geniet van deze dag dames.

9. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Zeehondje, Leuk een fotosessie, ben ook benieuwd!

Vlinder, Jeetje twee keer, wat zullen jullie inderdaad geschrokken zijn. Wel fijn dat je erachter komt dat ze dat van jou heeft.

Peppers, Ik denk inderdaad dat er 'iets' is wat ze nog niet kunnen zien. Mijn ouders hadden dat ook uiteindelijk na 16 jaar kwam ik pas. Ik ga niet zolang wachten:D Ik ben inderdaad nog redelijk jong 29.
    Haha met z'n korte broek in de slaapzak, ah ja hij heeft lekker geslapen!

Mmiiirr, :D:D Klinkt heel leuk je ochtendritueel!

Patti, Kan me voorstellen dat je je super voelt!

Nou meiden ik spreek jullie na het weekend wel weer, ik ga zo richting Duitsland. Heel fijn en zonnig Pinksterweekend!!

10. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Hi meiden, hier ff kort, moet me zo omkleden, heb n bruiloft en we gaan zo even spieken bij de plechtigheid. Ben daar ook getrouwd twee jaar terug (miiir, in valkhofkapelletje, ken je wel denk ik hè :))

Kaat, supernieuws van paps! En twee jaar wachten vind ik echt vremd...? Weet je zeker dat je dat goed begrepen hebt? Anders zou ik ze gewoon eens bellen en evt een afspraak maken?

Vlinder, jeee wat schrikken zeg! De ha al gesproken? Ook al had je het zelf vroeger, kan me voorstellen dat je toch zou willen overleggen... Die A eindigt dan zeker met een s? :D zijn onze concullega's :). Beterschap met hubbie!

Mmiir leuk hè, van die spelletjes samen? Hier ook zoiets als ik zeg een, tweeeeee, dan laat ze zich achterover vallen. Alleen nu een beetje spijt van dat ik haar dat heb geleerd want moet nu veel alerter zijn dat ze niet vd bank of t bed afkukelt haha

Superfoto in het park, wat een scheetje zeg :). Hier net bij prenatal een supercute kort broekje van name it en een prenatal merk kort broekje en wat shirtjes, zwembandjes, zomerslaapzakje, nieuw badpakje (want cute) gescoord... Hahaha ik had een meevallertje en dan verwen je tegenwoordig niet jezelf maar je kind :D

Peppers, ben benieuwd naar hoe het gesprek zal gaan. Hopelijk staan ze open voor kritiek... En wel balen dat het niet helemaal gegroeid is zoals gehoopt, kan het nog bijtrekken de komend weken?

Zeehondje, beterschap met 'S!

Sabrien, hup verbouwen dan :D hahaha.

11. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Hallo bloemetjes :) ook een mmm mama?

12. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    #2292 zeehondje, 25 mei 2012
    Laatst bewerkt: 25 mei 2012
    Peppers, zeker gaat veiligheid boven alles!
    Haha, wat een verhaal over oma. Ben benieuwd of het andersom in bed leggen ook voor jullie werkt.

Miirrr, de fotosessie was dit keer alleen van Sophie (en een paar met neefje samen). Opa en oma betalen alles, want zo zei opa "dat heeft je schoonzusje ook gekregen van ons". Nou, daar zeggen we geen nee tegen natuurlijk. En dan krijgen we dus echt heel veel verschillende maten en ook op canvas, echt gaaf!
    Zal zo eens kijken of ik het fotootje van facebook ook hier neer kan zetten.
    Oh wat schattig dat ochtendritueeltje in de ochtend. Zie het helemaal voor me, zo'n grijnzend meisje op je buik dat zich er expres af laat rollen :D.
    Ik merk ook wel dat S. dingen gaat herkennen en bij herhaling steeds enthousiaster wordt. Ook in het zwembad bijvoorbeeld. Dan gaan we na het liedje 'op een grote paddenstoel' op de rug met spetterbenen naar de overkant. Eerst moest ik haar beentjes vasthouden en dan spetteren, maar nu doet ze het zelf en wat een plezier heeft ze dan!

Vlinder, wel eng hoor die woede aanvallen en dan echt wegvallen. Zou denk ik, net als wat Miirrr zegt, ook even contact opnemen met de ha. Gewoon voor de zekerheid.

Kaat, goed nieuws voor je vader dus, super!
    Wat Josjo zegt is misschien wel waar inderdaad. Dat het raar is. Begon er even over na te denken. Maar normaal mag je na een jaar proberen naar de huisarts/gyn, dus waarom zou je dan nu twee jaar moeten 'wachten'?
    Veel plezier dit weekend!!!

Patti, dan kan ik me wel voorstellen dat je nog niet zelf getest had. Vind het ook nog steeds echt geweldig voor je! Zo'n wonder.
    Heerlijk lang weekend, geniet er maar van!

Josjo, helemaal mee eens, met een meevallertje verwen je jezelf steeds minder :).
    Hier jurkjes van vriendin vorige week gekregen en kon ze dus gelijk in gebruik nemen, kwam echt goed uit. Gister had ze een superschattige jumpsuit aan!

Fotosessie was leuk. Op verschillende manieren op de foto gegaan (in mandje/kistje, op stoeltje, zittend en op de buik liggend. Eerst zei ze tegen me, zet haar maar neer. Ik antwoordde dat ze nog niet zelfstandig kon zitten. Oh, hoe oud is ze dan? Ze had haar iets ouder geschat denk ik, door die lange benen :D. Dus toen een voedingskussen met leuk kleed eroverheen en toen kon ze wel zelf zitten.
    Net lekker even een stukje gewandeld, het waait hier behoorlijk, maar dat is eigenlijk best lekker.
    De koorts was vanmorgen weg gelukkig, dus helmpje is weer op en ze dronk goed en d'r fruit at ze ook goed gelukkig.
    Wij gaan dit weekend niks speciaals doen, maar dinsdag t/m vrijdag op vakantie naar centerparcs (net over de grens in België). Met m'n schoonouders, gezellig. Ik werk in het onderwijs en de meeste scholen hebben na koninginnedag twee weken vrij gehad, ik maar eentje toen en heb straks dus nog een week. Deze week is geen officiële schoolvakantie, dus voordelig.
    Fijne dag nog, fijn weekend!

p.s. er staan een paar nieuwe foto's in het album.

13. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Net weer even temperatuur gemeten, weer 38,5 dus helm is weer af. Ppppfffff....
    Sorry, moest het even kwijt.

14. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    snap je frustratie wel hoor Zeehondje!

15. Peppers

Peppers Actief lid

24 nov 2011
    358
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou het ook met het weer te maken kunnen hebben Zeehondje? Het is erg warm voor een helmpje. Hier is hij ook al de hele dag af. Maar wel vervelend natuurlijk!

16. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Normaal temperatuur ik nooit, maar omdat ze gister niet goed at dus wel maar even gedaan. Net voor het slapen ook nog 38 dus geen helm op vannacht. Ach ja, beter zo dan een oververhit kind natuurlijk.
    Weet niet of temp omhoog gaat door de warmte. Kan vast wel ja.

17. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @zeehondje Hmmm toch weer verhoging. Ik zou idd ook helmpje aflaten dan. Kan het niet zijn van tandjes?

@peppers ik zou ook niet te snel overstappen naar een ander kdv hoor. Eerst maar eens in een gesprek jou gevoel uiten. Snap dat het kdv een bepaald ritme heeft, maar dat kan gewoon nog niet als ze zo klein zijn. Daar groeien ze vanzelf naartoe.

@mmiiirrr hahaha wat een heerlijk begin van de dag hebben jullie!!

@vlinder hoe is het werk? Huisarts nog gebeld of toch maar niet?

@josjo leuk feestje gehad?

@char ahhh leuke foto. Veel plezier bij de bb.

@kaat fijn goed nieuws over je vader. Veel plezier in Duitsland.

Weet niet meer wie het vroeg over overstrekken, maar sta niet op de babygroep dus heb er niet mee te maken. Maar ik zou het wel bij de huisarts aangeven als het vaak gebeurt.

Hoe kleden jullie de kleintjes aan als ze naar bed gaan? Hier overdag heeft ze in alleen een mouwloos rompertje gelegen. (25 gr op slaapkamer) en nu voor de nacht heb ik daar een t shirt korte mouw overheen gedaan en slaapzakje aangegeven.

18. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @zeehondje leuke foto's :)
    Zag dat jij zo'n stoeltje hebt, gebruik je dat veel? En mag je dat gewoon gebruiken Ookal kan je kleintje zelf nog niet echt blijven zitten?

19. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Even weer een fatsoenlijke reactie! Met dit mooie weer en mijn eerste volledige werkweek en voorbereidingen voor de doop van Tim.. was het er niet van gekomen!

@Kaat, Ilse de Lange was erg leuk. Ze was niet zo goed als vorig jaar (verkoudheid en dat was te merken aan haar stem), maar het was nog steeds top! Gaaf dat je meisje nu echt loopt. En fijn dat je vader waarschijnlijk niet geopereerd hoeft te worden aan zijn hart! Veel plezier dit weekend!

@Sabrien, had jij nou ook een sollicitatie gehad? Hoe is dat gegaan? Hoe was het uitstapje met je werk? Lekker buiten geweest met dit mooie weer?

@Vlinder, gefeliciteerd met je baan! Helemaal heerlijk! En wat eng dat je meisje af en toe wegvalt.. brr.. kan me voorstellen dat je erg schrok!

@Peppers, wat vervelend die zorgen om Pim. Wat betreft het overstrekken, heeft hij ook een voorkeurshouding? Wat de manueel therapeut tegen mij zei was dat de voorkeurshouding van Tim ineens terug zou kunnen komen en dat dat dan vaak een teken was dat kindjes ziek worden.. want dan voelen ze zich niet lekker en gaan ze op zoek naar een voor hun bekende comfortabele houding. Ik weet dus niet dit voor het overstrekken ook geldt (daarvan zei ze dat sommige kindjes het blijven doen totdat ze gaan zitten), maar misschien is het toch wel een teken dat hij minder fijn in zijn vel zit. Ben je al wel eens bij een osteopaat of manueel therapeut geweest? Gooit hij wel goed de beentjes zelf de lucht in? Super dat je wel tevreden bent over zijn hoofdje en helmpje, ook al is het dan niet helemaal symmetrisch, je hebt gelijk hoor.. wie is er nou perfect?! Over kdv, goed dat je een gesprek hebt aangevraagd. Ik hoop dat jullie er uit komen en anders gewoon je gevoel volgen.. dat werkt dan meestal toch het beste!

@Mir, ja, ik denk dat je helemaal gelijk hebt over dat het kdv Tim moet leren kennen. De afgelopen week is het hartstikke goed gegaan. Hij kan beter slapen met de drukte om hem heen en de leidsters krijgen door wat het verschil is tussen huilen omdat hij wil slapen en huilen omdat hij honger heeft (en dat doet hij eigenlijk bijna nooit). Kan je eens een filmpje maken van jullie wakker worden ritueel? Klinkt erg leuk namelijk :)

@Wennes, het is wel even wennen met werken, projecten hebben natuurlijk gewoon doorgedraaid terwijl ik weg was. Maar over een paar weekjes is het denk ik alsof ik nooit ben weggeweest. Hier slaapt Tim in zijn romper in slaapzak en dun lakentje. En we proberen zijn kamer zoveel mogelijk te luchten op de momenten dat hij niet slaapt, maar het valt niet mee om de temperatuur naar beneden te krijgen..

@Brabbel, je kleintje mag bijna komen! Spannend!!

@Josjo, in principe krijgt Tim 100% BV. Ik heb nu ook BV in de vriezer op het kdv staan en ik geef elke dag een halve voeding extra mee (wat hij dus afgelopen week niet nodig had), dus dat gaat wel goed nu. En zelf ook een voorraadje in de vriezer want als ik een paar dagen weg moet de komende maanden voor mijn werk dan zou ik liefst wel willen dat hij BV kan blijven krijgen.. Fijn dat het op je werk weer wat bedaard is! Camping geboekt?

@Zeehondje, en nieuwe auto? En we eten zelf ook minder met dit weer, hè? Dus zolang ze wel goed blijft drinken, zou ik me niet teveel zorgen maken. Leuke foto's zeg! Ik heb temp van Tim eigenlijk niet gemeten.. misschien wel goed om eens te doen met dit weer..

@Char, wat een leuke foto! Hopelijk heeft Levi nu minder last van benauwdheid nu het weer wat lekkerder is (ik vind het tenminste minder benauwd)?

@Patti, kan me voorstellen dat je je geweldig voelt! Geniet er maar lekker van!

Nou, ik ga snel even douchen. Vandaag voorbereidingen voor maandag: boodschappen doen, huis opruimen. Morgen doop van kleine van vrienden en mijn schoonvader jarig en dan maandag dus de doop van Tim. Gelukkig heb ik dinsdag mijn vrije dag ;)

20. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Bumboseat mogen ze in als ze hun hoofdje stabiel kunnen houden, dus al heel snel.

Vanmorgen en rond 11.00 uur geen koorts meer. Wel had ze een kurkdroge luier vanmorgen :(. Fles ging helemaal op en ze had daarna ook gepast gelukkig. Nu alweer 2 uur te slapen in romper korte mouw, shirtje en slaapzak.

Deel Deze Pagina