mmmama's

Discussie in 'De mama's' gestart door zeehondje, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    haha meiden...en ik maar denken dat jullie allemaal een super strak ritme hadden...maar dus gelukkig niet zo...;) Hier werd vandaag weer ´s ochtends lekker geslapen en nu vanmiddag weer...dan zullen ze vanavond wel weer wakker zijn...is ook gezellig, dan is papa thuis.
    Romi ligt wel weer ingebakerd, zijn krampjes zijn nog niet weg...misschien morgen eens infacol kopen, want de bigaia druppeltjes helpen wel, maar weg is het nog niet.

Zeehondje...we hebben ze inderdaad al wel eens mee onder de douche genomen...maar we moeten ze dan goed vasthouden en vind het wassen dan geen succes...;) Dus mee onder de douche is meer voor ons voor de leut...;) En dan nog een keertje badderen voor de kindjes...we baden ze altijd met melk en olijfolie en daarna hebben ze echt een paar dagen een super zacht huidje...

Vlinder, hoe is het met de kleine meid?

Mmmiiir, idd. goed dat ze een eigen willetje hebben hé.

Josjo, thx voor de tip, zal het eens proberen...

owow meiden, raffel het en beetje af, maar wordt weer geroepen...dus...tot laters of morgen...

2. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Josjo, ookal een lange, dunne meid dus. Hier ook.
    Het boventandje zie je nog niet heel duidelijk, ben wel benieuwd hoe het eruit ziet als ze echt gaan groeien.

Sabrien, lekker roze!

Nikita, ik vind het wassen en douchen ook niet heel handig, meestal doet papa dus lekker met z'n dochter. Ik zet haar lekker in het grote bad. Het kleine badje is al opgeborgen, vond ze niks meer (en spatte al het water eroverheen).

Spannend is het niet meer voor ons. Beetje bruinverlies vanmiddag (4/5 dagen eerder dan ik verwachtte). Morgen denk ik wel even urine wegbrengen (blaasontsteking? Schimmelinfectie?).
    Daarna lekker zwemmen, foto's ophalen van de fotosessie en 's middags samen met een vriendin op kraamvisite bij m'n nichtje. Druk dagje dus.
    En vrijdag jaarvergadering en teamuitje (waarschijnlijk gaan we 'wie is de mol?' doen).

3. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Hoi meiden!
    Kom even een kleine update geven, aangezien ik over een paar weekjes hier toch mee kom babbelen.

Even gekopieerd van FB, ;)
    Verloskundige update 38 weken; bloeddruk en gewicht goed, maar 2 ons aangekomen. Kleine lag met z'n bips recht onder m'n ribben, en liet z'n hartslag mooi horen. Hij word zeker wel 7,5 pond, misschien wel 8! Wow! Het word er waarschijnlijk een met een flinke rug zei de VK. Laatste loodjes, en af aan t tellen tot onze ♥ flinke beer ♥ er is!

Ik zit er nu aan te denken om onze kleine man "Beer" te noemen op ZP, aangezien ik zijn naam niet openbaar wil hebben.
    Eerlijk zeggen, leuk? Of niet leuk?
    En als t niet leuk is, komt u maar met suggesties......:)
    Kus en een knuffel voor alle mamas en lieve MMM beebjes!

4. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    ff gauw, ga zo tukken dus kom morgen wat uitgebreider kletsen. Beer klinkt gezellig brabbel!

Hoorde dat er goed nieuws was over dat ene geheimpje ;) dus dan weten we dat ook weer allemaal haha

Trusten allemaal!

5. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Allemaal behalve ik......:( ;) :)
    Bedankt voor je feedback over onze Beer, ;)

6. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Beer is super leuk Brabbel...:)

Enne dat andere is dus goed nieuws...:)

Leukleuk...ga nu slapen...trusten allemaal...♥

7. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    brabbel, je hebt een pb! :)

Nog 1 dagje werken en dan: vakaaaaansie! Oh ja, nog wel eerst weekend weg Vrijdag/zaterdag met het werk maar dat is ook alleen maar gezelligheid dus mijn vakantie begint vanmiddag om vijf uur/half zes!

Tot later, fijne dag meiden!

8. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Brabbel, Beer is leuk als bijnaam.

Josjo, geniet van je vakantie. Dat zal wel lukken denk ik ;)

9. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Beer is leuk, Brabbel! En je kunt er altijd nog Beertje van maken: hoe flink hij ook is, hij zal petiet zijn vergeleken met onze reuzebaby's.... Ik kijk ernaar uit, een jonkie erbij....

En van dat geheimpie is tof...!

10. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @ Brabbel ik vind beer ook leuk en lief klinken! Spannend komt steeds dichterbij!

@ Josjo,wat lekker zeg bijna vakantie! Geniet!

@ Zeehondje,Wat vervelend zeg! Je hebt wel een druk dagje vandaag.

Dinsdag heeft Levi weer zn inentingen gehad ging weer goed hoor even huilen daarna weer lachen,Hij is wel hangerig maar dat is niet erg.Ze waren erg tevreden over hem en mocht ook van hun beginnen met groente/fruit. Hij is nu 6 kilo en 63 cm groeit hard dus!
    Gister dus begonnen met groentehapje en hij vond het geweldig,werd zelfs boos als ik niet snel genoeg met nog een hapje kwam.Vandaag mag papa zn groente/wortel hapje geven want die is lekker vroeg thuis.Ik geef het rond 1 uur is wel een fijne tijd.
    Hij is nu ook een beetje verkouden dus nu word hij voor de eerste keer tussen 4 en 5 uur s'ochtends wakker wil dan echt even iets drinken en gaat daarna gelijk weer slapen gelukkig.Overdag slaapt hij nu wel weer beter,Gaat ook echt goed op zn eigen kamertje!
    Dinsdag heb ik mijn 1e sollicitatiegesprek gehad en dat was een leuk en goed gesprek vandaag heb ik er nog twee wil gewoon ook graag luisteren wat ze me te bieden hebben en wat ook het beste te combineren is met Levi.

Zo Levi slaapt nog lekker dus ik ga even snel wat doen in huis!

Dikke knuffel voor jullie en jullie kindjes!

11. patti

patti Lid

23 jul 2011
    25
    0
    0
    Nunspeet
    Hello allemaal,

Daar ben ik weer. Waren even drukke dagen thuis en op het werk. Zieke mannen en de zomerdrukte is al in aantocht op mijn werk dus even alle zeilen bijzetten.
    Nu even tijd om mee te kletsen.

Meiden ik begin nu wel heel nieuwschierig te worden naar dat geheimpje hoor. Ik lees steeds even mee en snap er helemaal niets van, haha. Wie wil/kan mij bijpraten? Ik wil ook mee genieten, haha.

Brabbel; jou kleine wordt dus ook al zo'n grote "beer" die van mij was ook groot!

Char : wat fijn dat Levi het goed heeft gedaan met de inentingen, ik vond dat altijd best spannend. En goed dat hij lekker slaapt op zijn kamertje, dat was hier wel anders toen hij zijn leeftijd had. Ik zie dat jullie in december gaan trouwen, wij zijn ook in december getrouwd met heel veel sneeuw, echt mooi maar wel fris hoor haha. Succes met de solli's

Josjo; wat heerlijk dat jou meisje het zo goed doet, een lange dunne mooi toch?! Spannend maar dat komt vast goed en Toscane is zo mooi. Familie van mijn man woont daar dus we komen er regelmatig. Oja die foto uber cute! Ze lijkt al wel een peutertje hahah.

Hier gaat het redelijk goed mijn suikers spiegel is helemaal van slag door de zwangerschap. Ben nog steeds veel duizelig en heel erg moe maar verder voel ik me prima. Controle bij de gyn over twee weken en dan ook weer vaker naar de internist. Allemaal voor een goed doel.

Ik wil trouwens ook zo'n tikker hebben hoe doe je dat. Ik ben zo'n digibeet dus wie kan me helpen en ik wil ook een foto gaan toevoegen enzo. Snap het niet!

Had nog wat meer willen schrijven maar die kleine boef hier wil spelen dus tot later
    Groetjes.

12. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Iedereen bedankt voor de feedback, Beer zal hij heten! ;)
    En ook ik weet t geheimpje nu, pff, wat ben ik toch nieuwsgierig aangelegd...:)
    LEUK!!

Ik hoop de volgende keer met een geboortekreet in t topic te mogen verschijnen.
    Iedereen bedankt voor de lieve woorden, tot na mn bevalling.....
    Nu ga ik weer meelezen. :D

13. patti

patti Lid

23 jul 2011
    25
    0
    0
    Nunspeet
    Brabbel dat wou ik nog zeggen succes met de laatste loodjes en we zien de geboortekreet snel! Spannend hoor.

En dames ik heb al het een en ander gedaan om mijn profiel wat te upgraden haha hopelijk gaat het goed. Ben echt een muts volgens mij

14. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Brabbel, succes met de laatste loodjes en succes met de bevalling en geniet heerlijk van je kraamtijd :D!!!! Ik vind beer ook lief klinken!!

Patti, wat vervelend dat je zo duizelig bent. Hopelijk voel je je niet de hele zwangerschap zo!!! Inderdaad allemaal voor een goed doel, maar je wilt ook kunnen genieten he!

@ geheimpje :D:D:D:D:D:D:D!!!!!

Josjo, fijne vakantie, heeeeel veeeeel plezier.
    Nog even een paar uurtjes doorbikkelen.....

Ik hoef ook alleen nog maar vandaag te werken en dan lekker weekend :D.

Morgen begint het EK en aangezien mijn hubbie ALLE wedstrijden kijkt bij zijn ouders ben ik de komende avonden vrijgezel... och ja heb al veel op de planning staan qua extra klusjes in huis die ik graag wil doen. (ja ben nog steeds een poetsfiemel :p) Morgenavond komt mijn moeder gezellig met ons meisje tutten dus ja krijg mijn tijd wel om. Zaterdag de verjaardag van mijn broer en 's avonds speelt Oranje en die kijken mama en dochter wel met papa mee, vind ik altijd wel gezellig. Hopelijk vindt ons meisje dat ook ;) en gaat ze niet door de wedstrijd heen kraaien hihihihihi..

Zijn jullie mannen ook voetbalfans?

fijne dag!!

15. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @ EK voetbal,Mijn vriend is een enorm voetbalfanaat! Daar draait erg veel om en voetbalt zelf ook,Zaterdag kijken we bij een vriend van ons met een grote groep wel erg gezellig dus!

Altijd leuk om geheimpjes te hebben!

16. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Char, fijn dat alles zo goed gaat. Cb, slapen, sollicitaties!

Patti, bovenin staat een link om een banner te maken. Daarna moet je 'm plakken in je onderschrift plakken. Hiervoor klik je op je eigen naam, dan zie je links ergens gebruikersinstellingen staan. Dan zie je weer links ergens handtekening wijzigen. Hierin kan je dan die tekst plakken. Hoop dat het lukt!

Sabrien, manlief vind voetbal ook erg leuk om te kijken ja. Ook eredivisie live op de tv. Zelf vind ik het ook wel leuk. Vooral de Nederlandse wedstrijden natuurlijk!
    Ook jullie huis versierd?

Geen blaasontsteking, de pijn was vanmorgen trouwens ook weg, hoe raar. Wel urine ingeleverd, alleen een spoortje bloed. Maar ik zit aan het begin van m'n menstruatie, dus dat zal het wel zijn. Veel drinken en cranberriesap of capsules gaan gebruiken (als tip).
    Net lekker gezwommen. Bij thuiskomst halve fles en met de rest pap gemaakt, smullen! Nu ligt ze lekker te slapen.
    Strakjes foto's ophalen en daarna door op kraamvisite. Inderdaad een druk dagje. Zou eigenlijk vanavond ook nog mee moeten lopen met de avond4daagse (van school/werk). Maar dat doen we maar even niet. Morgen ook al geen vrij dagje, dus.

17. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Sabrien: wilde je nog even zeggen dat de nieuwe look je goed staat! Lekker vrolijk!

18. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Hier geen man die van voetbal houdt, maar als jullie er nog eentje weten... :D;)

Ik kijk zelf wel trouwens, maar alleen naar nederland.

Gelukkig geen blaasontstekjng, zeehondje!

Levi groeit zeker hard, Char!

Patti: ik dacht al, zal ze nog terugkomen hier? Maar druk gehad, dus. En zwangerschap gaat goed, fijn! Wel vervelend van je suikerspiegel maar zo te lezen word je goed in de gaten gehouden.

Fee en ik zijn nèt terug van het cb. Deze keer is ze niet echt gegroeid: 1 cm en geen gewichtsstijging. Ach, volgende keer weer... Ze weegt nu 7,2 kg, dat woog ze bij 7 maand ook. Vorige keer was ze naar het gemiddelde aan het toegroeien, maar nu zit ze weer op -1. Maar verder gezind, vrolijk en tevreden, dus ik maak me niet druk.

Trouwens, volgens mij is het gisteren gesprek van de dag geweest op het kdv dat Fee geen papa heeft.er waren meerdere leidsters die met mij begonnen over het kadootje voor oma, zelfs in de gang een leidster die op woensdag op een andere groep staat. Ik moet daar wel een beetje om lachen. Zouden ze dat nou écht nog nooit eerder meegemaakt hebben? Voordeel is wél, dat iedereen het nu weet. Ik ben benieuwd of ze vanaf nu ook "je" ipv "jullie" in het schriftje zetten... ;)

19. patti

patti Lid

23 jul 2011
    25
    0
    0
    Nunspeet
    Zeehondje; bedankt ik ga het proberen. Hier helpt verse sinasappeldsap met grapefruit sap goed bij/tegen blaasontsteking en cranberry sap is ook goed inderdaad. Veel plezier op kraamvisite. Groot gelijk dat je even een dagje niet meeloopt met de vierdaagse.

Mirr: Ik ben er nog!!!! Ja, ik word goed in de gaten gehouden en de kleine ook. Heel apart omdat weer te kunnen zeggen.
    De groei komt echt wel weer bij Fee hoor. Wat je zegt, als ze verder vrolijk en alles is dan geen zorgen.
    Dat kinderdagverblijf ook wat ... goed dat je erom kan lachen. Ik ben ook benieuwd of ze je nu ipv jullie in het schriftje zetten.

Groetjes

20. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Even snel hoor meiden, lees snel weer bij....

Vanmorgen om 7 uur vertrokken richting Tilburg had geen files dus was er om 8 uur, lekker op tijd dus heb even gewacht want ze begint pas om half 9 ;)
    Nou een superleuk en gezellig team en dat is heel wat anders dan bij ons.
    Onze leiding valt niet bij iedereen (nou ja eigenlijk niemand.... ) in de goede aarde en de sfeer is dus ver te zoeken bij ons.
    Veeeeeeel info gekregen vandaag en morgen nog een dag dus komt er nog meer bij maar morgen maken we een samenvatting dus dat is wel makkelijk he haha.
    Haar werkmethode is ook veel beter dan bij ons en zij heeft bepaalde punten die wij ook goed kunnen gebruiken. Deze heeft ze me al aangeleerd en dit ga ik zeker toepassen als ik (ass) leiding ben.
    Het was de bedoeling dat ik assistent leiding zou gaan worden maar dat is nu van de baan.... Ik wordt straks de hoofd leiding en diegene die nu leiding heeft wordt assistent leiding....oeps. Ze weet dit nog niet....
    Ze vinden haar kwaliteit gewoon echt niet goed en ook haar omgang met personeel en werk niet en zelfs het hotel had naar mijn werkgever gebelt dat ze mij na die 3 weken al vele malen beter vonden qua werk dan haar en mij graag als leiding zouden willen zien omdat ook mijn omgang met collega's super is.

Tja, ik kan er niks aan doen dat hun er zo over denken maar ik vind het alleen maar een groot compliment :)

Er zijn zoveel punten die ik vandaag voorbij heb zien komen die bij ons ook toegpast moeten worden zodat de productievietei weer omhoog gaat en we niet achter de feiten aan blijven lopen.

Maar goed, om half 4 waren we klaar en dus weer een uur naar huis, boodschapjes gedaan en lekker nasi gemaakt met sate :)
    Nu stacey bij oma is heb ik heel de bovenverdieping even op zijn kop gezet, badkamer ook maar weer eens ontkalkt, bedden verschoont enz enz, zometeen het haar van mijn man nog even knippen en dan als hij gedouched is gaan we lekker op bed tv kijken. Ik heb een grote pot ijs meegenomen dus gaan wel die lekker in bed opsmikkelen :) :D

Stacey ligt iig al lekker te slapen bij oma :)
    Zal blij zijn dat ik morgenmiddag thuis ben, weer lekker bij mijn meisje.

Pfoeh, mijn lampje is bijna uit dus ik ga afsluiten hoor meiden.

Deel Deze Pagina