Zo meiden, heb alleen even de laatste pagina bijgelezen... Hier gaat alles goed, de kleintjes zijn nu zo wakker overdag dat we een box hebben gekocht... Ook krijgen ze nog altijd alleen de borst, maar ´s nachts slapen ze duidelijk langer door, dat is wel fijn. Het eniste is dat ze ´s nachts denk ik te moe zijn om echt genoeg te drinken want ´s ochtends vanaf een uur of 6 komen ze meestal een aantal keer kort achter elkaar...Maar vind dat wel te doen. Afgelopen week-end was mijn zusje op bezoek en zijn we met de kleintjes in de wagen ´s avonds ergens gaan eten...ging best goed, maar ze hadden de hele middag geslapen en waren dus in het restaurant wakker en bleven niet stil in de wagen...nou dan maar op schoot en eten met één hand...ging ook goed hoor... Heeft iemand nog tips voor buikkrampjes? Romi heeft er weer erg last van...hij krijgt zetpilletjes met komijn en sinds een week nu ook druppeltjes voor de darmflora, maar echt beter lijkt het nog niet te gaan...Ocharme, is zo zielig om te zien... Doortje, moet wel schrikken zijn als je meisje in het ziekenhuis komt, maar gelukkig gaat het de goede richting op... Char, je bent er op tijd bij om te gaan bijvoeden...Kan Levi al zitten?? Hier wordt gezegd dat als de kindjes goed kunnen zitten je met bijvoeden kunt beginnen...ben benieuwd of hij het lekker vind... Jessie, wat goed zeg van Tim...Hier denk ik ook echt pas misschien in Augustus met bijvoeden te beginnen...er wordt hier ook gezegd dat als je borstvoeding geeft te wachten tot 6 maanden...
ow meiden...en heb nog een tip nodig... Niki begint op heer vingertjes te sabbelen...maar ze neemt geen speentje...we hebben allerlei soorten geprobeerd maar ze kokhalst ervan...al speelt ze er wel graag mee met haar tongetje zolang je hem maar niet helemaal in haar mondje duwt. Hmmmm, laat haar soms wat langer aan de borst sabbelen dan nodig is omdat ze wel een zuigbehoefte heeft, maar dat is eigenlijk ook geen oplossing...
Hier nog een die geen speentje wilde hebben, ze heeft hem misschien 1 week totaal gehad maar hield hem niet in en duwde hem er vaak weer uit. Helaas geen andere oplossing of tip, hier is ze toen ze 2 maanden was op haar duimpje gaan zuigen. Dit doet ze tot nu toe alleen eventjes als we haar net in bed leggen verder niet. Ik heb helaas dus geen tip voor je, sorry. Weet niet meer wie het vroeg maar met de depri gevoel enzo....tja wat zal ik er eens van zeggen. Ben ervoor bij de ha geweest maar die zei dat ik het nog maar aan moest kijken nu ik weer aan het werk ben. Moet wel eerlijk zeggen nu ik aan het werk ben dat het wel weer beter gaat, even er tussenuit hoeveel ik ook van mijn meisje hou hoor. Zo heel mijn benedenverdieping op zijn kop gezet net....Mama had vorige week al mijn woonkamer gedeelte aangepakt en ik ben net in de keuken en eetkamer bezig geweest. Alles keukenkastjes weer schoon en uitgemest, schoonmaakmiddelen staan nu in de garage en medicijnen e.d. staan nu in de badkamer. Daarna alles vd grond voor zover dat kan en gestofzuigt en de vloer geschrobt en gedweils. Stacey gaat nu overal naartoe en wilde dat het veilig is voor haar, ik heb 2 bovenkastjes in de keuken met glas erin en daar staat mijn servies en glazen in en de onderkastjes zijn eigenlijk alleen maar grote diepe lades dus vandaar dat ik het schoonmaakmiddel in de garage heb gezet. Het is zo grappig om te zien, ze wilt wel kruipen maar alleen met haar linkerbeentje heeft ze het door dus ze heeft eigenlijk een combi van tijgeren en kruipen haha Ze gaat wel snel iig. Vanmiddag hebben we samen gegeten, S een bammetje en ik een broodje maar als snel was ik mijn broodje met smeerworst kwijt Ik gaf haar de helft en die heeft ze lekker op zitten smikkelen Hoe is het bij jullie? Ook van dat trieste weer? Bah, vorige week was het zo lekker en nu dit weer, bleh. Ik wil wandelen, fietsen en lekker in de tuin zitten en eten!!!!
Nikita: welcome back! Waarom wil je niet dat je meisje op haar vingertjes sabbelt? Tips buikkrampjes... tja ik gebruikte dus infacol, werkte wel maar het ging er niet helemaal van over... Het is denk ik toch helaas een kwestie van afwachten tot hij eroverheen groeit, ben ik bang... Vlinder: wow goed bezig, boel herinrichten en schoonmaken! Goed om te horen dat je je minder depri voelt. Heb je er nog over nagedacht om toch eens een keertje in gesprek te gaan met die vriendin en met je schoonouders? Char: moeilijk he, dat loslaten. Nu is het alleen nog maar in een andere slaapkamer maar voordat we het weten willen ze alleen op vakantie...! Wat lief van jullie hond om voor de slaapkamerdeur te gaan liggen. Jessie: wow, die Tim is dus aan de rol! Leuk zeg... Wat gaat dat toch hard, hij ook geen klein schattig babytje meer maar een gymnastiekmeneer... Bij Fee zijn er ook periodes geweest dat ze weer vergat hoe het ook alweer moest, dat draaien, ik ben benieuwd of dat bij Tim ook zo is.. Door: gezellig dat je weer komt kijken... Maar wat een gedoe zeg met die aanvallen en maarliefst drie weken in het ziekenhuis...Pffff wat moet dat moeilijk voor je / jullie zijn geweest.... Gelukkig nu weer lekker thuis dus...! Fee was vanmorgen om 7 uur wakker. Gisteren zelfs pas om 8 uur, maar 7 uur vind ik PRIMA! De laatste maanden was het namelijk bijna altijd rond een uur of zes. Ook niet zo erg hoor, maar 7 uur is toch wel heel erg lekker! Rotweer inderdaad, ik zie dat het wel nog blijft regenen, maar dat de temperaturen weer wat aangenamer worden naar het weekend toe. Dat is in ieder geval iets, he meiden?!
Met schoonouders valt gewoon niet te praten, dit hebben ik en mijn man al zo vaak geprobeerd en ze hebben een hele dikke plaat voor hun hoofd (om het netjes te zeggen), met mijn vriendin heb ik ook gepraat toevallig vorige week maar dit is denk ik bij haar verkeerd gevallen want sindsdien hoor ik helemaal niks meer....ach zo leer je je vrienden weer kennen he.... Hier vandaag een hangerig, huilerig en veeeeeeel slapend meisje. Ik vond haar al wat warm aanvoelen en toen ik voor de avondfles toch haar temp even checkte had se koort, ze had 38,6.... Ze kwijlt de laatste paar dagen weer heel erg veel en soms als ze een soepstengen oid eet begint ze ineens te huilen dus ik denk (en hoop) dat er weer een tandje aan het wringen is bij haar. Er is nog niks te zien of te voelen maar dat is bij haar eigenlijk nog bij geneen tandje geweest, we zullen zien. Zo meiden, wij gaan lekker naar bed we moeten er morgen allebei weer vroeg uit.
Hier nog 1 vlinder zou het aan het weer liggen? Mir,ik vind 7 uur ook een fijne tijd,niet te vroeg en niet te laat. Onze hond is indd een schat! Hij is zo lief voor Levi! (gelukkig) @ Nikita,voor buikkrampjes ook infacol gebruikt.Betreft vingertjes sabbelen zou willen dat Levi dat deed want als hij s nachts steeds om zn speen roept is ook niet alles. Betreft vaste voeding mag vanaf 4 maanden als ze eraan toe zijn. En Levi is er erg aan toe morgen naar de cb ook weer voor zn inentingen en dan vraag ik het ook nog even aan hun. Morgen ook mijn sollicitatie,Erg grappig ben al maanden opzoek naar een baan word ik vandaag ook nog eens gebeld door 2 andere bedrijven! Whaaaaaa wie weet mag ik straks gaan uitkiezen! Slaap lekker alvast voor iedereen!
Jeetje wat een nacht hier zeg Mijn meisje is gewoon echt niet lekker, ze heeft van 8 tot 12 geslapen en van 2 tot 4 en de rest is ze wakker geweest en ik dus ook. Ik heb heel de tijd met haar rondgewandeld door het huis, alleen dan werd ze wat rustiger maar zodra ik ging zitten was het weer krijsen.... Vanacht had ze nog 38,5 koorts.... Ik ga zo de ha bellen zodat mams er even langs kan gaan met haar. Ik moet werken en vind het lullig om in de 3e week al af te bellen en ook weinig personeel ivm zieke medewerksters.... Ik denk dat ze ook keelpijn heeft want ze wrijft over haar keeltje en gapen doet volgens mij ook pijn. Maar goed als het niet gaat vandaag met mams ga ik alsnog naar huis!.
Ik heb even alleen de laatste pagina gelezen, heb best een druk weekend gehad. Nikita, Vervelend dat hij nog zoveel last heeft van buikkrampjes, hopen dat het snel over gaat. Ik heb geen tip voor de vingertjes, ik moet L nog afleren om aan de speen te sabbelen. Char, Oe spannend de eerste keer in een eigen bedje, fijn dat het goed is gegaan! Heel veel succes met je sollicitatie! Vlinder, ahhh arme meid! Hopen dat ze snel beter is! Mmiirr, Ja dat is 7 uur inderdaad erg lekker, L kwam vorige week ook elke keer rond half 6, 6 uur nu is het gelukkig een uurtje later. Hier, L was heel erg aan het kwijlen en ja hoor, haar kiezen komen door! Gelukkig heeft ze er niet zoveel last van. Wij zijn nu alles een beetje op orde aan het maken voor de vakantie. Vrijdag gaan we rond de slaaptijd van L rijden en we hopen dat ze zo'n beetje de hele nacht slaapt want we komen waarschijnlijk aan rond de tijd dat ze normaal wakker zou worden. Maar we zien wel. Ik heb er heel veel zin in, ben echt toe aan vakantie zeg! We gaan 3 weken naar Zuid Frankrijk en we hopen natuurlijk op warm weer
@Char, Tim slaapt meestal ook beter in zijn ledikant dan in de reiswieg. Nou is jullie wieg waarschijnlijk groter dan een reiswieg, maar ik kan me wel voorstellen dat hij bij voorbeeld wakker kan schrikken als hij met zijn armpje de zijkant raakt? Al moet ik zeggen dat Tim overdag ook maar zelden 3 uur aan een stuk slaapt. Wij hebben trouwens de babyfoon op onze kamer staan 's nachts zodat we Tim wel goed horen, misschien geeft dat jou ook meer rust? Hoe was het op het CB? Ga je beginnen met bijvoeding? En hoe ging de sollicitatie? @La Femme, vervelend laptop stuk.. geen tips tegen darmkrampjes, Tim had daar weinig last van gelukkig. Ook hier een kereltje dat de speen maar niks vindt. En ach, dan pakt hij toch gewoon zijn vingers. Eerst wilde ik ook liever dat hij de speen nam (want makkelijker af te leren zeggen ze) maar nu vind ik het ook wel makkelijk.. ik hoef er nooit 's nachts uit omdat meneer zijn speen kwijt is @Vlinder, fijn dat je je wel wat beter voelt nu, al vind ik het wel raar dat de HA doet alsof het met werk krijgen ineens over is. Natuurlijk kan dat helpen, maar zeker als je al vaker depressieve gevoelens hebt gehad.. Wel terug naar de HA gaan hoor, als het niet genoeg verbetert! Jammer dat je vriendin niets meer van zich heeft laten horen na jullie gesprek. Misschien toch zelf weer contact zoeken? En beterschap met je meisje.. @Mir, lekker is dat dan hè, even een uurtje (of 2) extra slaap 's ochtends?! Tim lijkt nu inderdaad vergeten hoe hij van buik naar rug kan.. maar goed, dat komt vanzelf wel weer. @Kaat, fijne vakantie! @Josjo, veel succes en plezier morgen! Hier gisteren een kindje opgehaald bij het kdv dat uit zijn humeur was. Korte slaapjes omdat hij telkens op zijn buik rolde en dan niet verder kon slapen. Uiteindelijk was zijn leidster nog maar een beetje voeding op gaan warmen net voordat ik kwam. Dus hem zelf op het kdv nog de fles gegeven. Toen ik hem in de maxicosi zette begon hij toch te krijsen maar 10 seconden in de auto en hij sliep.. dus ook gewoon erg moe. Thuis nog even gewassen en daarna gewoon goed bv gedronken. Toen ik hem in bedje legde was hij het er niet mee eens, maar volgens mijn man sliep hij vrij snel nadat ik weg was.. want laatste les na-yoga! Alweer wat afgerond Nu lekker mijn vrije dag, vanochtend al boodschappen gedaan, dus vanmiddag lekker rommelen in huis. Rond 4 uur komt mam, zij was dit weekend weg, dus heeft al dat gerol van Tim gemist..
Zo ben ik ook weer!! Volgens mij zijn we allemaal druk, druk, druk, druk!!! Jessie, wat zielig dat jullie mannetje zo uit zijn humeur was! Hoop dat hij snel weer door heeft hoe hij terug kan rollen hihihi. Fijne vrije dag vandaag nog!! Vlinder, fijn dat het werken je zo goed bevalt! Wat zielig dat jullie meisje zo ziekjes is... och germ! Hopelijk is ze snel weer beter, zo zielig als die kleintjes wat hebben. Mmiirr, heerlijk die uurtjes extra slaap. Wij zijn ook echt bofkonten, heb Emma het weekend nog moeten wakker maken om 09:00 uur , echt wel lekker dat je dan wat extra slaap kan pakken. En hier ook blij dat de temperaturen weer wat omhoog gaan. Nu nog die regen weg..... Drukke dagen achter de rug? Hoe was het gegaan met de buurman die Feetje ging ophalen? Josjo, hoe is het bij jullie? succes alvast !!!!!!! Char, hoe is je sollicitatie gegaan? Spannend hoor! Kaat, fijne vakantie, klinkt goed zuid frankrijk, heeeerlijk!! Nikita, ons meisje duimt ook en sabbelt ook op haar vingers, ik ga geen speen dwingen dus wij laten het zo. fijn dat het slapen 's nachts wat beter gaat, lekker van genieten. Wij zijn afgelopen dus de eerste keer op stap geweest , nou ja we waren keurig om 00:30 uur thuis, toen had ik het ook wel gehad hihihi. Zelfs mijn eerste glas alcohol weer genuttigd, we hebben ons goed geamuseerd. Maar wel lekker ons meisje bij mijn schoonouders opgehaald, ze werd even wakker en sliep meteen weer verder in haar eigen bedje tot 09:00 uur, heerlijk, echt genieten!! Verder gaat alles zijn gangetje hier, we staan er echt dagelijks bij stil wat voor een wonder ons meisje is. Net gehoord dat de vrouw van een van de bazen van mij een MK heeft gehad met 9 weken, echt verdrietig voor hun.... Bah... .. zag echt zijn verdriet in zijn ogen.... Waren we zo nog wat na aan het praten, Ja ze waren ook al lang bezig, toen ik vroeg oh ja hoe lang dan, ja wel 4 maanden nou ja daar zakt mijn broek dan ook weer van af hoor...... Kon het niet laten om te zeggen dat hij zich nu ook kon indenken wat wij al die jaren hebben moeten meemaken , kon het echt niet laten.... Tja, sommige mensen..... Zo nog een uurtje en dan lekker ons meisje halen bij het KDV en naar huis, lekker tuttelen en knuffelen met ons meisje
Even snel hoor meiden want ik ben bekaf, was druk op het werk en natuurlijk een kort nachtje gehad. Mijn moeder is met haar naar de ha geweest omdat ik dacht dat ze weer last had van haar oortjes maar ook van haar keeltje omdat ze daarover wrijft. Klopt dus Ze heeft ontstoken amandeltjes en haar oortjes zijn wat geirriteerd, als nasleep van de verkoudheid vorige week. Volgens de ha een virusje. Als vrijdag de koorts nog niet weg blijft moeten we terugkomen. Heel de ochtend is het goed gegaan maar na 3 uur is ze weer gaan gloeien als een kacheltje en wordt dan weer hangerig en huilerig. Ze ligt nu weer op bed voor de 3e keer, ze is zo moe maar ja wat wil je na zo'n nacht en als je niet lekker bent. Zo zielig om mijn meisje zo te zien maar hopelijk gaat het snel beter.
Vlinder, wat sneu. Waarschijnlijk worden die amandelen snel verwijderd vanaf wanneer dat kan. Want als ze daar nu al last van heeft komt dat denk ik vaker terug. Wat zielig. Sterkte. Sabrien. Wat een verhaal zeg. Natuurlijk heel verdrietig een miskraam, maar dan die opmerking . Kaat, alvast veel plezier voor op vakantie. Leuk. Geniet! Hier derde tandje door. Linksboven snijtand. En rechtsboven is ook aan het duwen. En ook ik geniet zo van ons meissie, ons bewegelijk meissie, ons lachebekkie. Een wonder is en blijft het zeker. Ikzelf heb een beetje vervelend gevoel van onder. Laatste beetje plassen is gevoelig en vanmorgen jeukte het ook een beetje. Donderdag iig maar even urine langsbrengen. Of zou het ergens anders door komen
H! Meiden, Hier vandaag een goede dag...Romi had helemaal geen krampjes en heeft lekker veel geslapen vandaag... We hebben ze ook lekker in het badje gedaan vanavond en Romi slaapt alweer... We krijgen langzaam een ritme denk ik...na het eten ´s ochtends wordt er lekker geslapen, maar ´s middags en ´s avonds is er nog geen ritme...de ene dag zijn ze ´s middags wakker, de volgende dag ´s avonds... Wilde idd. niet dat Niki op d´r vingertjes gaat sabbelen omdat dat moeilijk af te leren is, maar jullie hebben aan de andere kant ook wel weer gelijk, zo hoef ik niet elke keer een speentje in het mondje te stoppen...en ze doet het eigenlijk nog niet zo vaak, dus misschien komt het wel goed... Mmiiir, bij jullie dus ook zo koud, hier staat de verwarming gewoon weer aan in de babykamer...:x Vlinder, en is er ondertussen een tandje doorgebroken? ow jeetje, lees nu dat je denkt dat ze ziek is...hoe was het bij de dokter? ow jeetje...haha, lees nu je laatste berichtje...gaat het wat beter?? En wat kun je haar geven?? Voor een koelens ijsje is ze denk ik nog wat klein. Kaat, heerlijk zeg op vakantie...idd. hopen op lekker weer...is het de eerste keer op vakantie met jullie kleine meid? Jessie, dat klinkt als een lekker vrij dagje vandaag...Jij doet ook een cursus na de zwangerschap? Ikke ook, morgen de derde les, wel gezellig hoor, zeker om met andere mama´s te kletsen. Sabrien...vind het ook altijd schrikken als je weer iemand in je omgeving hoort met een mk...maar ja...4 maanden is natuurlijk ook nog niet lang dat ze bezig zijn, en kan je verbazing dan ook goed begrijpen... Zeehondje...een vierde tandje al...wanneer is het begonnen?
Nikita, fijn dat het wat beter ging met de krampjes vandaag. Lekker badderen, heerlijk. Hier is ze heel snel meegegaan onder de douche. Hebben jullie dat ook al gedaan? En ritme, tja, dat blijft toch veranderen hoor. Denk je een ritme te hebben gaat er bijv. een voeding af en moet je weer opnieuw opzoek. Een collegaatje heeft ook een tweeling en die zijn nu 5 maanden en komen sinds 10 dagen weer vroeg in de ochtend om een voeding terwijl ze al heerlijk doorsliepen. Ja wat doe je dan, ritme opnieuw vinden. Wel lastig hoor, snap je wel. Zeker met twee (vond het met eentje al lastig). Hebben ze wel redelijk hetzelfde ritme? Onderste snijtanden tegelijk met zes maanden en nu dus met 8- maanden de derde en denk met 8 maanden de vierde. Met zes maanden en dan met negen maanden is gemiddeld.
@Zeehondje, de ha heeft het er niet over gehad. Ooh gaaf, 3e tandje Hier al 6 tandjes en de rest laat even op zich wachten maar ze is tot nu toe voor het gemiddelde dus komt goed haha. @Nikita, haha geeft niks hoor Mag alleen een zetpilletje geven bij koorts of pijn en koel drinken en de fles niet al te warm maken. Gisteren heeft ze een beetje meegesmikkeld van mijn waterijsje Fijn dat er eindelijk een beetje ritme in komt....wil je niet ontmoedigen hoor maar dat wisselt nog heeeeeel vaak haha. Maar je krijgt wel een beetje de vaste tijdens enzo dat is wel fijn, het is altijd weer even zoeken als die kleintjes het weer omgooien enzo maar komt altijd goed. @Hier, een betere nacht dan gisteren iig. Ze had ook niet zo'n hoge koorts meer, gisteren had ze wat verhoging van 37,6 en dat is een stuk beter dan eergisteren. Ze is 2x wakker geweest maar na wat koud drinken om half 12 en om half 4 een beetje melk ging ze gelijk weer slapen. Vanavond even lekker kroelen (doe ik natuurlijk altijd al) met mijn meisje, ik zie haar morgenochtend niet meer. Ik moet moet vroeg vertekken want moet naar Tilburg. Mams neemt haar dan na haar brood mee naar haar huis en dan blijft ze daar slapen en zie ik haar vrijdagmiddag pas weer als ik rond 5 uur thuiskom. Maar het is voor een goed doel he meiden, inwerken administratie en leiding
Veel plezier vandaag Vlinder! Leerzaam dagje zo te lezen... Zeehondje: leuk, tandje erbij! Je meisje is wat eerder dan Fee met tandjes. Vind dat niet zo erg, mama moet nog wennen aan deze twee...! Nikita: ik denk niet dat je kunt voorkómen dat je meisje op vingertjes gaat sabbelen. Tja, inderdaad moeilijk af te leren misschien. Zeker als ze geen speentje wil. Fee sabbelt op vingertjes (duimpje ook) en op de speen. Ach, je kunt dat maar een beetje sturen denk ik, kindjes doen toch wel wat ze willen en dat is maar goed ook natuurlijk! Sabrien: gezellig om weer wat van je te lezen! Emma die tot 9 uur slaapt, wow! Fee was vandaag weer op haar normale tijd wakker, 6 uur dus... Eerlijk gezegd vind ik dat misschien wel fijner dan om 7 uur. Dat eerste uurtje van de dag is nu best heel speciaal met Fee erbij...: eerst een kwartiertje half slapen en half luisteren naar haar geklets. Dan nog een half uurtje knuffelen en spelen samen in het grote bed. En dan rustig naar beneden en ontbijten. Ik vind het wel prima, zo! Over die MK: dat is natuurlijk vreselijk als dat gebeurt, hoe lang je ook gedaan hebt over het zwanger worden. Maar vier maanden... is inderdaad niet erg lang... Jessie: tja dat is het nadeel van kunnen rollen... Dat je jezelf dan terugvindt in een positie die je al snel niet meer leuk vindt, hahaha! Fee weet eigenlijk góed hoe ze weer moet terugdraaien, maar ook zij kan echt simmen als ze vindt dat ze te lang op haar buik ligt. Dan zeg ik "draai gewoon terug, meissie!" maar dat snapt mevrouwtje dan opeens niet meer... Kaat: drie weken Frankrijk, héérlijk! Wanneer vertrekken jullie. En L krijgt kiezen, wow, grote meid toch alweer he?
Hi nikita, daar ben je weer! Wij hebben ook infacol gebruikt en wat je nog kan proberen is als je de beentjes over elkaar kruist (dacht rechts over links, toch mmiir?) en die dus gebogen dan met de klok mee draaien. Dan masseer je ahw de darmpjes en stimuleer je ze waardoor de ontlasting beter gaat sterkte! Over duimen geen tips. Hier een meisje die twee keer heeft geduimd, een paar weken en daarna er weer mee ophield. Ze heeft wel een speen maar alleen in bed en in de auto. Weet nog niet of ik dat ga afleren want alleen op die momenten vind ik niet zon ramp Mmiir: jouw meisje slaapt nu tot 7, hier juist 6.15 / 6.30 ineens vroeg hoor, gaaaaap Char, spannend, solliegesprek! Voor wat voor functie (ook alweer)? Weet niet of je het al gezegd had maar weet t niet meer.. en die andere twee, wat zijn dat voor functies? Heb je een voorkeur? Sabrien wat sneu voor de vrouw van jouw baas.. en 4 maanden tja dat is niet erg lang, maar sneu blijft het evengoed wel.. Leuk dat het gezellig was samen op stap! Voor herhaling vatbaar dus? Whaaa zeehondje, die Sophie is n vlotte met boventandjes! Staat het leuk? Ik ben zo blij dat A nog alleen maar 2 tandjes onder heeft, vind dat zo guitig staan J Kaat fijne vakaaaaansie!! Heerlijk he! Wij gaan ook savonds rijden, rond 8 uur gaan we denk ik. Wordt wel een pittige rit zo de nacht door, maar ik probeer dan tot 12 te slapen, dan neem ik het over een aantal uur zodat ml kan slapen en dan weer ruilen. Wij gaan naar Toscane, 1300 km.. spannend. Veel plezier!! En een rollende vermoeide tim haha. Herkenbaar als ze zooo moe zijn dat ze er niet van in slaap kunnen vallen dat laten huilen blijf ik trouwens echt moeilijk vinden en doe het ook nooit heel lang. Uiteindelijk duurt het daardoor misschien langer tot ze doorslapen of zichzelf kunnen troosten maar dat neem ik voor lief haha. Doorslapen doet ze tegenwoordig wel trouwens hoor.. Vlinder agos, beterschap goed dat je wat geregeld hebt, zou inderdaad niet goed staan als je nu al zou afbellen. Als het echt niet anders kan ok, maar fijn dat je wat kon regelen Hier: vanmorgen is ml met A naar het cb geweest: 9 kilo schoon aan de haak hihi. Lengte wist hij niet meer maar ze is in verhouding altijd net wat te licht voor haar lengte ofzoiets. Een lange dunne haha. Ik vind dat ze ook maar dunnetjes oogt op haar buik, maar ze vonden alles goed. En trots: bij de prikjes (11 maanden prikjes was nu), maar 1 traantje en daarna meteen weer lachen. Hihi. Fijn hoor.. Vandaag kijkers, morgen ook weer, dus het begint ineens weer te lopen, fijn! Hebben nog steeds een leuk nieuwbouwproject op het oog dus ben benieuwd of dat nog wat gaat worden
Jessie, wat balen dat hij zo uit zijn doen was, hopelijk gaat dat snel over. Sabrien, fijn dat je avond weg goed geslaagd was! Wat een naar nieuws zeg! En inderdaad als mensen zeggen dat vier maanden lang is kun je ze maar beter negeren. vlinder, Ahhhh arme meid, gelukkig gaat het alweer wat beter. Fijn dat je toch wat hebt geregeld. zeehondje, hihi alweer een tandje erbij wat gaat het snel. En misschien wel spannend voor jullie?? Whauw ik hoop het voor jullie. volgens mij vroeg jij laatst hoe de mannen het bedritueel doen, wij brengen L om de beurt naar bed en manlief leest dan ook een verhaaltje voor en zingt een liedje. Wel erg leuk om te horen via de babyfoon Nikita, lijkt me inderdaad erg lastig om het ritme te vinden met twee kinderen van dezelfde leeftijd. Fijn dat het nu wat beter gaat. Mmiiirr, we vertrekken vrijdag, best spannend! Josjo, ja ik vind het ook best spannend. We zijn wel vaker de nacht doorgereden en inderdaad lekker afwisselen maar meestal door de spanning slaap ik heel weinig. Wij gaan naar Arles dat is 1122 km. Jij ook heel veel plezier!
Heerlijk al die vakantieplannen!! Wij hebben pas eind augustus vakantie, dus wij moeten nog even doorbikkelen. Wat vinden jullie van mijn nieuwe look? Dacht doe eens gek, lekker roze!!!!!!! Josjo, vandaag spannende dag . 9 kilo schoon aan de haak!! hahaha dun lang meisje!! wordt vast een fotomodel!! Spannend vandaag weer kijkers! Mmiirr, oh klinkt ook heerlijk lekker knuffelen in bed met je meisje maar lekker wat langer slapen vind ik stiekem ook wel lekker, zo lang dat het duurt natuurlijk . Vooral omdat ik doordeweeks altijd al om half 6 op ben en vaak veel te laat in bed lig (altijd veel te gezellig om op tijd naar bed te gaan hihihi).... Kaat, alvast een hele fijne vakantie!! Geniet ze! Vlinder, succes in Tilburg. Zal wel even tegenvallen zonder je meissie maar je krijgt er wel iets moois voor terug! Nog even een uurtje doorbikkelen en dan lekker naar huis. Hubbie maakt macaroni dus kan zo aanschuiven, heerlijk!! Dan meisje eten en lekker in badje (vind ik altijd zo heerlijk, lekker tutten samen) en dan nog wat huishoudelijke klusjes , ja dames ben het nog niet verleerd hihi en dan lekker nog een uurtje bankhangen. En dan nog 1 dagje werken en dan lekker weekend!!