mmmama's

Discussie in 'De mama's' gestart door zeehondje, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    HIEPERDEPIEP HOERAAAA!

Gefeliciteerd met je verjaardag en je 4-jarig huwelijk Sabrien! Dat is wel een feestje waard ja.. en leuk zaterdag voor het eerst op stap. Gaan jullie uit eten? En hahaha zelfde avond weer ophalen, ik snap jullie! Helden nou hier ook hoor. Ze heeft wel al 2x ergens geslapen maar MEN wat vond ik dat moeilijk :D:p

enne, wat raar van die baan :(:( hadden ze jou niet voor die baan benaderd?? Heel vreemd.... Ben benieuwd hoe dat bij mij zou zijn als ik zou gaan solliciteren... (over een jaar uiterlijk had ik bedacht :)). Dan ben je ineens mama en vinden ze je niet flexibel tssss. wara halen ze de wijsheid vandaan?

Jessie, mooie foto's! En oh ja, wennes ook de doop hihi. Ik had ergens de klok horen luiden maar wist niet waar de klepel hing hahaha :)

Ik ga straks lekker op en neer naar huis om te lunchen met ml en mijn kleine meissie. Ze is weer opgeknapt dus wat het nou steeds is?

Oh en we hebben weer een kijker! joehoe!!!

en vakantie, nog niks geboekt, we gaan over 1,5 week whaaaaaa. Ik wil denk ik combi Toscane en Sardinie. Moet een mooi eiland zijn en Toscane is natuurlijk ook prachtig... lekker met de tent, kamperen als vroeger. Lijkt me heerlijk!

2. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Hier nog zo’n sorry: ik ook wel bijgelezen maar niet de tijd genomen om te reageren!
    Inderdaad druk deze week: veel werken en deze week ook extra: ik moet een aantal discussiegroepen leiden op vrijdag middag en –avond en ook zaterdagmiddag. Zaterdag komt mijn zus om voor Fee te zorgen. Zij heeft zelf geen kinderen, ook geen partner, en durfde het niet aan om net zoals ik voor het alleenstaande mama-schap te kiezen. Dus die vindt het vast superleuk om lekker een middagje aan te tutten met Fee. En vrijdagavond was echt een probleem: Fee moet dan van het kdv gehaald worden, een fles en vervolgens naar bed. En ik had al verschillende mensen gevraagd maar niemand wilde. Echt soms met best wel rare redenen, ik had op een gegeven moment echt zoiets van “waarom heb je het dan ooit aangeboden dat ik je maar moest bellen als ik een keertje omhoog zat??”.
    Maar goed, de buurman gaat haar nu ophalen. Is ook wel fijn omdat hij haar dan in haar eigen bedje kan leggen, terwijl andere mensen haar misschien juist wel mee zouden nemen naar hun huis omdat dat voor hen makkelijk was (Fee zou dan in haar tentje slapen, kan ook hoor…!).
    Sabrien: gefeliciteerd! Wat speciaal dat jullie getrouwd zijn op je verjaardag, dat is pas eens een kado!! Afgewezen worden omdat je niet flexibel zou zijn, wat een stomme reden…!!! Hebben ze daar al een reden voor, om te vermoeden dat jij niet flexibel bent nu je meisje geboren is? OP stap zonder dochter, ja lastig de eerste keer maar ze is nu 6+ maanden, wordt inderdaad tijd!!
    Hoe gaat het met je meisje? Nu ze 6+ maanden is is de grote voedselaanbiedperiode definitief aangeboden he?

Jessie: ik vroeg me al af hoe het doopfeest gegaan was! Ik ga zometeen foto’s checken….

Josjo: pff A weer ziek. Agos zielig hoor. Hiesten en rochelen doet Fee ook nog steeds (al twee weken) maar ze heeft geen verhoging meer, dus ik heb gewoon een tijdje een knorretje in huis. Is ook best gezellig…

Wennes ook al een feestje achter de rug: hebben jullie er een romantische dag van gemaakt? Oh en jij ook nieuwe foto’s, ik ga kijken zometeen!

Vlinder: hahaha mama-en-dochter outfits, leuk hoor! Ik heb gisteren een hele grote zak vol kleertjes gekregen van een collega, van haar dochter die eruit gegroeid is. Echt heel blij mee!! Het is voldoende om er niets meer bij te hoeven kopen en dat komt goed uit, want ik moet met die crisis en een eigen bedrijf toch wel echt gaan budgetteren. Het voelde echt als schatgraven gisteren, toen ik de zak uitpakte. Nu alles al op voorraad tot en met maat 80!! Fee heeft nu maat 68 maar kan ook nog groot uitgevallen 62 aan, dus ik kan voorlopig echt weer vooruit..

Fijn trouwens dat er zo goed rekening wordt gehouden met baby’s zeg, qua samen op vakantie gaan en die bbq van Vlinder… Pfffft….!
    Wat dat betreft had ik het goed geregeld met het festivalbezoek. Gewoon gegaan met een paar vrienden die een nog jongere baby hebben, dus het was echt prima geregeld! Lekker schaduwplekjes zoeken en simultaan verschonen, hahaha! Was echt heel erg leuk en ook goed te doen met baby erbij. Fee’s eerste festival, jeuj!!

Weten jullie nog van dat éne geheimpje?? Ben benieuwd hoe het daarmee is eigenlijk... :)

3. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    mmiiir: en anders kan je mij altijd pb'en als je echt heel erg omhoog zit hihi. Ik rij zo naar Nijmegen op en neer :D lijkt me best gezellig, kleine Feetje er bij voor een dagje hahaha:)

enne, dat geheimpje, ik ben een beetje in de war... bedoel je jouw post van 16 mei waarin je zegt: meiden, ik heb een klein geheimpje, jullie weten vast wel waar het over gaat.. etc? Want eerst dacht ik dat ik wist wat het was maar later zei je dingen waardoor ik weer dacht dat het wat anders was whahahaha. Hoezo onduidelijk bericht? ;) en met dat andere geheimpje, ben ik ook benieuwd hoe het daar mee is, volgens mij over 1 week meer nieuws? ;):p

Wat fijn, al die kleertjes krijgen! Heb ook best heel wat gehad en scheelt toch een hoop. Al weerhoudt het me er niet van om toch af en toe te graaien in de winkel als ik weer allemaal leuks zie :).

Vandaag vroeg een vriendin of we al veel merken van de crisis, maar ik persoonlijk (gelukkig) nog niet veel. Hopelijk gebeurt dat ook niet. Mensen die hun baan kwijt raken, ondernemers die moeite hebben hun hoofd boven water te houden (soms omdat ze vergeten te budgetteren/op tijd te bezuinigen dus goed bezig mmiiir). en meer van dat soort dingen... En vooral als je allebei je baan kwijt raakt.. ken helaas al wat mensen die hun huis te koop hebben staan om die reden. Ben benieuwd wanneer dat toch weer allemaal goed gaat komen.. Stiekem is het toch al bijna 5 jaar crisis ...! (toch, start banken ellende is toch ergens in 2007 ofzo?)

Vandaag een rustig dagje, hoe lekker! OP het werk is het trouwens wel weer helemaal rustig, gelukkig... er heeft zich gewoon een behoorlijk ingrijpende reorganisatie op zn jan-boeren-fluitjes voorgedaan, met instemming OR! Tja en het raakte mijn baan nogal, al kreeg ik meteen wat nieuws maar de manier waarop djeeez... echt iets voor deze organisatie.. tijd dus om zoetjes aan om me heen te gaan kijken.. ennieweejs.... ik ga maar weer wat doen! Fijne dag meiden!

4. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @Josjo, thanx voor de tip van het flesje!!
    Ja klopt het bedrijf eindig met een S ;)

Hier helaas geen vrienden of familie met oudere meiden dus hier geen zakken kelding voor mij helaas ;)
    wel kwam vd week een meid uit de straat aan de deur of we al een driewieler hadden voor Stacey, die hadden we nog niet dus mochten we die van hun hebben. :)
    Het is een plastice hoor met zo'n duwstang maar om mee te beginnen straks is hij hardstikke goed, even een sopje erover en hij is als nieuw. Hun meiden hebben er bijna niet opgezeten.
    Vond het heel lief dat ze het kwam vragen en dat we hem zo mochten hebben.

Wij zijn vanmorgen weer lekker gaan zwemmen :)

@Mir, haha ja en ik had het pas door toen we thuiswaren, dat ik bijna dezelfde kleur chinobroek voor Stacey had gekocht haha. Echt zo grappig, vandaag hebben we hetzelfde aan hihi.

5. Peppers

Peppers Actief lid

24 nov 2011
    358
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle lieve reacties op de foto’s!

Die Sophie is inderdaad een slaapkop geworden Zeehondje. Ik kan me nog herinneren dat dat anders was!
    Met dat warme weer slapen ze wel meer heb ik de indruk. Al zal dat weer anders zijn als het nog warmer is natuurlijk.

Josjo: super wat Annelynn allemaal doet. Ineens gaat het hard he? Lijkt mij ook wel heel vreemd als ik Pim ineens rechtop zie staan trouwens. Ben er aan gewend om hem liggend te zien, haha! Ik zie bij hem trouwens ook ineens veel ontwikkeling; hij wordt steeds sterker in zijn benen en zijn buik. Hij zit al veel beter (al valt hij nog om als je hem te lang los laat) en hij is echt aan het oefenen met vooruit komen door te tijgeren en soms ook zijn benen onder zijn buik te trekken. Hij zet ook eindelijk zijn benen af tegen de grond als je hem boven de grond houdt. Dat deed hij eerst helemaal niet, liet hij zich zo door zijn benen zakken.
    Happy Pills? Klinkt als iets illegaal en iets waar je heel blij van wordt:D. Maar dat zal vast niet zo zijn, haha!
    Lastig dat Annelynn steeds koorts heeft en dat je niet weet hoe en wat. Aan de andere kant is het misschien niet verkeerd dat ze op bacteriën e.d. met koorts reageert: is haar lijf wel meteen de boel aan het aanvallen. Die heeft dadelijk een weerstand!

Hoe staat het er eigenlijk voor met de meeting? Ik zie dat er vooral mogelijkheden lijken op 4 of 5 augustus? Wanneer zullen we het vastleggen?

Goed verhaal weer van het cb Vlinder, mooi! En een temperamentvolle dame dus, die Stacey, haha! Zo moeder zo dochter? In ieder geval alvast qua outfit!

Jessie, ik ga zo je doopfoto’s bekijken!
    Aanstaande weekend de doop bij Wennes. Er wordt veel gedoopt deze tijd! Ik ben wel een aantal keer bij een doop geweest van kinderen van vrienden. Vond het wel speciaal, al kies ik er zelf niet voor.
    Doet me ook denken aan Nikita, die had het laatst ook over dopen volgens mij (maar ging dat later doen omdat het ver weg was, zoiets?). Maar waar ben je Nikita? Ws heel druk met de tweeling? Ik kan het me zo voorstellen hoor, dus zeker geen verwijt. Maar wel nieuwsgierig hoe het me je gaat!

Gefeliciteerd Sabrien! En wat heerlijk dat jullie zaterdag op stap gaan! Eens moet de eerste keer zijn. Bij ons was het ook rond die tijd pas hoor. Het moet gewoon goed voelen toch? Op zich kan ik je laten logeren ook wel aanbevelen hoor;). Wat gaan jullie doen?

Zou handig zijn om een soort vast oppas te hebben Mirr. Lijkt mij tenminste ideaal. Heb je niet nog ergens zo’n verantwoordelijk 17 jarig nichtje ergens?
    Nee, zal wel niet, anders had je die wel inschakelt waarschijnlijk. In ieder geval een fijne buurman, dat is ook wat waard.
    Wat een ingewikkelde geheimpjes trouwens. Volgens mij hebben jullie het niet over hetzelfde....

6. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Thanks voor de complimenten bij mijn foto's meiden! :)

@Sabrien, GEFELICITEERD met je verjaardag en je trouwdag!! Geweldig trouwens dat je man pas wil laten dopen na het EK.. hier gisteren ineens de opmerking dat we 9 juni echt niet met mam, zus en kinderen naar de kermis kunnen want dan speelt Nederland.. eh.. pardon.. hij is echt helemaal niet van het voetbal namelijk!? Stoer dat jullie op stap gaan zaterdag. Is hier alweer een tijdje geleden die eerste keer op stap.. we hadden namelijk een bruiloft toen Tim 8 weken oud was. Toen heeft hij gelogeerd, maar komende zaterdag kan hij gewoon in zijn eigen bedje slapen want dan passen mijn schoonouders op en dat zijn de buren, dus dan gaat hij na de late avond fles gewoon in zijn eigen bedje met de babyfoon aan. Jammer van die baan zeg.. maar goed, zij zijn blijkbaar zelf niet flexibel als ze zo stereotype denken!

@Josjo, heerlijk zeg over anderhalve week vakantie.. wat voor tent hebben jullie, ligt jullie meisje in een apart compartiment?

@Mir, lekker dat je zoveel kleertjes hebt gekregen. Hier ook hele zakken van mijn zus, zij heeft 2 zoontjes en de oudste is van begin maart, dus ook nog ongeveer hetzelfde seizoen. Dat in combinatie met cadeaubonnen van de HEMA maakt dat ik tot nu toe ook nog weinig geld heb uitgegeven aan kleertjes.. Crisis is hier gelukkig nog niet doorgedrongen, al schijnt de melkprijs wel te zakken, maar goed dat is sowieso een golfbeweging. Bedrijf waar ik werk is het wel heel onrustig en dat is niet prettig, maar tot nu toe is de afdeling waar ik werk gespaard gebleven.

@Geheimpje, :), Josjo ik denk dat geheimpje niet is wat jij in 2e instantie dacht.. (als ik goed heb wat jij in 2e instantie dacht tenminste)!?

@Peppers, leuk dat Pim nu ineens weer zo snel gaat met ontwikkelen.. of je nou in sprongetjes gelooft of niet.. leuk is het wel!

@Meeting, vastleggen lijkt me goed plan, heb nog verschillende datumprikkers ernaast lopen en zou jammer zijn als ik dadelijk ineens niet meer kan..

Hier weer prima gewerkt, was een ouderwets dagje van meeting naar meeting.. en ik ga waarschijnlijk eind juni een paar dagen voor het werk naar Zweden. Spannend en natuurlijk ga ik Tim missen, maar wel erg leerzaam en manlief reageerde best positief (ik had verwacht dat hij allerlei beren op de weg zou zien) dus die twee redden het vast wel samen..

7. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Sabrien dubbel gefeliciteerd:):) Leuk dagje gehad?
    Gisteren er niet meer toe gekomen om er nieuwe foto's op te zetten dus net bij deze gedaan. vind het ook zo leuk om jullie foto's te zien.
    Miirrr fijn dat de buurman nu Feetje kan halen en dat ze dan lekker in dr eigen bedje kan slapen.

@geheimpje denk dat we niet allemaal op hetzelfde level zitten...hihi

8. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    .... Ik denk dat er héél veel op hetzelfde level zitten als ik qua geheimpje en nèt zo nieuwsgierig zijn als ik.... Het gaat over een pb die een aantal van ons ontvangen hebben Josjo... Maar misschien misschien jij niet..... :D

9. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    jaaa dat geheimpje! Maar ik dacht dat jij had gepost dat jij ook een geheimpje had? Verkeerd gelezen denk ik hahaha hoezo in de war?? Maar van dat andere geheimpje weet ik dat er 6 juni meer bekend is ;)

wennes, leuke foto's!

Peppers, fijn dat je die ontwikkeling ziet! Je maakte je laatst nog wel wat zorgen toch? Maar je ziet, sommige kindjes zijn wat later maar komen daarna echt wel met dezelfde ontwikkeling. Over een tijdje merk je geen verschil meer, toch? Die Pimmetje komt er wel :)

Jessie, ben wel nieuwsgierig wat jij voor werk doet? Wel leuk om af en toe een paar dagen naar het buitenland te gaan denk ik? En extra leuk om daarna weer thuis te komen...;)

Meeting: ik geloof dat ik wachtte op Char, maar net als Nikita, waar ben je? :). Ik zal even kijken wat er idd nog overblijft en dan moeten we de datum maar vastleggen ja!

10. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    heb voorstel gedaan voor 5 augustus :) en ook de vraag waar. Ik zie de reacties wel verschijnen!

En hier, deze is niet superscherp maar vond hem wel cute hihi. Is van vanmorgen bij oma. Dat kan je toch geen baby meer noemen he?;)

Bijgevoegde bestanden:

11. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Vlinder, Super leuk dat je dezelfde outfit hebt haha zal er leuk uitzien. Jammer dat de bbq niet zo liep als je gehoopt had.

Wennes, Nog gefeliciteerd! Volgens mij vroeg jij waar ik het badje had gekocht, ik heb het vorig jaar gekocht bij de Karwei.

Josjo, Ahhh arme meid nog steeds een beetje ziekjes. Klinkt super leuk je plannen voor de vakantie.

Jessie, Fijn dat het allemaal zo goed is gegaan, ik zal straks je foto's bekijken.

Sabrien, Nog gefeliciteerd!!! Wat leuk dat jullie met z'n tweetjes op stap gaan, dat is af en toe ook best lekker.

Mmiiirr, Wat jammer dat als het puntje bij paaltje komt mensen dan niet kunnen.

Druk druk helaas ik kan niet echt reageren.

12. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @ Josjo, Had al gereageerd hoor bij de datumprikker! Hoop dat het lukt met een locatie zoeken volgens mij wonen we allemaal wel een stukje van elkaar vandaan.
    En wat een leuke foto zeg,en nee dat kan je geen baby meer noemen!

@ Sabrien nog gefeliciteerd!

@ Jessie,Dat is zeker spannend naar Zweden,en natuurlijk is dat even moeilijk weg van Tim.

Sorry ben weer erg druk,Levi is niet lekker,krijgt nu toch meer last van de pseudo kroep virus en nu komen er ook nog eens 4 tandjes tegelijk door en daar heeft hij helemaal erg veel last van. Ook word hij ineens veel vroeger wakker dan normaal,normaal is dat tussen 7 en 8 uur s ochtends en nu is hij vanaf 5 uur vaak al wakker. En wil ook weer veel sneller zn fles.Ik denk dus dat hij ook toe is aan fruithapjes. Hmmm moeilijk moeilijk hij huilt veel slaap overdag al helemaal weinig en wil alleen maar bij mij zijn.

13. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    LOL om geheimpje, duim dat het na 6 juni minder geheim mag zijn :)

@Josjo, ik ben projectleider bij een bedrijf dat vaccins voor dieren ontwikkelt. Ik moet zeggen dat ik de tripjes naar het buitenland nooit heel vervelend heb gevonden ;) Zal nu wel anders zijn natuurlijk, maar wat je zegt "extra leuk thuis komen". Het is nog niet helemaal zeker dat ik in juni ga trouwens, morgen hopelijk meer duidelijkheid. En wat een schattige foto.. een echt dametje begint het te worden!

Zwaai naar Kaat en Char en alle andere meiden die het druk hebben.. :)

@Char, tandjes? Snelle Jelle zeg.. maar wel vervelend dat hij zo vroeg wakker is.. hopelijk slaapt hij snel weer lekker door!

Hier verder weinig te melden.. wel glimmend van trots om te lezen in het kdv-schriftje dat het zo'n tevreden, vrolijk mannetje is die Tim van ons :)

14. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hihihi leuk om geheimpjes te hebben he?!?

@ Jessie, hij is indd erg snel met tandjes maar dat was ik zelf ook had met 5 maanden echt al veel tandjes dus begon met doorkomen daarvan rond dezelfde tijd als Levi nu dus met 3 m en 3 w.
    Daardoor zit hij ook enorm aan de diarree en kwijlt heel erg.

Wat fijn dat het zo goed gaat bij de kdv jullie vrolijke mannetje! :)

Ik ga mijn bedje opzoeken slaap lekker allemaal!

15. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @Josjo, wat een geweldige foto :)

@Hier, straks weer werken. Het bevalt prima, wel zwaar werk met bedden verschuiven, bepaalde tijd per kamer, te weinig personeel hoor maar je bent zo lekker bezig heel de tijd dat de tijd wel voorbij vliegt.
    Ze zijn heel tevreden over me en ook het hotel die ons inhuurt zeg maar is ook tevreden. :)
    De leidinggevende hoopt dat ik snel alleen mag staan zonder haar want dan kan zij ook eens vrij zijn. Ze werkt al maanden 7 dagen per week, wel mooie tijden natuurlijk van 9 tot laatst 3 uur maar ja ze heeft 2 kindjes thuis.... Als ik straks helemaal goed ingewerkt ben dan wordt het allemaal weer een beetje verdeeld.

met het vingertje van manlief gaat het nog niet super, het is echt heeeeeel erg gevoelig maar ja wat wil je als je nagel eraf ligt en je topje geplet is.... Gisteren controlle gehad in het zh en voorlopig 2 weken nog geen druk erop zetten. Normaal werkt hij 5 ploegen diensten en draait hij alleen de storingsdienst maar sinds vandaag werkt hij voorlopig dagdienst zodat hij er een collega bij kan roepen als het hem niet lukt met zijn vinger.

Vandaag komt mijn mams dus weer oppassen :)

Met s gaat het ook super, verkoudheid is weer over.
    Ik moet alleen wel s'avonds voor we gaan slapen eventjes naar haar kamertje om haar goed te leggen want dan ligt ze dwars tegen haar voeteneinde aan :) Als ze s'nachts wakker wordt dan ligt ze ook zo en dan leg ik haar goed en slaapt ze gewoon weer lekker verder.

Fijne dag meiden.

16. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Wat een leuke foto's zie ik weer voorbij komen van een aantal van jullie...!

(hier nog even geen foto- update, mmmamamiir heeft het druk...)

Vlinder: klinkt goed, je nieuwe baan!

Char: is inderdaad vroeg zeg, nu al tandjes! Fee's tussenstand is dus twee tandjes: de eerste met precies 7 maanden en de andere een dag of drie later... Ze zijn nog niet zo groot hoor, echt twee schattige witte randjes. Tandenpoetsen is trouwens echt een groot succes, Fee vindt het denk ik kriebelen en moet erg lachen als ik haar tandjes poets. Ze heeft zelf ook een tandenborstel, dus het is een grappige samenwerking!

Jessie: ja trots kun je worden he, van zo'n schriftje van het kdv... Heb ik ook altijd!!

Ik had gisteren weer echt een superdagje met Fee.
    Druk met het wassen van alle gekregen kleertjes, nou haar kast zit nu helemaal vol! Ook alles tot en met maat 62 eruit gehaald en aan een vriendin gegeven. Zij weet mijn twijfel over een tweede, en vroeg zich af of ik het niet wilde bewaren: maar tja straks blijft Fee gewoon wél alleen of ze krijgt een broertje, terwijl die vriendin de kleertjes nu echt goed kan gebruiken. Dus... Ik merk alles gewoon... Moet alleen nog even een handige (snelle) manier vinden om de kleertjes te merken, ik denk aan met een watervaste stift op het nummertje in de hals of zo.
    Als jullie nog tips hebben dan hoor ik het wel!

En tja vandaag werk in van half negen in de ochtend tot 10 uur vanavond, morgenmiddag moet ik ook werken (dan komt dus zus babysitten) dus dan wil je toch je huis opgeruimd etc. Heb ook boodschappen gedaan en vooruit gekookt.
    Boodschappen doen blijft echt één van mij favo bezigheden samen met Fee... Echt leuk, kijken naar alles wat er te zien is in de supermarkt (vooral... LAMPEN) en veel kusjes en knuffeltjes tussendoor. Ik ga met haar graag naar de AH, daar hebben ze van die speciale karren met een maxicosidrager op de kar, zodat ze op mijn hoogte zit en we dus veel kunnen kletsen tussendoor. Ik schaam me ook nergens voor hihi, zing gewoon liedjes voor haar tijdens het tomaten afwegen :D (en ik zing best vals :) !!).

Bij het kdv moest ik helemaal beschrijven hoe mijn buurman, die Fee vandaag ophaalt, eruit ziet. Wel goed natuurlijk, maar jeetje, ik weet echt wel hoe hij eruit ziet, maar ging meteen twijfelen (heeft 'ie nou eigenlijk een bril..???!). Stom is dat, dat je het dan niet meer weet.
    Raar was wel dat de backup ("Buurman Klaas komt haar halen en anders Marloes") niet beschreven hoefde te worden, denk omdat dat een vrouw is.. Maar dat is wel gek natuurlijk...

Nou meiden, ik werk nog wel even door vandaag (maar wel leuk geld verdienen...). Jullie een fijne dag en alvast een goed weekend!

17. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Hahaha miir, klinkt gezellig, dat boodschappen doen! En tandenpoetsen is hier ook n succes. Ik zing altijd op t deuntje VAB smakelijk eten: tandenpoetsen, tandenpoetsen, poets, poets, poets enz haha. Gebruik dat deuntje voor veel zelfverzonnen liedjes trouwens, altijd succes. Als ze net wakker is roep ik op de gang: hoor ik daar n klein apie? En zing dan: apekopje, apekopje, apie aap etc haha hoezo slechte teksten? :) maar A vindt alles mooi hihi.

Afgelopen nacht had ze trouwens weer koorts, nu ook met spugen en vandaag is het weer over? Weet niet wie het zei maar idd die bouwt me n weerstand op :)

Vlinder ja is zwaar hè? Sinds ik bij dit bedrijf werk waardeer ik n schone hotelkamer nog veel meer :) en op tijd klaar zijn is prettig ja :) later dan drie uur wordt t bijna nooit, kamers moeten in principe om twee uur klaar hè? Fijn dar t bevalt in elk geval!

Oh apie huilt :) tot laterrrrr!

18. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Wat klinken al die liedjes gezellig zeg!
    En wat handig zo'n speciale kar bij de AH. Wij gaan daar ook altijd heen, bij ons nog nooit gezien. Zal er eens op letten.
    Tandenpoetsen gaat hier ook goed. Alleen gaat ze nu soms zuigen op de borstel (als een speen ;)). Na het poetsen een boekje lezen en ookal is ze super moe, als het boekje gepakt wordt begint ze te brabbelen.
    Vraagje, als de papa's de kinderen naar bed brengen, doen ze dan ook het hele ritueel dat jijzelf doet? Hier niet namelijk (geen boekje, geen liedjes).

Zo, wij zijn vanmorgen teruggekomen van een paar dagen België met schoonouders. Ons super vermaakt. Lekker gewandeld, gezwommen, gegeten, gedronken, spelletjes gespeeld, enz. Oma duwt de wagen, oma geeft de fles, haha. Lekker relax dus!
    Voor het zwemmen hadden we zo'n band waar ze in kan zitten, geweldig. Ook lekker gebubbeld.
    Ik maak me soms nog steeds zorgen over de hoeveelheid melk die ze binnen krijgt. Maar nu de oplossing gevonden, van wat er over is pap maken. Volgens mij eet ze gewoon liever van een lepel dan uit een fles. Of we gaan de middagfles helemaal als pap geven, gaat goed op denk ik. Onze spreeuw ;)

Oh en Char, hoop dat jullie kleine net als onze meid over een paar maandjes ook opeens zo goed slaapt! Geen zorgen maken. Maar het is wel vervelend natuurlijk.

19. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @Josjo, ja klopt in kamers moeten het liefst om 2 uur klaar zijn.
    Dit redden we ook wel, soms kwart over 2 maar later is het tot nu toe niet geworden.
    Haha :D ik gebruikt dat deuntje ook en zing precies het zeflde :D :D voor de tandjes poetsen.

Donderdag en vrijdag moet ik 2dagen in tilburg meelopen.
    De rayonmanager belde me vanmiddag, ik moet 2 dagen daar met hoofd huishouding meelopen, ik moet er om half 9 zijn zodat ik ook het opstarten enzo mee kan lopen. Ik moet dan om 7 uur vertrekken en hopelijk niet al teveel file's....
    De leidinggevende heeft nog niet zo heel veel ervaring waar ik nu loop en hij wilt dus dat ik door een leidinggevende met meer ervaring ingewerkt wordt zodat ik van haar iig de belangrijke punten meekrijg....
    Het gaat wel snel hoor maar is alleen maar een goed teken ;) :)

Oeps er huilt er 1 boven, doeidoei

20. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Even een vraagje tussendoor wanneer zijn jullie begonnen met fruithapjes te geven en hoe verdeelden jullie dat op de dag met de flessen?

Deel Deze Pagina