mmmama's

Discussie in 'De mama's' gestart door zeehondje, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peppers

Peppers Actief lid

24 nov 2011
    358
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een heerlijk weekend he?

Wennes: wij zijn ook nog een beetje aan het experimenteren met kleding met slapen: overdag alleen rompertje in een heel dun zomerslaapzakje. 's nachts toch een heel dun 't shirt met lange mouwen en dan in datzelfde slaapzakje. Temp op kamer ongeveer 23 graden.

Jessie: voorkeurshouding heeft hij niet meer. Ik heb verder wel het idee dat hij lekker in zijn vel zit: is vrolijk en huilt weinig. Overstrekken is vaak bij het eten, als hij in de kinderstoel zit. En soms als je hem vasthebt. Ik ben er nu heel erg op aan het letten en probeer zoveel mogelijk te voorkomen dat hij overstrekt (door hem op bepaalde manier vast te houden en door tijdens het eten naast hem te zitten en in te grijpen zodra hij overstrekt). Ik wil kijken of het dan ook minder wordt omdat de gewoonte eruit gaat. We zullen zien, en anders toch de fysio weer inschakelen.
    Dus Tim wordt morgen gedoopt? Wel bijzonder denk ik? Heel veel plezier!

Meelezers let op: je kunt hier niet ongezien meelezen, Josjo heeft alles in de gaten:D!

Mirr: wat een heerlijk spelletje weer! Filmpjes zouden inderdaad soms leuk zijn, maar kan volgens mij niet?

Hoe gaat het nu met Sophie Zeehondje? Geen verhoging meer?
    Lastig met dit weer! Normaal zou je haar ws helemaal niet temperaturen maar nu wil je weten hoe en wat ivm de helm. Wat hebben ze gezegd over wanneer hij af moet blijven qua buitentemp? Hier moest hij af als het 25 graden is. Dat is het nu toch echt wel hier (nou ja, nu om 7:54 nog niet:))

Gisteren Picknickkleed gepakt, drinken en lekkers en naar het bos bij de duinen gewandeld. Daar in de schaduw op het gras alles uitgestald en heerlijk met z'n drieen gelegen. Wat heerlijk!
    En de afgelopen dagen staat het campingbedje buiten. Pim vindt het gelukkig leuk om daar in te spelen dus we kunnen lekker veel buiten zitten! We hebben een tent opgezet voor schaduw en met factor 50 erbij komt het goed!
    Gisteren trouwens eerste tijgerpoging! Hij is toch zeker een meter vooruit gekomen:D

2. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    ROAAARRRGGGHHH! Pim is in een tijger aan het veranderen, zoek dekking! :D

Zeehondje: iedere keer als ik lees over de verhoging van S, denk ik dat ik Fee ook eens zou moeten tempen. Ze voelt vaak best warm aan, ik vraag me af of dat aan het weer ligt...
    Maar... Dan vergeet ik het weer....!

Maandag doop van Tim, ik kijk nu al uit naar de foto's!

Wennes: overdag heeft Fee een bloot zomerjurkje aan met daaronder een luier in een zwembroek. Ik vind de zwembroek leuker staan dan alleen een luier, en heb het idee dat de luier dan ook beter blijft zitten. Ook ligt Fee regelmatig in haar blote billen: als het midden op de dag is, en zelfs in de schaduw warm. Ik ben blij met mijn boom boven het terras!
    Ook factor 50 hier. En oh ja, als ze de hele dag buiten is ga ik echt niet ook nog extra vitamine D geven hoor!
    Als ze naar het kdv gaat doe ik haar wat meer kleertjes aan. Daar is ze meer binnen dan wanneer ze thuis is namelijk.
    ' s avonds leg ik haar met alleen een romper aan in bedje. Het is dan ongeveer 25-27 graden in haar kamertje. Als ik dan zelf naar bed ga, doe ik haar een slaapzakje met korte mouwen aan en onder een dun dekentje tot haar middel. Soms blijft ze half slapen, maar soms wordt ze dan even wakker maar dan slaapt ze zó weer in. Het koelt in de nacht af tot ong. 22 graden.

Over een filmpje maken...: goed dat jullie daarover beginnen. Het is in mijn eentje meer gedoe maar met de standaard kan dat best. Ik heb honderden foto's van Fee alleen, filmpjes ook, maar veel te weinig van ons samen. Dus móet ik weer doen, thanks voor de reminder! En uploaden... hihi ik laat het graag aan jullie fantasie over!

Fijne zondag! Ik ga naar een festivalletje in de buurt!

3. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Miirrrr, hier eigenlijk ook weinig foto's van ons samen. Ik wil er dan wel een beetje leuk op staan en na het werken trek ik vaak m'n kloffie aan zullen we maar zeggen.

Peppers, een tijgerende Pim, super.
    Ze gaven geen bepaalde temperatuur aan, omdat dit per kind verschillend is hoe ze op de warmte reageren. Dus zelf goed in de gaten houden was hun advies. En als je het te warm vindt dan alleen op in de nacht, bij slaapjes en in airco ruimten.

Temp is nu voor de tweede dag normaal (laag gelijk na het slapen en overdag normaal). Alleen maak ik me zorgen om haar vochtinname. Ongeveer 600 ml melk. Soms drinkt ze niet alles op en dat compenseert ze dan met sap/fruit denk ik. Maar boven die 600 komt ze niet. Nu heeft ze ook al twee ochtenden een droge luier en gister na het slaapje ook. Wij maakten al het grapje dat ze al zindelijk is tijdens het slapen. Maar maak me toch wel zorgen. Na de eerste fles plast ze gelijk goed, dat is het probleem niet. Maar vind het zo raar. Geen uitdrogingsverschijnselen gelukkig.

4. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Goedemorgen meiden,

Stacey heeft vanacht voor het eerst ergens anders geslapen (bij mams) en het is supergoed gegaan. Ze was vanmorgen om half 8 wakker en is niet wakker geweest vanacht :)

Wij hebben gisteren een supergezellige verjaardag gehad en lagen rond half 2 in bed, we hebben heel de avond lekker buiten gezeten.

Zometeen wat eten en dan op naar ons meisje.

@Zeehondje, fijn dat de verhoging weg is maar hou indd de droge luiers even in de gaten. Ze krijgt volgens mij wel voldoende binnen maar toch....

@Mir, veel plezier vandaag.

5. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Oh ja, vergeten vorige keer vergeten te melden. Wij denken dat ze de zesde ziekte heeft. Twijfelen alleen omdat de koorts niet hoog was. Maar sinds gister heeft ze hele kleine rode vlekjes op buik en rug en nu ook heel lucht in d'r gezicht. Dachten dat het misschien warmte uitslag was, maar met die verhoging erbij gingen we twijfelen.
    Ach, weet het ook niet. Er komt ook nog eens een tandje aan boven, dus....
    Alles tegelijk, haha. Ze slaapt veel.

6. patti

patti Lid

23 jul 2011
    25
    0
    0
    Nunspeet
    Peppers; Echt een amazing weekend! Wat een weertje ik moest er wel even aan wennen. Onze buurjongen is nu bijna 1 en heeft ook lang een voorkeurshouding gehad maar dat gaat nu heel goed. Zij heeft osteopathie gedaan en uiteindelijk heeft zijn lijfje zichzelf heel goed hersteld. Komt allemaal goed. Leuk he die eerste tijger pogingen. Als Pim straks kruipt kun je achter hem aan!

Ja meelezers josjo heeft alles in de gaten hahaha. Zo heb je mij ook "betrapt / verwelkomt" en ik ben heel erg blij mee. :)

Over kleding aan tijdens het slapen, tja lastig he. Wij doen gewoon een korte mouwen romper met een dunne slaapzak en het raam open gaat prima.

Nu lekker naar buiten met vers fruit.
    Fijne avond ladies

7. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Even een ego bericht. Ben net terug van het weekend, het was op zich wel gezellig maar toch ook een hoop ergernissen vandaar dat we nu weer terug zijn en niet morgen.

We stonden met de hele familie op een camping wij en m'n schoonzus zwager en m'n twee neefjes zaten in een appartement en mijn andere schoonzus en nichtje stond in een caravan en mijn schoonouders in een camper.

Ik merk gewoon dat wij in een heel ander ritme zitten dan de rest, wij zijn ochtend mensen geworden en de rest avond mensen.

Het probleem was sowieso het sjouwen met spullen omdat we niet bij elkaar stonden en met zo'n kleine moet je best wat sjouwen. Wij zijn momenteel best strikt in haar dagelijkse routine die wil ik niet in de war schoppen. De rest was een beetje zo van nou we zien het wel. Ik wil gewoon dat L op tijd eet en op tijd in bed ligt. Wij moesten dus in het appartement zitten omdat L rond 7 uur op bed ligt, de rest ging het gezellig maken bij de camper. L wordt rond 6 uur half 7 wakker en maakt lawaai maar dat kunnen we niet voorkomen. Dus we kregen s'ochtends een chagrijnige schoonzus die probeerde L stil te houden. Toen zijn we maar met z'n drieën gaan wandelen om de rest te laten slapen.

En dan maar wachten tot de rest wakker is pffffff. Ze probeerden zich ook te bemoeien met het eten van L. Ze probeerde L patat te geven en vol te proppen met andere ongezonde dingen. Dan wordt er gezegd ahh joh geef dat kind een patatje het is vakantie.
    Uhh nee ze is nog maar net 1 dat hoeft ze allemaal nog niet. Maar ja ook op vakantie gelden de regels van papa en mama:)

Overdag was het wel leuk, de kinderen zijn helemaal gek van L en ze vond het 'buiten' zijn ook geweldig.

Maar we hadden geen zin in nog een avond balkon hangen en dan in de ochtend het huisje uitvluchten.

Ik ben ook blij dat we met z'n drietjes naar Frankrijk gaan.

8. Peppers

Peppers Actief lid

24 nov 2011
    358
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2308 Peppers, 28 mei 2012
    Laatst bewerkt: 28 mei 2012
    Voor de liefhebbers: nieuwe foto's van Pim in mijn album!

Mirr: wel doen inderdaad, die filmpjes en foto's samen! Zullen we je er elke week even aan herinneren?:p
    Zomerjurkjes, klinkt zo schattig! Ben superblij met mijn jochie hoor, maar qua kleding is de keuze minder. Viel me bij de H&M ook op van de week: driekwart was meisjeskleding en een kwart jongens. Maar het lukt toch altijd wel weer om wat leuks te vinden hoor. Maar zomerjurkjes.....ahhh...

Zeehondje: op zich lijkt ze wel goed te drinken toch, hier niet meer dan dat. Als je voldoende aanbiedt drinken ze denk ik wel wat ze nodig hebben. Maar die droge luiers zijn wel apart. Zweet ze dan misschien veel?
    Zesde ziekte, wie weet? Lastig hoor. Hopenlijk blijft de temp nu weer gewoon normaal!

Patti: ja best even wennen he, die warmte. Maar ik vind het geweldig! Kan mij niet lang genoeg duren!
    Voorkeurshouding is volgens mij al weg hoor gelukkig. Even kijken hoe het zich ontwikkeld met zitten en straks staan, of er dan nog iets scheefs te zien is, maar volgens mij komt het inderdaad wel goed!

Kaaat: balen zeg, dat het zo ging. Lijkt alsof een aantal hier vergelijkbare ervaringen hebben. We vinden het met zo'n kleintje toch belangrijk om een beetje aan te sluiten bij wat ze nodig hebben qua activiteiten, slapen, eten en dan is hetwel is jammer als daar weinig rekening mee wordt gehouden. Maar goed dat je wel gewoon je eigen dingen bleef doen! Patat, ik wil dat ook niet voor Pim. Neefje van 12 dagen ouder kreeg ook steeds dat soort dingen aangeboden, nou Pim echt niet!

Hier een actief, vrolijk jongetje. Verplaatst zich op allerlei manieren door de kamer: rollend, in zijn achteruit, zwemmend en voorzichtig tijgerend. Merk wel met dit weer dat hij wat sneller moe is en juist beter slaapt overdag. Ook de nachten gaan veel beter. Vannacht van 19:30 tot 06:00! Toen nog even een half uurtje gekletst in zijn eigen bed en vanaf 06:30 een half uurtje neuzen, oren en haren trekken bij papa en mama in bed:D

9. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Goodmorning :D

Jeetje Kaat wat balen zeg. Ze kunne jullie wensen en ritme toch wel een beetje respecteren??
    Jammer maar indd zoals je zegt straks lekker met 3'tjes naar frankrijk dus geniet daar maar dubbel en dwars van hoor!!

@Zeehondje, hopelijk geen 6e ziekte hoor. Beterschap

@Hier, Stacey tijgerd hier al lekker rond, nog niet hele stukken maar als ik iets net buiten haar bereik leg dan tijgert ze er naartoe. Echt zo schattig om te zien. Heeft ze geen zin om te tijgeren dan rolt ze er wel naartoe :D

We gaan vanmiddag naar een strandje in zeeland en gaan met een clubje van 10 en nemen lekker de bbq mee.
    Ik heb gisteren al en vlees voor de sate gesneden en in de marinade gelegt en dat moet ik zometeen nog op de stokjes rijgen....pffffff best veel maar wel heeeeeeeeeel lekker al zeg ik het zelf. Zelfs degene die mee gaan vroegen al gelijk "Maak jij dan die lekkere sate's van je? " Haha wel grappig.
    Manlief gaat straks nog even stokbrood halen en dan kunnen we op pad :)

Haha, S ligt nu weer in bed maar slapen doet ze niet hoor. Ik hoor haar kletsen, op haar matrasje slaan. IK ga haar zo maar halen en dan zullen de knuffels wel weer door heel het bed liggen haha.
    Leg haar na haar fruit wel weer voor een poging in bed, dan is ze vanmiddag lekker uitgeslapen en anders ga ik lekker een eind wandelen met haar bij het strandje.

Fijne dag meiden, geniet ervan!

10. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    #2310 zeehondje, 28 mei 2012
    Laatst bewerkt: 28 mei 2012
    Kaat, wat jammer dat de ochtenden en avondenniet heel gezellig waren. Gelukkig overdag toch nog redelijk kunnen genieten. En qua eten en ritme. Wij zijn daar denk ik toch wat minder strikt in. Ook omdat we weten dat het bij S. niet zo erg is als ze wat minder slaapt. Blijft vrolijk. Eten gister mini stukje kaas en worst en wortelstuljes uit de chinees. Maar patat vind ik ook veel te vet hoor. Soms ook een likje ijs. Maar van alles echt een mini beetje hoor. Mijn man zei nog dat we zo lang op d'r hebben moeten wachten dat we haar best wel eens mogen verwennen.

Peppers, zo even je foto's bekijken.
    Oké, wel fijn om zo te lezen dat ze niet te weinig vocht binnen krijgt. Ze voelt wel vaak klam. Vandaag gewoon goede plasluiers gelukkig.
    Wat leuk dat hij steeds meer gast tijgeren!

Vlinder, mmmmmm lekkere saté!
    Zesde ziekte is niet erg gelukkig. Vlekjes zo goed als weg.

Ze slaapt echt veel vandaag.
    8.00 fles
    8.30 - 8.30 uur slapen (toen maar uit bed gehaald, anders sliep ze nu nog ;)).
    Fruit + wandelen
    Fles + brood
    15.00 - 17.30 uur slapen (dan halen we d'r uit om te eten).
    Ben wel benieuwd tot hoelang ze zou slapen als we haar niet uit bed halen...
    Als baby kort slapen overdag en moet je nou eens zien!

11. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Hi meiden, heb in delen gelezen dus ben bang dat ik niet alles meer weet... Maar doe m'n best!

Kaat wat balen. Tja, ik snap dat je belang hecht aan dat ritme. Ik merk het ook altijd als we het even wat anders hebben gedaan, al moet ik zeggen dat we echt alleen als we thuis zijn een ritme hebben en net als dit weekend op de boot, dan BBQ, dan ligt ze er om half negen in. Gaat ook prima, maar veel later lukt ook echt niet met zo'n ukje...

Mmiir, ben benieuwd naar filmpje, al kan je dat hier niet delen denk ik hè? .hoe was het festival?

Kleding/slapen: hier alleen een romper en n dunne slaapzak, van stof net als lakentje. Laken doe ik er wel over maar slaat nergens op, ligt ze denk ik nog geen minuut onder. Was eerst bang dat ze niet zou slapen als ik haar niet zou instoppen maar blijkt geen probleem, fijn!

Vlinder, fijn dat het goed is gegaan met logeren! En klinkt gezellig, die BBQ!

Zeehondje en peppers, ga zo foto's kijken:)

Patti, graag gedaan hoor :D en andere meelezers klets gerust mee hoor :)

Tja sorry, ben t verder nu al vergeten...? Oepsie oh nee, zeehondje, zesde ziekte. Niet zo heel erg voor S maar ziet er wel naar uit hè, al die vlekjes. Hier toen de vijfde ziekte en n vriendin die zwanger is moet zich binnenkort weer voor de tigste keer laten testen omdat t steeds positief is, maar vals positief dus niet erg. Snap t niet helemaal maar wel vervelend voor haar...

Hier, A kruipt!! Vrijdag al drie pasjes maar vandaag deed ze het echt haha. Ze heeft t ineens door (komt vast door korte broekje zonder maillotje, is lekker stroef :) en ze maakt pasjes aan de tafel haha. Super om te zien!

Fijne avond en zal weer beter meelezen en vooral beter reageren ;)

12. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Wat zijn pimmetje en sophietje schatjes zeg! En hoe leuk om jullie gezicht er ook eens bij te zien hihi :)

13. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Goodmorning lady's :)

@Josjo, wow wat stoer zeg! Kruipen en pasjes om de tafel!

Stacey begint nu overal overheen te klimmen, als ik naast haar zit op het kleed dan klimt ze zo over me heen. Ze probeert ook bij de rand vd tafel te komen maar daar lan ze nog niet bij maar als ze dat doorheeft trekt ze zich op denk ik. :)

Ik ga zometeen werken en manlief gaat met S naar het cb voor de 9 maanden afspraak.
    Na het werk gaan we eventjes de stad in, even voor onszelf zomerkleren inslaan :D

Fijne dag meiden.

14. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Peppers, Leuk foto's!! Ja ik merkt het ook dat ze met dit weer wat vermoeider is.

Vlinder, Klinkt gezellig! Hoe was het bbq?

Zeehondje, wij willen op zich wel dat L iets later naar bed gaat maar ze is dan zo moe en zo jengelig door alle indrukken dat we haar wel moeten laten slapen.
    L heeft de zesde ziekte vorige maand gehad en bij ons was het heel duidelijk te merken want ze heeft een aantal dagen hele hoge koorts gehad en daarna kreeg ze overal rode vlekken die twee dagen bleven.

Josjo, wat leuk kruipen!! Leuk om te zien he!

Hier, ik ben blij dat we een dagje eerder zijn gegaan want gisteren hebben we een super dagje thuis gehad, ik heb wat foto's geplaatst van onze speeltuin :)

15. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Dat ziet er gezellig uit Kaat :)

Ja bbq was lekker, maar gezellig is anders..... Kun merken dat wij de enige zijn met kinderen en de rest er absoluut totaal nog niet mee bezig is. Ik voel me dan in een groep toch alleen, snappen jullie het?

Ze hadden de bbq al uitgedaan, terwijl ik duidelijk had gezegt dat hij aan moest blijven zodat ik Stacey's avondflesje op kon warmen en we dus nog even konden blijven. Tja wat denk je....???? bbq uit natuurlijk #*^#
    Tja dan maar inpakken en naar huis, er zat niks anders op.
    Wel heb ik daar nog heerlijk gewandeld, Stacey was moe en heb haar in de wagen gezet en tijdens het wandelen viel ze heerlijk in slaap.

De sate's vielen ook weer goed in de smaak, alleen een beetje jammer omdat ik natuurlijk veel met S bezig was heb ik er zelf maar 1 op....

Man is nog steeds op cb, hij moest nog naar de ka.
    Als hij terug gaan we even de stad in.

Morgen geen plannen dus een lekker rustig dagje voor ons meid en mama natuurlijk :)

16. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    #2316 Vlinder3, 29 mei 2012
    Laatst bewerkt: 29 mei 2012
    Hee meiden, lekker van het mooie weer aan het genieten?

Wij hebben lekker geshopt :)
    Ik 1 zalmroze chinobroek en 3 shirtjes en witte ballerina's
    Manlief een broek en een tshirt
    Stacey een zalmroze chinobroek :D een t-shirtje met tijgertje erop (vond papa leuk) en 3 rompertjes

Haha Stacey en ik kunnen dus hetzelfde gekleed op pad hihi :D

Volgens manlief was het cb en de ka weer super tevreden.
    Eetschema super, brabbelen super, bewegen super :)
    Het breath holding spells moeten we goed in de gaten houden zeiden ze maar gelukkig heeft ze het na die 2x niet meer gehad. Er zijn meerdere kindjes en vaak zijn het kindjes met een eigen willetje en temprament die dit hebben.

17. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Even snel berichtje hier heerlijke dagen achter de rug. Genieten hè dit mooie weer. Gisteren waren we alweer een jaar getrouwd. Zal zo weer watnieuwe zomerse foto's van ons meisje plaatsen.

@josjo wow Ookal staan aan tafel, wat word ze toch groot hè.

@vlinder snap wel dat je je dan toch een beetje 'alleen' in de groep vind. Met een kleintje moet je toch net wat meer rekening houden. Alles goed op het cb? En goed geslaagd voor zomerse outfits?
    @zeehondje zesde ziekte vervelend, maar nu ver weg?

Hier een meisjedie heeeel veel slaapt ondanks het warme weer.
    Zo even doopboekje in elkaar zetten, van het weekend is het zover.

18. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Wennes van het weekend de doop en gisteren sabrien geloof ik hè? Of vergis ik me nu? Hoe was het?

Vlinder, ik geef regelmatig een flesje met koud water (niet ijskoud maar wel alleen de koude kraan gebruiken, dus ongeveer kamertemperatuur). Is wel handig als ze daar aan went, dan kan je dat ook eens geven als je geen mogelijkheid hebt om de fles te verwarmen.. Geinig allebei dezelfde broek :D

Kaat, zal zo ff foto's kijken :)

Hier, A is weer ziek. Zaterdag 39.4, zondag was het wel over en zijn we dus naar Zeeland gegaan n daar overnacht. Vandaag belde het kdv of ik haar kwam halen, had ze weer 39...de week ervoor was ze ook al zo ziekjes.. Ze hoest en roggelt ook ontzettend, agos.. Wat zou ze toch hebben dat het komt en gaat en komt en gaat...? Gelukkig is het morgen papadag.. Lekker een dagje thuis en rust...

Net van buufie uit Barcelona drie potjes met happy pills (lees snoepjes) gehad, yum! Ben normaal niet zo'n snoeperd maar hoe lekker! :D

19. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Peppers, wat leuk zo'n spontane picknick. En tijgeren van Pim.. gaaf!! En jullie ook al zo'n leuk wakker worden ritueel ;)

@Mir, ook hier weinig foto's waar we alle drie opstaan, toevallig heeft mijn zus er gisteren weer een aantal gemaakt.

@Zeehondje, gelukkig voor onze kindjes gaat de temperatuur nu weer zakken (persoonlijk vind ik het wel jammer hoor), dus hopelijk dan geen zorgen meer om wel/geen plasluiers. En anders bij twijfel de huisarts bellen hè.. bij die kleintjes denk ik altijd maar beter een keer te veel, dan een keer te weinig! Afgelopen weekend viel het mee, maar afgelopen week heeft Tim ook super lang geslapen overdag. Raar hoor, het ene kindje slaapt juist veel met de hitte, het andere kindje kan dan juist niet goed slapen..

@Vlinder, wat fijn dat het logeerpartijtje van Stacey goed verlopen is! Jammer dat de bbq niet zo gezellig was. Hier was het lange tijd andersom.. en nu er nog maar 1 stel in de vriendenkring over is dat geen kinderen heeft moet je echt goed opletten dat het niet alleen maar over de kinderen gaat. Maar ik begrijp het "alleen in een groep" gevoel wel hoor. Fijn dat alles goed was op het CB!

@Kaat, vervelend dat er zo weinig rekening met jullie gehouden werd. Toen mijn zusjes 2 weken geleden op de camping stonden wisselden ze de avonden gewoon af. Dus de ene avond kletsen in de voortent van de caravan terwijl mijn ene zus in het huisje bij haar kinderen bleef, de volgende avond kletsen op de veranda van het huisje terwijl mijn andere zus in de caravan bleef.. en heel goed hoor dat jullie haar ritme niet helemaal in de war wilden gooien. Mensen beseffen niet dat de ouders in de week erna met de gebakken peren zitten..

@Josjo, leuk dat je meisje nu het kruipen ontdekt heeft! En pasjes rondom de tafel.. pas maar op, over korte tijd moet je er achteraan rennen ;) Maar voor nu beterschap, hopelijk is ze snel weer beter!

@Wennes, alsnog gefeliciteerd met je trouwdag! Jullie dus volgend weekend dopen, leuk!!

Hier een leuke dag gehad gisteren. Tim heeft de eerste 10 minuten van de dienst geslapen in mijn armen en daarna heeft hij alles aandachtig zitten bekijken. Hij gaf geen kik bij het dopen zelf, onze stoere kerel. Ik zal in mijn album wat foto's plaatsen van ons mannetje in zijn doopkleertjes :)

20. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Sorry, sorry, sorry, ben ik weer eens, heb wel wat bijgelezen maar niet echt de tijd genomen om te gaan typen ahummm, dus bij deze :D.

Jessie, Gefeliciteerd met het doopsel!! Inderdaad wat een stoere kerel, dat hij geen kik gaf!! Ga je zo eens als vriendje uitnodigen, hadden we nog niet gedaan. Kan ik ook eens spieken naar jullie ventje!!!

Josjo, jeetje ook een mijlpaal zeg, kruipen en al zelf staan!! wauww wat gaat dat snel!

Vlinder hoe bevalt je nieuwe baan? En hoe is het met jullie meisje? wat naar zeg van die aanvallen brrrrrrrr echt eng!!!
    Jammer dat je zo'n alleen in de groep gevoel had, kan ik me wel voorstellen!!

Wennes, jullie aankomende week het doopsel, LEUK!!! en Josjo, wij pas 7 juli (na het EK ;) i.v.m. mijn voetbalgekhusband).
    toch wel speciaal he? En gefeliciteerd met jullie trouwdag!!! Gaat snel he?

Mmirrr, ook druk he geloof ik?

Zeehondje, lekker he zo'n slaapkopje!! hihihi, ons meisje is dat ook, zeiden ze toevallig vanmorgen nog op het KDV. Och ja als ze het nodig hebben he!!

Vandaag ook wel een bijzondere dag, ben jarig en vandaag zijn we 4 jaar getrouwd, ben dan ook vanaf half 3 vrij en dan komen lekker onze familie en vrienden op bezoek. Leuk vooruitzicht. Net lekkere vlaai gegeten (echte limburgse ;):D) met collega's dus lekker rustig aan op het werk.

Oh ja bij de sollicitatieprocedure was ik afgewezen puur en alleen op het feit dat ik moeder ben van een jong kindje en ik in hun ogen niet flexibel genoeg ben :x, dat maak ik zelf wel uit. Maar ja is niet erg dan niet, heb leuk werk dus!! Misschien komt er ooit nog eens iets leukers op mijn pad en dan zie ik het dan wel.

Hebben het echt druk deze maand en zal ik je eens wat vertellen a.s. zaterdag gaan papa en mama een avondje op stap zonder onze dochter, de eerste keer!! Werd nu wel eens tijd toch? hihihi papa heeft het er volgens mij wel moeilijk mee.... ze gaat naar mijn schoonouders en we gaan haar gewoon 's avonds wel weer ophalen zodat ze in haar eigen bedje kan slapen. Wij zijn echt helden!!

Zo genoeg gekletst!!!

Deel Deze Pagina