Zo meiden...Romi krijgt 2 dagen pap en hij heeft alweer 2 dagen achter elkaar een poepluier, en dat terwijl hij die al een paar weken maar één keer per week had. Hij is nog niet helemaal zo rustig als hij ooit was, maar dat komt misschien nog wel...ze groeien zo hard nu en misschien zit er wel een tandje dwars ofzo...je weet het niet hé... Geef hem nog altijd de borst hoor...deze pap met afgekolfde melk krijgt hij altijd na de borst, maar toch fietst het erin... Gisteren zijn we ook even naar het strand geweest...waarschijnlijk de laatste keer dit jaar hé...zag vanochtend dat de eerste blaadjes al bruin worden...:x Hopelijk krijgen we een prachtige ´goldene Herbst ´ dat hebben we wel verdiend na de belabberde lente en de natte zomer... Wennes, wat cool dat je voetbalt zeg... Zeehondje...lijkt me fijn zoals je werkt...een blok werkdagen en een blok vrije dagen met week-end...wat fijn dat het helmpje zo goed helpt...
Nikita, fijn dat Romi weer wat rustiger is. Waarschijnlijk toch nog honger na de borst. Hier ook een meisje wat melk minder lekker is gaan vinden rond de zeven á acht maanden en vaste voeding veel lekkerder vond/vindt. Wat er over bleef van de fles 's middags maakte ik dan ook altijd pap van. Nu krijgt ze gewoon iets minder melk. Het drinken van iets anders dan melk gaat ook steeds beter. Of uit een tuitbeker of uit de oefenbeker van difrax. Wel moet je met een doekje eronder haar hoofd/kin iets omhoog duwen. Voor een mooie nazomer teken ik ook. Vorig jaar was ik met verlof en ik weet nog dat ik in november heerlijk in de zon buiten heb gelopen en dat een trui eigenlijk nog te warm was. Ook begin oktober buiten in de tuin in shirtje m'n babyshower gehad. Dus ben benieuwd hoe dat dit jaar zal zijn. Buiten de eerste verjaardag van Sophie vieren???
Ben ik ook weer eens.. het was de afgelopen dagen echt te warm voor de computer. Al moet ik zeggen dat het nu pas echt heet is in huis en het gisteren nog wel meeviel.. arme Tim! @Wennes, ik vind het ook apart van dat je mag fietsen met je kindje als ze de voetjes in de mond kunnen stoppen. Dat kan Tim namelijk echt al wel even, maar ik denk er niet aan om met hem te gaan fietsen. Twee keer per dag even in de kinderstoel tijdens het eten is genoeg Grappig van hoe je meisje je een kusje geeft! En wat goed dat ze echt kruipt nu!! @Nikita, ik zal ons "ritme" beneden even opschrijven. Fenegriek ken ik niet, helpt het al? Wat fijn dat de pap er goed in ging! En dat Romi er ook rustiger van lijkt te worden. @Zeehondje, gaaf dat er weer 2 meiden zwanger zijn in het IVF/ICSI topic. Ik schrijf ook nog mee in het kinderwens hoekje en het is elke keer weer feest als er iemand zwanger is. Fijn dat de controle goed was. Ook hier een warm kamertje, maar ook een mannetje wat gewoon in slaap valt gelukkig. Alvast veel werkplezier weer! Vanaf wanneer ben jij trouwens aan het oefenen met een beker? @Brabbel, je man werkloos.. niet leuk.. is dat al langer? Sorry, ben soms ook een zeef.. @Sabrien, geniet van je vakantie!! @Josjo, tja kan zijn dat het langzaam naar 1 slaapje moet maar als je meisje echt moe is om 8.30 dan zit het er duidelijk nog niet in.. komt vanzelf. Hier zijn de slaaptijden en vooral de lengtes van de slaapjes nog behoorlijk variabel! @Sloppy, als je dit leest.. wat gaaf!! Gefeliciteerd! Hier een mannetje met 2 tandjes in aantocht! Al duidelijk zichtbaar en voelbaar! Ik zal binnenkort even een foto plaatsen. Afgelopen dinsdag een lekker dagje uit gehad met z'n 3-en. 's Avonds ook "gewoon" uit wezen eten, ging gelukkig goed. Verder druk bezig met smaakjes introduceren. Qua groente heeft hij nu wortel, courgette, broccoli en bloemkool gehad. Sinds gisteren courgette met aardappel.. was weer even vreemd maar vandaag had hij er weer lekker van gesmuld. Qua fruit nu perzik, appel en peer geprobeerd. Morgen maar eens meloen geven.. Het ritme nu (ongeveer): 06.30 borstvoeding 08.30 fruithapje 09.00 slaapje 11.00 bv 13.00 slapen 15.00 bv 17.30 groente 19.30 bv en daarna naar bed Tot 2 weken geleden was het ritme ongeveer hetzelfde, alleen dan zonder groente en fruit en iets minder tijd tussen de melkvoedingen.
Mmm ik had beter nog even m'n mond kunnen houden, het is helaas mis gegaan bij sloppy N-sky kletst bij de aug mama's in n fb groepje, hier op Zp zou ik t niet weten.. Nikita: hier soms wel vijf poepluiers op n dag hihi en ook weleens geen, het wisselt zeg maar... En vandaag was t nog heerlijk strandweer in Arnhem hoor Hier gaat alles goed, ben morgen alweer 19 weken, wauw wat vliegt de tijd! Ik voel me top, heb dit keer bijna geen kwaaltjes, ben fit, buikje is nog bescheiden en tja eigenlijk totaal anders dan de vorige... Had nu natuurlijk ook niet n heel medisch traject met operaties, hormonen etc hè... Of t wordt n jongetje haha. Ben nog wel totaaaal inspiratieloos qua jongensnamen pffff. Ja heb er wel 1, die van de vorige maar die wil ml niet meer Verder was Annelynn met dit hete weer ziek, 40 graden koorts vIer dagen lang, aggossie... Oh en morgen kijkers voor de tweede keer, duimen jullie mee?
Jessie wauw twee tandjes! Geen last? Koorts/diarree/kwijlen? Zeehondje, Sophie oefent al gauw, hier nog steeds minimaal.. Ze heeft nu n rietjesbeker van nuby, ideaal!
Josjo, heb om mij heen echt meerdere verhalen gehoord van zieke kindjes met de hitte. Sneu. Fijn dat de zwangerschap zo goed gaat!!! Ik baal een beetje. M'n eerste twee werkdagen gehad (allemaal hartstikke leuk weer, leuk klasje) en Sophie is bij m'n schoonouders geweest. En nu heeft ze dus twee dagen helemaal niet geslapen! alleen maar huilen in d'r bed. Verder wel gewoon vrolijk geweest en goed gegeten. Gister eerder opgehaald (woensdagmiddag eerder vrij) en in de auto 15 minuten geslapen en thuis drie kwartier in d'r bedje liggen kletsen. Vandaag normale tijd opgehaald, niet in de auto geslapen en thuis dus 'vervelend'. Slecht eten en toen maar in bed gelegd. Drie kwartier geslapen en toen huilen. Douchen en fles en naar bed. Maar slapen ho maar. Huilen, gillen, krijsen. In haar kamer op schoot rustig laten worden en rond 21.00 uur sliep ze eindelijk. Hoop dat dut niet zo blijft. Dat ze gewoon weer even moet wennen. Het is daar wat drukker, neefje van twee is er ook. Morgen naar mijn ouders en die zijn zelf heel rustig en het is ook rustig in huis. Ben benieuwd of dat dus het 'probleem' is. Ppppfffff....
Zo meiden, nog even een berichtje voor het slapengaan...Hier werd de afgelopen nachten weer behoorlijk gespookt en een heftige onweers bui heeft ons ook wakker gehouden... Verder gaat het goed...Romi eet elke dag lekker zijn papje erbij en komt eindelijk weer aan...vreemd hoor...hij had dus aan melk echt niet genoeg meer...gelukkig ben ik niet te stug en voedt hem dus nu al bij want wilde eigenlijk 6 maanden vol bv geven...maar ja...meneertje wil dus echt eten...Vraag me wel af of het ´slecht´ voor hem zou zijn als ik wel stug alleen maar bv. zou blijven geven... Denk het niet, alleen dat hij dan dus een maand lang vervelender zou zijn... Zeehondje, zou leuk zijn om de verjaardag van Sophie buiten te vieren...ow jeetje...is ze wat uit haar ritme bij je schoonouders, of misschien idd. toch te druk? Hier is het de afgelopen dagen ook heisa bij het slapen...Bijna een hele maand kon je Niki in haar bedje leggen en sliep ze...nu de laatste dagen niet meer...ze draait en turnt in bed, ligt dwars en ondersteboven en voor 21h. wordt er niet geslapen...en Romi hetzelfde, behalve dat hij iets rustiger wakker is en dus gewoon rond ligt te kijken maar vertikt te slapen...weet niet wat het is...hopelijk gaat het snel weer voorbij...het was zo fijn dat Niki in ieder geval goed ging slapen...nu dus geen één van beiden meer...Overdag baker ik Romi ook weer in als hij te lang wakker is en ik merk dat hij moe is maar niet wil slapen...Toevallig hoorde ik in het ziekenhuis een goed antwoord op de vraag van ´slechte gewoontes´ aanleren bij kindjes...Dat kan gelukkig eigenlijk niet, want het blijft de eerste jaren een kwestie van aan- en afleren van dingen....Daar houdt ik me dan maar aan vast... Jessie, wat een goed ritme...lukt het je goed dit vast te houden? De Fenergiek help echt...ben er nu weer mee ogpehouden want merkte dan mijn borsten echt weer bijna te vol werden en wil er ook niet teveel aan gewend raken...niet dat het straks niet meer helpt als ik het weer nodig heb...Gelukkig doen mijn tepels heel wat minder zeer alweer... Josjo...wat leuk dat deze zwangerschap zo anders is...en een klein buikje...dacht altijd te lezen dat dat bij een tweede juist sneller gaat...Jongensnamen zijn moeilijker hé...was hier ook het geval...En weer kijkers, zal duimen...Idd. jammer van Sloppy...zeker als het natuurlijk lukt zou het toch een echt wondertje zijn... Gaat het weer beter met Annelynn? Hier is het geen mooi weer meer hoor..een fris windje, maar gelukkig was het vandaag wel wer zonnig...Volgende week wordt het schijnbaar nog even mooi...dus gelukkig hoeven we de zomerkleertjes nog niet op te ruimen...
@zeehondje, aah sophie moet ws wennen...? Slaapt ze daar wel in een vergelijkbare situatie? Wij namen altijd de doekjes, speendoekje, eigen slaapzak mee tot ze gewend was en het niet meer nodig was. Dan heeft ze toch een beetje de bekende lucht mee. En haar eigen muziekje enzo, wie weet helpt dat? Het is altijd naar als ze niet goed slapen maar dan vindt zijn weg wel waarschijnlijk, moet je de tijd geven. En, hoe minder je een vast regime thuis hebt en hoe vaker je haar meeneemt naar vrienden, in campingbedje enzo, hoe beter het gaat. Wij hebben ook vaak met onze handen in het haar gezeten, maar stug blijven volhouden is dan denk ik toch mijn beste tip... sterkte! @nikita, tja, afvallen zou natuurlijk niet goed zijn, dus ik denk dat bijvoeden toch wel het beste is. En je lichaam regelt de bv naar behoefte, maar jij hebt wel twins he, dus weet niet goed of een menselijk lichaam dat ook snapt... zo vaak aanleggen? Dan zou het zomaar kunnen dat romi te weinig kreeg... fijn dat de pap aanslaat. Ik wilde ook eigenlijk wachten tot 6 maanden, maar ben bij 4 maanden en 3 weken al begonnen met wortelhapjes, ze vond het fantastisch! Met Annelynn alles goed nu, ze begint ineens heel bewust te knuffelen en mij te aaien en kusjes te geven. Dat laatste deed ze al maar het is echt zo'n meisje aan het worden, schattig! *smelt*
Hai Dames, Ben ik weer eens.. Wennes wat cool dat ze kruipt.. Hoera voor het eerste tandje.. Zeehondje super lief dat Sophie de hiephiephoera doet.. Oow wat fijn dat ze nu alleen nog ze hem snachts op moet, hopen dat ze hem vanaf volgende maand helemaal niet meer hoeft te dragen, of begrijp ik het nou verkeerd.? Nik super lieve foto van Romi, fijn dat hij de pap zo goed eet hopen dat hij nu ook wat sneller aankomt net als zijn zusje.. Als ik jullie allemaal zo hoor over alle ontwikkelingen kan ik niet wachten tot ze al die dingen ook kan.. Al vind ik dat kleine ook wel heel erg leuk.. Jessie ook al 2 tandjes wowwie.. En eet hij alle verschillende smaakjes goed of heeft hij echt voorkeur.. Ben je echt met 6 maanden begonnen of al eerder.? Josjo wat ga je hard zeg.. Fijn dat je je zo goed voelt.. Wil je weten wat het wordt met de 20 weken echo.? Even snel versturen accu is leeg, zo terug..
kaaat nu pas je foto's bekeken maar wauw, mooooi zeg!! Heb je die ook voor het kaartje gebruikt? Ik hou daar normaal niet zo van maar die eerste zwart witte vind ik echt prachtig!!! nee we houden het weer een verrassing, haha, ml wil het zooooo graag niet weten dat ik het wel ok vind.. ik moet zeggen dat ik ook niet zeker was of ik het wilde weten hoor dus heb maar gekozen voor niet weer Hier nog een fotootje van vandaag . Let niet op mijn haar, had ze net gewassen en gekamd dus zit een beetje strak naar achter hihi
Zeehondje wat vervelend dat Sophie ineens zo moeilijk slaapt.. Vind de adviezen van Josjo wel goed klinken, dat maar eens proberen.. Brabbel man werkeloos.? Oownee dat was toch nog niet zo.? Hier alles goed.. Even een vraagje vanaf welke leeftijd mogen ze in de bakfiets.? Lees verschillende dingen erover.. Hier alles goed.. Gister naar het cb geweest voor de eerste prikjes en ze woog alweer 4330, groeit goed dus.. Voor de rest een heel vrolijk meisje met af en toe wat krampjes, maar goed te troosten.. Heb in haar album wat nieuwe foto's gezet van een fotoshoot laatst en ook van buikfoto's nog van een fotoshoot die ik al heel lang erin zou zetten, maar het steeds vergat..
Inderdaad hopen dat het helmpje over een paar weken helemaal niet meer op hoeft! Bakfiets in maxicosi? Mag al nu toch? Volgens mij zit de kleine van m'n zus er ook al in (hij is van eind juni). Dijn dat Romi zo lekker smult. Jammer dat ze nu beide niet goed slapen. Allemaal fases die ook weer over gaan (hopelijk). Bij mijn ouders wel geslapen vandaag. Na even huilen. Vanmorgen 1,5 uur en vanmiddag 2 uur en toen uit bed gehaald omdat ik d'r kwam halen (wilde dus eigenlijk nog verder slapen). Wel d'r eigen paarse etos speen. Andere duwde ze gelijk weg zei mijn moeder en schoonmoeder zei gister ook al dat ze de speen niet wilde. Apart hoor, kleur? Geur? Ze had 'm nog niet eens in haar mond gedaan. Om acht uur naar bed, soms kort even jammeren maar slaapt heerlijk nu. Hopelijk dis bij schoonouders volgende week wel slapen en anders gast er daar een campingbedje beneden in een kamer waar het veel stiller is. Komt wel weer goed! Ga lekker the voice kijken.
H! Meiden... Goh, wat een lange dag vandaag...Vanacht werd er weer eens veel gespookt, Niki wilde alleen bij mij liggen en aan de borst...dus kreeg op een gegeven moment zelfs kramp in mijn rug want erg lang kan ik niet lekker liggen zo... Dan vanochtend vroeg kreeg Romi buikpijn, dus huilde hij 1,5 uur voordat hij ingebakerd voor ruim 5 uur in slaao viel...( hij is wel 2 keer wakker geworden om te drinken, maar heb hem niet uit de doek gehaald zodat hij lekker verder kon slapen...) Daarna hadden ze hun huiluurtje tussen 18h en 19h, maar nu liggen ze alweer bijna 2 uur rustig op bed...en ik ben gaar...wat een lange dag vandaag... Josjo...hier was de foto van je...netjes hoor...hoe is het met aankomen deze keer? Wat lief zeg van Annelynn, weet ze al dat er een broertje of zusje in je buik zit? Kaaat, dat kleine ga je snel genoeg missen en het vreemde is je merkt het niet eens... Toen die van mij een paar werken oud waren zat ik te praten bij de dokter met een mama en een beebje van 5 maanden...ik vond dat toen echt al heel erg groot...nu zijn dis van mij zo oud en vind het wel meevallen, en als ik dan weer kleintjes zie van een paar weken zijn ze zo mini en echt nog hulpeloos...Bij de bv-ochtend in het ziekenhuis zijn wij ook al de ´grote` hihi, zo snel gaat het... Zeehondje...idd. je zult wel een oplossing vinden...het zijn schijnbaar fases hé...Ben je lekker alleen thusi vanavond? Hier ligt manlief op de bank een film te kijken, en ik met de laptop op het internet...sinds kort hebben we eindelijk wireless internet...wat een luxe...
Mooie foto Josjo, wordt al wat he, mooi.! We hebben de buikfoto voor het kaartje gebruikt, waren erg blij met het kaartje.. Fijn Zeehondje dat het nu zo goed ging met slapen en goed om te horen dat de kleine van en zus er Iig al in zit.. Nik zo dat is dan idd een lange dag, zo lkkr op tijd naar bed dus.. Ja gister bij het cb was er een beetje van 2 weken, wow dat was mijn prinsesje idd al groot.. Ach ja je groeit mee hè zeggen ze.. Thanx voor de complimentjes over de foto's..
@Josjo, ik hoor het wel vaker hoor dat vrouwen misselijker zijn bij een meisje, maar of de rest van de kwaaltjes er ook mee samenhangt.. ach.. die leuke jongensnaam komt vast wel. Hier houden we nog steeds vast aan de meisjesnaam die we hadden, maar goed, zou natuurlijk zo maar kunnen veranderen als ik weer zwanger zou zijn.. Wat verdrietig dat het mis is gegaan bij Sloppy, ik zag haar toevallig gisteren in een topic.. Wat schattig van Annelynn dat ze zo knuffelig is. Mooi buikje hoor. En hier hetzelfde over jongen/meisje tevoren weten.. als manlief echt had gewild had hij me denk ik wel over kunnen halen, maar hij wilde het niet weten, dus ik ook niet! Hoe is het met het huis, waren de kijkers enthousiast? @Zeehondje, hoe gaat het nu met slapen van Sophie bij je schoonouders? Ik hoop dat ze alleen maar moest wennen de eerste dagen en dat het nu beter gaat! @La Femme, logisch toch dat je Romi wat extra geeft. Er is nu ook een topic over voeden voor 4 maanden (van Joekie), maar dat vind ik toch heel wat anders dan met 5 maanden.. Hoe gaat het nu met slapen? Hier gaat het over het algemeen erg goed, soms als de dag te druk is geweest dan wordt hij wel eens huilerig en hangerig tegen de avond, maar gelukkig valt hij dan meestal na de laatste bv snel in slaap. @Kaaat, Tim werd op een donderdag 6 maanden en ik ben de vrijdag ervoor begonnen met groente. Op de zaterdag na zijn halfjaardag begonnen met fruit. Hij heeft wel duidelijk dingen die hij lekker vindt, maar goed, ik hanteer nu nog de regel "mama bepaalt wat en wanneer er gegeten wordt, Tim bepaalt hoeveel" en dat gaat prima, het is ook geen ramp als hij na een paar hapjes niet meer wil. Hij is trouwens nog niet echt van het zoet, worteltjes vindt hij weinig aan en ook banaan kan hem nog niet echt bekoren, bloemkool en sperziebonen daarentegen.. Wat een mooie foto's zeg! Hier een druk op en neer wippend mannetje terwijl hij in de kruiphouding zit, echt zo grappig om te zien! Verder afgelopen vrijdag dagje uit van het werk gehad, wie is de mol gespeeld. Maar dan niet via een professionele organisatie maar zelf in elkaar gezet, was hartstikke leuk. Ik had als enige in ons team de mol goed.. verder voor het eerst in 15 maanden weer echt actief gedaan. Een van de spellen was ergometeren (indoor-roeien) en aangezien ik meer dan 10 jaar geleden erg fanatiek geroeid heb kon ik het niet laten om vol te gaan.. pff.. valt dat even tegen.. maar goed de spierpijn viel erg mee gelukkig!
Klinkt als een leuk dagje Jessie! Morgen gaat ze weer naar m'n schoonouders, hopelijk slaapt ze dan wel. Thuis en 's avonds heeft ze de rest van de week super geslapen. Ze heeft het dus wel nodig. Zie er wel een beetje tegenop om d'r weg te brengen morgen met in m'n achterhoofd dat ze straks weer heel de dag niet slaapt . Eindelijk zien we haar aanstalten maken om te gaan kruipen. Tijdens het tijgeren gaan d'r billen en benen steeds meer omhoog. Als ze snel ergens wil zijn is dat zo'n grappig gezicht! Tandje nummer acht is ook alweer door. Drinken van d'r melk gast ook goed. Maakte me daar een tijdje geleden druk over. Moet je ook niet doen hè, komt vanzelf goed. Nu meestal ochtend 180/6, middag 120/4, avond 150/5. Soms gaan ze niet op, meestal wel. En dan nog lekker fruit, boterham, koekje, sap en avondeten. Terwijl ze lekker eet heb ik soms wel het idee dat ze best dun is. Over drie weekjes weer naar het cb. Ook prikjes dan. Hoop niet dat ze gaan zeggen dat ze te licht is . Vanavond uiteten met collega's en daarna informatieavond geven op school voor de ouders van m'n klas. Morgenmiddag misschien naar een oud-vriendin en vrijdagmiddag naar een afscheidsreceptie van de man van een oud-collega. Hij werkt(e) bij de luchtmacht en die receptie is op de vliegbasis in Volkel, best gaaf dus! Leuk weekje dus!!!
H! Meiden, betrapte Romi ook al op zijn handen en knietjes...Lijkt met wel erg vroeg om te gaan kruipen, maar zich verplaatsen kunnen ze hoor...Liggen ze opeens met hun hoofd tegen het einde van de box aan, en dat is het brullen hé...ze snappen nog niet dat daar het einde is... Ze duwen hun billetjes omhoog en schuiven dan op hun borst naar voren...is dat nu tijgeren? Of is tijgeren als ze ook hun armpjes gebruiken? Als ik Zeehondje hoor lijkt het me wat vroeg, maar als ik Jessie hoor zou het toch best wel al eens kunnen dat Romi binnenkort probeert te kruipen. Zeker omdat hij vandaag ook zo heen en weer zat te wippen op zijn handjes en knietjes... Eigenlijk zou ik vandaag met een vriendin wat gaan wandelen, maar ze komt gelukkig hier heen, ik slaap al lang niet goed omdat de kleintjes vaak wakker zijn, nu al bijna 2 weken slaap ik ´s nachts neit langer dan 2 max. 3 uur. En vandaag jengelen ze ook behoorlijk, dus wil ze lekker in hun bedjes leggen vanmiddag. Kaatje, idd. alles went... Jessie, dadelijk eens op zoek naar dat topic dan...wat grappig dat Tim sperzieboontjes lekker vind...Romi smulde gisteren van wat banaan... Meng wat fruit in de pap, peer en banaan vond hij super...Bij appel-peer keek hij wat zuur, maar na 3 hapjes vond hij het ook heerlijk... Hoe is het met de spierpijn? Zeehondje...snap best dat je je ene beetje zorgen maakt of ze genoeg eet...het klinkt als behoorlijk wat hoor...mischien is ze wel gezegend met een super goede spijsvertering... Fijne week verder...klinkt allemaal gezellig...
Kwam erachter dat ik een studiedag op de maandag heb wanneer we naar het cb moesten. Meestal wordt de afspraak dan een stuk later, nu dus vervroegd. A.s. maandag al, kan ik gelijk m'n zorgen uiten en haar meten/wegen. Ze gaat steeds makkelijker van lig naar zit en heeft vanmorgen lekker geslapen bij m'n schoonouders (of het kwam omdat neefje er niet was of ze is nu weer gewend, hoop het laatste). En ik had dezelfde speen meegegeven als thuis. Ze is helemaal gek van de paarse etos speen. Alleen komt hier steeds viezigheid in, dat hoort toch niet? Wel lucht in het uit, maar speeksel met soms koek/brood restjes, bah! Heb al een paar keer een nieuwe gekregen maar dat schiet ook niet echt op natuurlijk. Heb ook via de mail een klacht verstuurd naar de etos, ben benieuwd wat zij ervan zeggen. En terwijl ik dit typ probeert ze zich op te trekken aan onze glazen tafel en heb ik al een paar keer boem gehoord maar geen huil, haha. Lekker wijffie! Sorry, even alleen een ego-verhaaltje deze keer.
zeehondje, bedoel je dat je je zorgen maakt omdat ze naar jouw idee dun is? Of ook over andere dingen? Fijn dat je snel terecht kan dan... en fijn dat ze goed sliep vandaag. Vaak hebben ze echt wel een aantal keren nodig om te wennen hoor. En niet goed slapen is niet iets heel ergs, kan alleen wel vermoeiend voor jullie... hier alles goed. Over slapen gesproken, ze spookt nogal savonds en in de vroege ochtend, vermoeiend! Ik denk zelf een groeispurt want met n fles is het meteen goed en gaat ze slapen, alle andere dingen werken niet. Nou ja, dan maar wat meer melk hoor, prima Met de zwangerschap gaat het ook goed, maandag alweer de 20 weken echo... vrijdag alweer op de helft! Het gaat hard! nikita, leuk om te zien he, dat ze zo gaan bewegen... wacht maar, nog even en ze lopen, kruipen als mogli zo hard (dat zie ik hier haha) en klimmen ze de trap op... oh nee je woont gelijkvloers he? nou ja, het klimrek in het speeltuintje daar draait ze haar hand ook al niet meer voor om Jessie, leuk, wie is de mol! Met hoeveel waren jullie? Hebben wij gedaan met de pv, nog tijdens mijn verlof vorig jaar. Was erg leuk! En bij jou ook al kruippogingen, goed zeg! Verder niet zo veel te melden. Ben druk met nieuwe functie, nieuwe afdeling opzetten, erg leuk!