@Patti, ik hoop dat je je heel snel weer beter voelt. En dat helemaal goed gaat komen met jou en de baby. Veel beterschap! @Joost, logisch dat je geen energie had om hier een berichtje te plaatsen. Veel sterkte! @iedereen, ik ben druk bezig me klaar te maken voor vertrek vanmiddag naar Zweden. Ben woensdagavond weer thuis, dus kom donderdag wel even goed reageren en kijken hoe het met jullie gaat! Knuffel!
H! meiden... Vandaag een lekker lui zondagje thuis het weer is ook echt belabberd, lijkt wel herfst en geen zomer. Gisteren babyzwemmen was hartstikke leuk, ze hebben het ook goed volgehouden, en daarna bijna de hele dag geslapen. Hier nog even 2 nieuwe foto´tjes van ze. Romi me (mijn) zijn favoriete haaie mutsje, z´n ogen zijn net zo groot als die op het mutsje... En Niki heeft sinds een paar dagen heer duim gevonden...weet nog niet of ik het iets vind...ze doet het niet altijd...ow, en het is haar linker duimpje altijd...ben benieuwd of ze linkshandig is... Fijne zondag nog...en nogmaals beterschap voor jouw Patti... Jessie...veel plezier en succes in Zweden...
Geweldige foto's. Vooral de onderste, haha. Jessie, je zal dit wel niet meer lezen denk ik. Maar iig veel plezier in Zweden.
Wat een prachtige foto's. 2 knapperds zeg Jessie veel plezier in Zweden. Bah bah wat een weer. Las dat het vd week beter werd, hopelijk blijft het dan voorlopig ook zo. @mmiiirrr fijn dat je even wat van je hebt laten horen. Fijn dat alles goed is. Hopelijk heeft Char wat beter weer.
He meiden! Ik ben weer terug van weggeweest! Wij hebben een heerlijk weekend gehad aan de Belgische Kust! Vrijdag en zaterdag super weer gehad en Levi vond het heerlijk,hij lag van de wind te genieten in zn wagen hihi hij was zoooo lief! Heeft het super goed gedaan ook met slapen. Zondag was het minder weer maar aan het einde van de middag brak de zon weer door dus hebben lekker gewandeld over de boulevard langs de standjes. Kortom was heerlijk om er even tussenuit te zijn geweest! Nikita wat een geweldige foto's! En leuk dat het babyzwemmen zo goed bevallen is,ik wilde het ook gaan doen maar kwam met de tijden van zn fles niet goed uit.Maar heb zelf een pasje van het zwembad dus ga binnenkort gewoon met hem zwemmen. Jessie,Succes daar (al zal je dit vast niet meer lezen) en tot woensdag!
Hoi dames ik kom weer even snel aanwippen! Mijn bevallingsverhaal moet ik nog een keer schrijven, die houden jullie nog tegoed van me, maar voor nu alleen even een update. Hier alles helemaal okee! Kraamhulp is gisteren voor t laatst geweest, ze was echt TOP! En dat terwijl ik dacht dat ik er heel veel moeite mee zou hebben dat er een vreemde in mn huis rondloopt. Beer doet t supergoed, de kraamhulp zei nog:"Ik denk dat jullie je niet realiseren wat een tevereden en lief kindje jullie hebben" Hij drinkt goed, poept en plast goed, en snachts zit er al 5 uur tussen de voedingen. Hij laat zich alleen horen met honger, of een vieze pamper. Beer is nogal proper aangelegd, en houd niet van een vieze kont. Hij is veel wakker, maar ligt dan een beetje rond te loeren, en huilt helemaal niet. Hij heeft sinds gisteren de voedingen weer om de 3 uur, aangezien hij een klein beetje af was gevallen toen we om de 4 uur zijn gaan voeden. Dit kon geen kwaad, maar we willen even een extra voeding doen omdat Beer een klein Beertje was bij de geboorte..... Liever even extra aansterken, en dat iets later terug naar om de 3 uur voeden. Vandaag voor t eerst naar de winkel geweest met mn 2 mannen, en ook dat gaat super goed! Het is met Beer net als in mn zwangerschap: Als mensen vragen hoe t gaat heb ik haast niks te vertellen juist OMDAT t ook zo goed gaat. Alles goed, geen gekkigheid! Zo zijn jullie weer een beetje bij. Foto's staan in mn album, deze zijn alleen te zien voor vrienden. Hele dikke kus voor iedereen!
Wat is het hier stil de laatste tijd. Jammer. Hier gaat alles goed. Vier tandjes, allebei de kanten op rollen, al een tijdje zelfstandig zitten op de grond, eet en slaapt goed. Met het helmpje gaat het ook erg goed. Vanmiddag weer controle.
He dames! Ik ben terug uit Zweden Sinds gisteravond al hoor, maar was liever bij mijn mannen dan bij jullie Het werkbezoek was erg nuttig en leerzaam, maar het was toch wel pittig zo zonder Tim. Vooral dinsdag vond ik er weinig aan.. Gelukkig is het met Tim allemaal prima gegaan. Hij heeft goed zijn flesjes gedronken en lijkt enorm gegroeid. Zal hem vanavond eens wegen.. Het kolven ging gelukkig ook goed en ik heb voedingen voor morgen (kdv) en 800 ml voor de vriezer mee terug kunnen brengen. Dus ook met mijn voorraadje gaat het goed komen! Oké, ik ga nu even de was aanzetten en dan jullie verhalen lezen..
Inderdaad rustig hier!!! jessie, wat knap dat je zoveel gekolfd hebt tijdens je "reisje"! en nu weer lekker bij je mannen, heerlijk!!!!! Hopelijk met Patti alles goed. Brabbel, heerlijk genieten van jullie heerlijk beertje . Char lekker genoten, klinkt goed! Met ons alles goed, ons meisje heeft inmiddels haar 2e tandje beneden en ook zonder al te veel last ervan te hebben. Fijn voor haar!! Echter iets minder bericht gehad, bij ons op het werk gaan ze bezuinigen op de afdeling (voelde het al een beetje aankomen vandaar dat ik vorige maand al een soll gesprek heb gehad). Dat betekent dat of ik of mijn collega herplaatst gaat worden indien mogelijk (traject van 6 maanden sociaal plan) en anders kan ontslag gaan volgen...... maar daar gaan ze niet vanuit. In de komende maanden zal 126 FTE bezuinigd gaan worden dat zijn 126 fulltime banen of het dubbele aantal parttime banen. Echt heftig!! Ben nu weer volop aan het solliciteren. Maar ik blijf positief, als ik geen doorzettingsvermogen had was ik nu ook geen moeder geworden van een prachtige, geweldige dochter!!! dus dat komt helemaal goed!! Bijna weekend!!!!!!!!
H! Meiden... Goh, vandaag is de eerste dag dat ik me verveel...na dus bijna 3,5 maand... Ze zijn zo makkelijk de laatste dagen, ze slapen veel, drinken niet extreem vaak, slapen ´s nachts 8 uur door en als ze onder de nieuwe babygym in de box liggen zijn ze zo rustig en nieuwsgierig. Soms voel ik me alweer een slechte moeder, omdat ik vind dat ik het mezelf wel erg makkelijk maak...kindjes in de box en mama met een thee+koekje en haar breiwerkje op de bank... Dus haal ze er soms ook wel weer uit hoor om met ze te spelen en te knuffelen... Iemand nieuws van Patti, hoe gaat het me je meid? Char, klinkt alsod je lekker bent uitgewaaid aan de Belgische kust...wel echt balen van het weer hé...wordt het eindelijk warm, gaat het onweren de komende dagen...ik heb echt behoefte aan zon en warmte... Brabbel, vriendschapsverzoek is verstuurd...Wat heerlijk dat jullie zo´n tevreden Beertje hebben...en leuk hé...de eerste keer shoppen... Jessie...goed dat Zweden leuk was...en hele begrijpelijk dat je eerst van je mannen wilde genieten...Was Tim eigenlijk bij de opa en oma terwijl je weg was? Jeetje Sabrien, even schrikken van je baan natuurlijk, maar wat verwoord je het toch prachtig...wij zijn eigenlijk allemaal idd. doorzetters als je het zo bekijkt...en jij vind ook wel weer een leuke baan... Zeehondje....4 tandjes al...goh, dat gaat snel... Het was idd. rustig hier, en ik kan ook niet altijd alles bijhouden...maar hoe staat het met dat ene geheimpje wat hier een paar weken geleden rond ging...heb er niks meer over gehoord...en ben benieuwd... ( kan natuurlijk ook zijn dat ik over iets heb heengelezen...)
Char, hoe was het zwemmen? Vond 'ie het leuk? En jij ook? Jessie, fijn dat het kolven zo goed ging. Oh en weer heerlijk bij je mannen. Lijkt me maar niks om zolang weg te zijn van huis. Sabrien, balen van je werk zeg. Hopelijk vind je snel wat nieuws. Lekker dat de tandjes ook door kunnen komen zonder erg veel last ervan te hebben hè. Nikita, ik voel me dan ook weleens een slechte moeder ja. Zij lekker zichzelf vermaken en ik op de bank. Maar dat moeten ze ook leren hè. Hoofdje was weer een heel klein beetje ronder geworden. Het gaat nu niet meer zo snel als aan het begin. Maar hij was tevreden. Morgenavond gaat S. voor het eerst uit logeren bij opa en oma. Mijn man wilde het eerst als verrassing voor me houden, maar ben nu toch wel blij dat ik het al weet. Kan ik me er een beetje op voorbereiden. Wij gaan lekker uiteten en naar de film. En dan lekker uitslapen 's ochtends. Heb er wel zin in. En jaaaaa, m'n zus is eindelijk bevallen van de derde (bijna een week overtijd). Een jongetje. En ze is heel snel bevallen, thuis en had dus vannacht wel veel last van naweeën helaas. De kleine doet het super goed. Blij!
Ben ik weer eens. Inmiddels helemaal weer in het oude ritme thuis.. alsof ik niet ben weggeweest @La Femme, bij jullie ook zo'n noodweer geweest? Ik zag op het nieuws dat het in Duitsland erg slecht weer was.. Super schattige foto's zeg! En Tim pakt ook veel dingen met links, dus wij vroegen ons ook al af of je dat zo vroeg al zou kunnen zien. Zijn beide opa's zijn linkshandig dus het zou zomaar kunnen. Tim was gewoon thuis bij papa, maar dinsdag is mijn moeder wezen helpen (is normaal mijn vrije dag) en woensdag was hij overdag bij schoonmoeder (dat is normaal ook zo). @Char, fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! Hoe was het zwemmen? @Brabbel, jeetje nu al even voedingen om de 4 uur geprobeerd. Dat gaat snel zeg.. Super dat alles zo goed gaat. En er staan erg schattige foto's in je album. Je bent zeker erg trots op je mannetje @Zeehondje, fijn dat het goed gaat met Sophie! Ik hoop dat je een leuke avond hebt vandaag. En morgen lekker uitslapen.. als je nog maar weet hoe het moet Gefeliciteerd met je neefje trouwens! @Sabrien, dat is schrikken zeg van die 126 FTE.. ook al zag je het misschien aankomen, het zijn er wel erg veel! Hopelijk vind je snel iets anders, of heb je snel zekerheid dat je kan blijven.. al is dat ook erg wennen als er zoveel mensen uit moeten. Ik hoop dat het na de vakantieperiode weer drukker wordt hier.. Van mijn kant verder weinig te melden. Zijn er nog liefhebber van de Tour de France? Ik niet echt, maar sinds ik meedoe met een poule van het werk is het wel interessanter. Vandaag in elk geval de beste 2 renners in mijn ploeg van 10 renners.. dus het begin is niet slecht
Goedemorgen meiden!! Ik ben vannacht weer terug gekomen van onze geweldige vakantie in Zuid Frankrijk. Ohh ik mis het nu al! Het was echt super leuk. We hebben heel heet weer gehad maar we konden er allemaal goed tegen. L heeft zelf uitgeslapen elke dag. Ze vond het buiten leven helemaal fantastisch, ze zit nu wel onder de schrammen en blauwe plekken. We hebben echt heel veel gedaan en we konden het ritme van L goed aanhouden. Ik ga vanaf nu aan wel weer alles bijhouden, zijn er nog speciale dingen gebeurd?
Ohh ik zie het al! Jeetje wat een nieuws van Patti, heel veel sterkte Joost, ik weet als geen ander hoe het is als je geliefde op de IC ligt, pfff hopelijk gaat het snel beter!! Brabbel!! Gefeliciteerd!!!!! Ik ga zo je foto's bekijken en wat fijn dat alles goed gaat!
Wauw brabbel, wat een prachtig kindje, hoe enorm gelukkig voel je je dan als die kleine man naast je ligt en je er zo heerlijk dromerig en vol verwondering naar kijkt... Ik zag een paar dagen geleden de video van de eerste dag terug en wauw, dat was toch wel echt fantastisch, was het alweer even vergeten, die emotie van zo'n mooie tijd dat je kindje net is geboren... Volgens mij had ik je al gefeliciteerd vlak voor m'n vakantie maar anders alsnog proficiat met je prachtige zoon! En joekie ook, weet even nog niet hoe of wat, moet t nog allemaal bijlezen.. Joost en Patti, jee wat erg!! Hopelijk komt het gauw goed met jou en je kindje.. Heel veel sterkte allebei...! X Las iets over n baan kwijtraken van Jessie geloof ik, jee meis dat is wel balen zeg! Wat voor soort werk doe je? Sorry, misschien heb je het al verteld maar mijn hoofd is n zeef soms.. Mooie fotootjes nikita, die 2e, ge-wel-dig!! Hihi En zeehondje, las iets over dat s was gevallen? Hoe of wat dan? Gaat t nu wel weer goed? Hier n heerlijke vakantie gehad, ben n paar dagen terug nu maar nog niet eerder tijd gezien om te reageren... Lees dat jullie ook al goede vakanties hebben gehad, heerlijk weer was het (sorry voor de thuisblijvers)... Maar: tadaaaaa we zijn terug en hebben de zon meegenomen! Behalve op m'n werk hebben we het nieuws dat we een brusje voor ons meisje verwachten al wereldkundig gemaakt, dus laten we nu maar ophouden met geheimpjes hè Er was alleen iemand zo snugger om me al op fb te feliciteren, nichtje van Sjoerd z'n kant, dus dat was n beetje jammer.. Heb t wel verwijderd en was om 7 uur smorgens na plaatsen midden in de nacht dus het zal wel meevallen.. Nu kan niemand meer n bericht op m'n prikbord plaatsen even.. Dinsdag echo om half negen en ben best n beetje zenuwachtig. Ik voel maar bar weinig, terwijl ik de vorige keer zooooooo moe was. Ok ben wel af en toe misselijk maar niet overgeven en moet dan gewoon eten, had ik voor m'n zwschap ook wel als ik te lang wachtte met eten. Ben nog 0 aangekomen en toch al in de 12e week (vorige keer 4 kilo nu). En tot overmaat van ramp vd week n spoortje bloedverlies. Het was bijna niks maar toch.... Dus, vind t allemaal wel erg spannend ook al hebben we al n kloppend hartje gezien met 8 weken...